abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124704624

SPOILER: Transferbeleid 2012-2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124704686
spitsvondige TT zeg
pi_124704707
Joden!
pi_124704767
Topicnummer 1972, het jaar 1972

pi_124704810
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[ afbeelding ]
Lekker veel spelers uit eigen land nog :D
Oh.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:42:55 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_124705059
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lekker veel spelers uit eigen land nog :D
Ook een Duitser :o
Ik ben inmiddels overleden
pi_124705121
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:42 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ook een Duitser :o
Heeft die geen dubbele nationaliteit :P
Oh.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:46:31 #8
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124705195
Opvallendste is een niet-Nederlandse trainer.
pi_124705305
Over een paar jaar weer de CL winnen _O_
Oh.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:51:35 #10
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124705401
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Over een paar jaar weer de CL winnen _O_
Een mooie utopie, totaal onrealistisch. We zijn een Europese middenmoter, spelen daar geen enkele rol van betekenis. Indien we kampioen worden dan is dat uit armoede, dat begrijp je toch zeker wel?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:53:29 #11
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124705467
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Een mooie utopie, totaal onrealistisch. We zijn een Europese middenmoter, spelen daar geen enkele rol van betekenis. Indien we kampioen worden dan is dat uit armoede, dat begrijp je toch zeker wel?
Dit moest je dan ook niet helemaal serieus nemen. :)
Oh.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:54:10 #12
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124705499
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit moest je dan ook niet helemaal serieus nemen. :)
Gelukkig, ik schrok even.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:55:14 #13
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124705537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Gelukkig, ik schrok even.
We mogen blij zijn als we een keer kwartfinale halen denk ik :D
Oh.
pi_124705572
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Doe jezelf wel tekort mee, ik bedoel Ajax speelt aardig voetbal. En volgens mij zeiden ze in 95 ook dat het onmogelijk was toch?
pi_124705602
Niks is onmogelijk :D
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:58:25 #16
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124705661
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef Wotte het volgende:
Doe jezelf wel tekort mee, ik bedoel Ajax speelt aardig voetbal
Voor de Eredivisie is het goed genoeg.
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef Wotte het volgende:
En volgens mij zeiden ze in 95 ook dat het onmogelijk was toch?
Er is in achttien jaar wel het een en ander veranderd.
  zondag 31 maart 2013 @ 00:06:38 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124705933
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:58 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

[..]

Maar misschien gaat het weer veranderen :D
Oh.
pi_124706175
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:58 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

[..]

Er hoeft maar één keer een super goede lichting aanwezig te zijn en je kan ver komen.
  zondag 31 maart 2013 @ 00:15:58 #19
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124706208
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Tyron het volgende:

[..]

Er hoeft maar één keer een super goede lichting aanwezig te zijn en je kan ver komen.
De B1 van nu is wel een goede lichting volgens mij :P. En dan aangevuld met goede aankopen. En dan moet het precies kloppen allemaal :) Al mogen ze wel al beginnen met de EL winnen :P
Oh.
pi_124706643
Ben bij 0-0 na een half uur in Heerenveen naar de kroeg gegaan en die wedstrijd vergeten. Was wel ff lekker thuiskomen zonet om dat op teletekst aan te treffen.
pi_124706680
quote:
1) Als het even minder gaat, hoe probeer je de spelers dan zo goed mogelijk te motiveren om het beste uit zichzelf te halen?

"Vaak probeer je op zo'n moment de goede momenten terug te halen, dat biedt houvast. Je moet juist niet heel negatief zijn, want dan kom je in een negatieve spiraal terecht. Slechte dingen moet je wel benoemen, maar je moet eigenlijk altijd eindigen met een positieve draai. En soms moet je met spelers terug naar de basis gaan, en ze een spiegel voorhouden; uitleggen waarom je hem altijd hebt laten spelen."

2) Het valt me op dat er meerdere spelers zijn die niet vol de strijd aangaan als het voetballend niet lukt. Als supporter wil ik zien dat een Christian Eriksen bijvoorbeeld het gras opvreet en knokt tot hij erbij neervalt. Ben je het daarmee eens?

"Helemaal niet. Deze vraag maakt me zelfs kwaad. Als Christian in negen dagen tijd in drie wedstrijden een marathon loopt, kun je niet zeggen dat hij zijn best niet doet. De een kan gemakkelijk een tackle maken of een por geven, de ander heeft dat minder in zich. Je kan niet van iedere speler een Jan Wouters maken, maar van een Jan Wouters ook geen Christian Eriksen. Geloof mij maar, hij geeft het maximale wat je kunt geven. Hij mag soms wel slimmer zijn, even met een duwtje een counter eruit halen, maar dat heeft mer ervaring te maken, niet met het opvreten van het gras."

3) Ik zou Daley Blind wel eens in de Anita-rol op het middenveld willen zien. Hij heeft een geweldige drive naar voren en geeft altijd honderd procent. Hebben jullie dit wel eens overwogen of zit ik er helemaal naast?

"We hebben dat zeker wel eens overwogen. Maar op dit moment hebben we geen vast alternatief voor de linksbackpositie. Ik heb er ook met Daley over gesproken dat hij voor de positie van controleur in aanmerking komt. Dat heeft de vragensteller dus goed gezien."

4) Waarom maakt Tobias Sana al een tijdje geen deel uit van de selectie?

"In het begin is alles nieuw, is alles mooi, heb je een beginnersgeest. Dat verdwijnt, je komt dan in het gewone stramien. Bij bijna elke buitenlandse speler zie je dan een dipje. Dat heeft Thulani Serero ook gehad. Het tweede jaar moet zijn jaar worden. We begeleiden hem daarin, maar hij moet ook zelf het maximale eruit halen. Het maakt hem mentaal alleen maar sterker, en uiteindelijk zullen we dus een betere Tobias Sana zien dan in zijn eerste maanden. Ik maak me geen zorgen."

5) Verliezen we niet te veel punten omdat wij geen spits hebben die zelf de beslissende actie kan maken?

"Onze kracht is onze eenheid, onze teamspirit. We hebben over het hele veld spelers die het verschil kunnen maken. We zijn niet afhankelijk van één speler. Maar het zou wel lekkerder zijn als je ook zo'n spits hebt. Kolbeinn Sigthorsson kan dat worden. Hij heeft in anderhalf jaar alleen weinig gespeeld. Hij moet nog het juiste ritme krijgen, het juiste gevoel."

6) Hoe is het mogelijk dat voetballers de bal soms belachelijk ver over het doel of naast het doel schieten? Hier kun je toch op trainen.

"We trainen er ook veel op. Het is een kwestie van vastigheid te krijgen. Chris en Siem schieten nu altijd tussen de palen als ze vanaf zestien meter schieten. Viktor Fischer doet dat minder, Jody Lukoki nog veel minder. Het is een kwestie van continu oefenen, vertrouwen krijgen. En het is kwaliteit. Lukoki heeft nog niet de kracht om stabiel te zijn, om zijn standbeen altijd goed neer te zetten en geplaatst hard te schieten."

7) Waarom blijf je vasthouden aan een opstelling met een linkspoot op rechtsbuiten en een rechtspoot op linksbuiten, terwijl de Ajax filosofie inhoudt dat je dit juist niet doet?

"De Ajaxfilosofie is dat je met buitenspelers speelt. En dat doen we. Als we een linkspoot hebben die goed op links kan spelen, zal ik hem opstellen. Maar ben ik daar niet tevreden over, dan ga ik op zoek naar een alternatief. Het gevaarlijke ook van het vasthouden aan buitenspelers die helemaal tegen de zijlijn spelen, is dat als zij niet meedoen in het spel, dat je meteen twee man mist. Dan speel je met z'n negenen. Hoe we nu spelen, heb je meer variatie. Er komt altijd iemand op die positie. Is het niet je linksbuiten zelf dan een middenvelder of linksback. Dat is veel lastiger ook om te verdedigen. Ons ideale plaatje is om aan één kant een valse buitenspeler te hebben en aan de andere kant een echte."

8) Heb je er achteraf gezien niet te gemakkelijk over gedacht om zoveel spelers rust te geven voor de bekerwedstrijd tegen AZ?

"Helemaal niet. We zijn zeer tevreden over hoe het uieindelijk is gegaan, op het resultaat na natuurlijk. We hadden gewoon moeten winnen, dan had niemand erover geklaagd. En de verkeerde verdedigende acties waren van spelers die normaal ook in de basis staan. We kregen schietkansen en die, we hebben het er net over gehad, moesten gewoon op doel zijn. Als Siem en Christian fit waren geweest, hadden we gespeeld. Het was nu een risico. Je boet dan wel iets aan kwaliteit in, maar hun vervangers kunnen ook gewoon goed voetballen."

9) Waarom steeds die korte corners als het resultaat is dat de bal weer bij onze keeper ligt?

"Als je ook af en toe een korte corner neemt, kan een tegenstander zich niet alleen fixeren op een lange corner. Hoe meer variatie je hebt, op hoe meer dingen een tegenstander moet letten. Dan kunnen ze wel eens een seconde te laat reageren. En als je dreigt met een korte corner, trek je toch twee spelers uit het stafschopgebied; daardoor hebben andere spelers meer ruimte. We scoren heel veel uit corners, omdat we daarin creatief zijn."

10) Waarom speelt Ajax niet meer met een echte nummer tien, terwijl dat juist het handelsmerk van Ajax was?

"Wij vinden dat de veldbezetting beter is met een controleur en twee aanvallende middenvelders. En uiteindelijk is het ook offensiever. Het klinkt niet zo, omdat mensen het 'met de punt naar achteren', maar dat is een negatieve benaming. Je hebt juist twee creatieve middenvelders."

11) Waarom wordt bij een ingooi de bal zo gemakkelijk verspeeld?

"De laatste tijd vind ik het wel meevallen, maar het is een terecht punt. Het gaat erom hoe je ingooit; met een stuiter of precies in de voeten van een teamgenoot, die daardoor meteen het spel kan verleggen. Sommige spelers kunnen echt niet ingooien. Dat begrijp je soms niet, maar die kunnen het echt niet. Hun voetcoordinatie is inderdaad beter dan hun handcoordinatie."

12) Hoe frustrerend is het dat er in het verleden grote aankopen voor grote bedragen zijn gedaan terwijl toen de financiële positie niet goed was, en dat er nu een goede winst wordt gemaakt en dat er niet veel mogelijk is om de transfermarkt?

"Ik vind het niet frustrerend, want ik sta er honderd procent achter dat we niet meer van die rare bokkensprongen maken. De druk is nu ook minder groot, omdat we twee keer kampioen zijn geworden. Jeroen Slop heeft terecht gezegd dat Ajax een club was met een Champions Leaguejas aan, maar met een Europa Leaguelichaam. We hebben daarin beslissingen genomen, en we hebben bewezen dat het ons niet schaadt."

13) Stel dat je een onbeperkt budget had voor de aankoop en het salaris van één speler. Welke speler zou je dan aantrekken?

"Lionel Messi. Niet verrassend nee"

14) Jullie hebben nu Isaac Cuenca gehuurd. Betekent dit dat er in de toekomst meer spelers van Barca worden gehuurd?

"Dat zou zomaar kunnen. Het liefst laten we een jeugdspeler van Ajax doorstromen, maar als die er nog niet klaar voor is en er ontstaat een gat in de selectie, moet je een oplossing verzinnen. We willen dan alleen iemand kopen als hij veel beter is dan het talent, anders is het huren van een speler een optie. Van Barcelona of Arsenal bijvoorbeeld."

15) Waarom lukt het Ajax al jaren niet om een spits door te laten stromen naar het eerste elftal?

"Op dit moment is dat een probleem. We hebben nog niet de nieuwe Patrick Kluivert voorradig. Er zit wel talent in de jeugd, dat heb ik al gezien. Het is ook een golfbeweging. Nu breken er veel verdedigers door, daarvoor veel nummers tien. Laten we hopen dat we weer langzaam naar voren gaan. Dan komen die spitsen vanzelf."

16) Bij uitwedstrijden zit het uitvak altijd vol. Hoe voelt het voor je om het uitvak weer vol te zien en zou je er niet een keertje tussen willen zitten?

"Het is hartstikke leuk als je hoort dat er weer zoveel supporters in het uitvak zitten om ons aan te moedigen. Het geeft een lekker gevoel als je ziet dat ze twee uur in de auto of bus hebben gezeten om je in Venlo een hart onder de riem te steken. Maar ik hoef niet bij ze in het vak te zitten. Ik zit al op de beste plek, op de bank."

17) Wat is nou het echte voordeel van al die besloten trainingen? Waarom niet net als vroeger meer trainingen open voor het publiek?

"Het voordeel is dat je in alle rust kunt trainen, tactische foefjes kunt uitproberen en dat je mogelijke escalaties op het veld binnenskamers kunt houden. Tegenwoordig kan iedereen met de telefoon een foto of filmpje maken en staat alles meteen op internet. En mensen kunnen gaan schreeuwen als je iets aan het uitleggen bent aan de groep, of ze kunnen zo het veld oplopen. Hoe sneu het ook is voor de fans, het is rustiger als we besloten trainen."

18) Iedereen wil graag dat Ajax kampioen wordt. Maar is voor jou het seizoen mislukt als het niet lukt?

"Ja. Een seizoen zonder prijzen is niets waard. Je kunt tweede worden, maar over een paar jaar is iedereen dat vergeten. Dan wordt er alleen over de kampioen gesproken. Natuurlijk heb je ook een toekomstplan en is het goed als er spelers zijn doorgebroken, maar als Ajax zijnde moeten we elk jaar kampioen willen worden."

19) Als je terugkijkt op het huidige seizoen, zijn er dan zaken die je, met de kennis van nu, anders zou hebben aangepakt?

"Nee, eigenlijk niet. Ja, ik ben kritisch genoeg op mezelf."

20) Laat je je verleiden door je gezonde en nuchtere verstand of door kennis die je hebt opgedaan tijdens opleidingen en cursussen?

"Beide. De cursussen heb ik zeker niet voor niets gedaan. Daarnaast ben ik wel een gevoelsmens. Maar ik gebruik ook de kennis die me wordt aangereikt, door mensen om me heen. Het is dus een mix van gevoel en ratio. Maar als ik weet hoe ik bijvoorbeeld wil spelen, dan verandert dat haast nooit."

21) Hoe ga je om met de stress en de druk die het spelen van belangrijke wedstrijden en het altijd moeten presteren met zich meebrengt?

"Als Ajaxtrainer heb je altijd stress. Je moet altijd winnen, het liefst met mooi voetbal. Ik was als speler wel gewend om onder hoge druk te spelen. Er is stress, maar ik lijd daar niet onder. Ik probeer de rust zelve te zijn en probeer het, als ik al een beetje stress heb, zeker niet over te brengen op de spelersgroep."

22) Wat typeert binnen het spel van Ajax en het dagelijks werken bij Ajax 'de hand van Frank de Boer?

"Ik denk hoe wij spelen, het positiespel, het voetballend onder de druk vandaan komen. Ik heb daar met Hennie Spijkerman en Dennis Bergkamp, en daarvoor Danny Blind, heel veel energie in gestoken, ook om de spelers te laten geloven dat het werkt. Nu hoor je heel vaak van de tegenstanders dat ze hebben geprobeerd ons onder druk te zetten, maar dat het niet lukte. Waarom niet de bal naar voren schieten? Omdat we op de voetballende manier twee keer kampioen zijn geworden. Daarom."

23) Wat is het eerste dat je doet als je een vrije dag hebt of als je werkdag bij Ajax erop zit?

"Poeh. Mijn vrouw een kus geven, en mijn dochters. Ik kan heel slecht tegen stil zitten. Ik moet wel wat doen. Op mijn vrije dag ben ik nog wel eens bij Ajax te vinden, helemaal als mijn vrouw aan het werk is en mijn dochters op school zitten. Ook 's avonds ga ik vaak naar wedstrijden kijken, van Jong Ajax, de A1 of B1. Ik golf graag, maar niet met dit weer. Andere hobby's heb ik niet echt."

24) Je zit nogal in een vrouwengezin thuis. Hoe voorkom je dat je volledig ondergesneeuwd wordt, of is het al te laat?

"Ik sneeuw zeker niet onder. Ik vind het heerlijk: drie fantastische dochters en een fantastische vrouw. Dochters trekken toch vaak naar vaders toe. Als ze ouder worden, wordt hun moeder meer een vriendin, maar de vader blijft vader. Het is hartstikke mooi en ik sneeuw zeker niet onder."

25) Klopt het dat je twee verschillende kleuren ogen hebt?

"Dat heb ik niet. Ik heb op zeventienjarige leeftijd een virus gehad in mijn oog, dat terugkwam toen ik in militaire dienst zat. Ze hebben me toen een paardenmiddel gegeven, waardoor mijn iris verkleefd is. Mijn pupil wordt dus niet groter of kleiner, en is iets ovaler geworden. Het lijkt daardoor of mijn ogen verschillende kleuren hebben. Het is overigens niet zo dat ik slechter kijk door dat oog. Het is wel een nadeel dat ik sneller een zonnebril op moet als de zon schijnt. Anders ben ik dus continu aan het knijpen."

26) Als wij een lamp kopen in de winkel van je vrouw, kom je hem dan persoonlijk ophangen? Wij hoorden dat je heel technisch bent.

"Ik ben wel technisch ja. Het hangt af van waar het is. Als het in de buurt is en er is niemand voorradig om een pakketje weg te brengen, dan doe ik het wel. Wat ik zei: ik kan toch slecht stil zitten. Dus het kan zomaar zijn dat ik dan voor de deur sta."
Vragen van supporters aan Frank de Boer, stond in de laatste Ajax Life. Dank aan Contador_the_Best( :D ) voor het overtypen, Kluivert de beste 9 op ajax.netwerk.to. :)
pi_124707284
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Heb uit woede mijn vriendin een paar tikken gegeven. Heb er wel spijt van nu maar ik kan er zo kwaad over worden
_O- _O-
pi_124707332
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:30 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Vragen van supporters aan Frank de Boer, stond in de laatste Ajax Life. Dank aan Contador_the_Best( :D ) voor het overtypen, Kluivert de beste 9 op ajax.netwerk.to. :)
Contador the best ja? Komt me bekend voor. :D :+
★★★
  zondag 31 maart 2013 @ 01:03:45 #24
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124707806
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 01:09:38 #25
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124707967
We maken het morgen af! :D
graag op anoniem
  zondag 31 maart 2013 @ 01:18:01 #26
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124708211
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:09 schreef KingRoland het volgende:
We maken het morgen af! :D
We zijn er nog niet :+
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 01:23:07 #27
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124708350
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik wil net zeggen. Eén keer niet winnen en titelkansen zien er wel anders uit.
pi_124708367
San Marco heeft ons nu al een mooi weekend gegeven _O_ .
  zondag 31 maart 2013 @ 01:24:07 #29
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124708373
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Is wel erg optimistisch allemaal. Iedereen gaat er vanuit dat we in Eindhoven makkelijk winnen? Maar dat wordt echt heel lastig.
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 01:24:09 #30
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124708376
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

nee joh tuurlijk niet. we hebben een eind te gaan! :o
graag op anoniem
  zondag 31 maart 2013 @ 01:24:35 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124708389
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:24 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[..]

nee joh tuurlijk niet. we hebben een eind te gaan! :o
Een heel eind. Al zou de 3e op rij zomaar kunnen :P
Oh.
pi_124708765
Eerst morgen maar eens winnen, daarna zien we wel weer verder.
  zondag 31 maart 2013 @ 01:48:08 #33
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709048
Het zal toch wat zijn. Eerst zeven jaar op rij geen kampioen worden om vervolgens, onder leiding van Frank, drie maal op rij kampioen te worden.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:05:55 #34
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709571
quote:
11s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:48 schreef SaulGoodman het volgende:
Het zal toch wat zijn. Eerst zeven jaar op rij geen kampioen worden om vervolgens, onder leiding van Frank, drie maal op rij kampioen te worden.
We worden het 7 jaar op rij. Dan Vitesse een jaartje en dan weer Ajax _O_ Sterren gaan zo niet meer op het shirt passen _O_
Oh.
pi_124709597
Ik vind het sneu voor Emanuelson. Hij speelde zes jaar in het eerste van Ajax zonder landskampioen te worden. En uitgerekend in het seizoen dat ze landskampioen zouden worden, ging hij weg.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:07:14 #36
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709607
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:06 schreef Devv het volgende:
Ik vind het sneu voor Emanuelson. Hij speelde zes jaar in het eerste van Ajax zonder landskampioen te worden. En uitgerekend in het seizoen dat ze landskampioen zouden worden, ging hij weg.
Suarez is net zo'n geval. Ach, geld is voor de doorsnee voetballer veel belangrijker.
pi_124709641
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is wel erg optimistisch allemaal. Iedereen gaat er vanuit dat we in Eindhoven makkelijk winnen? Maar dat wordt echt heel lastig.
Als we tot aan PSV-uit blijven winnen dan zie ik het wel zitten. Die wedstrijd is do or die en daar in Eindhoven bezwijken ze al onder de geringste druk. En zelfs als we dan onverhoopt nog zouden verliezen dan zie ik ze nog wel knock-out gaan tegen bijv. NEC of Twente.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:09:39 #38
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709666
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:08 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Als we tot aan PSV-uit blijven winnen dan zie ik het wel zitten. Die wedstrijd is do or die en daar in Eindhoven bezwijken ze al onder de geringste druk. En zelfs als we dan onverhoopt nog zouden verliezen dan zie ik ze nog wel knock-out gaan tegen bijv. NEC of Twente.
Alleen die twee thuiswedstrijden toch nog voor PSV-uit? Die winnen we nu wel. Maar tegen PSV wordt echt een zeer spannende wedstrijd. Ik zie het ook zomaar 0-0 worden trouwens.
Oh.
pi_124709675
PSV uit is gewoon 2-2ish, iig gelijkspel.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:09:55 #40
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709678
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:08 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

God knows. We kunnen wel speculeren, maar je wordt er niet wijzer van.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:10:44 #41
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709695
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:09 schreef Class het volgende:
PSV uit is gewoon 2-2ish, iig gelijkspel.
Ik denk 0-0 net als 2 seizoenen terug. :P
Oh.
pi_124709702
Is Cuenca al weer fit?
pi_124709735
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alleen die twee thuiswedstrijden toch nog voor PSV-uit? Die winnen we nu wel. Maar tegen PSV wordt echt een zeer spannende wedstrijd. Ik zie het ook zomaar 0-0 worden trouwens.
Ik hoop stiekem dat we straks eens iets aan dat Roda hebben, dan is die pot waarschijnlijk ietsje minder spannend :P

Hoe gaan ze in Eindhoven om met 12:30 11:30 duels?
  zondag 31 maart 2013 @ 03:13:29 #44
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709743
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:12 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Ik hoop stiekem dat we straks eens iets aan dat Roda hebben, dan is die pot waarschijnlijk ietsje minder spannend :P

Hoe gaan ze in Eindhoven om met 12:3011:30 duels?
Weet niet. Die hebben dat altijd een stuk minder als wij en onze Rotterdamse vrienden. Ik hoop ook op puntverlies. Buffertje zou lekker zijn :)
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:14:04 #45
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124709757
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk 0-0 net als 2 seizoenen terug. :P
1-2 denk ik :)
graag op anoniem
pi_124709766
Ajax - sc Heerenveen / vrijdag 19 april 2013, 20:00 uur

Vrijdag avond :o *O* *O* *O*
pi_124709775
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:12 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Hoe gaan ze in Eindhoven om met 12:30 11:30 duels?
Volgens mij zei Dick ergens dat ze ook gewend waren om op dat tijdstip te trainen oid, denk wel dat ze gaan winnen
  zondag 31 maart 2013 @ 03:14:50 #48
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709777
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:14 schreef Class het volgende:
Ajax - sc Heerenveen / vrijdag 19 april 2013, 20:00 uur

Vrijdag avond :o *O* *O* *O*
Kut. Dan maar VI later terugkijken :P
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:15:25 #49
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709781
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:14 schreef KingRoland het volgende:

[..]

1-2 denk ik :)
Ik zou het prachtig vinden, maar ik heb er echt geen goed gevoel bij :P Heb ik bij de andere duels dan wel weer :)
Oh.
pi_124709791
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kut. Dan maar VI later terugkijken :P
Lekker bezopen naar het stadion joh :D
  zondag 31 maart 2013 @ 03:17:19 #51
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709807
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:16 schreef Class het volgende:

[..]

Ik ga helaas nog niet vaak naar het stadion ;(
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:17:37 #52
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709813
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:16 schreef Class het volgende:

[..]

Wel duur tegenwoordig in het supportershome. Het wordt er niet leuker op.
pi_124709823
Zeg, PSV - Ajax is op 14 april. Waar maken we ons druk over? :7
  zondag 31 maart 2013 @ 03:18:27 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709829
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
Zeg, PSV - Ajax is op 14 april. Waar maken we ons druk over? :7
Over 2 weken :o
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:18:57 #55
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709838
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geldgebrek?
pi_124709847
Hopelijk doet Fischer weer wat moois tegen PSV *)
pi_124709851
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:17 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Wel duur tegenwoordig in het supportershome. Het wordt er niet leuker op.
Ah joh hoevaak spelen we nou op vrijdagavond? 1 keer per jaar ofzo ;(

quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

1993? Wat is het probleem :?
  zondag 31 maart 2013 @ 03:19:49 #58
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709852
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:18 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Geldgebrek?
Ja. Ik wil later zeker wel een seizoenkaart. Ben dit seizoen alleen naar de JC schaal en CL tegen Dortmund geweest.
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:20:18 #59
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709858
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:19 schreef Class het volgende:

[..]

1993? Wat is het probleem :?
Wat heeft mijn geboortejaar er mee te maken? :P
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:20:23 #60
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709860
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:19 schreef Capi het volgende:
Hopelijk doet Fischer weer wat moois tegen PSV *)
Al schiet Boerrigter hem binnen, het zal me een worst wezen.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:21:08 #61
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709867
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:20 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Poulsen gaat scoren _O_
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:21:33 #62
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124709875
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:20 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

nou nou laten wij geen gekke dingen zeggen he.
graag op anoniem
  zondag 31 maart 2013 @ 03:21:45 #63
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709879
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:19 schreef Class het volgende:
h joh hoevaak spelen we nou op vrijdagavond? 1 keer per jaar ofzo
Wat maakt de speeldag uit? Ik ga elke wedstrijd. Of het nou op vrijdag-,zater- of woensdag avond is, bieren kan altijd.
pi_124709883
Die speelt morgen trouwens niet toch?
  zondag 31 maart 2013 @ 03:22:07 #65
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709887
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:21 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Wat maakt de speeldag uit? Ik ga elke wedstrijd. Of het nou op vrijdag-,zater- of woensdag avond is, bieren kan altijd.
Welk vak?
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:22:18 #66
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709889
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:21 schreef Capi het volgende:
Die speelt morgen trouwens niet toch?
Wie?
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:22:47 #67
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709898
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welk vak?
Ik sta in een carnavalsvak.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:23:21 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709911
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:22 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Ik sta in een carnavalsvak.
Uitvak?
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:23:23 #69
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709912
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Poulsen gaat scoren _O_
THE VIKING!
  zondag 31 maart 2013 @ 03:23:40 #70
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709919
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uitvak?
Sfeervak
  zondag 31 maart 2013 @ 03:23:55 #71
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709923
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:23 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

THE VIKING!
Hij heeft nog geen enkele keer geel gepakt toch? :P
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:24:18 #72
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709929
quote:
11s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:23 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Sfeervak
Ja we hebben er nu meerdere bij Ajax hè :+ Of ben jij die kale op 410?
Oh.
pi_124709934
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:21 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

bieren kan altijd.
Proost :9
  zondag 31 maart 2013 @ 03:25:14 #74
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709945
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja. Ik wil later zeker wel een seizoenkaart. Ben dit seizoen alleen naar de JC schaal en CL tegen Dortmund geweest.
Maar dan stel je andere prioriteiten.
pi_124709947
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:24 schreef Class het volgende:

[..]

Proost :9
Ik kan alleen in het weekend en overdag drink ik sowieso niet ;(
pi_124709949
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ga ook steeds minder. Ging voorheen veel met mijn ex-vriendin, maar die bracht me een partij ongeluk. Ajax - PSV in 2011 was de laatste keer dat ik met 'r bij een wedstrijd ben geweest, daarna begon Ajax alles te winnen. Vlak na #30 ging het uit - geen causaliteit.
pi_124709957
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:25 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Ik ga ook steeds minder. Ging voorheen veel met mijn ex-vriendin, maar die bracht me een partij ongeluk. Ajax - PSV in 2011 was de laatste keer dat ik met 'r bij een wedstrijd ben geweest, daarna begon Ajax alles te winnen. Vlak na #30 ging het uit - geen causaliteit.
Pics?
  zondag 31 maart 2013 @ 03:26:10 #78
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709961
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:25 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Maar dan stel je andere prioriteiten.
Ach ik ga later wel meer heen denk :)
Oh.
pi_124709962
:D
pi_124709966
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat heeft mijn geboortejaar er mee te maken? :P
Geen $ nog op die leeftijd ;(
  zondag 31 maart 2013 @ 03:26:43 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709968
quote:

[..]

Ik breng ook niet vaak geluk bij wedstrijden :') Alleen winst tegen Vitesse en NAC toen volgens mij :')
Oh.
pi_124709971
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:26 schreef Class het volgende:

[..]

Pics?
Allemaal weggegooid en ik heb 'r al anderhalf jaar niet meer gezocht op FB e.d.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:27:03 #83
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124709977
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:26 schreef Class het volgende:

[..]

Geen $ nog op die leeftijd ;(
Ja ik doe nu aan rijlessen hè. Dat is ook behoorlijk duur :P
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:27:41 #84
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124709992
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja we hebben er nu meerdere bij Ajax hè Of ben jij die kale op 410?
F-side komt nog niet echt los. Veel mensen zitten daar al jaren en willen die traditie graag in stand houden. North-up alliance is leuk, niet meer dan dat. Ik sta inderdaad op 410.
pi_124709993
quote:

[..]

Bla bla bla ex-vriendin, bla bla bla
Pics?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_124709998
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik breng ook niet vaak geluk bij wedstrijden :') Alleen winst tegen Vitesse en NAC toen volgens mij :')
Na ADO-uit in 2011 overtuigde ze me om een vakantie te boeken - vertrekdatum 15 mei - want Ajax maakte toch geen kans meer op de titel :')
pi_124710006
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wie?
Poulsen
  zondag 31 maart 2013 @ 03:28:37 #88
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710014
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:27 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

F-side komt nog niet echt los. Veel mensen zitten daar al jaren en willen die traditie graag in stand houden. North-up alliance is leuk, niet meer dan dat. Ik sta inderdaad op 410.
Misschien als ze de Arena gaan verbouwen dat er dan staanplaatsen komen enzo. Zou toch vetter zijn achter het goal dan een hoekje in de tweede ring :) . Maar dat is mijn mening
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:29:14 #89
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710029
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:26 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Allemaal weggegooid en ik heb 'r al anderhalf jaar niet meer gezocht op FB e.d.
De sloeri is vreemdgegaan?
  zondag 31 maart 2013 @ 03:29:23 #90
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710032
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:27 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Na ADO-uit in 2011 overtuigde ze me om een vakantie te boeken - vertrekdatum 15 mei - want Ajax maakte toch geen kans meer op de titel :')
:') Ik was op vakantie in 2007 tijdens de laatste speeldag. Dus eigenlijk ook nauwelijks wat van meegekregen. Ik keek toen 's avonds op teletekst wie er kampioen was geworden :')
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:29:50 #91
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710041
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:28 schreef Capi het volgende:

[..]

Poulsen
Nee die zit er niet bij. Schöne op VM dus denk.
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:30:02 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710044
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:29 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Hoeren zijn het, allemaal hoeren!
Oh.
pi_124710062
quote:

[..]

Klinkt wel zo ;(
  zondag 31 maart 2013 @ 03:31:28 #94
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710068
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien als ze de Arena gaan verbouwen dat er dan staanplaatsen komen enzo. Zou toch vetter zijn achter het goal dan een hoekje in de tweede ring :) . Maar dat is mijn mening
Simpel: gracht bij F-side dicht en iedereen moet staan daar.
pi_124710069
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:31 schreef Class het volgende:

[..]

Klinkt wel zo ;(
Met Lukoki :D
  zondag 31 maart 2013 @ 03:32:38 #96
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710082
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:31 schreef Class het volgende:

[..]

Met Lukoki :D
Haha, dat zou je toch niet verwachten van de christelijke Lukoki.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:32:39 #97
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710083
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:31 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Simpel: gracht bij F-side dicht en iedereen moet staan daar.
Ja maar is volgens mij niet heel makkelijk dicht te bouwen. Of ze moeten het veld verlagen ofzo.
Oh.
pi_124710087
Geloof trouwens niets van dat verhaal over Frank de Boer en City, Frank gaat ons hopelijk vaker kampioen maken _O_
  zondag 31 maart 2013 @ 03:33:12 #99
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710088
quote:
11s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:32 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Haha, dat zou je toch niet verwachten van de christelijke Lukoki.
Die chicks hangen allemaal aan zijn lul na zijn kekke dansjes.
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:33:41 #100
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710094
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar is volgens mij niet heel makkelijk dicht te bouwen. Of ze moeten het veld verlagen ofzo.
Prima dicht te bouwen, alleen vanwege veiligheidsredenen vindt het geen doorgang.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:33:48 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710097
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:33 schreef Capi het volgende:
Geloof trouwens niets van dat verhaal over Frank de Boer en City, Frank gaat ons hopelijk vaker kampioen maken _O_
Ik ook niet. Frank weet toch dat Ajax moet verkopen :). Sowieso ben ik wel benieuwd wie er in het TH komen als er dan iemand vertrekt :P
Oh.
pi_124710101
quote:

[..]

Ze vertrok opeens gewoon naar haar ouders en bleef een week weg. Toen ze terugkwam had ze al een eigen kamer geregeld en dat was het. Geen uitleg verder. Later ben ik erachter gekomen dat ze zwanger was. Wss is ze daarvan geschrokken en weggevlucht. En mijn vermoeden is dat haar ouders haar vervolgens hebben beïnvloed. Die vonden vanaf het begin al dat het allemaal wat te serieus was tussen ons.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:35:10 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710107
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:33 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Prima dicht te bouwen, alleen vanwege veiligheidsredenen vindt het geen doorgang.
Zou mooi zijn. Ze zijn nu toch bezig :P. Dat je ze gewoon meteen achter het doel vind zoals in Engeland. Of een soort tribune als Dortmund heeft :P
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:36:45 #104
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710124
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:34 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Ze vertrok opeens gewoon naar haar ouders en bleef een week weg. Toen ze terugkwam had ze al een eigen kamer geregeld en dat was het. Geen uitleg verder. Later ben ik erachter gekomen dat ze zwanger was. Wss is ze daarvan geschrokken en weggevlucht. En mijn vermoeden is dat haar ouders haar vervolgens hebben beïnvloed. Die vonden vanaf het begin al dat het allemaal wat te serieus was tussen ons.
Jullie woonden samen? Zwanger van jou neem ik aan, en vervolgens abortus (babymoord) zonder het te overleggen? Zou ik wel schandalig vinden. Wat een verhaal man.
pi_124710129
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:') Ik was op vakantie in 2007 tijdens de laatste speeldag. Dus eigenlijk ook nauwelijks wat van meegekregen. Ik keek toen 's avonds op teletekst wie er kampioen was geworden :')
2007 zat ik in de Arena op het scherm te kijken. Vriend van me zat met een radio naast me Langs de Lijn te luisteren en gaf door aan me dat Waterman rood had gekregen en Excelsior 1-0 maakte uit de strafschop. Dat schreeuwde ik vervolgens door het stadion. Blijft leuk dat ik een paar duizend mensen heb kunnen laten juichen in de Arena :P
pi_124710150
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Frank weet toch dat Ajax moet verkopen :). Sowieso ben ik wel benieuwd wie er in het TH komen als er dan iemand vertrekt :P
Wellicht wordt Ronald dan naar voren geschoven, hopelijk komt Seedorf nog eens terug in een dergelijke functie
pi_124710151
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:36 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Jullie woonden samen? Zwanger van jou neem ik aan, en vervolgens abortus (babymoord) zonder het te overleggen? Zou ik wel schandalig vinden. Wat een verhaal man.
Ik neem aan van mij. Ze was niet altijd even voorzichtig met de anticonceptiepil, volgens mij vond ze het zelf ook niet zo'n probleem, een baby. Maar we zaten in ons laatste bachelorjaar en haar ouders vreesden natuurlijk dat ze dat allemaal zou verpesten. We woonden inderdaad al een jaartje samen op dat moment.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:39:43 #108
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710156
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Ze zijn nu toch bezig :P. Dat je ze gewoon meteen achter het doel vind zoals in Engeland. Of een soort tribune als Dortmund heeft :P
De Arena is natuurlijk gebouwd zonder enig overleg met supporters. Schandalig. Het komt door die verschrikkelijke arena dat de sfeergroepen op verschillende plekken resideren.
pi_124710165
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:39 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Ik neem aan van mij. Ze was niet altijd even voorzichtig met de anticonceptiepil, volgens mij vond ze het zelf ook niet zo'n probleem, een baby. Maar we zaten in ons laatste bachelorjaar en haar ouders vreesden natuurlijk dat ze dat allemaal zou verpesten. We woonden inderdaad al een jaartje samen op dat moment.
Dit is fokked up man, wtf net of het jou bloedlijn/baby niet is :? :r
  zondag 31 maart 2013 @ 03:41:06 #110
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710166
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wat een verhaal zeg. Is niet niks.
pi_124710187
Nouja fok haar dan, laat haar lekker slaafje van der ouders zijn dan :W
  zondag 31 maart 2013 @ 03:44:06 #112
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710197
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:37 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

2007 zat ik in de Arena op het scherm te kijken. Vriend van me zat met een radio naast me Langs de Lijn te luisteren en gaf door aan me dat Waterman rood had gekregen en Excelsior 1-0 maakte uit de strafschop. Dat schreeuwde ik vervolgens door het stadion. Blijft leuk dat ik een paar duizend mensen heb kunnen laten juichen in de Arena :P
Ik was mijn hele vakantie bloedchagrijnig erdoor. Al waren er daarna wel leuke potjes in de CL :P
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:44:25 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710201
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:39 schreef Capi het volgende:

[..]

Wellicht wordt Ronald dan naar voren geschoven, hopelijk komt Seedorf nog eens terug in een dergelijke functie
Seedorf kan wel terugkomen dan. Of Jari _O_
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:45:00 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710207
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:39 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

De Arena is natuurlijk gebouwd zonder enig overleg met supporters. Schandalig. Het komt door die verschrikkelijke arena dat de sfeergroepen op verschillende plekken resideren.
Het had zoveel mooier kunnen zijn inderdaad :') Maar door geldgebrek moesten ze toch aanpassen enzo ;(
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:45:36 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710214
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:43 schreef Class het volgende:
Nouja fok haar dan, laat haar lekker slaafje van der ouders zijn dan :W
Dat deed hij al vaak genoeg.
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:47:09 #116
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710233
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het had zoveel mooier kunnen zijn inderdaad :') Maar door geldgebrek moesten ze toch aanpassen enzo ;(
Ze hebben de supporters gewoon laten stikken met de bouw van dat vreselijke ding. Nu komen er positieve veranderingen, maar dat is eigenlijk al te laat.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:47:47 #117
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710239
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Seedorf kan wel terugkomen dan. Of Jari _O_
Als Frank vertrekt hoop ik dat ze Van den Brom halen van onze Belgische vrienden.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:48:05 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710243
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:47 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Ze hebben de supporters gewoon laten stikken met de bouw van dat vreselijke ding. Nu komen er positieve veranderingen, maar dat is eigenlijk al te laat.
Tuurlijk is dat te laat. Niet dat ik erg goed op de hoogte was van de bouw toen, toen hij klaar was was ik 2,5 :') . Maar ik zag ook schetsen dat het er veel mooier had kunnen uitzien enzo.
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:48:22 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710246
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:47 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Als Frank vertrekt hoop ik dat ze Van den Brom halen van onze Belgische vrienden.
Nee joh, die gaat na een jaar meteen al weer weg naar meer geld. :N
Oh.
pi_124710254
Als Frank weggaat gewoon overstappen op Ronald :D
  zondag 31 maart 2013 @ 03:50:09 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710258
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:49 schreef Class het volgende:
Als Frank weggaat gewoon overstappen op Ronald :D
Lekker makkelijk :P Al heeft die geen ambities in die richting :)
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:52:19 #122
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710277
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee joh, die gaat na een jaar meteen al weer weg naar meer geld. :N
Ach, leg hem voor drie jaar vast. De man kent de club, de filosofie, speelt aanvallend voetbal en heeft immer succes.
pi_124710281
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk :P Al heeft die geen ambities in die richting :)
Bergkamp ook niet zei hij. Misschien dat Stam een beetje als kroonprins is gehaald. Al is dat dan weer geen echte Ajax-exponent.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:52:59 #124
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710284
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:52 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Ach, leg hem voor drie jaar vast. De man kent de club, de filosofie, speelt aanvallend voetbal en heeft immer succes.
Ik zou dan liever iemand doorschuiven die al bij de club werkt. Misschien dat Jaap het dan overneemt :D
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:53:23 #125
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710286
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:52 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Bergkamp ook niet zei hij. Misschien dat Stam een beetje als kroonprins is gehaald. Al is dat dan weer geen echte Ajax-exponent.
En de spelers hebben dan ook echt een probleem als ze te laat komen.
Oh.
pi_124710303
Of misschien Marco van Basten een tweede kans gunnen? Toen hij hoofdcoach was, was het een janboel bij Ajax. Als hij kan instappen in een goede organisatie kan het mogelijk nog wat worden. Hij heeft dan ook weer wat meer bagage.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:57:23 #127
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710309
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
Of misschien Marco van Basten een tweede kans gunnen? Toen hij hoofdcoach was, was het een janboel bij Ajax. Als hij kan instappen in een goede organisatie kan het mogelijk nog wat worden. Hij heeft dan ook weer wat meer bagage.
Zal wel prachtig zijn als het dan wel lukt.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:57:53 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710311
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
Als hij maar niks te zeggen krijgt over het aankoopbeleid.
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:58:44 #129
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710317
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De visie van de club is inmiddels al wel bekend.
pi_124710321
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van krenterige Marc zal hij geen blanco cheques krijgen denk ik zo :D
  zondag 31 maart 2013 @ 03:59:12 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710322
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:58 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

De visie van de club is inmiddels al wel bekend.
Ja maar zo gaat hij dat er proberen door te drukken ;(
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 03:59:37 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710325
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:59 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Van krenterige Marc zal hij geen blanco cheques krijgen denk ik zo :D
Marc zie ik ook nog wel snel vertrekken denk ik. Die wilde al naar Arsenal toe ;(
Oh.
pi_124710341
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Marc zie ik ook nog wel snel vertrekken denk ik. Die wilde al naar Arsenal toe ;(
Als Marc weggaat dan moet Ajax aan deze topicreeks het aankoopbeleid toetsen _O- Hier zitten net zulke krenten.
  zondag 31 maart 2013 @ 04:03:05 #134
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710351
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 04:02 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Als Marc weggaat dan moet Ajax aan deze topicreeks het aankoopbeleid toetsen _O- Hier zitten net zulke krenten.
Ja hier willen ze alles met talenten oplossen. Dat gaat toch niet :N 1 of 2 echte versterkingen is sowieso nodig als er weer bepalende spelers weggaan.
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 04:11:17 #135
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710398
Geld uitgeven is kortzichtig; alleen leuk voor de korte termijn. Ajax moet van de beurs af en het stadion terugkopen. Zolang dat niet gerealiseerd is, moeten er geen grote aankopen worden gedaan. Het is de enige manier om Ajax te laten groeien.
  zondag 31 maart 2013 @ 04:12:23 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124710405
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 04:11 schreef SaulGoodman het volgende:
Geld uitgeven is kortzichtig; alleen leuk voor de korte termijn. Ajax moet van de beurs af en het stadion terugkopen. Zolang dat niet gerealiseerd is, moeten er geen grote aankopen worden gedaan. Het is de enige manier om Ajax te laten groeien.
Waarom moeten ze het stadion kopen dan? En wat heeft het voor zin om van de beurs af te gaan?
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 04:15:22 #137
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124710417
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom moeten ze het stadion kopen dan? En wat heeft het voor zin om van de beurs af te gaan?
Dit meen je toch niet?
pi_124711096
Voor AJAX AMSTERDAM!
  zondag 31 maart 2013 @ 09:04:10 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124711236
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 04:11 schreef SaulGoodman het volgende:
Beide niet nodig en ook niet waar
pi_124711249
Kan niet wachten tot vanmiddag 4 punten voor op 010
  zondag 31 maart 2013 @ 09:07:55 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124711255
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 09:07 schreef plesner het volgende:

[..]

Ben je nu aan het trollen of echt zo dom?
Dit is bedrijfseconomie 1+1
Leg het nog maar even uit dan want ik zie het nut ook niet
pi_124711276
"Friesche vlag nu ook voor kakkerlakken verdelging"
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_124711326
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 09:12 schreef badboynova het volgende:
"Friesche vlag nu ook voor kakkerlakken verdelging"
Oké :?
pi_124711329
Eerst hopen op een misstap van PSV/Vitesse.
  zondag 31 maart 2013 @ 09:30:43 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124711345
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst hopen op een misstap van PSV/Vitesse.
Vitesse maakt niet uit, PSV zou wel leuk zijn
pi_124711360
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 09:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vitesse maakt niet uit, PSV zou wel leuk zijn
Vitesse zit maar 3 puntjes achter, en hebben nog best een makkelijk speelschema
  zondag 31 maart 2013 @ 09:34:05 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124711373
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vitesse zit maar 3 puntjes achter, en hebben nog best een makkelijk speelschema
Zitten wel dichtbij ja, zelf gewoon blijven winnen
  zondag 31 maart 2013 @ 10:50:01 #149
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_124712132
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[ afbeelding ]
Prachtig bouwjaar ook.

Vanmiddag fel op NEC, dat die eendracht maar uit elkaar gespeeld mag worden.
Life is what you make it.
pi_124712163
Wat houd ik van Frank. City wil hem inlijven.

Eriksen, Fischer, van Rhijn weg > vertrek de Boer.
  zondag 31 maart 2013 @ 11:22:56 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124712546
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 10:50 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Prachtig bouwjaar ook.

Vanmiddag fel op NEC, dat die eendracht maar uit elkaar gespeeld mag worden.
Is dat ooit geëvenaard qua prijzen? Gewoon alles winnen, landstitel, beker, EC1, Supercup, Wereldbeker
pi_124712610
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is dat ooit geëvenaard qua prijzen? Gewoon alles winnen, landstitel, beker, EC1, Supercup, Wereldbeker
Barcelona 2009?
  zondag 31 maart 2013 @ 13:28:34 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124715647
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 04:15 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet?
Wat heeft het voor zin dan. Zoveel gaat het niet opleveren hoor.
Oh.
pi_124715751
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 10:53 schreef tammepiet het volgende:

Eriksen, Fischer, van Rhijn weg > vertrek de Boer.
Andersom juist
pi_124715769
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin dan. Zoveel gaat het niet opleveren hoor.
Lekker die paar gasten napraten die er geen verstand van hebben :P ze roepen wel dat ze van de beurs af moeten, maar waarom weten ze zelf niet
  zondag 31 maart 2013 @ 13:34:26 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124715817
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:32 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Lekker die paar gasten napraten die er geen verstand van hebben :P ze roepen wel dat ze van de beurs af moeten, maar waarom weten ze zelf niet
Volgens mij kost het toch alleen maar geld. En het enige wat het je oplevert is dat je niet meer altijd openheid van zaken moet geven. Dat stadion kopen zal ook wel niet veel opleveren, want het uitbreiden kost ook nog eens veel geld. En al het onderhoud tijdens wedstrijden.
Oh.
pi_124716950
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:32 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Oh ja ;)
pi_124717376
Gefeliciteerd met het kampioenschap
  zondag 31 maart 2013 @ 14:17:03 #159
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124717429
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap
:')
Oh.
pi_124717469
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:')
Dankjewel Davy
pi_124717488
KAMPIOENEN OLE OLE
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 31 maart 2013 @ 14:18:13 #162
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124717495
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dankjewel Davy
Nee. Ik loop niet graag op de zaken vooruit. :)
Oh.
pi_124717636
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee. Ik loop niet graag op de zaken vooruit. :)
Dit jaar in het centrum?
  zondag 31 maart 2013 @ 14:21:34 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124717678
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dit jaar in het centrum?
Vast niet.
Oh.
pi_124717792
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vast niet.
Zonde.
pi_124717843
psv gelijk, come'on

pi_124717945
Jezus wat een mooi weekend gaat dit weer worden voor Ajax. Straks NEC oprollen :D
  zondag 31 maart 2013 @ 14:26:39 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124717971
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef Stiggie het volgende:
Jezus wat een mooi weekend gaat dit weer worden voor Ajax. Straks NEC oprollen :D
Mooi weekend voor een 6-0 ofzo :)
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:27:14 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124718000
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mooi weekend voor een 6-0 ofzo :)
3 of 4 -1 denk ik
  zondag 31 maart 2013 @ 14:28:08 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124718042
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

3 of 4 -1 denk ik
Ja zal wel een degelijke 3-0 worden.
Oh.
pi_124718202
Gefeliciteerd mensen. ;)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_124718212
Hihi, mooi goooal van Malki. Nou Ajax nog en ik ruik een kampioenschap in de buurt komen XD
pi_124718215
Tering geil.

Psv moet az, ajax, twente nog. Fey op 4 punten.
pi_124718341
O+
★★★
pi_124718355
Juich nog maar niet te vroeg, als je van PSV verliest ben je als nog de lul
pi_124718389
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:35 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom zou je van PSV verliezen? :')
★★★
pi_124718411
quote:
Ja het was veel gunstiger geweest als Roda vandaag gewonnen had.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_124718425
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waarom zou je van PSV verliezen? :')
Kan zo maar gebeuren..
  zondag 31 maart 2013 @ 14:37:58 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124718443
quote:
Laten we eerst maar even die 2 wedstrijden ervoor goed afsluiten, al acht ik de kans daarop wel heel groot.
pi_124718452
Voordeel is nu wel dat PSV zomaar derde kan worden. En als osv wel de beker wint, dan heeft Twente dus wel iets voor te spelen op de laatste speeldag.
maar inderdaad maakt deze wedstrijd wezenlijk nog niet veel verschil, maar sport en zeker teamsporten is nu eenmaal ook flow, momentum zelfvertrouwen e.d heel belangrijk, en die zijn bij psv een stukje minder na vandaag.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_124718475
quote:
Ajax wint alles, sinds ze uit de overige toernooien zijn en van AZ uit hebben gewonnen juich ik al. Deze uitslagen van Feyenoord en PSV maken ook niks uit zo he, ze kunnen Ajax toch niet voorbij. ^O^
pi_124718517
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Kan zo maar gebeuren..
Ok.

PSV kan ook nog verliezen.
★★★
pi_124718539
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Laten we eerst maar even die 2 wedstrijden ervoor goed afsluiten, al acht ik de kans daarop wel heel groot.
Ook dat en moeten ook nog tegen Hveen. Blijft afwachten, al is dit natuurlijk wel een goed begin :P
pi_124718546
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 31 maart 2013 @ 14:40:48 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124718553
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:38 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ajax wint alles, sinds ze uit de overige toernooien zijn en van AZ uit hebben gewonnen juich ik al. Deze uitslagen van Feyenoord en PSV maken ook niks uit zo he, ze kunnen Ajax toch niet voorbij. ^O^
Wel erg optimistisch. Hoe slecht PSV ook is, we hebben het altijd lastig in Eindhoven. Met die 6-2 toen daar, speelde PSV ook niet best hè in dat seizoen :P
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:40:53 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124718558
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:38 schreef Omega het volgende:
Voordeel is nu wel dat PSV zomaar derde kan worden. En als osv wel de beker wint, dan heeft Twente dus wel iets voor te spelen op de laatste speeldag.
maar inderdaad maakt deze wedstrijd wezenlijk nog niet veel verschil, maar sport en zeker teamsporten is nu eenmaal ook flow, momentum zelfvertrouwen e.d heel belangrijk, en die zijn bij psv een stukje minder na vandaag.
Grootste voordeel is om tegen een PSV te spelen dat niets heeft aan minder dan 3 punten
pi_124718584
Heerenveen is wel thuis in de arena, dus dat is wel een voordeel.
Weet iemand of het dak vandaag dicht is? Zal wel open zijn, dus ga me warm aankleden
pi_124718605
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Grootste voordeel is om tegen een PSV te spelen dat niets heeft aan minder dan 3 punten
Klopt maar dat is voor Roda-psv ook al.
pi_124718623
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:40 schreef badboynova het volgende:
Moet mijn UI weer aanpassen. ;)
★★★
  zondag 31 maart 2013 @ 14:42:36 #190
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124718632
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:41 schreef Omega het volgende:
Heerenveen is wel thuis in de arena, dus dat is wel een voordeel.
Weet iemand of het dak vandaag dicht is? Zal wel open zijn, dus ga me warm aankleden
Ik zie ons thuis tegen Heerenveen wel winnen hoor. Die moeten het ook van het voetbal hebben :P
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:43:01 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124718647
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Moet mijn UI weer aanpassen. ;)
En iemand moet weer een variant maken op die Pieters gif van vorig seizoen :P
Oh.
pi_124718711
Nu kan en mag het niet meer misgaan :)
  zondag 31 maart 2013 @ 14:45:44 #193
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124718740
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:44 schreef Tyron het volgende:
Nu kan en mag het niet meer misgaan :)
Zou wel leuk zijn als we weer alles gaan winnen tot het eind :P
Oh.
pi_124718748
Voordeel is we als we weer een Roda of ADO wedstrijd hebben, dat we dan nog steeds bovenaan staan :) al zie ik het wel zeer positief in.
pi_124718751
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn als we weer alles gaan winnen tot het eind :P
Moet ook, enige lastige wedstrijd is PSV.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:46:59 #196
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_124718793
Feyenoord verloren, PSV gelijk. Ajax straks 4-0 wat een weekend! *O* *O*
Rossoneri siamo noi.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:47:09 #197
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  zondag 31 maart 2013 @ 14:47:29 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124718812
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:45 schreef Omega het volgende:
Voordeel is we als we weer een Roda of ADO wedstrijd hebben, dat we dan nog steeds bovenaan staan :) al zie ik het wel zeer positief in.
Je moet sowieso thuis alles winnen. We hadden al kampioen kunnen zijn :P
Oh.
pi_124718823
Ik heb alle vertrouwen in Frankie

zondag 31 maart 2013 @ 14:47:59 #200
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124718833
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef Tyron het volgende:

[..]

Moet ook, enige lastige wedstrijd is PSV.
Ik voel nu al spanning voor die wedstrijd _O_
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:48:40 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124718852
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je moet sowieso thuis alles winnen. We hadden al kampioen kunnen zijn :P
Dit inderdaad
pi_124718855
31-03-2013EREAjax NEC
07-04-2013EREAjax Heracles Almelo
14-04-2013EREPSV Ajax
19-04-2013EREAjax sc Heerenveen
27-04-2013ERENAC Breda Ajax
05-05-2013EREAjax Willem II
12-05-2013EREFC Groningen - Ajax

Groningen uit is wel traditie getrouw lastig voor Ajax, maar laatste wedstrijd als we kampioen kunnen worden met overwinning of gelijkspel, zie ik het niet verkeerd gaan.
pi_124718871
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik voel nu al spanning voor die wedstrijd _O_
Die kan je ook zomaar gewoon met 0-3 winnen. :)
pi_124718906
3 keer kampioen in 2.5 jaar. O+ Frank O+
★★★
  zondag 31 maart 2013 @ 14:50:39 #205
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124718912
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:48 schreef Omega het volgende:
31-03-2013EREAjax NEC
07-04-2013EREAjax Heracles Almelo
14-04-2013EREPSV Ajax
19-04-2013EREAjax sc Heerenveen
27-04-2013ERENAC Breda Ajax
05-05-2013EREAjax Willem II
12-05-2013EREFC Groningen - Ajax

Groningen uit is wel traditie getrouw lastig voor Ajax, maar laatste wedstrijd als we kampioen kunnen worden met overwinning of gelijkspel, zie ik het niet verkeerd gaan.
Ach daar is ook niet veel meer van over. In de beker speelden we ze al helemaal weg. Misschien zijn we wel al kampioen dan :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_124718928
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
En dat was ook nog eens zijn debuut als clubcoach _O-
  zondag 31 maart 2013 @ 14:51:02 #207
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124718929
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef Tyron het volgende:

[..]

Die kan je ook zomaar gewoon met 0-3 winnen. :)
Ik zie het ook zomaar 3-0 voor PSV worden :')
Oh.
pi_124718931
Als de klik er is, zoals nu weer gaan ze al die zogenaamde lastige potjes gewoon winnen. ^O^
  zondag 31 maart 2013 @ 14:52:14 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124718975
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie het ook zomaar 3-0 voor PSV worden :')
Normaal gesproken niet
pi_124718980
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat zou wel lekker zijn, met Eriksen, de Jong en Alderweireld eruit + CL kom je om in het geld. Eigen vermogen gaat dan dik de 100 miljoen over.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:52:20 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124718982
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Als de klik er is, zoals nu weer gaan ze al die zogenaamde lastige potjes gewoon winnen. ^O^
We hebben nu niet echt een baas als Vertonghen die als een keizer over het veld loopt. :P
Oh.
pi_124718993
Als je 2 keer op een heel seizoen verliest ben je wel terecht landskampioen.

Potjes tegen Vitesse blijven een smetje hoewel ze in Amsterdam stukken beter waren.
pi_124718999
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We hebben nu niet echt een baas als Vertonghen die als een keizer over het veld loopt. :P
Siem word steeds meer een leider ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 31 maart 2013 @ 14:53:08 #214
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719003
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat zou wel lekker zijn, met Eriksen, de Jong en Alderweireld eruit + CL kom je om in het geld. Eigen vermogen gaat dan dik de 100 miljoen over.
Ze gaan sowieso nog aankopen doen. Maar je hebt gelijk, we hebben genoeg geld. Volgens mij is het geld van Suarez nog niet eens helemaal geinvesteerd :P
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:53:39 #215
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719029
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Siem word steeds meer een leider ^O^
Heeft toch echt minder kwaliteit en is veel minder dominant als Jan was vorig seizoen :)
Oh.
pi_124719030
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze gaan sowieso nog aankopen doen. Maar je hebt gelijk, we hebben genoeg geld. Volgens mij is het geld van Suarez nog niet eens helemaal geinvesteerd :P
En toch 2x 3x op rij kampioen worden :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 31 maart 2013 @ 14:54:02 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719048
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:52 schreef tammepiet het volgende:
Als je 2 keer op een heel seizoen verliest ben je wel terecht landskampioen.

Potjes tegen Vitesse blijven een smetje hoewel ze in Amsterdam stukken beter waren.
Alleen in Amsterdam was het zwaar terecht. Die uitwedstrijd in Arnhem is gewoon doodzonde :N
Oh.
pi_124719063
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft toch echt minder kwaliteit en is veel minder dominant als Jan was vorig seizoen :)
Vertonghen is dan ook een betere en completere voetballer dan Siem.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:55:00 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719093
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En toch 2x 3x op rij kampioen worden :)
En dat allemaal nadat Suarez weg ging. Kan me die commentaren nog wel herinneren dat als Suarez weg zou gaan bij Ajax er niks meer zou overblijven. Maar toen kwam Frank _O_
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:55:44 #220
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719132
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Siem moet lekker verkassen in de zomer. Alleen weet ik niet wie volgend seizoen dan echt de leider wordt. Moisander is ook niet echt een persoonlijkheid :P
Oh.
pi_124719148
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Siem moet lekker verkassen in de zomer. Alleen weet ik niet wie volgend seizoen dan echt de leider wordt. Moisander is ook niet echt een persoonlijkheid :P
Moisander en Blind als die er nog is.
pi_124719165
quote:

[..]

En dat allemaal nadat Suarez weg ging. Kan me die commentaren nog wel herinneren dat als Suarez weg zou gaan bij Ajax er niks meer zou overblijven. Maar toen kwam Frank _O_
Frank is een held

pi_124719196
Gaat toch niet gebeuren maar toch:
quote:
De Boer war: Ajax coach emerges as favourite to replace Roberto Mancini as Manchester City boss

Italian faces an end of season review at the Etihad with directors Soriano and Begiristain said to favour a move for the former Barcelona star

Frank de Boer has emerged as the front runner to replace Roberto Mancini at Manchester City.

Mancini will shortly face an ­end-of-season review to ­determine whether he is the man to take the Blues forward.

And De Boer, the 42-year-old Ajax coach, will be targeted by the Blues chief executive Ferran Soriano and sporting director Txiki ­Begiristain, if they decide Mancini should quit.

De Boer is looking to lead Ajax to a hat-trick of Dutch titles since taking over at the club he graced as a player in 2010. But he is frustrated that the Amsterdam giants have ­become a selling club, to the tune of £70million in recent times.

Luis Suarez, Jan ­Vertonghen, Gregory van der Wiel, Thomas ­Vermaelen and Vurnon Anita have ­departed, and Christian Eriksen is set to leave this summer. Ajax have said that they want to tie De Boer to a new ­long-term contract, but the Dutchman has been frustrated by the lack of ­developments in that area.

Soriano and ­Begiristain have not been convinced by Mancini. City’s defence of the Premier League title has been poor and they finished behind Real Madrid, Borussia Dortmund and Ajax in their Champions League group, with the Dutch club winning 3-1 in ­Amsterdam and drawing 2-2 at the Etihad.

But Mancini’s fate will ­depend on whether he can work with the two Spaniards after they were brought in to develop City in the same way that they made ­Barcelona the best club in Europe.

De Boer comes from the same footballing school as Johan Cruyff, who modelled the Barca style taken up so brilliantly by Pep Guardiola.

City were expected to look for a big name if they decided to replace Mancini, who has alienated the hierarchy at the club with constant claims that he had little influence on transfer business last ­summer.

De Boer, who spent four years as a player at Barca, is a multi-millionaire, so money will not be his main ­motivation when he decides his future. He wants a project that will enable him to ­challenge for the top ­honours in ­Europe.

If Mancini departs the ­Etihad, De Boer would be the perfect fit.

Meanwhile, Mancini has been given a vote of confidence – by Sir Alex Ferguson.
Bron: http://www.mirror.co.uk/s(...)r-news-frank-1794212
  zondag 31 maart 2013 @ 14:57:37 #224
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719207
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Moisander en Blind als die er nog is.
Moisander is toch een stuk minder een persoonlijkheid. Al zal hij wel aanvoerder worden als de drie (Toby, Siem en Chris) weggaan. Blind kan ook wel, maar moet hij nog een seizoen vlammen. Op VM wil ik hem wel zien volgend seizoen :)
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 14:57:52 #225
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719218
quote:
99s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Frank is een held

[ afbeelding ]
De Frons _O_ _O_ _O_
Oh.
pi_124719251
quote:
99s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Frank is een held

[ afbeelding ]
_O_
  zondag 31 maart 2013 @ 14:59:44 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124719280
quote:

[..]

Siem maakt er vandaag minimaal 1
pi_124719297
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zeker, liet hij gister weer even zien tegen Swansea zeg. Heerlijke speler!
  zondag 31 maart 2013 @ 15:01:08 #229
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719336
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Siem maakt er vandaag minimaal 1
Ik hoop dat Fischer weer zijn goal meepakt :)
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 15:01:50 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719367
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:00 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Zeker, liet hij gister weer even zien tegen Swansea zeg. Heerlijke speler!
De Ajacieden doen het daar _O_

SPOILER
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 15:02:40 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124719393
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop dat Fischer weer zijn goal meepakt :)
Wordt hoognodig tijd ja
  zondag 31 maart 2013 @ 15:03:05 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719410
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wordt hoognodig tijd ja
Er zal ook wel een verdediger gaan scoren :)
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 15:09:41 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124719643
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zal ook wel een verdediger gaan scoren :)
Als ze er maar in gaan aan de goeie kant
  zondag 31 maart 2013 @ 15:10:52 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124719676
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als ze er maar in gaan aan de goeie kant
Lijkt me handig ja :)
Oh.
pi_124719988
ajaxlife twitterde op zondag 31-03-2013 om 15:18:44 Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Schöne, Eriksen; Boerrigter, Sigthórsson, Fischer. #ajanec reageer retweet
paard.gif doet weer mee. :{
  zondag 31 maart 2013 @ 15:20:38 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124720024
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
ajaxlife twitterde op zondag 31-03-2013 om 15:18:44 Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Schöne, Eriksen; Boerrigter, Sigthórsson, Fischer. #ajanec reageer retweet
Is wel goed voor de diepte
pi_124720028
quote:
Strootman speelt toch niet bij Ajax?
pi_124720059
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is wel goed voor de diepte
Ja, want diepte heb je nodig als je tegen NEC speelt :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 31 maart 2013 @ 15:21:40 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124720064
quote:
Tyfus :{
Oh.
pi_124720084
Verdediging van NEC is bagger man, alleen Van Eijden kan er wat van.
  zondag 31 maart 2013 @ 15:22:28 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124720095
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:21 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ja, want diepte heb je nodig als je tegen NEC speelt :D
Zeker, creëer je toch ruimte mee
pi_124720140
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zeker, creëer je toch ruimte mee
Ja, op de counter. Maar zie je NEC op de aanval gaan? Hoewel, met Pastoor weet je het nooit :D
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  Redactie Sport zondag 31 maart 2013 @ 15:24:46 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_124720174
Gefeliciteerd met het kampioenschap. :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 31 maart 2013 @ 15:24:53 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124720178
Laat maar.
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 15:25:11 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124720192
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:23 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ja, op de counter. Maar zie je NEC op de aanval gaan? Hoewel, met Pastoor weet je het nooit :D
Dat is waar maar diepte op 1 vleugel ontregelt de tegenpartij beter dan diepte in de punt, dat werkt toch minder met Siggy
  Redactie Sport zondag 31 maart 2013 @ 15:25:53 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_124720216
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Foor is normaal gesproken ook wel een goede speler :)
Speelt die in de verdediging ja?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_124720229
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie waren weer lekker vandaag ja :D
  zondag 31 maart 2013 @ 15:28:30 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124720311
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Speelt die in de verdediging ja?
Ooh te snel gelezen :P
Oh.
pi_124720350
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sukkel :')

Lachwekkend dit. :D
★★★
  zondag 31 maart 2013 @ 15:30:29 #250
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_124720394
quote:
Boerrigter O+
  zondag 31 maart 2013 @ 15:31:31 #251
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_124720434
goaltje van Fischer zou mooi zijn, en geef babel nog wat minuten voor Boerrigter
pi_124720477
NEC met 3 controlerende middenvelders _O-
  zondag 31 maart 2013 @ 15:33:41 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124720509
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC met 3 controlerende middenvelders _O-
Lijkt net op PSV.
Oh.
pi_124720726
Ajax wederom kampioen en (staatssteun) Psv die de CL alweer misloopt en helemaal naar de tering gaat. Mooier kan bijna niet
  zondag 31 maart 2013 @ 15:55:19 #255
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_124721245
Cuenca nog niet fit?
  zondag 31 maart 2013 @ 16:09:03 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124721682
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:55 schreef Lemsterr het volgende:
Cuenca nog niet fit?
Nope.
Oh.
pi_124721708
Boerrigter gaat spelen en Babel wss de laatste 20/30min.
  zondag 31 maart 2013 @ 16:15:56 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124721955
ajaxlife twitterde op zondag 31-03-2013 om 16:12:35 Er hangt een spandoek op Zuid. 'Jantje moet een liedje zingen', staat erop. Duidelijk. #ajanec reageer retweet
Oh.
pi_124722179
ajaxlife twitterde op zondag 31-03-2013 om 16:19:33 Eriksen wordt door Overmars in het zonnetje gezet. Hij speelde tegen AZ zijn 150e wedstrijd in Ajax-shirt. #ajanec reageer retweet
ajaxlife twitterde op zondag 31-03-2013 om 16:21:29 Prachtig dat Eriksen (21) al op 150 wedstrijden staat. Tegelijkertijd ook pijnlijk dat hij de 200 waarschijnlijk niet haalt. #ajanec reageer retweet
pi_124722221
Heeft er iemand een linkje voor de wedstrijd via PM :)
Zit bij mn schoonouders en heb daar geen E-Live
Narf!
pi_124722268
  zondag 31 maart 2013 @ 16:25:39 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124722298
quote:
Ik heb liever dat de spelers dat zijn :)
Oh.
pi_124723283
1-0 ^O^
pi_124723462
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 ^O^
2-0 *O*
pi_124723497
Jezus, wat een prachtige combinaties!
★★★
  zondag 31 maart 2013 @ 16:57:12 #266
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_124723506
Woei, was om 16u30 wakker, net op tijd. Heerlijke wedstrijd om te kijken...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  zondag 31 maart 2013 @ 16:57:43 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124723532
Ze spelen weer lekker hoor :P
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 16:57:48 #268
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_124723534
Het wordt weer een mooie zondag :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_124723541
3-0.

Even doelsaldo van PSV inhalen :P
★★★
  zondag 31 maart 2013 @ 16:58:03 #270
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_124723548
Ze moeten even met 10-0 winnen. Werken aan het doelsaldo etc...
pi_124723587
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef ajacied4lf het volgende:
3-0.

Even doelsaldo van PSV inhalen :P
AFGEKEURD
pi_124723596
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Jezus, wat een prachtige combinaties!
tweede doelpunt was iig heel fraai idd!
pi_124723609
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

AFGEKEURD
Jammer :')

Ik ben te blij *O*
★★★
  zondag 31 maart 2013 @ 16:59:47 #274
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_124723615
Nog 17 doelpunten te gaan :)
pi_124723627
WIJ STAAN 2-0 VOOOOOR JAALLALALALALA!
pi_124723631
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

tweede doelpunt was iig heel fraai idd!
Eerste was ook geweldig!
★★★
pi_124723646
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Eerste was ook geweldig!
Gemist ;(
pi_124723656
Feyenoord 4 punten achter, Vitesse & PSV 3 punten achter.
pi_124723674
derick die iemand voorbij gaat, het moet niet gekker worden :D
pi_124723678
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Gemist ;(
Combinatie door het midden. Laten ze zo wel weer zien O+
★★★
pi_124723679
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord 4 punten achter, Vitesse & PSV 3 punten achter.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste *O*
pi_124723699
Volgende week thuis het voetballende heracles kapotspelen *O*
  zondag 31 maart 2013 @ 17:02:44 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124723730
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week thuis het voetballende heracles kapotspelen *O*
En daarna PSV toch :+
Oh.
pi_124723790
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

zeker weten, psv gaat ten onder *O*
  zondag 31 maart 2013 @ 17:04:13 #285
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_124723794
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel is er dan een gat van 4 punten :D
  zondag 31 maart 2013 @ 17:04:23 #286
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_124723801
Vieze schwalbe van Boerrigter, dat wil ik niet zien! Hij was al aan het vallen voordat Babos hem raakte.... hebbe we nie nodig!
pi_124723835
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef MrStock het volgende:
Vieze schwalbe van Boerrigter, dat wil ik niet zien! Hij was al aan het vallen voordat Babos hem raakte.... hebbe we nie nodig!
Achjoh.
★★★
pi_124723861
Van Rhijn geeft klote ballen vandaag :(
  zondag 31 maart 2013 @ 17:06:44 #289
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_124723880
Het gaat weer lekker
  zondag 31 maart 2013 @ 17:07:02 #290
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_124723891
Haal aub Boerrigter deraf.... Denken dat ie kan scoren a la Robben ;(
pi_124723902
Boerrigter GTFO
  zondag 31 maart 2013 @ 17:07:45 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124723913
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef badboynova het volgende:
Van Rhijn geeft klote ballen vandaag :(
Ja is niet zo best :')
Oh.
pi_124723917
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:07 schreef MrStock het volgende:
Haal aub Boerrigter deraf.... Denken dat ie kan scoren a la Robben ;(
nee
pi_124723929
Hoe speelt Ebecilio bij zn cluppie? :P
pi_124723931
Boerrigter moet snel optyfen. Al zal LitmanenAFCA beweren dat hij klasse speel
pi_124723954
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
altijd
  zondag 31 maart 2013 @ 17:09:14 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124723959
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
LitmanenAFCA :')
Oh.
pi_124723980
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

LitmanenAFCA :')
heeft een plaat voor z'n kop
  zondag 31 maart 2013 @ 17:10:46 #299
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124724005
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En niet zo'n kleine ook :')
Oh.
  zondag 31 maart 2013 @ 17:11:07 #300
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_124724016
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Leeft in het verleden want Litmanen is al een tijdje weg :+
  zondag 31 maart 2013 @ 17:11:36 #301
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_124724028
Die scheids is echt een laffe herder, in beide richtingen btw..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')