Ik ook niet. Frank weet toch dat Ajax moet verkopenquote:Op zondag 31 maart 2013 03:33 schreef Capi het volgende:
Geloof trouwens niets van dat verhaal over Frank de Boer en City, Frank gaat ons hopelijk vaker kampioen maken
Ze vertrok opeens gewoon naar haar ouders en bleef een week weg. Toen ze terugkwam had ze al een eigen kamer geregeld en dat was het. Geen uitleg verder. Later ben ik erachter gekomen dat ze zwanger was. Wss is ze daarvan geschrokken en weggevlucht. En mijn vermoeden is dat haar ouders haar vervolgens hebben beïnvloed. Die vonden vanaf het begin al dat het allemaal wat te serieus was tussen ons.quote:
Zou mooi zijn. Ze zijn nu toch bezigquote:Op zondag 31 maart 2013 03:33 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Prima dicht te bouwen, alleen vanwege veiligheidsredenen vindt het geen doorgang.
Jullie woonden samen? Zwanger van jou neem ik aan, en vervolgens abortus (babymoord) zonder het te overleggen? Zou ik wel schandalig vinden. Wat een verhaal man.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ze vertrok opeens gewoon naar haar ouders en bleef een week weg. Toen ze terugkwam had ze al een eigen kamer geregeld en dat was het. Geen uitleg verder. Later ben ik erachter gekomen dat ze zwanger was. Wss is ze daarvan geschrokken en weggevlucht. En mijn vermoeden is dat haar ouders haar vervolgens hebben beïnvloed. Die vonden vanaf het begin al dat het allemaal wat te serieus was tussen ons.
2007 zat ik in de Arena op het scherm te kijken. Vriend van me zat met een radio naast me Langs de Lijn te luisteren en gaf door aan me dat Waterman rood had gekregen en Excelsior 1-0 maakte uit de strafschop. Dat schreeuwde ik vervolgens door het stadion. Blijft leuk dat ik een paar duizend mensen heb kunnen laten juichen in de Arenaquote:Op zondag 31 maart 2013 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik was op vakantie in 2007 tijdens de laatste speeldag. Dus eigenlijk ook nauwelijks wat van meegekregen. Ik keek toen 's avonds op teletekst wie er kampioen was geworden
Wellicht wordt Ronald dan naar voren geschoven, hopelijk komt Seedorf nog eens terug in een dergelijke functiequote:Op zondag 31 maart 2013 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Frank weet toch dat Ajax moet verkopen. Sowieso ben ik wel benieuwd wie er in het TH komen als er dan iemand vertrekt
Ik neem aan van mij. Ze was niet altijd even voorzichtig met de anticonceptiepil, volgens mij vond ze het zelf ook niet zo'n probleem, een baby. Maar we zaten in ons laatste bachelorjaar en haar ouders vreesden natuurlijk dat ze dat allemaal zou verpesten. We woonden inderdaad al een jaartje samen op dat moment.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:36 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Jullie woonden samen? Zwanger van jou neem ik aan, en vervolgens abortus (babymoord) zonder het te overleggen? Zou ik wel schandalig vinden. Wat een verhaal man.
De Arena is natuurlijk gebouwd zonder enig overleg met supporters. Schandalig. Het komt door die verschrikkelijke arena dat de sfeergroepen op verschillende plekken resideren.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ze zijn nu toch bezig. Dat je ze gewoon meteen achter het doel vind zoals in Engeland. Of een soort tribune als Dortmund heeft
Dit is fokked up man, wtf net of het jou bloedlijn/baby niet isquote:Op zondag 31 maart 2013 03:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik neem aan van mij. Ze was niet altijd even voorzichtig met de anticonceptiepil, volgens mij vond ze het zelf ook niet zo'n probleem, een baby. Maar we zaten in ons laatste bachelorjaar en haar ouders vreesden natuurlijk dat ze dat allemaal zou verpesten. We woonden inderdaad al een jaartje samen op dat moment.
Wat een verhaal zeg. Is niet niks.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik neem aan van mij. Ze was niet altijd even voorzichtig met de anticonceptiepil, volgens mij vond ze het zelf ook niet zo'n probleem, een baby. Maar we zaten in ons laatste bachelorjaar en haar ouders vreesden natuurlijk dat ze dat allemaal zou verpesten. We woonden inderdaad al een jaartje samen op dat moment.
Ik was mijn hele vakantie bloedchagrijnig erdoor. Al waren er daarna wel leuke potjes in de CLquote:Op zondag 31 maart 2013 03:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
2007 zat ik in de Arena op het scherm te kijken. Vriend van me zat met een radio naast me Langs de Lijn te luisteren en gaf door aan me dat Waterman rood had gekregen en Excelsior 1-0 maakte uit de strafschop. Dat schreeuwde ik vervolgens door het stadion. Blijft leuk dat ik een paar duizend mensen heb kunnen laten juichen in de Arena
Seedorf kan wel terugkomen dan. Of Jariquote:Op zondag 31 maart 2013 03:39 schreef Capi het volgende:
[..]
Wellicht wordt Ronald dan naar voren geschoven, hopelijk komt Seedorf nog eens terug in een dergelijke functie
Het had zoveel mooier kunnen zijn inderdaadquote:Op zondag 31 maart 2013 03:39 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
De Arena is natuurlijk gebouwd zonder enig overleg met supporters. Schandalig. Het komt door die verschrikkelijke arena dat de sfeergroepen op verschillende plekken resideren.
Dat deed hij al vaak genoeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:43 schreef Class het volgende:
Nouja fok haar dan, laat haar lekker slaafje van der ouders zijn dan
Ze hebben de supporters gewoon laten stikken met de bouw van dat vreselijke ding. Nu komen er positieve veranderingen, maar dat is eigenlijk al te laat.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het had zoveel mooier kunnen zijn inderdaadMaar door geldgebrek moesten ze toch aanpassen enzo
Als Frank vertrekt hoop ik dat ze Van den Brom halen van onze Belgische vrienden.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seedorf kan wel terugkomen dan. Of Jari
Tuurlijk is dat te laat. Niet dat ik erg goed op de hoogte was van de bouw toen, toen hij klaar was was ik 2,5quote:Op zondag 31 maart 2013 03:47 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ze hebben de supporters gewoon laten stikken met de bouw van dat vreselijke ding. Nu komen er positieve veranderingen, maar dat is eigenlijk al te laat.
Nee joh, die gaat na een jaar meteen al weer weg naar meer geld.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:47 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als Frank vertrekt hoop ik dat ze Van den Brom halen van onze Belgische vrienden.
Lekker makkelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 03:49 schreef Class het volgende:
Als Frank weggaat gewoon overstappen op Ronald
Ach, leg hem voor drie jaar vast. De man kent de club, de filosofie, speelt aanvallend voetbal en heeft immer succes.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, die gaat na een jaar meteen al weer weg naar meer geld.
Bergkamp ook niet zei hij. Misschien dat Stam een beetje als kroonprins is gehaald. Al is dat dan weer geen echte Ajax-exponent.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker makkelijkAl heeft die geen ambities in die richting
Ik zou dan liever iemand doorschuiven die al bij de club werkt. Misschien dat Jaap het dan overneemtquote:Op zondag 31 maart 2013 03:52 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ach, leg hem voor drie jaar vast. De man kent de club, de filosofie, speelt aanvallend voetbal en heeft immer succes.
En de spelers hebben dan ook echt een probleem als ze te laat komen.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Bergkamp ook niet zei hij. Misschien dat Stam een beetje als kroonprins is gehaald. Al is dat dan weer geen echte Ajax-exponent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |