Alleen als Louis te gast isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
ZomergastenKijken daar mensen naar?
Daar heeft mijn buurman aan meegedaan, 16-jarige meisjes de tieten vastpakken en door het dorp heen tillen.quote:
Hansie wordt zijn hele leven al belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hansie gewoon 3 uur lang belachelijk maken zou ook wel leuk zijn
Tegen die tijd is het nog steeds rond de 5 gradenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:18 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik wil überhaupt geen 3 uur tv kijken! Zeker niet in de zomer!
Hansie Hansie zelfquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hansie gewoon 3 uur lang belachelijk maken zou ook wel leuk zijn
Je hebt een puntquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hansie wordt zijn hele leven al belachelijk gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Geen publieke omroep persoonquote:
Ja dat is idd echt jammer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:19 schreef OProg het volgende:
Wou dat je oude Zomergasten terug kon kijken.
Lama's zou wel weer werken op de publieke omroepquote:
Die wil niet bij dat circus horenquote:
Kan niet vanwege de rechten op de fragmenten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:19 schreef OProg het volgende:
Wou dat je oude Zomergasten terug kon kijken.
Dat hele verhaal over opgroeien in de Betuwe, vader bij de politie en de blues van Cuby kunnen de mensen nu wel dromen.quote:
Even lachen iedereenquote:
Lama's was goed. Dat nieuwe programma is Aids.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Lama's zou wel weer werken op de publieke omroep
Het valt mij op dat ik het juist opvallend vaak oneens met haar ben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:19 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben het best wel vaak met Sonja eens merk ik nu.
Joh zoek het lekker uit met je hele handel.quote:
Lassie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben benieuwd voor welke film hij dan kiest.
Verliefd op Ibiza.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben benieuwd voor welke film hij dan kiest.
quote:
Omdat Jack.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:22 schreef Nober het volgende:
Waarom niet gewoon Kopspijkers op de zaterdagavond?
quote:
Ja hoor. Zij is ineens positief. Over de slechtste lucky ooit.quote:
Dat je Miami Vice niet hebt gezien gezien je leeftijd tot daaraan toe, maar het zat ook in Vice Cityquote:
GTA 4 en eerste 2 delen gespeeldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je Miami Vice niet hebt gezien gezien je leeftijd tot daaraan toe, maar het zat ook in Vice City
Leg uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou misschien kan je je volgende keer wat beter inlezen voordat je met je eigen domheid te koop loopt.
Ik eerstquote:
Hij heeft gewoon een punt. Je fout toegeven en wellicht zelfs je excuses aanbieden zou je sieren.quote:
Godver, ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Je fout toegeven en wellicht zelfs je excuses aanbieden zou je sieren.
Lachwekkend dit. Maar ik ben wel klaar met dit topic, ik ben weg.quote:
Razende apenaids opgelopen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig kon ik constant naar dat SBS wijf staren. Verder was het niet zo leuk.
Maar wel heel gezellig
Waar zaten jullie?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig kon ik constant naar dat SBS wijf staren. Verder was het niet zo leuk.
Maar wel heel gezellig
In de studio.quote:
En hoe was het een live programma erbij wonen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Op het balcon dus ik denk niet dat we in beeld zijn geweestWe gingen als laatste naar binnen.
Leuk. Eerst een praatje van Matthijs en muziek van de Kik om de reclame op te vullen. Gasten kwamen daarvoor ook al binnen. MM was te laatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En hoe was het een live programma erbij wonen?
Nee dat was serieus per ongelukquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:22 schreef Norrage het volgende:
Jullie zijn expres ver weg gaan zitten zeker???
Balkon aan de achterkant, niet in beeld.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:22 schreef Norrage het volgende:
Dus we dit was toch iemand anders?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Balkon aan de achterkant, niet in beeld.
Andere FOK!ker zekerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus we dit was toch iemand anders?
[ afbeelding ]
Stiekem zaten ze gewoon op een zolderkamertje bij iemand thuis te kijken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:22 schreef Norrage het volgende:
Pietertje is er nooit bij de mediauitzending.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht trouwens echt dat Pieter Derks er zou zijn, waar was die?
Hebben ze ook zo'n iemand die vlak voor de show het publiek alvast in de stemming brengt? Pietertje lijkt me daar de ideale man voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Pietertje is er nooit bij de mediauitzending.
Nee ze draaien Aretha Franklin muziek, wat ze blijkbaar ALTIJD doen voor de uitzending. Matthijs had nog een praatje, vooral over hoe goed zijn programma scoort meen ik me te herinneren. En de Kik speelde nog wat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze ook zo'n iemand die vlak voor de show het publiek alvast in de stemming brengt? Pietertje lijkt me daar de ideale man voor.
Een soort fluffer?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze ook zo'n iemand die vlak voor de show het publiek alvast in de stemming brengt? Pietertje lijkt me daar de ideale man voor.
Matthijs deed wat zelfverheerlijking ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze draaien Aretha Franklin muziek, wat ze blijkbaar ALTIJD doen voor de uitzending. Matthijs had nog een praatje, vooral over hoe goed zijn programma scoort meen ik me te herinneren. En de Kik speelde nog wat.
Plus de gasten komen binnen en daar mag je dan voor klappen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:17 schreef waxmask het volgende:
Ja hou dan je mond dat je er heen gaat als je de moeite niet doet om in beeld te komen. Nu komen jullie over als schijterds...
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:17 schreef waxmask het volgende:
Ja hou dan je mond dat je er heen gaat als je de moeite niet doet om in beeld te komen. Nu komen jullie over als schijterds...
Vind je dat toch niet een beetje jammer? Dan gá je er een keer heen en zie je nog minder dan op TV. Ik zou niet in beeld hoeven, maar wel zélf alles een keer van dichtbij zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat was serieus per ongelukWe gingen als laatste naar binnen en moesten toen op het balcon zitten, maar we vonden het wel prima hoor, we hoefden niet zo nodig in beeld.
Waarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 07:48 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft trouwens 3 dagen geleden Jolande Sap aangeraakt.
We zagen het prima vanaf dat balcon hoor. We keken recht op Matthijs.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 07:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vind je dat toch niet een beetje jammer? Dan gá je er een keer heen en zie je nog minder dan op TV. Ik zou niet in beeld hoeven, maar wel zélf alles een keer van dichtbij zien.
Nog proces-verbaal gekregen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 07:48 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft trouwens 3 dagen geleden Jolande Sap aangeraakt.
Tot er weer een film geplugd moet worden.quote:
Congres. Zakelijk dus.quote:
Ik wil het wel eens meemaken.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien gaan we nog een keer, ga je mee dan? In mei.
DWDD bedoel ik dus.
Leukquote:Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens meemaken.
Geen idee of mei lukt, wordt sowieso een erg drukke maand, maar ik ga het serieus bekijken als de datum wat dichterbij is.
quote:Speciale compilatie met artiesten die optreden op ons festival De Wereld Draait Buiten! Met onder meer: The Kik, Triggerfinger, Tim Knol, Trixie Whitley, Palio Superspeed Donkey, Nico Dijkshoorn, Lianne La Havas, Ben Howard, Jungle by Night en Fresku.
Dat wordt tegenwoordig gepresenteerd door Jan kooijemans, dus dat kan je ook wel overslaan.quote:Op maandag 1 april 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
Mooie gelegenheid om een keertje Take me Out te kijken misschien.
Had ik gelezen ja en het is nogal een flop ook.quote:Op maandag 1 april 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
Godver, een muziekcomilatie.
[..]
Dat wordt tegenwoordig gepresenteerd door Jan kooijemans, dus dat kan je ook wel overslaan.
Is het niet eerder opgenomen dan?quote:Op maandag 1 april 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar vandaag in de studio zitten.
Op RTL7 heb je Truckers on Ice.quote:Op maandag 1 april 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik gelezen ja en het is nogal een flop ook.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar vandaag in de studio zitten.
quote:
Jóh.quote:Op maandag 1 april 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Volgens mij gewoon stukjes uit eerdere shows.
Is dat leuk?quote:
Precies, liveshow op paasmaandag is veel te duur.quote:Op maandag 1 april 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Volgens mij gewoon stukjes uit eerdere shows.
Ja, want ze zitten in een studio zonder uitzendingquote:
Moeten ze Matthijs dubbel betalen, dat kan echt niet.quote:Op maandag 1 april 2013 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, liveshow op paasmaandag is veel te duur.
Het duurt een uur.quote:
Ik zie de laatste 2 minuten soms en dan denk ik 'wat is dit'quote:Op maandag 1 april 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter is het zeker kijkbaar. Ja.
Matthijs valt wel mee, die heeft gewoon een vast salaris. Overig personeel op paasmaandag laten opdraven loopt wel in de papieren.quote:Op maandag 1 april 2013 19:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moeten ze Matthijs dubbel betalen, dat kan echt niet.
een mislukte neil young zeg ik maarquote:Op maandag 1 april 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zie een vadsige kerel zingen, dus ik gok: tim knol
Nee straks komt de paashaas met een persoonlijke boodschap voor het volkquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Wire het volgende:
blijft dit de hele uitzending zo ? anders ga ik wat anders kijken hoor
Al aan het voorbereiden voor over een uurtje? Broekie uit, bamihapjes erbij enzo?quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is niks en gaat ook niks meer worden
Compilatieshowquote:Op maandag 1 april 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Wtf is dit ? Zet ik even DWDD aan zie ik die lelijke kop van Dijkshoorn. En nog wel met een gitaar.
Was dat toegestaan in die tijd?quote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef tong80 het volgende:
Dit was leuk.
Heb trouwens alle middelbareschool-schriften weggegooid. Stond geen letter in. Alleen maar stijve lullen getekent.
terechte klacht. ze hebben ook nog eens leuke nummers..quote:Op maandag 1 april 2013 19:56 schreef Khaleesi het volgende:
Triggerfinger nog een keer met die kutcover van ze....
Nee, die komt nogquote:
Ja, een 15-minuten specialquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
Nu begrijp ik dat ze maar 30 seconden mogen optreden.
Stel je aan zeg.quote:Op maandag 1 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik moet echt moeite doen om hem te verstaan.
het geluid gaat hier steeds verder omlaagquote:Op maandag 1 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Mij kon je toch ook prima verstaan?quote:Op maandag 1 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Ja maar hem dus niet. Of misschien is het zijn taalgebruik wat ik niet begrijp.quote:Op maandag 1 april 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij kon je toch ook prima verstaan?
Om te zeikenquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kolere, waarom kijken jullie eigenlijk nog?
omdat er reklame op een andere zender isquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eefje was wel leuk.quote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zit te wachten op VI.quote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijkbaar. En straks weer als een tokkie VI kijken natuurlijk.quote:
Uiteraard kijken, niet als een tokkiequote:Op maandag 1 april 2013 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Blijkbaar. En straks weer als een tokkie VI kijken natuurlijk.
Bossiequote:Op maandag 1 april 2013 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet voor tokkies, want ik ben geen tokkie en ik kijk VI.quote:Op maandag 1 april 2013 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak.quote:Op maandag 1 april 2013 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De tokkie-knokploeg is al onderweg.
[..]
[..]
Omdat dit een flopshow is en VI een topshow.quote:Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom wijken jullie af van jullie sbs6 en rtl7 avondje om te zeiken op dwdd?
ho, ho, VI en Miljoenenjacht zijn de enige programma's die ik op de commerciëlen kijk.quote:Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de andere avonden ookquote:Op maandag 1 april 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat dit een flopshow is en VI een topshow.
Hoho ik kijk elke dag DWDD.quote:Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaja, ik zei ook elke avondquote:
Omdat Rocky 1 tot en met 7 nooit vervelen.quote:Op maandag 1 april 2013 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de andere avonden ook
Daar word ik ook niet bepaald vrolijk van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:15 schreef OProg het volgende:
Ze hebben tot mijn grote verdriet de volgende weer eens opgedoken als tafeldame.
[ afbeelding ]
Och, is er tenminste 1 iemand die we overal overheen horen lachen bij DTVDD.
Sjek moet wel even kunnen trekken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 20:45 pas. Alleen zendt de NOS de mindere pot uit.
Dat doet hij maar achter de schermen, papzak dat het is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sjek moet wel even kunnen trekken.
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gisteren DWDD overgeslagen moet toch kunnen!?
Gisteren was ook geen echte uitzending maar een herhaling met muziekfragmenten toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gisteren DWDD overgeslagen moet toch kunnen!?
Ik ook. En terecht.quote:
Daarom.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:56 schreef Felagund het volgende:
Gisteren was ook geen echte uitzending maar een herhaling met muziekfragmenten toch?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:21 schreef OProg het volgende:
De dagelijkse 'Wat een irritantereclame' post
Straks misschien wel Robofishquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
De speelgoedreclames voor Spangas waren leuker.
Weken die op dinsdag beginnen lijken vaak zelfs nog langer te duren.quote:
Ik hoef nu nog maar 2 dagen te werkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Weken die op dinsdag beginnen lijken vaak zelfs nog langer te duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |