quote:Op zondag 31 maart 2013 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wat heeft Willeke Alberti nog een fantastische strot voor een 68-jarige! Jemig!!
Verder vond ik het een leuke aflevering deze keer, gelukkig!!
Geheel met je eens ElizabethR was een fantastische leuke uitzending ! Ook Later de Leeuw was leuk. Willeke zingt erg goed voor haar 67 jaarquote:Op zondag 31 maart 2013 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wat heeft Willeke Alberti nog een fantastische strot voor een 68-jarige! Jemig!!
Verder vond ik het een leuke aflevering deze keer, gelukkig!!
quote:Het wordt een fantastische show zaterdag! Michael Bublé is exclusief voor Paul terug naar Nederland gekomen en neemt plaats bij hem op de bank. Ook André Hazes junior is er. Hij is al jaren fan van Michael. Voor onze speciale gast wordt gekookt door sterrenkok Moshik Roth.
Loretta Schrijver komt vertellen over een speciale literatuurprijs en met Marianne Vos praat Paul over de Ronde van Vlaanderen die zij vorig weekend won. In een alternatieve versie van De Kwis zien we het cabaretduo Martine Sandifort en Remko Vrijdag, tafeltennisster Li Jiao en Dolly Bellefleur!
Hoezo heeft de redactie iets geknipt op 0:41? Je hoort de uitloop van een lach en die "Di Toro" is ook een knipje uit een andere zin.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef sonnyspek het volgende:
Voor alle mensen die hem nog niet hebben gezien...
Raar, de gemiddelde huisvrouw wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb nog nooit van die Bublee gehoord.
Niet? Is een bekende van Paul hoor, al jáááren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan heb je best wel onder een steen geleefd en dat zeg ik niet snelquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien heb ik z'n muziek ooit wel 's gehoord, maar als je me vanochtend had gevraagd wie Bubble is, dan ik je glazig aan gekeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan heb je best wel onder een steen geleefd en dat zeg ik niet snel
Een crooner. Redelijke stem, saaie liedjes.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Bekendste liedje van hem, ruim 57 miljoen mensen gingen je al voorquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien heb ik z'n muziek ooit wel 's gehoord, maar als je me vanochtend had gevraagd wie Bubble is, dan ik je glazig aan gekeken.
In liften wordt muziek meestal ook niet aan- en afgekondigd, dus niet raar dat je hem niet kent.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien heb ik z'n muziek ooit wel 's gehoord, maar als je me vanochtend had gevraagd wie Bubble is, dan ik je glazig aan gekeken.
Dit komt me wel bekend voor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bekendste liedje van hem, ruim 57 miljoen mensen gingen je al voor
Paul ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef Cynix ® het volgende:
Loretta heeft inmiddels best een hoog `MAX´-gehalte.
Zoals er al stond, pure liftmuziek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit komt me wel bekend voor.
Het heeft trouwens wel een heel hoog SkyRadio gehalte zeg.
nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Even gezapt. Hij zingt niet echt zuiver he?
Hij heeft een bereik van een halve toonladder, dus er zou weinig mis moeten kunnen gaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem helemaal niet zo leuk. Ik zal wel geen smaak hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Cynix ® het volgende:
Nou dames, daar is-ie dan.
Al deinst-ie zo te zien ook niet terug voor wat mannelijke aandacht.
inderdaad, échte 3FM muziekquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
Echt zo'n figuur dat via 3fm bekend is geworden.
Zal wel weer met het excuus komen dat zijn in-ear mic niet werkt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Of hij is een beetje verkouden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel weer met het excuus komen dat zijn in-ear mic niet werkt.
Halve acteur.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ja die grapjes net, ik moest niet lachen. Nogal gemaakt.
Hangt er vanaf hoe leuk hij iemand vindtquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Paul's Engels wordt trouwens steeds beter.
Oftewel, na België Graham Norton opvolgen in Engeland?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij heeft een cursus gevolgd, serieus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Of hij eet alles op wat de gasten niet lusten.quote:
Nee, toen Bubble zei dat ie joods was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]is dat nou het eerste waar je aan dacht bij die kok?
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, toen Bubble zei dat ie joods was.
Kun je goed horen. Vroeger was het behoorlijk chanant; nu spreekt hij redelijk Engels.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft een cursus gevolgd, serieus.
het broodje was van eiwit, dus ja?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
Gewoon een mini-burgertje. Is dat dan haute cuisine?
Ja, kleffe snuiter.quote:
Als ik zijn vrouw was, zou ik dit ook niet zo fijn vinden nee. Hele vreemde opmerkingen die hij zit te maken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
Godtering wat een mongool. Hou dan je bek over je vrouw als je zo van d'r houdt.
Ik vind het nog steeds genant slecht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar Dreetje heeft nog een zus met razende tetters.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds genant slecht eerlijk gezegd.
En ik denk dat Dreetjestiekum ook een oortje in heeft waarin het Engels voor hem vertaald wordt.
.
Wat een teringwijf lijkt me dat. Net als die Raggel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Dreetje heeft nog een zus met razende tetters.
Die Raggel is gewoon een ordinaire geldwolf.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een teringwijf lijkt me dat. Net als die Raggel.
Nou en, alsof je daar iets van merkt tijdens het pompen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een teringwijf lijkt me dat. Net als die Raggel.
Ik kan nog even niet kijken (kijk later), wat is er gaande?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
Godtering wat een mongool. Hou dan je bek over je vrouw als je zo van d'r houdt.
Die Bubbel is een grote nerd die van schijtlol houdt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kan nog even niet kijken (kijk later), wat is er gaande?
Ik moest lachen. In Engeland of Amerika kan ie niet gekscheren. Hij gaat los.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
Nee. Dat is dit fijne popje.quote:
Leuke gesjopte bikiniquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Dat is dit fijne popje.
[ afbeelding ]
Loopt Bublé vaag te doen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest lachen. In Engeland of Amerika kan ie niet gekscheren. Hij gaat los.
Hij doet juist leuk mee.quote:
Ja de stoutert.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Je vrouw afzeiken, erg goed ja.
Heb je het begin gemist?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef alors het volgende:
Ik vind hem ook wel okay, als je bedenkt dat hij van die suffe huisvrouwenmuziek maakt valt me dit erg mee.
Het blijft klote...quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
is afgelopen woensdag opgenomen vandaar dat ze niet zijn.
Hehe ik bedoel het ook positiefquote:
Ook niet in de Langer de Leeuw?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het blijft klote...
De Kwis >>>>>>>> Bubbel
Nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook niet in de Langer de Leeuw?
ah joh hij neemt zichzelf in ieder geval niet zo serieus. En dat is humor, daar moet je van houden. En je vrouw afzeiken daar moet je doorheen kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]![]()
![]()
.
mag jij dat niet?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Dat is inderdaad wel kut. Maarja, bedenk wel dat we vorige week een extra lange Cabaret Kwis hadden van 20 minuten: Hele De Pression erinquote:
Wel eerst zanglessen nemenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zou op het songfestival niet misstaan.
Draagt ook goed bij aan het beeld dat homo's normale mensen zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:31 schreef marcodej het volgende:
Nee, dit gaat Poetin echt van mening doen veranderen.
12 punten van Letland.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zou op het songfestival niet misstaan.
ik zeg niksquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik niet pikken.
maar ja, ik heb daarom ook geen man waarschijnlijk
Die weet niet wat hem overkomtquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij word michael een beete gek van nu
Ja dat ken ik zelfsquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef StephanL het volgende:
Ik ben Alie van de wegenwacht bestaat ook echt
Was voor mijn tijd volgens mijquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat ken ik zelfsVan Corrie van Gorp.
die kennen "wij" dan weer nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat ken ik zelfsVan Corrie van Gorp.
Legendarisch. Was ook geweldig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef Piles het volgende:
Dit sfeertje doet me wel denken aan Robbie Williams bij Paul toen.
Ik zit te schateren.quote:
Liever nietquote:
Dit. Iedereen wil de vooroordelen bevestigen. Ik mag die gozer.quote:
Ik had geen vooroordeel. Ik ken die man niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Iedereen wil de vooroordelen bevestigen. Ik mag die gozer.
Ik ben geen jazz , crooner liefhebber maar buble is gewoon leukquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Iedereen wil de vooroordelen bevestigen. Ik mag die gozer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef Wrijfhout het volgende:
Hij zou wel goed songs van frank sinatra kunnen doen
niets, net als de rest van zijn leven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:45 schreef Cynix ® het volgende:
Heb ik nou iets gemist of ben ik al weer kwijt wat kleine Dreetje eigenlijk gedaan heeft vanavond?
Mooi tochquote:
Niet tegen Paul zeggen hoor.quote:
Postte ik ook al eerder. Ik moest mijn vooroordelen even wegzetten om te genieten. Klassieker.quote:Op zondag 7 april 2013 01:00 schreef kissaa het volgende:
Ik heb me kostelijk vermaakt.
Eigenlijk was ik wel klaar met Paul de L. maar klaarblijkelijk was dat onterecht.
Michael B. vond ik ook een toffe gast!
Michael Bubble was woensdag bij Paul..Paul is nu met opnames bezig van Manneke Paul dat vanavond op vtm uitgezonden wordt..quote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
Volgens mij hebben paul en die Bubble iets met elkaar , want elke keer dat ie komt zijn ze 2 of 3 dagen offline en Maandag staat het online
Paul is een lieverd hoorquote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef tong80 het volgende:
Niet tegen Paul zeggen hoor.
Ik heb genoten.
Eerder bij knoop in je zakdoek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit soort idioten moet je bij klokhuis laten optreden
Na twaalfenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Gaan die kindjes nu een orgie doen ?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef marcodej het volgende:
Zijn opa zat deze week ook in de Rijdende Rechter?
Zoveel dikke mensen. Ik ben in de warquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand die dikke wat shampoo geven??
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Effect: KKKx1000
Echt waar, ik zou er kruizen van gaan branden
dit neem ik terug. Hoe langer die Dino praat, hoe minder Tim Knol praatquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Effect: KKKx1000
Echt waar, ik zou er kruizen van gaan branden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:32 schreef remcoP het volgende:
Silouet isToch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |