Huub is beter dan iedereen.quote:Huub Stapel vindt de paradepaardjes van RTL 5, Britt Dekker en Barbie, 'kansloos'. "Ik kijk niet naar kansloze mensen en hun tv-programma's."
Huub Stapel is niet gecharmeerd van Britt Dekker. In een interview met Veronica Magazine noemt hij de realityster ‘kansloos’. Ook van haar hoogblonde collega Barbie heeft de acteur geen hoge pet op. “Britt? Wie is dat ook alweer? Weet je, ik kijk niet naar kansloze mensen en hun tv-programma’s. Dan lees ik liever een boek.”
Zogenaamde sterren
Ook shows als Sterren Springen en Vliegende Hollanders vindt Huub afschuwelijk. "Ik zie daarin allemaal zogenaamde sterren voorbijkomen van wie totaal onduidelijk is waarom ze precies bekend zijn. De mensen die ik bewonder, doen er gelukkig niet aan mee.”
Nieuw format
Wel heeft de acteur, die momenteel te zien is in Bellicher: Cel, alvast de moeite genomen om mee te denken met tv-producenten. “Weet je dat ik al heb nagedacht over een nieuw format voor SBS? Dat programma gaat Sterren Springen voor de Trein heten. Een gouden formule.”
bron
Wel onsportief om je tv-collega's kansloos te noemen, dat soort dingen vind ik zelf eerlijk gezegd erg kansloos.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:51 schreef theunderdog het volgende:
Huub stapel heeft gelijk over Britt Dekker, aangezien die al haar domheid in scene zet. En ieder normaal denkend mens is daar nu wel achter.
Alleen ik vind niet dat hij gelijk heeft over Barbie. Barbie is gewoon serieus niet zo,n helder licht, en ik vind het wat kinderachtig om iemand daar op af te rekenen. Blijkbaar kijken mensen graag naar wat dommigheid, en dat is waar tv om gaat toch? de kijkcijfers !
Iemand die z'n dagen vult met het becommentarien van de levens van ene 'Barbie' en 'Brit'. Dan weet je wel genoegquote:
Het is wat onaardig, maar onsportief?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel onsportief om je tv-collega's kansloos te noemen, dat soort dingen vind ik zelf eerlijk gezegd erg kansloos.
Precies.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Huub Stapel is een icoon in de Nederlandse film en tv wereld.
Bij tv-iconen in de Nederlandse tv-wereld denk ik eerder aan Linda de Mol, Miesje Bouwman ofzo en Willen Ruis.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Huub Stapel is een icoon in de Nederlandse film en tv wereld.
Er zijn toch mensen die daar behoefte aan hebben, de wereld bestaat niet alleen maar uit hoogopgeleide mensen als jij.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Precies.
En hij heeft ook helemaal gelijk. Stel non-talenten vervuilen de televisie met hun kut-tv
Dan is het toch triest gesteld met de Nederlandse TV-wereld als je bij een icoon aan Linda de Mol denkt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij tv-iconen in de Nederlandse tv-wereld denk ik eerder aan Linda de Mol, Miesje Bouwman ofzo en Willen Ruis.
In de filmwereld.. geen idee :S
Amsterdamned, De Lift. Flodder zegt je allemaal niets?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij tv-iconen in de Nederlandse tv-wereld denk ik eerder aan Linda de Mol, Miesje Bouwman ofzo en Willen Ruis.
In de filmwereld.. geen idee :S
Linda de Mol is een icoon ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:56 schreef Platina het volgende:
[..]
Dan is het toch triest gesteld met de Nederlandse TV-wereld als je bij een icoon aan Linda de Mol denkt.
Vergeet zijn glansrol in Sint niet hèquote:Op maandag 4 maart 2013 23:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Amsterdamned, De Lift. Flodder zegt je allemaal niets?
Wat is er mis met Linda de Mol dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:56 schreef Platina het volgende:
[..]
Dan is het toch triest gesteld met de Nederlandse TV-wereld als je bij een icoon aan Linda de Mol denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |