ik win zat potten met veel minder inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 21:11 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Dit is dus ....

544 punten hoort ruim voldoende te zijn voor de overwinning !
Maar wel een goede pot dus, gefeliciteerd MPG
 dit is zuur
 dit is zuur   

dat heb ik vooralsnog dus even met die kleurtjes gedaan. maar ik moet me dan gaan verdiepen in hoe jij 1 en 2 hebt opgebouwd en ik ben afhankelijk van korte avonduurtjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Dan kan je in tab 3 ook gelijk zien, tegen wie je nog moet spelen.
Nu moet ik toch nog terugzoeken: had ik nou deze maand al tegen CRV gespeeld, of heb ik de pot van vorige maand nog niet verwerkt ...?

Heeft geen haast. Ik zou er zelf ook weer in moeten duiken, nadat ik meer dan een jaar gelden in een vlaag van enthousiasme de sheet in elkaar heb gezet. Ben ik nog best wel een beetje trots op.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
dat heb ik vooralsnog dus even met die kleurtjes gedaan. maar ik moet me dan gaan verdiepen in hoe jij 1 en 2 hebt opgebouwd en ik ben afhankelijk van korte avonduurtjes.

dat is in mijn test tab begrensd tot 21 daaronder is alles flexibelquote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heeft geen haast. Ik zou er zelf ook weer in moeten duiken, nadat ik meer dan een jaar gelden in een vlaag van enthousiasme de sheet in elkaar heb gezet. Ben ik nog best wel een beetje trots op.
Het lastigst zal waarschijnlijk om rekening te houden met een wisselend aantal deelnemers.

Ik heb wel conditional formatting gebruikt in de sheet. Maar ik meen me wel vaag te herinneren dat ik wel wat moest rommelen i.v.m. beperkingen t.o.v. Excel.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
dat is in mijn test tab begrensd tot 21 daaronder is alles flexibel
maar ik denk dat we dan moeten gaan voor een redesign. op zich prima
uitdaging is natuurlijk de lookuplijstjes en het ontbreken van conditional formatting

er zit wat uitleg daarover in je mail. je kan enkel de cel die je wil formatten ook "checken". je kan niet op basis van de waarde van een andere cel formattenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik heb wel conditional formatting gebruikt in de sheet. Maar ik meen me wel vaag te herinneren dat ik wel wat moest rommelen i.v.m. beperkingen t.o.v. Excel.

Zo was het. Vandaar de aparte kolommen bij de stand om de hoogste en laagste ranking weer te geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
er zit wat uitleg daarover in je mail. je kan enkel de cel die je wil formatten ook "checken". je kan niet op basis van de waarde van een andere cel formatten

overigens zie ik dat als we de uitslagen ook gaan opnemen in "mijn" tab de Tab "Stand" ook aangepast moet wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Zo was het. Vandaar de aparte kolommen bij de stand om de hoogste en laagste ranking weer te geven.

quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Schunckelstar het volgende:
#58 takkedinges-schunckelstar 511-305
 Die wilde ik ook komen melden
  Die wilde ik ook komen melden   

ik eigenlijk liever nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]Die wilde ik ook komen melden

En #56 en #60 lopen

quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik eigenlijk liever niet
#33 elzass-schunckelstar 416-361
 Idd gewonnen van schunkel, was wederom een lastige pot, uitlopen kon ik niet echt en kon me dus ook geen fouten veroorloven. geluk was aan mijn zijde op het laatst, de voorsprong die ik had kon ik behouden.
 Idd gewonnen van schunkel, was wederom een lastige pot, uitlopen kon ik niet echt en kon me dus ook geen fouten veroorloven. geluk was aan mijn zijde op het laatst, de voorsprong die ik had kon ik behouden. 

Loser.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik eigenlijk liever niet
#33 elzass-schunckelstar 416-361

oh serieus?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
Denk dat je een verkeerde naam uitgenodigd hebt, het is JosDaBosS`

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |