Station Deventerquote:Op zondag 31 maart 2013 10:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Sterker nog: het is een extra speciale trein!
[ link | afbeelding ]
Deventer de gekste!quote:
Lolquote:Op zondag 31 maart 2013 10:44 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Deventer de gekste!
De conducteur heeft trouwens letterlijk alle mogelijke overstappen in Zwolle omgeroepen
Ik ga morgen Zwolle - Enschede wel uitproberen! Maar toch verwacht ik dat het gewoon een enorme 1-aprilgrap is... Ik geloof er niks van...quote:Op zondag 31 maart 2013 10:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LolBlij dat ik vanaf morgen gewoon Almelo - Zwolle kan nemen i.p.v. Almelo - Deventer - Zwolle
En de IC uit Roosendaal gaat maar tot Tilburg, want er zijn werkzaamheden tussen Tilburg en Den Bosch. Maar Speciale Trein doet zijn naam wel eer aan, zolang het ICMm of ICRm isquote:Op zondag 31 maart 2013 10:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Hmm.. De trein nar Zwolle van 10:17 is een 'extra trein', die van 10:47 een 'speciale trein'
Een kijkje naar de trein de andere kant op leert waarom: hij komt niet vanuit Roosendaal, maar vanuit Boxtel! Bijzonder begin/eindpunt
jaja ik snap het: werkzaamheden
Heyquote:Op zondag 31 maart 2013 08:48 schreef trainfreak het volgende:
Even een post om te melden dat ik nog leef.
Niet dat men mij hier mist denk ik maar toch.
Wegens tijdsgebrek en traag internet heb ik dit topic een hele tijd niet kunnen volgen.
Ik hoop daar nu verandering in te kunnen brengen!
In Wit-Rusland zie je hier en daar wel reclameposters hangen (met name in Minsk), maar het zijn er niet veel. Je ziet meer van die propagandaposters zoals deze:quote:Op zondag 31 maart 2013 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat laatste deel niet officieel onderdeel van Moldavie, maar officieus een apart stuk?
Wit Rusland, Noord Korea en Cuba zijn volgens mij zo ongeveer de enige landen ter wereld waar vrijwel geen reclame voorkomt op straat
In Zwolle zelf leek het ook een aardige rotzooi op de borden. Trein naar Groningen reed niet, met direct eronder een extra trein naar Groningen (zelfde spoor zelfde tijd). Volgens mij was dat dan weer geen speciale treinquote:Op zondag 31 maart 2013 10:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Hmm.. De trein nar Zwolle van 10:17 is een 'extra trein', die van 10:47 een 'speciale trein'
Een kijkje naar de trein de andere kant op leert waarom: hij komt niet vanuit Roosendaal, maar vanuit Boxtel! Bijzonder begin/eindpunt
jaja ik snap het: werkzaamheden
Ik was woensdag in Deventer!quote:Op zondag 31 maart 2013 10:44 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Deventer de gekste!
De conducteur heeft trouwens letterlijk alle mogelijke overstappen in Zwolle omgeroepen
Kijk die reacties bij die fotoquote:Op zondag 31 maart 2013 01:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na één tel zoeken al gevonden
Als dat degene is wie ik denk dat het is dan is het niet eens een troll...quote:Laat mij maar even het denkwerk overnemen en laat mij mijn handen uit de mouwen steken en jullie mannen zullen allemaal versteld staan hoe de SM'90 en ik samen zullen schijnen en niemand zal er hieraan denken maar wie lelijk denkt over de SM'90 denkt lelijk over mij en ik voel mij bijzonder aangesproken en ik heb wat recht te zetten! Dus of maak een coole simulator van deze kop, of laat de SM'90 een nieuwe kans krijgen als verbeterde treinen weer terug op het spoor of bouw de rest van de trein aan deze kop zodat iedereen een kijkje in de hemel kan nemen als iemand daar behoefte aan heeft of geef mij de originele DM'90 deurrubbers en dan is het ook goed!
Ik weet niet wie jij denkt dat het is maar ik denk ook niet dat het een troll isquote:Op zondag 31 maart 2013 11:50 schreef GlenSpey het volgende:
Als dat degene is wie ik denk dat het is dan is het niet eens een troll...
komt ook door werkzaamheden. Trein kwam niet uit de Flevopolder maar was omgeleid via Amersfoortquote:Op zondag 31 maart 2013 11:37 schreef Viezze het volgende:
[..]
In Zwolle zelf leek het ook een aardige rotzooi op de borden. Trein naar Groningen reed niet, met direct eronder een extra trein naar Groningen (zelfde spoor zelfde tijd). Volgens mij was dat dan weer geen speciale trein
dan moet je je als passagier extra speciaal voelenquote:Op zondag 31 maart 2013 10:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Sterker nog: het is een extra speciale trein!
[ link | afbeelding ]
Inderdaad de nachttrein van Basel naar Moskou rijdt ook niet meer vanaf 30 juni! Daar zat nog een mooi ritje Frankfurt (ab 22:19) Warschau (an 10.55) in, er is dus niks meer overquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Je kan proberen de nachttrein Parijs-Mannheim-Hannover-Berlijn-Warschau-Moskou ergens te pakken. Anders wordt t wel wat lastiger want verder rijden er geen nachttreinen meer tussen West-Europa en Polen.
Hele land zit vol met gigantische blunders. OVinNL staat er al vol mee en mijn twitterfeed explodeert ook.. Echt KANSLOOS..quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal Bepac bugjes, is zo opgelost. Denk een paar dagen
Dit was denk ik de 1 aprilgrap die ze morgen wilden uitvoeren. Ze faalden.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Hele land zit vol met gigantische blunders. OVinNL staat er al vol mee en mijn twitterfeed explodeert ook.. Echt KANSLOOS..
Het is ook zo moeilijk he, fatsoenlijke treininformatie geven, terwijl het nu juist makkelijker zou moeten zijn ...quote:Op zondag 31 maart 2013 13:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Hele land zit vol met gigantische blunders. OVinNL staat er al vol mee en mijn twitterfeed explodeert ook.. Echt KANSLOOS..
Ook niet nieuw. Remember wissels op zomertijd?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:09 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dit was denk ik de 1 aprilgrap die ze morgen wilden uitvoeren. Ze faalden.
met bijbehorende wisselstoring in Amersfoortquote:Op zondag 31 maart 2013 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet nieuw. Remember wissels op zomertijd?
Ik ga denk ik ook. Na 3,5 jaarquote:Op zondag 31 maart 2013 10:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik ga morgen Zwolle - Enschede wel uitproberen! Maar toch verwacht ik dat het gewoon een enorme 1-aprilgrap is... Ik geloof er niks van...
8 april pas hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 16:24 schreef KnightSolaire het volgende:
Hé, vanaf morgen zou de Fyra Breda - Antwerpen gaan rijden. Wat gaat de tijd snel.
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met bijbehorende wisselstoring in Amersfoort
Nouquote:Op zondag 31 maart 2013 18:02 schreef Ireyon het volgende:
Ik vind de huidige situatie prima hoor. Jullie lachten me uit toen ik zei dat de Beneluxtrein nooit zal verdwijnen en kijk wat er gebeurd is.
Roosendaal prevaleert.
het is een superverbinding geworden met fantastische overstappen en een uitmuntend goede frequentie.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouje had gelijk hoor!
![]()
WAT een GE WEL DI GE verbinding is dat geworden![]()
Ja. En alle reizigers willen het en zijn er laaiend enthousiast overquote:Op zondag 31 maart 2013 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is een superverbinding geworden met fantastische overstappen en een uitmuntend goede frequentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |