Nee ik zal me gedragen.quote:
Jij bent echt van de bears he.quote:
Die zwemtiener?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor want ik vind Tom Daley OOK lekker en die is het tegenovergestelde van een bear.
Zou er geen nee tegen zeggen an sich, maar niet m'n type.quote:
Ja hij is ook veels te jong. Maar hij ziet er wel goed uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou er geen nee tegen zeggen an sich, maar niet m'n type.
Hij is wel erg boyish zegmaar.
Hmz, ik zou meer voor dit type gaan:quote:Op zondag 31 maart 2013 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij is ook veels te jong. Maar hij ziet er wel goed uit.
Ronald de Boer vind ik trouwens ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmz, ik zou meer voor dit type gaan:Ook niet verkeerd. Helaas kom ik dat soort types nooit tegen in het wild.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik heb ook geen "type" waar ik alleen op val, kan ook vanalles zijn.quote:
Mag wel hoor, /norhommerquote:Op zondag 31 maart 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
Ik zal geen plaatje posten, dan wordt Speculaasje weer kwaad.
Hij heeft wel wat weg van m'n Turkse ex, maar inderdaad ze zijn er weinig tot niet, laat staan homo.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Helaas kom ik dat soort types nooit tegen in het wild.
Hoeft niet eens een "stuk" te zijn, kan ook iets heel anders zijn, grappig, aardig, lief, weet ik veel.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik heb ook geen "type" waar ik alleen op val, kan ook vanalles zijn.
Absoluut, maar 't oog wil ook wat.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft niet eens een "stuk" te zijn, kan ook iets heel anders zijn, grappig, aardig, lief, weet ik veel.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmz, ik zou meer voor dit type gaan:Het gecaste Bold and the Beautifiul model?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik ken 'm niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gecaste Bold and the Beautifiul model?
Wat vind jij van Kooijemans?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Absoluut, maar 't oog wil ook wat.
Dan bedoel ik niet meteen een Calvin Klein model, maar goed hij moet wel aantrekkelijk zijn natuurlijk.
Het enige dat verraadt dat hij niet 14 ofzo is is z'n beenhaar inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
OK eentje dan
[ afbeelding ]
Best wel een baby eigenlijk
Ziet er wel leuk uit, maar wat ik zo van 'm zie tijdens interviews etc. nogal een kwast.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind jij van Kooijemans?
Razend harde boy zeker?
Ja precies, zou 'm doen maar geen relatiemateriaal.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:45 schreef Karina het volgende:
Goed voorbeeld van uiterlijk is niet alles... die Kooijemans.
Oh ja dat kan best. Op TV kan iemand heel anders zijn dan in het "echt".quote:Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, zou 'm doen maar geen relatiemateriaal.
Maar goed, misschien is hij in 't echt eigenlijk wel heel lief en normaal, weet ik veel.
Het voordeel dat hij heeft is dat hij er leuk uit ziet maar niet extreem verwijfd is, hetgeen vaak met homo's nogal het probleem is. Geen gebrek aan hunks, maar dat gedrag.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat kan best. Op TV kan iemand heel anders zijn dan in het "echt".
Hij is toch geen homo dacht ik? Al zit ik verder niet zo in die showbizdingen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het voordeel dat hij heeft is dat hij er leuk uit ziet maar niet extreem verwijfd is, hetgeen vaak met homo's nogal het probleem is. Geen gebrek aan hunks, maar dat gedrag.
Ach onzin.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef Karina het volgende:
Maar goed die mooie mannen zitten echt niet op mij te wachten denk ik
Nee is hij ook niet, maar gewoon in z'n algemeenheid pleit dat voor iemand.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is toch geen homo dacht ik? Al zit ik verder niet zo in die showbizdingen.
Ach kom nou, er lopen er genoeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom ze niet tegen in ieder geval, dat al niet eens.
Daarom is de definitie van lief gelukkig meer universeel dan de definitie van mooi.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
Maar ja, ik hoef ook geen mooie man. Als hij maar lief is.
Dat bedoel ik maar. Mooi is een kwestie van smaakquote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom is de definitie van lief gelukkig meer universeel dan de definitie van mooi.
Ieder z'n smaak, maar qua liefheid is er weinig verschil in interpretatie tussen "klootzak" of "schatje".
Ik lijk enorm op Olly Murs bijvoorbeeld, ben ik ook niet blij mee.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Mooi is een kwestie van smaak
Nou die ziet er toch niet verkeerd uit?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lijk enorm op Olly Murs bijvoorbeeld, ben ik ook niet blij mee.
Afgezien van kapsel zou hij m'n tweelingbroer kunnen zijn, beh.
Niet echt mijn type.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die ziet er toch niet verkeerd uit?
Haha dat hoeft toch niet, je eigen type te zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt mijn type.
Zou ook nogal raar zijn denk ik.
Oh dat vaak zat, maar bijna nooit vice versa.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha dat hoeft toch niet, je eigen type te zijnAls iemand anders jou maar zijn type vindt.
Tja dat probleem heb ik dus ook altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat vaak zat, maar bijna nooit vice versa.
Hou hier eens mee op, Corrie.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef Karina het volgende:
Maar goed die mooie mannen zitten echt niet op mij te wachten denk ik
Zo depressief dat je zovaak seks kan hebben als je wilt, maar je geen gevoelens hebt voor anderen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat probleem heb ik dus ook altijd
Oh dat bedoel ik niet. Sowieso ben ik niet van de one night stands. Meer dat als ik iemand leuk vind het andersom niet zo is en andersom dus.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo depressief dat je zovaak seks kan hebben als je wilt, maar je geen gevoelens hebt voor anderen.
Nee andersom, je downgrade jezelf.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou man? Ik zeg toch ook dat ik niet per se een mooie man hoef?
Oh op die manier, naja one-night vind ik niet zo'n probleem, ik ben en blijf een man natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik niet. Sowieso ben ik niet van de one night stands. Meer dat als ik iemand leuk vind het andersom niet zo is en andersom dus.
Niet zo serieus nemen dat soort opmerkingen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee andersom, je downgrade jezelf.
Nergens voor nodig.
En, niet verkeerd opvatten, volgens mij komen one-nights stands bij homo's ook meer voor dan bij hetero's. Als ik een vriend van mij van vroeger en zijn vrienden tenminste als voorbeeld zou gebruiken.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh op die manier, naja one-night vind ik niet zo'n probleem, ik ben en blijf een man natuurlijk.![]()
Maar goed, de rest klinkt herkenbaar.
Dit zit nog in de kast.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef Specularium het volgende:
Een razende hommer voor deze topicje.
[ afbeelding ]
Geen idee over hetero's, maar als redelijk uitziende homo is het vaak geen probleem nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En, niet verkeerd opvatten, volgens mij komen one-nights stands bij homo's ook meer voor dan bij hetero's. Als ik een vriend van mij van vroeger en zijn vrienden tenminste als voorbeeld zou gebruiken.
Nou nee, hommens zijn wel directer.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En, niet verkeerd opvatten, volgens mij komen one-nights stands bij homo's ook meer voor dan bij hetero's.
Klopt wel wat je zegt. Ik denk ook dat ik iets beter met mannen kan omgaan dan met vrouwen, maar dan gewoon vriendschappelijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee, hommens zijn wel directer.
Daarom wou ik soms dat ik een hommeltje was, mannen zijn makkelijker in de omgang.
En ik wou soms dat ik hetero was, want vrouwen lijken me makkelijker dan de meeste nichten.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee, hommens zijn wel directer.
Daarom wou ik soms dat ik een hommeltje was, mannen zijn makkelijker in de omgang.
Dat heb ik ook wel, ik vind 't lastiger met vrouwen om te gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt. Ik denk ook dat ik iets beter met mannen kan omgaan dan met vrouwen, maar dan gewoon vriendschappelijk.
Geil.quote:
Denken doe ik ook teveelquote:Op zondag 31 maart 2013 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, ik vind 't lastiger met vrouwen om te gaan.
Die denken meer dan dat ze zeggen.
Ja precies, maar volgens mij is dat meer een karaktertrek dan geslachtsgerelateerd eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Denken doe ik ook teveelMaar ik vind het wel prettig als iemand direkt is. Niet dat overal omheenpraten daar kan ik niet tegen.
Ik heb toch het idee dat vrouwen het meer hebben. In ieder geval houd ik er wel van als iemand gewoon eerlijk is. Mijn ex was een vieze vuile leugenaarquote:Op zondag 31 maart 2013 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, maar volgens mij is dat meer een karaktertrek dan geslachtsgerelateerd eigenlijk.
Vrouwen eerlijker. Haha. Grapjas.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat vrouwen het meer hebben. In ieder geval houd ik er wel van als iemand gewoon eerlijk is. Mijn ex was een vieze vuile leugenaar
Nou prima, dan bezwanger jij toch een flamoes.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef Drugshond het volgende:
Voor het zingen de kerk uit floepen.... is wel een doodzonde.
SI = (A / T) * 100% * Zquote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is, een zondagslet
Uh wiskunde is niet mijn beste vak manquote:Op zondag 31 maart 2013 17:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SI = (A / T) * 100% * Z
SI - Sletindex; A = Aantal neukpartijen met willekeurige partners; T = tijd (in weken)
Z = 1 (geen sex op zondag)
Z= 1.5 (wel sex op zondag)
Wat de fuck?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SI = (A / T) * 100% * Z
SI - Sletindex; A = Aantal neukpartijen met willekeurige partners; T = tijd (in weken)
Z = 1 (geen sex op zondag)
Z= 1.5 (wel sex op zondag)
De dag des Heeres is prima voor schandalige gaybuttseks.quote:
Ziet ongesteldheid er zo uit dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet bevruchte eitjes zijn vroom & heilig.
Kaviaar. Met wat Rose is goed te doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet ongesteldheid er zo uit dan?
[ afbeelding ]
Met wat rode saus.
Ja ik weet het niet.quote:
Wees maar blijquote:
Kaviaar ben ik ook redelijk onverschillig toe, maar oesters vind ik wel heerlijk eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wees maar blij
Ik vind kaviaar trouwens niet eens lekker. Zoute hap meer niet. Net als oesters trouwens, hap zeewater.
Valt wel mee, ik vind 't alleen altijd nog steeds raar idee dat die oesters leven terwijl je ze doorslikt.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:44 schreef Karina het volgende:
Kaviaar voelt ook zo raar in je mond vind ik.
Uh ja dat is wel een vies idee inderdaad. Maar niet de reden dat ik het niet lekker vind, wat ik al zei: hap zeewater.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik vind 't alleen altijd nog steeds raar idee dat die oesters leven terwijl je ze doorslikt.
Hm dat vind ik er juist lekker aan, ik doe er vaak ook geen sausjes of sap op.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja dat is wel een vies idee inderdaad. Maar niet de reden dat ik het niet lekker vind, wat ik al zei: hap zeewater.
Niemand.quote:
Zondag is altijd druk manquote:Op zondag 31 maart 2013 18:16 schreef Specularium het volgende:
Teringdruk bij de Appie, blijkbaar is er ook op deze dagen veel behoefte aan.
Dat was ook op kerstavond, mensen waren blijkbaar vergeten dat ie de volgende dag ook open was.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zondag is altijd druk manEcht een drama. Laatst ging ik eens op zondag en was er een rij van 16 man
Nee, maar dat probeerde ik uit te leggen, je moet er even een kwartier de tijd voor nemen om te prepareren.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Elke keer dat ding opstarten, het lijkt mij echt een gedoe als je even wil roken. Maar misschien zie ik teveel beren op de weg.
Dat begreep ik wel hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar dat probeerde ik uit te leggen, je moet er even een kwartier de tijd voor nemen om te prepareren.
Maar dan kun je anderhalf uur blijven liggen.
Dat wel ja en goedkoper waarschijnlijk? Pakje sigaretten is al niet meer te betalen tegenwoordig.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
Dus perfect voor een voetbalwedstrijd of film.
Nee, dat kooltje gaat niet sneller branden als jij het aansteekt.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel hoorMaar ik weet hoe onhandig ik ben, bij mij zou het wel een half uur duren.
Niet? Dat is nou jammer man.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat kooltje gaat niet sneller branden als jij het aansteekt.
En hier klapte de eerste keer de asbak uit elkaar. Dus.
Beetje lastig om dat om te rekenen want gewoon roken doe je in principe de hele dag door.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja en goedkoper waarschijnlijk? Pakje sigaretten is al niet meer te betalen tegenwoordig.
Op een avond kan ik heel wat wegpaffen, dus misschien dat ik ietsjes goedkoper uit zou zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje lastig om dat om te rekenen want gewoon roken doe je in principe de hele dag door.
Dit is een speciaaltje voor de avond. Tabak is ongeveer 6 euro voor 50 gram.
Daar vul ik denk ik 6 of 7 kopjes mee.
Daarvoor zit ik 1x per weerk in Belgie (enclave) of ik doe een Polska bestelling (op het werk), maar dat gaat verder dan tabak alleen.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja en goedkoper waarschijnlijk? Pakje sigaretten is al niet meer te betalen tegenwoordig.
Beetje te ver weg voor mij, Belgie. En Polska's ken ik niet helaasquote:Op zondag 31 maart 2013 20:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daarvoor zit ik 1x per weerk in Belgie (enclave) of ik doe een Polska bestelling (op het werk), maar dat gaat verder dan tabak alleen.
Honderdduizendklapper erbij enzo?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daarvoor zit ik 1x per weerk in Belgie (enclave) of ik doe een Polska bestelling (op het werk), maar dat gaat verder dan tabak alleen.
Wodka (40 %), Spiritus (95 %) en dat soort ongeinquote:Op zondag 31 maart 2013 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Honderdduizendklapper erbij enzo?
Jawel is drinkbaar maar puur is vragen om ellende.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik neem aan dat die spiritus niet om te drinken is
Yep Lemongrass vodka.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Slivovitch? Vieze zooi is dat man.
Oh wodka.
ghehehehequote:
?????????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gehaald op een plek waar ik vroeger in de buurt woonde. Nu moet ik er 4 km voor rijden, maar het is het waard.quote:
Het viel gewoon op manquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
.
Ja begin jij ook meteen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I know.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Doucheplassers? Hoe kom je daar nou weer bij.
Doe IK in ieder geval nooit.
Nee netjes op de wc.quote:
Oei uitkijken met wat ik zeg dus.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
I know.
Ik heb een redelijk goed geheugen. Topic van 3 mnd terug.
Bij elk benzinestaton hebben ze papieren tuitjes als je met olie gaat knoeien.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik zou bij god niet weten hoe ik in een fles zou moeten piesen. Eerst een soort tuutje maken van een krant of zo.
Hier in de huiskamer heb ik geen benzinestation.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij elk benzinestaton hebben ze papieren tuitjes als je met olie gaat knoeien.
Omdat het over plassen gaat? Raaarrrquote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat eindelijk weer de goeie kant op.
We kunnen het straks zo de afgrond induwen.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat eindelijk weer de goeie kant op.
Dat weet ik zelfs als vrouw hoe dat werkt bij mannen.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Alleen de windrichting tijdens het plassen is belangrijk.
Dan maar liever een potje, dit ziet er ingewikkeld uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:28 schreef Kentoet het volgende:
[ afbeelding ]
Corries plasprobleem opgelost
Ha!quote:Op zondag 31 maart 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
We kunnen los, Corrie heeft extra wijn gehaald.
Mm ja een potje lijkt me toch handiger. Klettert ook zo lekker, vooral een metalen.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:30 schreef Tem het volgende:
Wat is daar nou ingewikkeld aan? Je zet dat open gedeelte op je flamoes en laat de boel lopen.
Jammer dat je geen plaatjes meer mag posten met zekere inhoud.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
Met een beetje mazzel zuigt het vacuum.
Wat mijn ogen allemaal hebben gezien...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zit die gloryhole ?!quote:Op zondag 31 maart 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
Beetje in dezelfde lijn, automaat in Japan
[ afbeelding ]
wat is dit weerquote:Op zondag 31 maart 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
Beetje in dezelfde lijn, automaat in Japan
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon eventjes assertief. En geen sherry maar wijnquote:Op zondag 31 maart 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
Corrie is nogal kort voor de kar. Hoeveel sherry zit er al in Cor?
Helemaal goed en nog een flesje bacardicola.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:00 schreef Kentoet het volgende:
Volgens mijn berekening is er nog 1,5 fles.
Fles of 3.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
Corrie is nogal kort voor de kar. Hoeveel sherry zit er al in Cor?
Oh, die breezer wist ik nog niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal goed en nog een flesje bacardicola.
Nee hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
Als er iets smerig is is het Bacardi.
Staat genoteerd. En ik denk dat er nog wel wat noodspul is.quote:
Maakt dat nou uit man. Alsof je 14 moet zijn om een Baco te drinken.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:04 schreef Tem het volgende:
Je bent toch geen 14 meer Corrie, godallejezus.
Coba.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit man. Alsof je 14 moet zijn om een Baco te drinken.
Je kunt ook Miljoenenjacht opzetten.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Ik zit in afwachting van SV het laatste stukje Iv0 Niehe te kijken.
Razende apenaids, en dan krijg je Sjek erachteraan.
Zeker nu met dat assertieve gedoe. Is wel een doosje wijn voor nodig voordat ze wat mondiger wordt.quote:
Daar kan jij ook niets aan doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Z-Nederland (heel mijn leven lang).
Studio Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Kentoet het volgende:
Pure zelfkwelling om dat nu te gaan kijken dat SV.
Op dit soort dagen wordt het nog eens extra benadrukt. Godenzonen zonen vliegen ws weer over de tafel.quote:
Oei ik wil bijna een Ajax plaatje posten, maar ik houd me in.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:32 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Op dit soort dagen wordt het nog eens extra benadrukt. Godenzonen zonen vliegen ws weer over de tafel.
Ik heb het even aangezet trouwens, om het bevestigd te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |