Ja en dus kom je er dan niet in zonder transitvisum. Lijkt me het risico niet waard.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Overigens wordt bij het opstappen ook gelijk om een Wit-Russisch (transit)visum gevraagd, dus dat moet je dan heel goed uitleggen.
Goh twee vrienden van mij hebben het БЧ/BCh-rijtuig ook eens genomen op Amsterdam-Warszawa en hebben gewoon uitgelegd aan de provodnietsa dat ze tot Warszawa reisden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ja en dus kom je er dan niet in zonder transitvisum. Lijkt me het risico niet waard.
Foto's maken op een station vind ik sowieso niet echt een succes. Veel te veel afleidende objecten (zoals "Verboden toegang"-bordjes), te veel drukte, en te weinig ruimte om echt iets met een foto te kunnen doen. De foto zegt dan iets als "hier heb je een trein," maar niet meer. Foto's maken in een weiland of vanaf een brug (waar mogelijk) vind ik een heel stuk leuker om te doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef Frenk3nstein het volgende:
Met een trap en heggenschaar treinen fotograferen, weer eens wat anders dan op het eind van het perron haha![]()
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef icloud het volgende:
Pinokkio is weer bezog hoor, de ns de schuld geven van de slechte cijfers, maar vervolgens volledig vergeten dat de kamer/kabinet een flink divident eist.
Hoe moeten ze de dienstverlening verbeteren als ze geen geld hebben? Elk dubbeltje wint gaat naar de bv nederlanden maardaar weigeren onze autistische vrienden naar te kijken, lekker goedkoop roeptoeteren zonder de feiten te bekijken!!!!
http://www.voorbeterov.nl/page3.phpquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Foto's maken op een station vind ik sowieso niet echt een succes. Veel te veel afleidende objecten (zoals "Verboden toegang"-bordjes), te veel drukte, en te weinig ruimte om echt iets met een foto te kunnen doen. De foto zegt dan iets als "hier heb je een trein," maar niet meer. Foto's maken in een weiland of vanaf een brug (waar mogelijk) vind ik een heel stuk leuker om te doen.
Nederland vind ik dodelijk saai (afgezien van de bijzondere ritjes dan).
[..]
Waar heb je het over?
Toen ik Wit-Rusland geen normaal land noemde, bedoelde ik eigenlijk dat het een dictatuur was waar je toch niet zo heel makkelijk in of uit komt. Maar nee, het is geen bananenrepubliek weer je zo een mitrailleur in je nek hebt, natuurlijk niet... Het is wel een land waar je toch maar even niet 10 km. doorheen reist omdat dat korter is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Wit-Rusland is zeer stabiel en bovenal brandschoon in vergelijking tot alle Centraal/Oost-Europees EU-lidstaten toen ik er vorige zomer was. Dat visum-probleem ligt aan beide kanten; als Wit-Russen Europa in willen, is het nog tien keer zo lastig voor hun om een visum voor fort-Europa te krijgen. Maar goed, dat is een hele andere discussie
Helmond-Brandevoort bedoel je? Zo te zien nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag, is Station Helmond-Brandhout bemand?![]()
Is voor komend nl tripje.
thx, ik krijg alleen maar de mobiele site te zien op mn gsmquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Helmond-Brandevoort bedoel je? Zo te zien niet
EN je heggeschaar ook zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:52 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
NSM Blokkendoos
Ook even bij Hillegom de Blokkendoos opgewacht die voor het Spoorwegmuseum op pad was voor de Stichting Mat'54.
Links in beeld de kerk van Vogelenzang.
(Hier ook mijn ladder gebruikt, de weg loopt op hoogte van de akker)
http://www.flickr.com/photos/mochilla/401209415/quote:Op zondag 31 maart 2013 00:59 schreef Bitlord het volgende:
De kop van Sm90 2106 zou bewaard zijn. Iemand foto?
is dat laatste deel niet officieel onderdeel van Moldavie, maar officieus een apart stuk?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef Sandrvich het volgende:
Zo wordt het nog wel eens genoemd inderdaad. Maar ik zou zeggen; neem zelf een kijkje in Wit-Rusland, de realiteit is héél anders als dat Westerse media doen geloven!(...Terwijl de zwaarste dictatuur niet eens gekend is bij de meeste media, laat staan EU-burgers; Transnistrië
)
vaag gebied lees ik idd, geen dictatuur, maar eerder een wetteloos stukkie landquote:Op zondag 31 maart 2013 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Transnistrië is geen serieus te nemen land. Er woont niemand, er wil niemand wonen, het is volstrekt onverdedigbaar met een oppervalkte van 0 en een omtrek van 100.
Welkom terugquote:Op zondag 31 maart 2013 08:48 schreef trainfreak het volgende:
Even een post om te melden dat ik nog leef.
Niet dat men mij hier mist denk ik maar toch.
Wegens tijdsgebrek en traag internet heb ik dit topic een hele tijd niet kunnen volgen.
Ik hoop daar nu verandering in te kunnen brengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |