SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Twinky op 28-03-2013 22:02:22 ]![]()
Mja, ik vind veel van die ultralopers er echt slecht uitzien ja, qua ingevallen koppies en buiken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier zal je komend weekend heel wat van die verslaafden, met ingevallen koppies, tegenkomen
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dat heet afgetrained...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mja, ik vind veel van die ultralopers er echt slecht uitzien ja, qua ingevallen koppies en buiken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
JALOEZIE!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mja, ik vind veel van die ultralopers er echt slecht uitzien ja, qua ingevallen koppies en buiken.Ja doei.![]()
Twinky,
wil je mij aan de www-lijst in de OP toevoegen?
1
2[b]7 april 2013 - [url=http://www.hagueroadrunners.nl/1-van-de-4-circuit/voorinschrijving-hrr-1-van-de-4/] 1vd4 Hague Road Runners(Den Haag)[/url][/b]
[*] YUR - 10km
Dank je wel!F means you're fucked![]()
Zo, eens even kijken wat ik dit weekend ga lopen! Lekker 4 dagen vrij![]()
Ik zit te denken aan die 10k over die landtong bij RenesseLijkt me erg mooi.
![]()
Goeie TT en Reekstitel!![]()
![]()
Ik wil trouwens ook een andere baan, werk nu op expeditie van een kippenslachterij. Maar dan maak je 4 dagen van 12/13 uur met 4x25 minuten pauze ofzo. De rest van de dag is het rondlopen op redelijk hoog tempo. Dingen tillen, gebukt lopen om pallets te wikkelen en eigenlijk gewoon de hele dag behoorlijk actief bezig zijn. En dan moet ik ook nog een km of 8 heen- en terugfietsen.
![]()
Ben er nu wel zoveel aan gewend dat ik nog wel zin heb om hard te lopen in de avond gelukkig, maar in het begin was het wel vervelend. Maar op dit moment een andere baan zoeken is best lastig helaas. Het idee was eigenlijk om het huis hier te verkopen en dan in Zutphen gaan wonen, dat is veel goedkoper en dan een leukere baan vinden, maar dat gaat op het moment ook niet echt..![]()
Nou ja, dat komt allemaal wel weer goed, in de tussentijd vermaak ik me wel met mijn vriendin, hardlopen en de Runners Anonymous!![]()
![]()
get your priorities right!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:37 schreef Jero_nimo het volgende:
Goeie TT en Reekstitel!![]()
![]()
, in de tussentijd vermaak ik me wel met mijn vriendin, hardlopen en de Runners Anonymous!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
klopt ook, in een grijs verleden werden we hier op dit topic er al eens van beschuldigd dat er een "inner-groep" wasquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:44 schreef Twinky het volgende:
ik vind het wel heel erg passen bij deze sekte'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De runners sea org.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
klopt ook, in een grijs verleden werden we hier op dit topic er al eens van beschuldigd dat er een "inner-groep" was
Ik kwam er vandaag achter dat ik ook een verslaafde ben. Ik ga eind mei de marathon Leiden lopen en zit dan begin mei in het zwaarste deel van m'n schema. Nu kom ik er net achter dat dat samenvalt met m'n familievakantie in Asissi, Umbrië, Italia. Veel heuvels en zon dus. Wordt dus een semihoogtestage/pastaparty van 10 dagen. Nu al zin in.Feyenoord!!! * Barça![]()
Oh dat zit wel goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
get your priorities right!!, werk is nou eenmaal nooit een hoge prioriteit geweest van mij. Wist ook nooit wat ik wou gaan doen, daardoor 2 studies gestopt. Het is wel jammer, had liever meteen een leuke baan gehad, maar hier kan ik ook wel mee leven. Wel leuke collega's, ook nog 2 die eigenlijk hetzelfde hebben als mij
. Maar het is nou eenmaal ook niet echt een makkelijke tijd hier, aangezien er verder nogal veel mensen ontslagen worden overal.
Ooh goed bezig, dat is inderdaad wel een leuke voorbereiding. Pasta's heb je daar genoeg, moet je alleen uitkijken dat je niet teveel van de lokale drank achterover slaat!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
De runners sea org.
Ik kwam er vandaag achter dat ik ook een verslaafde ben. Ik ga eind mei de marathon Leiden lopen en zit dan begin mei in het zwaarste deel van m'n schema. Nu kom ik er net achter dat dat samenvalt met m'n familievakantie in Asissi, Umbrië, Italia. Veel heuvels en zon dus. Wordt dus een semihoogtestage/pastaparty van 10 dagen. Nu al zin in.Lijkt me wel erg mooi daar!
![]()
![]()
Ik ben Guppy, en ik ben ook een hardloper...
Ik heb meerdere dieptepunten gekend... Nota bene verleidt door m'n eigen moeder![]()
Door haar is er een zwakte blootgelegd, ik dacht werkelijk dat ik sterker was. Maar ik ben gevallen voor het steeds weer vooruit gaan, het fijne gevoel na afloop en de stapjes verder komen. Aangemoedigd door Evy liep ik zo de valstrik in...
Eerste dieptepunt was toch zeker wel de CPC van vorig jaar. Lopen met zo'n grote groep mensen, allemaal hetzelfde doel. 5km knallen en dan beloond worden met applaus, een medaille en een flesje Extran. Het was zo fijn!
Maar de rush was van korte duur, het was niet lang voor ik weer een fix nodig had. Alleen maar trainen en lopen voor mezelf was niet meer genoeg. Ik wilde steeds meer. De Zomerklassieker van Roosendaal volgde, en de Arnhemse Meisjesloop. En de Posbankloop en de Bridge to Bridge. Het lijkt allemaal niet meer te helpen, ik wil steeds meer![]()
Absolute low was wel de vakantie van afgelopen december... Ik had m'n hardloopspullies meegenomen. Op vakantie. De halve wereld overEn zelfs daar was het lopen lekker... Ik voelde me zo zwak...
En het wordt nog steeds niet beter. Ik probeer me er tegen te verzetten, maar het is zo moeilijk! Steeds als ik het een beetje onder controle lijk te hebben, belt m'n moeder dat ze een leuk loopje heeft gezien. En zwak als ik ben, ga ik dan weer mee...
Met als gevolg dat ik dit jaar alleen al 4 evenementen gelopen heb, en de teller loopt nog...
Ik denk dat ik verslaafd ben
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Twinky, zou je mij svp aan de OP toe willen voegen?
1
2[b]05 mei 2013 - [url=http://www.av-mtk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=846&Itemid=198]MTK Bevrijdingsloop Wageningen - Krimpen a/d IJssel[/url][/b]
[*] Arquero - gedeelte van de 100 kilometer :)![]()
Ik moet ook wat bekennen hier. Ik had pasgeleden pijn in mijn knie. Terwijl ik heerlijk een kuil in de bank had kunnen kweken heb ik hulp gezocht bij een therapeut om zo snel mogelijk weer te kunnen rennen. Zo laag was ik zelfs gezonken dat ik een ander heb meegetrokken in de ellende![]()
![]()
Aaah meid, goedzo, gooi het er maar uit. We zijn er hier voor je! En we zullen er samen voor zorgen dat we het leed dat hardlopen heet uit je leven kunnen krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben Guppy, en ik ben ook een hardloper...
Ik heb meerdere dieptepunten gekend... Nota bene verleidt door m'n eigen moeder![]()
Door haar is er een zwakte blootgelegd, ik dacht werkelijk dat ik sterker was. Maar ik ben gevallen voor het steeds weer vooruit gaan, het fijne gevoel na afloop en de stapjes verder komen. Aangemoedigd door Evy liep ik zo de valstrik in...
Eerste dieptepunt was toch zeker wel de CPC van vorig jaar. Lopen met zo'n grote groep mensen, allemaal hetzelfde doel. 5km knallen en dan beloond worden met applaus, een medaille en een flesje Extran. Het was zo fijn!
Maar de rush was van korte duur, het was niet lang voor ik weer een fix nodig had. Alleen maar trainen en lopen voor mezelf was niet meer genoeg. Ik wilde steeds meer. De Zomerklassieker van Roosendaal volgde, en de Arnhemse Meisjesloop. En de Posbankloop en de Bridge to Bridge. Het lijkt allemaal niet meer te helpen, ik wil steeds meer![]()
Absolute low was wel de vakantie van afgelopen december... Ik had m'n hardloopspullies meegenomen. Op vakantie. De halve wereld overEn zelfs daar was het lopen lekker... Ik voelde me zo zwak...
En het wordt nog steeds niet beter. Ik probeer me er tegen te verzetten, maar het is zo moeilijk! Steeds als ik het een beetje onder controle lijk te hebben, belt m'n moeder dat ze een leuk loopje heeft gezien. En zwak als ik ben, ga ik dan weer mee...
Met als gevolg dat ik dit jaar alleen al 4 evenementen gelopen heb, en de teller loopt nog...
Ik denk dat ik verslaafd ben
Als je hier blijft komen zal je snel weer lekker rustig onderuitgezakt op de bank kunnen hangen met een heerlijke zak chips!![]()
![]()
En chocolade?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Aaah meid, goedzo, gooi het er maar uit. We zijn er hier voor je! En we zullen er samen voor zorgen dat we het leed dat hardlopen heet uit je leven kunnen krijgen.
Als je hier blijft komen zal je snel weer lekker rustig onderuitgezakt op de bank kunnen hangen met een heerlijke zak chips!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoe kan ik me op Endomondo trouwens aanmelden bij de Fok!ploeg? Had al aangevraagd, maar er staat nu niets meer bij, ook niet dat de aanvraag in behandeling is.. Is GotC ook in da House?![]()
![]()
ff de OP quoten:quote:Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
In de OP is er zelfs gelinkt naar het Fok! team
F means you're fucked![]()
Man oh man, dat was toch weer lekker hoor, ik heb echt genoten!
http://www.endomondo.com/workouts/170847249/6503018Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Tijd voor Eerste Hulp bij Hardlopen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Man oh man, dat was toch weer lekker hoor, ik heb echt genoten!
http://www.endomondo.com/workouts/170847249/6503018
Forum Opties Forumhop: Hop naar: