quote:Op zondag 31 maart 2013 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wat heeft Willeke Alberti nog een fantastische strot voor een 68-jarige! Jemig!!
Verder vond ik het een leuke aflevering deze keer, gelukkig!!
Geheel met je eens ElizabethR was een fantastische leuke uitzending ! Ook Later de Leeuw was leuk. Willeke zingt erg goed voor haar 67 jaarquote:Op zondag 31 maart 2013 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wat heeft Willeke Alberti nog een fantastische strot voor een 68-jarige! Jemig!!
Verder vond ik het een leuke aflevering deze keer, gelukkig!!
quote:Het wordt een fantastische show zaterdag! Michael Bublé is exclusief voor Paul terug naar Nederland gekomen en neemt plaats bij hem op de bank. Ook André Hazes junior is er. Hij is al jaren fan van Michael. Voor onze speciale gast wordt gekookt door sterrenkok Moshik Roth.
Loretta Schrijver komt vertellen over een speciale literatuurprijs en met Marianne Vos praat Paul over de Ronde van Vlaanderen die zij vorig weekend won. In een alternatieve versie van De Kwis zien we het cabaretduo Martine Sandifort en Remko Vrijdag, tafeltennisster Li Jiao en Dolly Bellefleur!
Hoezo heeft de redactie iets geknipt op 0:41? Je hoort de uitloop van een lach en die "Di Toro" is ook een knipje uit een andere zin.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef sonnyspek het volgende:
Voor alle mensen die hem nog niet hebben gezien...
Raar, de gemiddelde huisvrouw wel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb nog nooit van die Bublee gehoord.
Niet? Is een bekende van Paul hoor, al jáááren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan heb je best wel onder een steen geleefd en dat zeg ik niet snelquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien heb ik z'n muziek ooit wel 's gehoord, maar als je me vanochtend had gevraagd wie Bubble is, dan ik je glazig aan gekeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan heb je best wel onder een steen geleefd en dat zeg ik niet snel
Een crooner. Redelijke stem, saaie liedjes.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Bekendste liedje van hem, ruim 57 miljoen mensen gingen je al voorquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien heb ik z'n muziek ooit wel 's gehoord, maar als je me vanochtend had gevraagd wie Bubble is, dan ik je glazig aan gekeken.
In liften wordt muziek meestal ook niet aan- en afgekondigd, dus niet raar dat je hem niet kent.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien heb ik z'n muziek ooit wel 's gehoord, maar als je me vanochtend had gevraagd wie Bubble is, dan ik je glazig aan gekeken.
Dit komt me wel bekend voor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bekendste liedje van hem, ruim 57 miljoen mensen gingen je al voor
Paul ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:45 schreef Cynix ® het volgende:
Loretta heeft inmiddels best een hoog `MAX´-gehalte.
Zoals er al stond, pure liftmuziek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit komt me wel bekend voor.
Het heeft trouwens wel een heel hoog SkyRadio gehalte zeg.
nee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Even gezapt. Hij zingt niet echt zuiver he?
Hij heeft een bereik van een halve toonladder, dus er zou weinig mis moeten kunnen gaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem helemaal niet zo leuk. Ik zal wel geen smaak hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Cynix ® het volgende:
Nou dames, daar is-ie dan.
Al deinst-ie zo te zien ook niet terug voor wat mannelijke aandacht.
inderdaad, échte 3FM muziekquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
Echt zo'n figuur dat via 3fm bekend is geworden.
Zal wel weer met het excuus komen dat zijn in-ear mic niet werkt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Of hij is een beetje verkouden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel weer met het excuus komen dat zijn in-ear mic niet werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |