Gebruikt hij spraakwater ipv praatpoeder?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me daar heeft hij geen poeder voor nodig
Haha ja ik denk het. Spa-praat.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gebruikt hij spraakwater ipv praatpoeder?
het is zelfs een uur eerderquote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Is het weer zo laat? Beetje Karina pesten tijd.
Dat programma is wel aardig ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had RTL7 gevonden, iets over muziek.
Leuke gasten ook, Cornand Maas en Tyl Beckand,quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat programma is wel aardig ja.
Ik word nu niet echt warm van Tijl Beckand..quote:Op zondag 31 maart 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke gasten ook, Cornand Maas en Tyl Beckand,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je linkje doet het niet, Nelis.quote:Op maandag 1 april 2013 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
BREAKING
Post van Specularium gevonden waar niet de treurige [ afbeelding ]-smiley voor staat.
Klik hier om de post te bekijken:
NWS / 'Borsten krimpen door koffie'
Dat programma van hem over klassieke muziek is echt leuk, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word nu niet echt warm van Tijl Beckand..
Beschermheer der paria's en andere verschoppelingen.quote:Op maandag 1 april 2013 10:26 schreef Tem het volgende:
Leon de Winter, het equivalent van een getergde rancuneuze man die barst van valse bescheidenheid.
Nieuwe poging dan....quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nieuwe poging dan....
BREAKING
Post van Specularium gevonden waar niet de treurige [ afbeelding ]-smiley voor staat.
Klik hier om de post te bekijken:
NWS / 'Borsten krimpen door koffie'
Nee, daar doel ik inderdaad niet op. Proleet.quote:Op maandag 1 april 2013 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
Tem doelt natuurlijk op 50 tinten grijs.
Als die Gristenkoppen op tv komen heb ik altijd spontaan zin om de meest ranzige anti-Christelijke gayseks te hebben ooit. Als een ware nozem afzetten tegen de status quo!quote:
Die meningen van die mensen zijn tenenkrommend, evenals hun toontje, hun stem, hun hoofd, hun programma's, ja wat niet eigenlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 18:05 schreef Karina het volgende:
Ik kan die gast ook niet uitstaanEn als ik gay was zou ik doen wat VS daar zegt
Verder boeit het me ook niet.
Waarvoor is 555 vanavond aan het bedelen?quote:Op maandag 1 april 2013 17:56 schreef Specularium het volgende:
Vanavond Giro 555 live met Jeroen en Tijs.
[ afbeelding ]
Syrie.quote:Op maandag 1 april 2013 21:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarvoor is 555 vanavond aan het bedelen?
Allah Hakbar roepende gekken die over een jaar of twee drie burgeroorlog weer achter een gek met een grote bek aanlopen en israel moet dood op spandoeken zetten en amerikaanse vlaggen verbranden, ambassades in de fik steken voor een belediging van de profeet en zwartboeken vullen voor HRW en Amnestie.quote:
Alleen daarom al zou het Westen gewoon Assad z'n gang moeten laten gaan.quote:Op maandag 1 april 2013 21:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Allah Hakbar roepende gekken die over een jaar of twee drie burgeroorlog weer achter een gek met een grote bek aanlopen en israel moet dood op spandoeken zetten en amerikaanse vlaggen verbranden, ambassades in de fik steken voor een belediging van de profeet en zwartboeken vullen voor HRW en Amnestie.
Ze zoeken het maar uit. 1 ding weet ik, als je daar helpt met geld en goederen ben je de volgende die ze haten. De VS spendeerd al 100 jaar gigantische bedragen en moeite om anderen te helpen, enige wat ze er voor terug krijgen is haatquote:Op maandag 1 april 2013 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen daarom al zou het Westen gewoon Assad z'n gang moeten laten gaan.
Ach al die volkeren die we hielpen die steken ons nu een dolk in de rug, van Libië tot aan Egypte en Turkije. Laat ze het lekker zelf uitzoeken inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2013 21:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit. 1 ding weet ik, als je daar helpt met geld en goederen ben je de volgende die ze haten.
Poep is toch geen kont? Poepen is neuken.quote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
Die vervloekte Belgische taal ook, met hun "poep".
Noem het gewoon kont, verdomme.
Hij kneep haar in de neuken?quote:Op maandag 1 april 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Poep is toch geen kont? Poepen is neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |