Over 2 wekenquote:Op zondag 31 maart 2013 03:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
Zeg, PSV - Ajax is op 14 april. Waar maken we ons druk over?

Geldgebrek?quote:Op zondag 31 maart 2013 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga helaas nog niet vaak naar het stadion

Ah joh hoevaak spelen we nou op vrijdagavond? 1 keer per jaar ofzoquote:Op zondag 31 maart 2013 03:17 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wel duur tegenwoordig in het supportershome. Het wordt er niet leuker op.
1993? Wat is het probleemquote:Op zondag 31 maart 2013 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga helaas nog niet vaak naar het stadion

Ja. Ik wil later zeker wel een seizoenkaart. Ben dit seizoen alleen naar de JC schaal en CL tegen Dortmund geweest.quote:

Al schiet Boerrigter hem binnen, het zal me een worst wezen.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:19 schreef Capi het volgende:
Hopelijk doet Fischer weer wat moois tegen PSV

Poulsen gaat scorenquote:Op zondag 31 maart 2013 03:20 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Al schiet Boerrigter hem binnen, het zal me een worst wezen.

nou nou laten wij geen gekke dingen zeggen he.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:20 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Al schiet Boerrigter hem binnen, het zal me een worst wezen.

Wat maakt de speeldag uit? Ik ga elke wedstrijd. Of het nou op vrijdag-,zater- of woensdag avond is, bieren kan altijd.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:19 schreef Class het volgende:
h joh hoevaak spelen we nou op vrijdagavond? 1 keer per jaar ofzo

Welk vak?quote:Op zondag 31 maart 2013 03:21 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wat maakt de speeldag uit? Ik ga elke wedstrijd. Of het nou op vrijdag-,zater- of woensdag avond is, bieren kan altijd.

Maar dan stel je andere prioriteiten.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja. Ik wil later zeker wel een seizoenkaart. Ben dit seizoen alleen naar de JC schaal en CL tegen Dortmund geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |