Die staat al in het vorige topicquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:58 schreef remlof het volgende:
We wachten voor de eindstand van maart alleen nog op de uitslag van pot #16 EvertK - djeep_64
Of zie ik dat verkeerd?
Ik ben weer 6equote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:23 schreef crv het volgende:
De maand maart heeft de volgende scores opgeleverd
Podium
1. Djeep_94 [ afbeelding ]
2. JosDaBos'
3. Elzass
Het laagste puntenaantal is voor Socks_ match #57 : 219
Het hoogste puntenaantal is voor Djeep_94 match #82 : 658
De hoogste score voor een woord is voor Takkedinges (match #38) en Elzass (match #59): 136
Het kleinste verschil in de einduitslag is voor match #130 OutOfThisWorld tegen svk1985: 440-439
Het grootste verschil in de einduitslag is voor match #57 Elzass tegen Socks_: 592-219
Het laagste totaal matchscore isd voor match #182 ziggyziggyziggy tegen Schunckelstar: 281+336=617
Gefeliciteerd Djeep.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef djeep_64 het volgende:
Laatste partij ook gewonnen![]()
#16 Evertk-Djeep_64 513-536
1000+ ook
Bedankt allemaal!quote:
Laat dit niet gebeuren !quote:Op zondag 31 maart 2013 16:31 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Bedankt allemaal!![]()
Het ging lekker deze maand; alleen Remlof was te sterk. En in een aantal partijen veel mazzel gehad natuurlijk.
En nu eens proberen de titel te prolongeren; dat is nog nooit iemand gelukt. Ik reken op jullie medewerking
155 is bezig sinds 24-3, er zitten nog 7 letters 'in het zakje'...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:16 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Bijgewerkt: maart
De volgende wedstrijden staan nog open in de sheet:
#123 FSTEO - yissyuss
#155 MPGFOK - Prikkeldraak
Ik zal proberen niet te winnen van je deze maand, maar ik beloof niets, mijn koffiedik zegt namelijk andersquote:Op zondag 31 maart 2013 16:31 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Bedankt allemaal!![]()
Het ging lekker deze maand; alleen Remlof was te sterk. En in een aantal partijen veel mazzel gehad natuurlijk.
En nu eens proberen de titel te prolongeren; dat is nog nooit iemand gelukt. Ik reken op jullie medewerking
#155 MPGFOK - Prikkeldraak is geëindigd in 443 - 271 (begin:24-3, eind: 1-4)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:16 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Bijgewerkt: maart
De volgende wedstrijden staan nog open in de sheet:
#123 FSTEO - yissyuss
#155 MPGFOK - Prikkeldraak
Done.quote:Op maandag 1 april 2013 16:26 schreef OutOfThisWorld het volgende:
De nieuwe sheet: april
Veel succes en plezier allemaal![]()
@remlof: wil jij de link in de OP naar de sheet updaten?
Handig!quote:Op maandag 1 april 2013 18:02 schreef crv het volgende:
Ik ben bezig met de extra TAB "spel per deelnemer" waarin iedereen makkelijkzijn spellen kan terugvinden.
Graag even geduld. Probeer het vanavond af te maken
quote:Op maandag 1 april 2013 19:19 schreef crv het volgende:
In de TAB "Spellen per deelnemer" staan nu voor iedereen een spellijstje.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:19 schreef crv het volgende:
Controleer hem ff een keer, ik kan ook fouten maken.
Ook done.quote:Op maandag 1 april 2013 19:12 schreef crv het volgende:
@remlof: zou jij ook even de volgende tekst in de OP op kunnen nemen? Thanks
---- 2e alinea
In de TAB "Spellen per Deelnemr" staat per deelnemer een lijstje met de voor hem/haat relevante wedstrijden. Dit om het zoeken te vereenvoudigen
---- bij spelregels
Beide spelers zijn verantwoordelijk voor het doorgeven van de stand.
Hierbij graag de partij doorgeven zoals die in je TAB "Spellen" of "Spellen per Deelnemer" spellijst staat aangegeven. Dus niet zaosl op je WF scherm![]()
----
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:28 schreef Oognip het volgende:
En ik zag dat Gijs volgende maand weer mee doet
Ja ik weet het, gebeurt nagenoeg noot, maar je weet maar nooitquote:
quote:
Ben je deze maand sowieso 16equote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker, wat minder deelnemers.
Biatchquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ben je deze maand sowieso 16e
Ik zie een stijgende lijn
Garpje
wow, gelijkspel vindt ik altijd knapquote:Op dinsdag 2 april 2013 08:25 schreef Gijs_ het volgende:
#66 remlof - Gijs_ 464 - 464, spannend tot op het laatste moment, zoals de score doet vermoeden
Ja dat was spannend. En de eerste keer dat ik gelijk heb gespeeld in deze competitie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:25 schreef Gijs_ het volgende:
#66 remlof - Gijs_ 464 - 464, spannend tot op het laatste moment, zoals de score doet vermoeden
Heel goed CRV, Jij was toch niet zo handig met deze spreadsheets ?quote:Op maandag 1 april 2013 19:12 schreef crv het volgende:
@remlof: zou jij ook even de volgende tekst in de OP op kunnen nemen? Thanks
---- 2e alinea
In de TAB "Spellen per Deelnemr" staat per deelnemer een lijstje met de voor hem/haat relevante wedstrijden. Dit om het zoeken te vereenvoudigen
---- bij spelregels
Beide spelers zijn verantwoordelijk voor het doorgeven van de stand.
Hierbij graag de partij doorgeven zoals die in je TAB "Spellen" of "Spellen per Deelnemer" spellijst staat aangegeven. Dus niet zaosl op je WF scherm![]()
----
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:00 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heel goed CRV, Jij was toch niet zo handig met deze spreadsheets ?![]()
Nog een tip. Als een spel afgelopen is, gelijk een printscreen maken. Die heb je dan nog, als de uitslag uit WF is verdwenen.
Je bent ook gezwicht voor wordfeudhelper?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Oognip het volgende:
#77 OutOfThisWorld - Socks_:416 - 455
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent ook gezwicht voor wordfeudhelper?
Ik voel me gepasseerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:55 schreef remlof het volgende:
Cat-22 (pot #68) en schunckelstar (pot #69) uitgenodigd, allebei al begonnen.
Oognip (#67) sla ik even over, die mag mij uitnodigen als ze er klaar voor is
Ik heb je uitgenodigdquote:
Zo te zien heb je weer wat omgedraaidquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Gijs_T. Ook hier was het geluk volledig aan mijn zijde en kon ik meerdere keren mijn plankje leegspelen.
Succes verder Gijs_T
# 30 Elzass [ 288 ] - Gijs_T [ 506 ] Start: 01-Apr Einde: 02-Apr
Dat het geluk aan jouw zijde was is inderdaad te zien aan de scorequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Gijs_T. Ook hier was het geluk volledig aan mijn zijde en kon ik meerdere keren mijn plankje leegspelen.
Succes verder Gijs_T
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef crv het volgende:
Succes verder Gijs_T
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:
Gewonnen van Gijs
#120: socks_ - Gijs_T: 407 - 388.
[ afbeelding ]
Was een snel potje
nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb er maar een printscreen van gemaaktquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:24 schreef crv het volgende:
Overigens hebben we een verrasende koploopster
Wel ik ben wel redelijk met spreadsheets, maar niet met die googeldocumentenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:00 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heel goed CRV, Jij was toch niet zo handig met deze spreadsheets ?![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef crv het volgende:
Met dank aan MPGFOK![]()
kon ik 148 punten scoren door STIEKEME re leggen
sorry, maar zonder jouw hulp was me dat nooit geluktquote:
Met wat hulp van de letterfee en een andere tegenstander misschien ook welquote:Op woensdag 3 april 2013 20:49 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, maar zonder jouw hulp was me dat nooit gelukt
Jajajaja, en nu die 108-punter eroverheen zeker ookquote:Op woensdag 3 april 2013 20:49 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, maar zonder jouw hulp was me dat nooit gelukt
Je bent een van de beste aangevers inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajaja, en nu die 108-punter eroverheen zeker ook?
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent een van de beste aangevers inderdaad
quote:
Agossie *over bol aait*quote:Op woensdag 3 april 2013 23:08 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik had een win streak van meer dan 20...
Stond daar iets over een equipequote:
Ik had tegen elzasssssss in twee zetten al 256 punten om de orenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
JaIk dacht dat ie misschien doorging voor woord met de meeste punten. Tot ik ging teruglezen
Vandaar je opmerking dat je zo veel punten liever tegen Elzass had gespeeldquote:Op donderdag 4 april 2013 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had tegen elzasssssss in twee zetten al 256 punten om de oren...
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 12:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vandaar je opmerking dat je zo veel punten liever tegen Elzass had gespeeld
Ik dacht dat je bedoelde dat je zo veel punten tegen mij toch niet nodig had, omdat ik toch zo slecht ben en je automatisch van me wintquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je zo veel punten tegen mij toch niet nodig had, omdat ik toch zo slecht ben en je automatisch van me wint
Daarom snapte ik het al nietquote:Op donderdag 4 april 2013 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]!
Helemaal niet. Sterker nog, volgens mij heb jij vorige ronde nog van me gewonnen.
Hier gaat iets mis: dit was #4quote:Op woensdag 3 april 2013 18:11 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ga verder waar ik geeindigt was, met verliezen![]()
#19 djeep_64-schunckelstar 519-335
goed gespeeld
quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:24 schreef Takaiki het volgende:
Gofter, ik gooi per ongeluk mijn net gewonnen potje weg tegen Gijs_T
Ik heb hem een dm gestuurd of hij de score door wil geven hier...
Ik gooi ze ook altijd weg, lekker opruimenquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:22 schreef crv het volgende:
[..]waarom donder je die potjes dan ook weg ?
je kan ze toch gewoon laten staan tot ze vanzelf verdwijnen
ik zie ze niet eens want de verschuiven naar onder buiten beeld.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik gooi ze ook altijd weg, lekker opruimeneen opgeruimde wordfeud (onder andere) zorgt voor rust in mijn hoofd
Volgens mij had ik gewonnen toch... ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:24 schreef Takaiki het volgende:
Gofter, ik gooi per ongeluk mijn net gewonnen potje weg tegen Gijs_T
Ik heb hem een dm gestuurd of hij de score door wil geven hier...
Zullen we het er over hebben waar jij onrustig van wordt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:24 schreef crv het volgende:
[..]
ik zie ze niet eens want de verschuiven naar onder buiten beeld.
En als je al onrustig wordt van niet verwijderde WF spelletjes![]()
Jammer, maar wel terecht.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zullen we het er over hebben waar jij onrustig van wordt?
jammerquote:
Leuk, in de laatste week circuleert hier de nieuwe inschrijvingslijst voor de volgende maand. Daar moet je je op aanmelden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:16 schreef Yellowcard het volgende:
Leuk! Volgende maand wil ik hier ook wel aan meedoen![]()
Yellowcard - Yellowcard1
Ben nog enthousiast omdat het vrij nieuw voor me is. (Liep vorig jaar nog met een oude Nokia op zak)
Doe ik normaal gesproken ook niet, maar deze keer drukte ik op een verkeerd knopjequote:Op vrijdag 5 april 2013 08:22 schreef crv het volgende:
[..]waarom donder je die potjes dan ook weg ?
je kan ze toch gewoon laten staan tot ze vanzelf verdwijnen
In je dromenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewonnen toch... ?
#55 Takkedinges - Gijs_T 452 - 394.
Wat!?quote:
En dat.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:55 schreef remlof het volgende:
#68 remlof - Cat-22 445 - 403
[ afbeelding ]
MPGFOK uitgenodigd voor match #72.
quote:
Deze staat er verkeerd om inquote:
Aangepast: aprilquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
Deze staat er verkeerd om in
Misschien heb ik hem er ook verkeerd om neergezet hoor![]()
Thanks!quote:
Tja ik zet hem er in in de volgorde dat je hem opschrijft, ervan uitgaande dat je hem in de juiste volgorde doorgeeft zoals gevraagdquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
Deze staat er verkeerd om in
Misschien heb ik hem er ook verkeerd om neergezet hoor![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:05 schreef MPG het volgende:
Overigens klopt mijn "spellen per deelnemer"-blokje in de sheet niet. Of ik moet ineens Hello_Quickie heten
... (is volgens mij alleen de naam, niet de nrs.)
Dit staat er op mijn scherm:quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef crv het volgende:
[..]Bij mij klopt ie gewoon......
En het is nog hardcoded dus er kan ook geen foute formule inzitten
Bij MPGFOK staan er spellen van Hello_Quickie.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef crv het volgende:
[..]Bij mij klopt ie gewoon......
En het is nog hardcoded dus er kan ook geen foute formule inzitten
De nummers komen overigens wél overeen met mijn spellenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Bij MPGFOK staan er spellen van Hello_Quickie.
In de test sheet staat het wel goed.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
De nummers komen overigens wél overeen met mijn spellen.
De naam klopt niet bij de "uit"-wedstrijden.
Ach, er zijn ergere dingen in het leven...
'stiekeme' & 'bewiesen' waardoor je na 2 zetten al 256 punten tegen hebt...
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:33 schreef crv het volgende:
[..]Ach nou zie ik het, zal wel door de Ouzo komen
* geeft gauw maar weer de drank de schuld![]()
Dat ging best hard jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:59 schreef crv het volgende:
Gewonnen van MPG. In het begin kon ik 2 keer al mijn letters kwijt met megascores. die voorsprong heb ik niet meer uit handen gegeven.
Bedankt en succes verder MPG![]()
# 36 Elzass [ 581 ] - MPGFOK [ 427 ] Start: 03-Apr Einde: 06-Apr
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ging best hard ja.
Hebben we nou het hoogste totaal?
en gestartquote:
bedankt om me te helpen minder fouten te makenquote:Op zondag 7 april 2013 10:59 schreef Gijs_ het volgende:
#106 Judith_1973 - Gijs_T 373 - 426 Dit keer in de juiste volgorde
quote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Takkeding. Was een lastige pot, kon voorblijven maar moest alles uit de kast halen.
Op het laatst kwam Takkeding nog erg dicht bij met PROTEST, gelukkig kon ik in mijn voordeel uitspelen omdat ik de U's had en Takkeding met de Q bleef zitten
Bedankt voor de leuke pot en succes verder Tak![]()
# 41 Elzass [ 472 ] - Takkedinges [ 413 ] Start: 01-Apr Einde: 07-Apr
kan je zien in de TAB spellenquote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb trouwens 3 matches lopen,ik weet alleen niet welke niet gemeld is.
#57, #58 en #59
je kijkt daar toch om te zien welke spellen je speelt, daar zetten we dan ook indien men dit doorgeeft de open potten in (Kolom start)quote:
Ik kijk niet verder dan mijn neus lang is en geloof me, die's niet langquote:Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef crv het volgende:
[..]
je kijkt daar toch om te zien welke spellen je speelt, daar zetten we dan ook indien men dit doorgeeft de open potten in (Kolom start)
Power button+Volume down gelijktijdig indrukken werkt op mijn tablet en telefoonquote:Op maandag 8 april 2013 12:57 schreef Yellowcard het volgende:
Wat is een goede printscreen app voor android?
Feli ^^quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:51 schreef tomtomaat het volgende:
#38 Elzass-FSTEO 413-435
Eerste overwinning op Elzass in deze competitie![]()
Elzass bleef op het eind met rot-letters zitten, dus een beetje geluk voor mij...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:53 schreef Oognip het volgende:
#31: Elzass - Socks_: 499 - 360
#94 en 119 zijn ook gestart.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:51 schreef tomtomaat het volgende:
#38 Elzass-FSTEO 413-435
Eerste overwinning op Elzass in deze competitie![]()
Elzass bleef op het eind met rot-letters zitten, dus een beetje geluk voor mij...
#33 gestartquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef Schunckelstar het volgende:
#46 evertk-schunckelstar 457-357![]()
josdaboss en elzass uitgenodigd
shit, zat totaal op een verkeerde regel te kijkenquote:
Ik dacht al, heb je het over onze match?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef Takaiki het volgende:
En weer 2 gewonnen
#57 Takke-Cat 444-331
#59 Takke-svk1985 452-403
Was een bloedspannende match waarbij degene die iets weggelegd had steeds iets voor lag. Goed gespeeld svk!
Daarom staat onze match eerst vermeld, ik hoopte dat dat wel duidelijk zou zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht al, heb je het over onze match?![]()
Denk dat je een verkeerde naam uitgenodigd hebt, het is JosDaBosS`quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef Schunckelstar het volgende:
#46 evertk-schunckelstar 457-357![]()
josdaboss en elzass uitgenodigd
Handig, maar ik heb hier geen melding van een update?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:31 schreef remlof het volgende:
Grappig, die statistics in de nieuwe versie van Wordfeud:
[ afbeelding ]
Misschien is ie er alleen nog voor iOS?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef -jos- het volgende:
[..]
Handig, maar ik heb hier geen melding van een update?
Jah hallo, ik ga niet betalen...quote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef remlof het volgende:
Het moet er ook voor Android zijn, zie http://blog.wordfeud.com
Maar alleen dus voor users die voor de app betaald hebben
Want die paar euro wil je echt niet betalen voor een spelletje dat je toch bijna nooit speelt?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jah hallo, ik ga niet betalen...Mn stats kan ik ook met feudfan zien.
alleen voor premiumquote:Op woensdag 10 april 2013 18:31 schreef remlof het volgende:
Grappig, die statistics in de nieuwe versie van Wordfeud:
[ afbeelding ]
op het moment wel jaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
¤2,39 is dan ook vast echt een rib uit je lijf.
Hoogste totaal voorlopigquote:Op woensdag 10 april 2013 20:37 schreef MPG het volgende:
#49 EvertK - MPGFOK is geeindigd in een monsterscore van 544 - 578 (begin: 1-4, eind: 10-4)
heb nog wat bouwwerkzaamheden van enkele tienduizenden euro's voor de boeg, elke euro teltquote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef remlof het volgende:
Man, de prijs van een biertje voor zoveel spelplezier
Misschien moet je dan wat minder drinken, spaar je een hoop geld mee uitquote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
heb nog wat bouwwerkzaamheden van enkele tienduizenden euro's voor de boeg, elke euro telt
Wijn is goed voor hart en bloedvatenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder drinken, spaar je een hoop geld mee uit
Dat is waarquote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijn is goed voor hart en bloedvaten.
Niks mis met investeren in je gezondheid.
Geldt dat ook voor een goede sigaarquote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is waarmaar dan moet je er eigenlijk ook bij gaan roken; goed voor je spijsvertering
Eerste 1100+ dit jaar!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:37 schreef MPG het volgende:
#49 EvertK - MPGFOK is geeindigd in een monsterscore van 544 - 578 (begin: 1-4, eind: 10-4)
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder drinken, spaar je een hoop geld mee uit
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijn is goed voor hart en bloedvaten.
Niks mis met investeren in je gezondheid.
roken is slecht voor je longen, ik zit niet te wachten om met een zuurstofslang in mijn neus rond te lopenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is waarmaar dan moet je er eigenlijk ook bij gaan roken; goed voor je spijsvertering
Slomequote:Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef djeep_64 het volgende:
#2 gewonnen
Djeep_64 - Socks_ 482-292
Is roken slecht voor de longen?quote:Op donderdag 11 april 2013 07:45 schreef crv het volgende:
[..]Drinken is eerste levensbehoefte
[..]Dat dus, en die bouw klus is deels wijnkelder
[..]
roken is slecht voor je longen, ik zit niet te wachten om met een zuurstofslang in mijn neus rond te lopen![]()
Daarentegen voor de spijsvertering eet ik regelmatig wat scherper (indisch). is veel gezonder
je krijgt er in ieder geval geen voetschimmel vanquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:39 schreef remlof het volgende:
#40 Elzass - remlof 483 - 454
http://livinginarnhem.com/pictures/wf_apr13_elzass.jpg
Neem je dan ook de uitslagen mee ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:02 schreef crv het volgende:
Sheet bijgewerkt: april
Overigens ben ik aan het klussen in de test sheet om de "spellen per deelnemer fatsoenlijk geautomatiseerd te krijgen zodat we het vanaf volgende maand eenvoudig beschikbaar hebben
De Inhoud van deze TAB kan niet kloppen dus negeren
Niet gepland, kunnen we over nadenken voor volgende releases. dit was al enigzins complexquote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Neem je dan ook de uitslagen mee ?
Succes ermee!
Dit is dus ....quote:Op woensdag 10 april 2013 20:37 schreef MPG het volgende:
Dan kan je in tab 3 ook gelijk zien, tegen wie je nog moet spelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Neem je dan ook de uitslagen mee ?
Succes ermee!
ik win zat potten met veel minder inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 21:11 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Dit is dus ....![]()
![]()
![]()
544 punten hoort ruim voldoende te zijn voor de overwinning !
Maar wel een goede pot dus, gefeliciteerd MPG
dat heb ik vooralsnog dus even met die kleurtjes gedaan. maar ik moet me dan gaan verdiepen in hoe jij 1 en 2 hebt opgebouwd en ik ben afhankelijk van korte avonduurtjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Dan kan je in tab 3 ook gelijk zien, tegen wie je nog moet spelen.
Nu moet ik toch nog terugzoeken: had ik nou deze maand al tegen CRV gespeeld, of heb ik de pot van vorige maand nog niet verwerkt ...?
Heeft geen haast. Ik zou er zelf ook weer in moeten duiken, nadat ik meer dan een jaar gelden in een vlaag van enthousiasme de sheet in elkaar heb gezet. Ben ik nog best wel een beetje trots op.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
dat heb ik vooralsnog dus even met die kleurtjes gedaan. maar ik moet me dan gaan verdiepen in hoe jij 1 en 2 hebt opgebouwd en ik ben afhankelijk van korte avonduurtjes.
dat is in mijn test tab begrensd tot 21 daaronder is alles flexibelquote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heeft geen haast. Ik zou er zelf ook weer in moeten duiken, nadat ik meer dan een jaar gelden in een vlaag van enthousiasme de sheet in elkaar heb gezet. Ben ik nog best wel een beetje trots op.![]()
Het lastigst zal waarschijnlijk om rekening te houden met een wisselend aantal deelnemers.
Ik heb wel conditional formatting gebruikt in de sheet. Maar ik meen me wel vaag te herinneren dat ik wel wat moest rommelen i.v.m. beperkingen t.o.v. Excel.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
dat is in mijn test tab begrensd tot 21 daaronder is alles flexibel
maar ik denk dat we dan moeten gaan voor een redesign. op zich prima
uitdaging is natuurlijk de lookuplijstjes en het ontbreken van conditional formatting
er zit wat uitleg daarover in je mail. je kan enkel de cel die je wil formatten ook "checken". je kan niet op basis van de waarde van een andere cel formattenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik heb wel conditional formatting gebruikt in de sheet. Maar ik meen me wel vaag te herinneren dat ik wel wat moest rommelen i.v.m. beperkingen t.o.v. Excel.
Zo was het. Vandaar de aparte kolommen bij de stand om de hoogste en laagste ranking weer te geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
er zit wat uitleg daarover in je mail. je kan enkel de cel die je wil formatten ook "checken". je kan niet op basis van de waarde van een andere cel formatten
overigens zie ik dat als we de uitslagen ook gaan opnemen in "mijn" tab de Tab "Stand" ook aangepast moet wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Zo was het. Vandaar de aparte kolommen bij de stand om de hoogste en laagste ranking weer te geven.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Schunckelstar het volgende:
#58 takkedinges-schunckelstar 511-305
ik eigenlijk liever nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]Die wilde ik ook komen melden
![]()
En #56 en #60 lopen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik eigenlijk liever niet![]()
#33 elzass-schunckelstar 416-361
Loser.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik eigenlijk liever niet![]()
#33 elzass-schunckelstar 416-361
oh serieus?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
Denk dat je een verkeerde naam uitgenodigd hebt, het is JosDaBosS`
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh serieus?
ik ben al halverwege het potje namelijk![]()
ik maak hem evengoed af want ik sta voor
Jij blij dat je eindelijk eens voor stondquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh serieus?
Whahaha, je dacht toch niet dat je van mij ging winnen he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh serieus?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij blij dat je eindelijk eens voor stond
ik vond het zelf ook al vrij apart iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Whahaha, je dacht toch niet dat je van mij ging winnen he?
Ik heb je uitgenodigd.
Goh echt?quote:Op zondag 14 april 2013 01:49 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#64 gewonnenTakkedinges - OOTW 393 - 536
4 x plankje leeg hielp wel een beetje![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef -jos- het volgende:
#29 JosDaBosS` 576 - 339 Elzass
Ik had 5x TW en 2x plankje kwijt, tegenover beide 0x van Elzass.
Heel goed. Ik heb heel oppervlakkig gekeken hoe je het hebt opgelost. Knap!quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef crv het volgende:
Ik ben wat aan het stoeien geweest met een nieuw speloverzicht.
Onder de volgende link kunnen julli hem bekijken, ik heb de uitslagen en deelnemers van April er even ingezet dus let niet op de datum en de tekst MEI
Testsheet mei
Suggesties zijn natuurlijk welkom, dan kijken we wat we kunnen meenemen. het moet wel "do-able" zijn, het was een behoorlijke klus om hem aan te passen tot wat het nu is.
Met Dank aan Evertk/Wordfeud want zonder zijn eerste opzet had ik dit nooit uit kunnen breiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |