abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:26:35 #1
92409 Twinky
Little star.
pi_124618035

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 1% gewijzigd door Twinky op 28-03-2013 22:02:22 ]
pi_124618091
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier zal je komend weekend heel wat van die verslaafden, met ingevallen koppies, tegenkomen
[ afbeelding ]
Mja, ik vind veel van die ultralopers er echt slecht uitzien ja, qua ingevallen koppies en buiken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:32:44 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124618288
quote:
99s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Mja, ik vind veel van die ultralopers er echt slecht uitzien ja, qua ingevallen koppies en buiken.
dat heet afgetrained...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_124618319
quote:
99s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

JALOEZIE!
Ja doei.
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:35:42 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124618413
Twinky,

wil je mij aan de www-lijst in de OP toevoegen?

1
2
[b]7 april 2013 - [url=http://www.hagueroadrunners.nl/1-van-de-4-circuit/voorinschrijving-hrr-1-van-de-4/] 1vd4 Hague Road Runners(Den Haag)[/url][/b]
[*] YUR - 10km

Dank je wel!
F means you're fucked
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:35:46 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124618418
Zo, eens even kijken wat ik dit weekend ga lopen! Lekker 4 dagen vrij w/

Ik zit te denken aan die 10k over die landtong bij Renesse :) Lijkt me erg mooi.
pi_124618490
Goeie TT en Reekstitel! :D *O*
Ik wil trouwens ook een andere baan ;( , werk nu op expeditie van een kippenslachterij. Maar dan maak je 4 dagen van 12/13 uur met 4x25 minuten pauze ofzo. De rest van de dag is het rondlopen op redelijk hoog tempo. Dingen tillen, gebukt lopen om pallets te wikkelen en eigenlijk gewoon de hele dag behoorlijk actief bezig zijn. En dan moet ik ook nog een km of 8 heen- en terugfietsen. :7
Ben er nu wel zoveel aan gewend dat ik nog wel zin heb om hard te lopen in de avond gelukkig, maar in het begin was het wel vervelend. Maar op dit moment een andere baan zoeken is best lastig helaas. Het idee was eigenlijk om het huis hier te verkopen en dan in Zutphen gaan wonen, dat is veel goedkoper en dan een leukere baan vinden, maar dat gaat op het moment ook niet echt.. :P
Nou ja, dat komt allemaal wel weer goed, in de tussentijd vermaak ik me wel met mijn vriendin, hardlopen en de Runners Anonymous! :D
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:39:29 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124618555
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:37 schreef Jero_nimo het volgende:
Goeie TT en Reekstitel! :D *O*
, in de tussentijd vermaak ik me wel met mijn vriendin, hardlopen en de Runners Anonymous! :D
get your priorities right!!
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:41:44 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124618631
Die TT! :D
pi_124618646
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef Brighteyes het volgende:
Die TT! :D
B-)
Ja doei.
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:44:43 #11
92409 Twinky
Little star.
pi_124618716
ik vind het wel heel erg passen bij deze sekte :')
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:53:40 #12
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124619093
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:44 schreef Twinky het volgende:
ik vind het wel heel erg passen bij deze sekte :')
klopt ook, in een grijs verleden werden we hier op dit topic er al eens van beschuldigd dat er een "inner-groep" was
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:00:45 #13
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_124619362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

klopt ook, in een grijs verleden werden we hier op dit topic er al eens van beschuldigd dat er een "inner-groep" was
De runners sea org.

Ik kwam er vandaag achter dat ik ook een verslaafde ben. Ik ga eind mei de marathon Leiden lopen en zit dan begin mei in het zwaarste deel van m'n schema. Nu kom ik er net achter dat dat samenvalt met m'n familievakantie in Asissi, Umbrië, Italia. Veel heuvels en zon dus. Wordt dus een semihoogtestage/pastaparty van 10 dagen. Nu al zin in.
Feyenoord!!! * Barça
pi_124619690
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

get your priorities right!!
Oh dat zit wel goed :) , werk is nou eenmaal nooit een hoge prioriteit geweest van mij. Wist ook nooit wat ik wou gaan doen, daardoor 2 studies gestopt. Het is wel jammer, had liever meteen een leuke baan gehad, maar hier kan ik ook wel mee leven. Wel leuke collega's, ook nog 2 die eigenlijk hetzelfde hebben als mij :P . Maar het is nou eenmaal ook niet echt een makkelijke tijd hier, aangezien er verder nogal veel mensen ontslagen worden overal.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

De runners sea org.

Ik kwam er vandaag achter dat ik ook een verslaafde ben. Ik ga eind mei de marathon Leiden lopen en zit dan begin mei in het zwaarste deel van m'n schema. Nu kom ik er net achter dat dat samenvalt met m'n familievakantie in Asissi, Umbrië, Italia. Veel heuvels en zon dus. Wordt dus een semihoogtestage/pastaparty van 10 dagen. Nu al zin in.
Ooh goed bezig, dat is inderdaad wel een leuke voorbereiding. Pasta's heb je daar genoeg, moet je alleen uitkijken dat je niet teveel van de lokale drank achterover slaat! :P Lijkt me wel erg mooi daar! :)
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 20:15:49 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_124620017
Ik ben Guppy, en ik ben ook een hardloper...

Ik heb meerdere dieptepunten gekend... Nota bene verleidt door m'n eigen moeder ;(

Door haar is er een zwakte blootgelegd, ik dacht werkelijk dat ik sterker was. Maar ik ben gevallen voor het steeds weer vooruit gaan, het fijne gevoel na afloop en de stapjes verder komen. Aangemoedigd door Evy liep ik zo de valstrik in...

Eerste dieptepunt was toch zeker wel de CPC van vorig jaar. Lopen met zo'n grote groep mensen, allemaal hetzelfde doel. 5km knallen en dan beloond worden met applaus, een medaille en een flesje Extran. Het was zo fijn!

Maar de rush was van korte duur, het was niet lang voor ik weer een fix nodig had. Alleen maar trainen en lopen voor mezelf was niet meer genoeg. Ik wilde steeds meer. De Zomerklassieker van Roosendaal volgde, en de Arnhemse Meisjesloop. En de Posbankloop en de Bridge to Bridge. Het lijkt allemaal niet meer te helpen, ik wil steeds meer ;(

Absolute low was wel de vakantie van afgelopen december... Ik had m'n hardloopspullies meegenomen. Op vakantie. De halve wereld over :@ En zelfs daar was het lopen lekker... Ik voelde me zo zwak...

En het wordt nog steeds niet beter. Ik probeer me er tegen te verzetten, maar het is zo moeilijk! Steeds als ik het een beetje onder controle lijk te hebben, belt m'n moeder dat ze een leuk loopje heeft gezien. En zwak als ik ben, ga ik dan weer mee...

Met als gevolg dat ik dit jaar alleen al 4 evenementen gelopen heb, en de teller loopt nog...

Ik denk dat ik verslaafd ben :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_124620020
Twinky, zou je mij svp aan de OP toe willen voegen?

1
2
[b]05 mei 2013 - [url=http://www.av-mtk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=846&Itemid=198]MTK Bevrijdingsloop Wageningen - Krimpen a/d IJssel[/url][/b]
[*] Arquero - gedeelte van de 100 kilometer :)
pi_124620181
Ik moet ook wat bekennen hier. Ik had pasgeleden pijn in mijn knie. Terwijl ik heerlijk een kuil in de bank had kunnen kweken heb ik hulp gezocht bij een therapeut om zo snel mogelijk weer te kunnen rennen. Zo laag was ik zelfs gezonken dat ik een ander heb meegetrokken in de ellende ;(
pi_124620218
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben Guppy, en ik ben ook een hardloper...

Ik heb meerdere dieptepunten gekend... Nota bene verleidt door m'n eigen moeder ;(

Door haar is er een zwakte blootgelegd, ik dacht werkelijk dat ik sterker was. Maar ik ben gevallen voor het steeds weer vooruit gaan, het fijne gevoel na afloop en de stapjes verder komen. Aangemoedigd door Evy liep ik zo de valstrik in...

Eerste dieptepunt was toch zeker wel de CPC van vorig jaar. Lopen met zo'n grote groep mensen, allemaal hetzelfde doel. 5km knallen en dan beloond worden met applaus, een medaille en een flesje Extran. Het was zo fijn!

Maar de rush was van korte duur, het was niet lang voor ik weer een fix nodig had. Alleen maar trainen en lopen voor mezelf was niet meer genoeg. Ik wilde steeds meer. De Zomerklassieker van Roosendaal volgde, en de Arnhemse Meisjesloop. En de Posbankloop en de Bridge to Bridge. Het lijkt allemaal niet meer te helpen, ik wil steeds meer ;(

Absolute low was wel de vakantie van afgelopen december... Ik had m'n hardloopspullies meegenomen. Op vakantie. De halve wereld over :@ En zelfs daar was het lopen lekker... Ik voelde me zo zwak...

En het wordt nog steeds niet beter. Ik probeer me er tegen te verzetten, maar het is zo moeilijk! Steeds als ik het een beetje onder controle lijk te hebben, belt m'n moeder dat ze een leuk loopje heeft gezien. En zwak als ik ben, ga ik dan weer mee...

Met als gevolg dat ik dit jaar alleen al 4 evenementen gelopen heb, en de teller loopt nog...

Ik denk dat ik verslaafd ben :@
Aaah meid, goedzo, gooi het er maar uit. We zijn er hier voor je! En we zullen er samen voor zorgen dat we het leed dat hardlopen heet uit je leven kunnen krijgen.
Als je hier blijft komen zal je snel weer lekker rustig onderuitgezakt op de bank kunnen hangen met een heerlijke zak chips! O+
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 20:19:53 #19
155227 crew  Guppy
dus
pi_124620240
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:19 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Aaah meid, goedzo, gooi het er maar uit. We zijn er hier voor je! En we zullen er samen voor zorgen dat we het leed dat hardlopen heet uit je leven kunnen krijgen.
Als je hier blijft komen zal je snel weer lekker rustig onderuitgezakt op de bank kunnen hangen met een heerlijke zak chips! O+
En chocolade? O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_124620284
Hoe kan ik me op Endomondo trouwens aanmelden bij de Fok!ploeg? Had al aangevraagd, maar er staat nu niets meer bij, ook niet dat de aanvraag in behandeling is.. Is GotC ook in da House? :D
pi_124620351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En chocolade? O+
en bacon?
pi_124620371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En chocolade? O+
Voor jou altijd! *)

donderdag 28 maart 2013 @ 20:25:24 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124620547
ff de OP quoten:

quote:
Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
:P

In de OP is er zelfs gelinkt naar het Fok! team :s)
F means you're fucked
pi_124620552
Man oh man, dat was toch weer lekker hoor, ik heb echt genoten! :@

http://www.endomondo.com/workouts/170847249/6503018
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_124620609
quote:
8s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Man oh man, dat was toch weer lekker hoor, ik heb echt genoten! :@

http://www.endomondo.com/workouts/170847249/6503018
Tijd voor Eerste Hulp bij Hardlopen!
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 20:26:46 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_124620618
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Voor jou altijd! *)

:9~
pi_124620643
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef YUR het volgende:
ff de OP quoten:

[..]

Nou weet ik dat er hier allemaal fans zitten van de endo app maar de vernieuwde runkeeper app is ook echt helemaal af gewoon _O_
Alles wat je maar wilt zit er in, echt de moeite waard om uit te proberen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:28:40 #28
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124620724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Nou weet ik dat er hier allemaal fans zitten van de endo app maar de vernieuwde runkeeper app is ook echt helemaal af gewoon _O_
Alles wat je maar wilt zit er in, echt de moeite waard om uit te proberen!
Ik ben blij dat ik mn telefoon niet meer mee hoef te slepen :)
F means you're fucked
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:29:26 #29
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124620765
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:22 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Voor jou altijd! *)

Koleros :9

Ik ben Quoi, hardloper & sinds ik hardloop vreet ik zoveel :s)
pi_124620777
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef YUR het volgende:
ff de OP quoten:

[..]

Ah lol, maar heb ook wel aangemeld al bij het team, alleen dus GotC geen DM gestuurd. Thanks in ieder geval! :)
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:30:12 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124620809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:29 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ah lol, maar heb ook wel aangemeld al bij het team, alleen dus GotC geen DM gestuurd. Thanks in ieder geval! :)
NP ;)
F means you're fucked
pi_124620885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Jij bent dan ook echt een verslaafde inderdaad :D
Maar je hebt gelijk, dat is nog beter.
pi_124620970
25% van mijn jaaruitdaging gehaald, precies op schema na 3 maanden.
pi_124621001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Zo`n band om je arm, telefoon erin, Runkeeper/Endomondo/whatever aan, muziekje aan... Heerlijk :)

Oh wacht, zei ik muziekje aan? Nu ben ik een échte wannabe-hardloper he? :')
pi_124621084
Graag deze toevoegen

13 april 2013 - Kippenren (Barneveld)
• Linebear - 1/4 marathon

2 juni 2013 - Marathon Hoorn (Hoorn)
• Linebear - 1/2 marathon

Hopelijk heb ik het zo goed ingevuld
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:36:16 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124621111
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:29 schreef Quoi het volgende:

Koleros :9

Ik ben Quoi, hardloper & sinds ik hardloop vreet ik zoveel :s)
inderdaad het grote voordeel van de verslaving, je kunt schaamteloos alles eten...
zondag 26km we got an addiction to feed...en daarna lekker jezelf volproppen
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:36:31 #37
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124621122
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:34 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zo`n band om je arm, telefoon erin, Runkeeper/Endomondo/whatever aan, muziekje aan... Heerlijk :)

Oh wacht, zei ik muziekje aan? Nu ben ik een échte wannabe-hardloper he? :')
Nee hoor!

Ik loop nooit met muziek, maar dat komt eigenlijk vooral doordat ik nooit alleen loop. Vind het nogal asociaal om met oordoppen in te lopen als je met anderen loopt om eerlijk te zijn...
F means you're fucked
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:36:55 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124621139
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef linebear het volgende:
Graag deze toevoegen

13 april 2013 - Kippenren (Barneveld)
• Linebear - 1/4 marathon

2 juni 2013 - Marathon Hoorn (Hoorn)
• Linebear - 1/2 marathon

Hopelijk heb ik het zo goed ingevuld
Bijna precies zoals het in de OP staat :P
F means you're fucked
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:38:25 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124621216
trail running.... dirtier than crack-cocaine :9~
pi_124621295
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Bijna precies zoals het in de OP staat :P
Dacht dat ze er nog niet instonden. Heb ik me vergist? Sorry, ben al in de weekend mood ;)
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:40:51 #41
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124621328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:40 schreef linebear het volgende:

[..]

Dacht dat ze er nog niet instonden. Heb ik me vergist? Sorry, ben al in de weekend mood ;)
Nee, maar in de OP staat wel precies zoals we het in het topic aan moeten geven :)
F means you're fucked
pi_124621370
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
trail running.... dirtier than crack-cocaine :9~
*O*
Hopelijk krijg je er alleen niet zo'n rare uitstraling van.. :P Al kan je er na de loop wel lekker ranzig uitzien!
pi_124621478
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee, maar in de OP staat wel precies zoals we het in het topic aan moeten geven :)
sorry niet gecheckt, mijn excuses
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:44:55 #44
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124621511
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:44 schreef linebear het volgende:

[..]

sorry niet gecheckt, mijn excuses
Geen probleem hoor :)
F means you're fucked
pi_124621579
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:44 schreef YUR het volgende:

[..]

Geen probleem hoor :)
zal straks nog een poging wagen ;)
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:47:20 #46
92409 Twinky
Little star.
pi_124621614
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:46 schreef linebear het volgende:

[..]

zal straks nog een poging wagen ;)
staat er al in :P
pi_124621650
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 20:49:34 #48
155227 crew  Guppy
dus
pi_124621717
Overigens mag deze uit de OP, die gaat niet door:

01 april 2013 - Jaarbeurs Utrecht Marathon (Utrecht)
• DarkElf - 10km
pi_124621909
Meh, normaal krijg ik altijd tijdens de training energie, maar nu bleef ik er last van houden en koste het allemaal veel teveel energie. Na de eerste 2 intervallen gewoon nog maar lekker wat rondjes gaan rennen, want ik viel bijna om. Volgende keer beter. Zaterdag lekker 85 minuten hobbelen O+
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 20:55:18 #50
18653 crew  D.
pi_124621985
Ik had een loop uitgezocht, maar zie nu dat ie enkel voor vrouwen is :')

Zijn er ook mannenlopen? Niet dat ik daar behoefte aan heb :P
pi_124622257
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee hoor!

Ik loop nooit met muziek, maar dat komt eigenlijk vooral doordat ik nooit alleen loop. Vind het nogal asociaal om met oordoppen in te lopen als je met anderen loopt om eerlijk te zijn...
Helemaal mee eens. Dat is juist één van de dingen wat ik zo lekker vind aan lopen. Helemaal in je eentje, met niemand rekening te hoeven houden, opgaan in de muziek en de omgeving O+
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:

• DarkElf - 10km
Was het een slechte 1 april grap? :')
pi_124622281
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef D. het volgende:

Nu je het zegt, volgens mij niet. Dan hoor je waarschijnlijk ineens weer dingen over emancipatie en discriminatie.. :P :D
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 21:12:05 #53
18653 crew  D.
pi_124622836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:01 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nu je het zegt, volgens mij niet. Dan hoor je waarschijnlijk ineens weer dingen over emancipatie en discriminatie.. :P :D
Typisch vrouwen :P
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:21:51 #54
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124623413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:35 schreef YUR het volgende:
Twinky,

wil je mij aan de www-lijst in de OP toevoegen?
[ code verwijderd ]

Dank je wel!
Lieve YUR. (en de rest) ik heb even geen tijd gehad voor de sekte, derhalve heb ik ons sekte handboek niet kunnen bijwerken.

Leden staat u allen op voor de nieuwe leider.. Twinky.

Heil Twinky!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_124623695
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Lieve YUR. (en de rest) ik heb even geen tijd gehad voor de sekte, derhalve heb ik ons sekte handboek niet kunnen bijwerken.

Heil Twinky!
Heil _O_

En nu weer verder hardlopen in Skyrim, als 'ie niet vastloopt.. :'(
  donderdag 28 maart 2013 @ 21:31:46 #56
92409 Twinky
Little star.
pi_124624027
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Heil Twinky!
Ho :o wel bijzonder, een sekte met zoveel wisselende leiders.

Mijn belangrijkste doel als kortstondige leidster van de sekte zijn het oproepen van het lenteweer /lentegevoel. Wij van de FRA (FOK!Runners Anonymous) rennen met de lente op ons gezicht: we lachen en zeggen hoi tegen alle collega's!
pi_124624347
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:31 schreef Twinky het volgende:

[..]

Mijn belangrijkste doel als kortstondige leidster van de sekte zijn het oproepen van het lenteweer /lentegevoel. Wij van de FRA (FOK!Runners Anonymous) rennen met de lente op ons gezicht: we lachen en zeggen hoi tegen alle collega's!
O waarde leider, mag ik erbij in de OP? Loopjes staan er al in:

Bridge to Bridge Arnhem
1[*] hatsaflats - 10EM

Vredesloop Den Haag
1[*] hatsaflats - 10km 

Alvast de grootst mogelijke dank.
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 21:51:12 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_124625367
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:01 schreef Levitas het volgende:

Was het een slechte 1 april grap? :')
Nee, helaas niet. Door de crisis wilde de gemeente er geen geld meer aan geven, en dus kon het niet doorgaan.
Nogal lullig, want vorig jaar werd er een grove fout gemaakt tijdens de 10km. Alle deelnemers kregen een gratis startbewijs voor dit jaar. Maar dat ging daarna dus mooi niet door. Dubbel dooie mus.
pi_124625902
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Door de crisis wilde de gemeente er geen geld meer aan geven, en dus kon het niet doorgaan.
Nogal lullig, want vorig jaar werd er een grove fout gemaakt tijdens de 10km. Alle deelnemers kregen een gratis startbewijs voor dit jaar. Maar dat ging daarna dus mooi niet door. Dubbel dooie mus.
Die krijgen nu toch een bewijs voor de loop op 9 mei in Ijsselstein of zo
pi_124626188
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:12:31 #61
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124626650
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:31 schreef Twinky het volgende:

[..]

donderdag 28 maart 2013 @ 22:17:45 #62
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_124626931
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Was dat die loop waar het verkeer niet goed afgezet was en lopers moesten wachten op auto's enzo? Of haal ik nu dingen door elkaar
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 22:20:27 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_124627082
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:17 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Was dat die loop waar het verkeer niet goed afgezet was en lopers moesten wachten op auto's enzo? Of haal ik nu dingen door elkaar
Zoiets wel. Er stond een parcourswacht niet goed of zo, en de hele kop is toen verkeerd gelopen. Daardoor was het een stuk korter dan 10km.
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:23:25 #64
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_124627239
ah, lekker gelopen met mijn vriendin :) Dat was echt wel ff lekker hobbelen buiten :D
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_124627836
:?

Ik was jullie kwijt ;(
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_124627942
quote:
Lol, help me eraan herinneren om niet meer op Twinky te zoeken in google afbeeldingen.. ;( :'(
I need eyebleach!!!
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:54:39 #67
92409 Twinky
Little star.
pi_124628918
quote:
Dat gaat de goede kant op ja, maar dit is nog meer een lentestorm! Ik bedoel meer een lieve lentebries-glimlach. Met kuikentjes enzo.

Overigens zijn die trap-shinsplintoefeningen best te doen al zijn ze heftig. Ik kan het :P

Ik ga morgen eens mijn versleten oude Asics aandoen, eens kijken of dat beter gaat.
pi_124629159
Vanavond ook weer een hardloopshot genomen: 6km in rustig neerdwarrelende sneeuw. Wel lekker, maar ik verlang nu toch echt wel naar mijn korte mouwen :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef D. het volgende:

Afgelopen zondag in Zandvoort was er een aparte 5km voor mannen en voor vrouwen. Battle of the sexes of zo iets.
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:00:03 #69
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124629231
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef GlenHighland het volgende:
Vanavond ook weer een hardloopshot genomen: 6km in rustig neerdwarrelende sneeuw. Wel lekker, maar ik verlang nu toch echt wel naar mijn korte mouwen :Y

hier is het juist andersom...het is hier nu al zo lang mooi weer dat ik langzaam maar de herfst begin te verlangen.
pi_124629309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hier is het juist andersom...het is hier nu al zo lang mooi weer dat ik langzaam maar de herfst begin te verlangen.
Door de knisperende bladeren sloffen. Ook heerlijk O+
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:05:32 #71
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124629531
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:01 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Door de knisperende bladeren sloffen. Ook heerlijk O+
inderdaad, lekker dik aangekleed, muts op en een kouwe wind om je oren O+
alleen denk ik dat eigenlijk na een paar keer ook wel weer zat ben
pi_124629603
Runners Anonymous? :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_124629792
Ik ben zo verslaafd dat ik morgen of zaterdag gewoon ga rennen en mezelf ga 'douchen' met een emmer en een washand en m'n haar wassen boven de gootsteen. :{w ik kan gewoon écht niet wachten tot maandag :{w
Ja doei.
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:15:24 #74
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124630005
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben zo verslaafd dat ik morgen of zaterdag gewoon ga rennen en mezelf ga 'douchen' met een emmer en een washand en m'n haar wassen boven de gootsteen. :{w ik kan gewoon écht niet wachten tot maandag :{w
watch out Twinky....there might be a leadership coup waiting within the sect.

hier zo meteen naar het strand voor een rondje van een kilometer of 10 met de hont
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:17:39 #75
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124630127
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Er was toch een wasserette dichtbij? :6 :*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_124630308
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Er was toch een wasserette dichtbij? :6 :*
Hier niet :N
Ja doei.
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:28:07 #77
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124630518
Je hebt geen douche vanwege verbouwing? Of is de wasmachine ten koste van een douche gegaan? :D
pi_124630781
Dit keer hebben we geen opofferingen gemaakt ;) nu alleen even tijdelijk ivm de verbouwing ja ;)
Ja doei.
pi_124631236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad, lekker dik aangekleed, muts op en een kouwe wind om je oren O+
alleen denk ik dat eigenlijk na een paar keer ook wel weer zat ben
Precies dat. Kutweer, hoe gaaf ook, ben je na twee of drie keer beu. Mooi weer na twintig keer nog niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:50:43 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_124631284
Oh damn, vanochtend wakker geworden met een pijnlijke knie. Zowel erboven als eronder. Zelfs lopen voelt geïrriteerd aan. }:|
  vrijdag 29 maart 2013 @ 00:13:14 #81
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124631979
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dit keer hebben we geen opofferingen gemaakt ;) nu alleen even tijdelijk ivm de verbouwing ja ;)
Lijken me de haren wassen voor een dame wat lastiger, maar verder moet je je zonder douche toch best schoon kunnen houden
pi_124632345
Ik ben gelukkig geen dame! :P
Ja doei.
pi_124632782
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:

• DarkElf - 10km
ik schrok van de week wel even. In de runnersworld agenda staat dus doodleuk nog de utrecht jaarbeurs marathon. Even schoot het door mijn hoofd om er dus twee te lopen in 2 weken tijd. Gelukkig was het een foutje in de runnersworld.
pi_124632867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Heb je daar een vergelijkbare winter met hier?
pi_124632900
Het fijne van een tijdje minder regelmatig te hebben gelopen en er dan weer tegenaan gaan vind ik dat je dan de volgende dag zo lekker spierpijn hebt. Heb ik nu ook, in mijn bovenbenen, heerlijk gevoel vind ik dat. Ben ik raar?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 03:42:51 #86
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124634319
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 00:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Heb je daar een vergelijkbare winter met hier?
:Y
ons klimaat, in het diepe zuiden van het zuider eiland waar ik woon is bijna het zelfde als het klimaat in Nederland.
Misschien iets gematigder, onze winters zijn iets warmer (bijna geen echte vorstdagen) en de zomers iets koeler.
Al is het weer ook aardig van slag de laatste tijd, eind maart (omgerekend eind September) en de hele week nog 25 graden, dat komt hier bijna nooit voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-03-2013 05:51:05 ]
pi_124634627
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 03:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:)
ons klimaat, in het diepe zuiden van het zuider eiland waar ik woon is bijna het zelfde als het klimaat in Nederland.
Misschien iets gematigder, onze winters zijn iets warmer (bijna geen echte vorstdagen) en de zomers iets koeler.
Al is het weer ook aardig van slag de laatste tijd, eind maart (omgerekend eind September) en de hele week nog 25 graden, dat komt hier bijna nooit voor.
Oooeh jaloers! Geef mij dat ook maar. Op dit moment vriest het hier weer lekker, overdag nog wel weer wat erboven, maar wel veel te koud. Gaat nergens over dat er nu nog sneeuw kan vallen.
Vanavond mooi maar even een korte intervaltraining. Even kijken hoe het voelt en dan 10 tot 16x 200m lopen. Lekker vliegen over het fietspad. Een korte maar krachtige rush, met een lekker lange high erna. Kan bijna niet wachten.. :D Goed spul!
pi_124634712
Weersverwachting 29-03-2012
SPOILER
Weersverwachting 29-03-2013
SPOILER
Het is ietsjepietsje kouder dan vorig jaar ja ;)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 06:56:39 #89
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124634732
Iemand heeft de wie loopt waar in de OP iets te enthusaist opgeschoond :(
pi_124634741
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 06:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
Iemand heeft de wie loopt waar in de OP iets te enthusaist opgeschoond :(

Goed opgemerkt!
Ik moest terug kijken wie we misten in de www.

[ Bericht 2% gewijzigd door streamnl op 29-03-2013 07:07:22 ]
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 07:01:25 #91
155227 crew  Guppy
dus
pi_124634744
Wat missen we dan...? *net wakker... :@
pi_124634755
Ik ben ook net wakker.
Wat ik zei klopte niet.
Degene die ik miste, is ook afgemeld :@
  vrijdag 29 maart 2013 @ 07:13:07 #93
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124634781
Ik gok dat rd zondag een loopje heeft :)
F means you're fucked
  vrijdag 29 maart 2013 @ 07:13:20 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124634784
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 07:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat missen we dan...? *net wakker... :@
me!! volgens mij was ik toegevoegd voor komende zondag
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 07:17:55 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_124634803
Nawww :* De grote leider wil je vast nog wel een keertje toevoegen. Want ook grote leiders maken wel eens een foutje Kijk maar naar Kim Jung Un :X
  vrijdag 29 maart 2013 @ 07:23:44 #96
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124634823
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 07:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Nawww :* De grote leider wil je vast nog wel een keertje toevoegen. Want ook grote leiders maken wel eens een foutje Kijk maar naar Kim Jung Un :X
hoop het...... anders zeker nu ik hier in mijn uppie zit krasser de kras

Vandaag wel leuk loopje gedaan met de hond, in een grote pine plantage waar ik nog nooit geweest was... daarna lekker afkoelen met een duik op Oreti Beach.
Niet echt een nuttige training maar puur chillen
pi_124634857
Het is een mooie dag voor een lekker loopje :) Dus ik trek de stoute schoenen aan :)
Staat 5 km op de agenda. Heerlijk
  vrijdag 29 maart 2013 @ 07:42:42 #98
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124634925
Eigenlijk zou de functie van het tweakers.net forum hier wel handig zijn. Daar kun je met verschillende users een openingspost bijhouden.
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 07:54:03 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_124635004
Mwa, de topics gaan hier zo vlot dat er regelmatig gewisseld wordt
  vrijdag 29 maart 2013 @ 08:03:14 #100
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124635069
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Mwa, de topics gaan hier zo vlot dat er regelmatig gewisseld wordt
Ja, maar dan heb je altijd een vast clubje users die het bij kan houden geloof ik. + de TS.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 08:11:52 #101
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124635158
off topic geneuzel...

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')