En die hebben wel een contract? Dat is behoorlijk zuur dan. Zeker omdat ze beweren dat ze je zo hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juh, maar het klinkt wel stom. En sowieso: ineens zijn er 4 nieuwe medewerkers. Waarom kan ik dan géén contract krijgen
Goed ideequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef MaJo het volgende:
@nem misschien kunnen we samen een cadeau bedenken? Weet ook nog niks
Kijk zo af en toe maar zie weinig interessants. Of ik ken het niet.quote:En nog gekeken voor leuke concerten? Moeten we ook nog even uitzoeken
Wat voor taartmix en hoe ga je m versieren?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb, lichtelijk lui, een Dr. Oetker basismix voor taart gehaald. Ik ga verdorie een taart maken en versieren die wel lukt![]()
Ah, tof! Die zag ik vandeweek ook staan jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, redelijk nieuw nog. En ik ga er wil 'm doorsnijden en dan jam er tussen doen, afwerken met botercreme en dan fondant eroverheen, verder weet ik het nog niet![]()
Weet niet eens of het deze week gaat lukken, maar dan heb ik het in elk geval in huis
Geen idee! Maar als je het lekkerder vindt zou ik fondant doen jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Fondant is ook van Dr. Oetker, maakt dat nog uit? Ik vind marsepein zelf niet zo lekker, daarom heb ik fondant genomen.
You go girl!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb, lichtelijk lui, een Dr. Oetker basismix voor taart gehaald. Ik ga verdorie een taart maken en versieren die wel lukt![]()
SPOILER: ingelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wonen hier nu al zes jaar en er hangt nog steeds niets aan de muur. Nu maar hopen dat Vriend het ook iets vindt.
Weer eens iets anders dan een moddergevecht. We zien de foto's wel verschijnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Dat zekerik zie mezelf al vechten met de fondant namelijk
Doe het dan met botercrème, dat glijdt beter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan een moddergevecht. We zien de foto's wel verschijnen.
Ik durf bijna niet te vragen of je dat uit ervaring weet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe het dan met botercrème, dat glijdt beter.
Ik weet uit ervaring het verschil tussen botercrème en fondant ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen of je dat uit ervaring weet?![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring het verschil tussen botercrème en fondant ja.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net deze set kaarten besteld![]()
[ afbeelding ]Gaaf. A Clockwork Orange springt er uit. Ga je ze allemaal inlijsten?SPOILER: ingelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wonen hier nu al zes jaar en er hangt nog steeds niets aan de muur maar hopen dat Vriend het ook iets vindt.
Nog geen idee eigenlijk. In ieder geval niet zoals het overzichtsplaatje, het is voor boven de bank en daar moet het meer de breedte in zeg maar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaaf. A Clockwork Orange springt er uit. Ga je ze allemaal inlijsten?
Witte fondant, botercreme, aardbeienjam. Daarmee kan niet zoveel verkeerd gaan toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Zolang ze maar op de smaak let is er niets aan de hand.
Volgens _Ophelia_ niet nee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Witte fondant, botercreme, aardbeienjam. Daarmee kan niet zoveel verkeerd gaan toch?
Het ging me om de smaak van het biscuit/ de cake.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Witte fondant, botercreme, aardbeienjam. Daarmee kan niet zoveel verkeerd gaan toch?
Dat. En sowieso kruimels goed wegvegen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Botercreme afsmeren is nog best lastig weet ik inmiddels uit ervaring![]()
Tip: als je de taart gebakken hebt is de bodem de bovenkant van je taartdaar kun je de botercreme namelijk redelijk glad overheen krijgen.
Ik deed dat fouten had toen dus botercreme met allemaal cakekruimels erdoor...
Dat staat op de doos inderdaad, vond ik al raarquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Botercreme afsmeren is nog best lastig weet ik inmiddels uit ervaring![]()
Tip: als je de taart gebakken hebt is de bodem de bovenkant van je taartdaar kun je de botercreme namelijk redelijk glad overheen krijgen.
Ik deed dat fouten had toen dus botercreme met allemaal cakekruimels erdoor...
Naturelquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het ging me om de smaak van het biscuit/ de cake.
Hoi. Biertje?quote:
quote:
Ik zit erover te denken om de taart door te snijden en dan de bovenste helft om te draaien. Dan heb ik zowel aan de onderkant als aan de bovenkant een egale taartquote:
Guinness?quote:
Niet doen! Vanbinnen is de taart ontzettend kruimelig, daar krijg je de glazuur nooit goed op. De onderkant (eigenlijk bovenkant) wordt vanzelf mooi plat door de zwaartekracht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik zit erover te denken om de taart door te snijden en dan de bovenste helft om te draaien. Dan heb ik zowel aan de onderkant als aan de bovenkant een egale taart
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet doen! Vanbinnen is de taart ontzettend kruimelig, daar krijg je de glazuur nooit goed op. De onderkant (eigenlijk bovenkant) wordt vanzelf mooi plat door de zwaartekracht.
Dat was ook precies wat ik net bedoelde!quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dan had ik alsnog een mislukte taart dus! Dank je wel
ik zal de taart dan gewoon omkeren
Ik heb die bovenste gisteren voor het eerst gebruikt, geniaal ding!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Recht doorsnijden is trouwens erg moeilijk met ene gewoon broodmes, omdat dat te klein is. Let er dus goed op dat je het mes niet scheef houdt.
Een optie is om het met een kaastouw of zelfs flosdraad te snijden (als het deeg erg zacht is, kan dat). Als dit een blijvende hobby wordt, moet je een extra lang mes of een taartmes kopen.
http://www.taartnouveau.n(...)_taart_zaag_34cm.jpg
http://www.cookandco.nl/A(...)available_medium.jpg
Dan weet Mark ook direct dat ie even weg moet blijvenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef MadMaster het volgende:
Voor een toekomstige nieuwe TT stel ik 'Barmannen en Taartdozen...' voor...
We beginnen het allereerste taartcafé:quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
We beginnen het allereerste taartcafé:
Voor de mannen: mierzoete gebakjes wegspoelen met een echt mannenbiertje.
Voor de vrouwen in het gezelschap: die smerige biersmaak wegspoelen met een heerlijk gebakje
Bun in the oven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Maar waar komt in hemelsnaam die plotselinge bakwoede bij al jullie dames vandaan?
Ik eet geen/nauwelijks taart/gebak...quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor de mannen: mierzoete gebakjes wegspoelen met een echt mannenbiertje.
Dat taarten versieren ineens hip en trendy is, en de winkels dus vol liggen met allemaal leuke decoratiespulletjes enzo, dat helpt niet echt meequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Maar waar komt in hemelsnaam die plotselinge bakwoede bij al jullie dames vandaan?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef MadMaster het volgende:
Ineens? Cake Boss is toch al jaren op tv?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat taarten versieren ineens hip en trendy is, en de winkels dus vol liggen met allemaal leuke decoratiespulletjes enzo, dat helpt niet echt mee![]()
Alles is tegenwoordig customized he, dus dit past wel een beetje in de trend.
HT bakt er ook lustig op losquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Het splitst de heren in ieder geval wel van de dames.
Ik bak nog niet eens in de zon...
Nem en Tim bakken anders ook graagquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Het splitst de heren in ieder geval wel van de dames.
Ik bak nog niet eens in de zon...
Dan ben ik vast niet de C uit de vorige posts.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vrijdag weer mijn befaamde cheesecake maken voor een verjaardag
Klopt, van Tim is mij bekend dat hij inderdaad graag met voedingswaren experimenteert...quote:
Maar toen had ik nog geen TLCquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ineens? Cake Boss is toch al jaren op tv?
Is toch ook al tijden op DC?quote:
Echt? Dan heb ik het gewoon nooit opgemerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |