dat heb ik vooralsnog dus even met die kleurtjes gedaan. maar ik moet me dan gaan verdiepen in hoe jij 1 en 2 hebt opgebouwd en ik ben afhankelijk van korte avonduurtjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Dan kan je in tab 3 ook gelijk zien, tegen wie je nog moet spelen.
Nu moet ik toch nog terugzoeken: had ik nou deze maand al tegen CRV gespeeld, of heb ik de pot van vorige maand nog niet verwerkt ...?
Heeft geen haast. Ik zou er zelf ook weer in moeten duiken, nadat ik meer dan een jaar gelden in een vlaag van enthousiasme de sheet in elkaar heb gezet. Ben ik nog best wel een beetje trots op.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
dat heb ik vooralsnog dus even met die kleurtjes gedaan. maar ik moet me dan gaan verdiepen in hoe jij 1 en 2 hebt opgebouwd en ik ben afhankelijk van korte avonduurtjes.
dat is in mijn test tab begrensd tot 21 daaronder is alles flexibelquote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heeft geen haast. Ik zou er zelf ook weer in moeten duiken, nadat ik meer dan een jaar gelden in een vlaag van enthousiasme de sheet in elkaar heb gezet. Ben ik nog best wel een beetje trots op.![]()
Het lastigst zal waarschijnlijk om rekening te houden met een wisselend aantal deelnemers.
Ik heb wel conditional formatting gebruikt in de sheet. Maar ik meen me wel vaag te herinneren dat ik wel wat moest rommelen i.v.m. beperkingen t.o.v. Excel.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
dat is in mijn test tab begrensd tot 21 daaronder is alles flexibel
maar ik denk dat we dan moeten gaan voor een redesign. op zich prima
uitdaging is natuurlijk de lookuplijstjes en het ontbreken van conditional formatting
er zit wat uitleg daarover in je mail. je kan enkel de cel die je wil formatten ook "checken". je kan niet op basis van de waarde van een andere cel formattenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik heb wel conditional formatting gebruikt in de sheet. Maar ik meen me wel vaag te herinneren dat ik wel wat moest rommelen i.v.m. beperkingen t.o.v. Excel.
Zo was het. Vandaar de aparte kolommen bij de stand om de hoogste en laagste ranking weer te geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
er zit wat uitleg daarover in je mail. je kan enkel de cel die je wil formatten ook "checken". je kan niet op basis van de waarde van een andere cel formatten
overigens zie ik dat als we de uitslagen ook gaan opnemen in "mijn" tab de Tab "Stand" ook aangepast moet wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Zo was het. Vandaar de aparte kolommen bij de stand om de hoogste en laagste ranking weer te geven.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Schunckelstar het volgende:
#58 takkedinges-schunckelstar 511-305
ik eigenlijk liever nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]Die wilde ik ook komen melden
![]()
En #56 en #60 lopen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik eigenlijk liever niet![]()
#33 elzass-schunckelstar 416-361
Loser.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik eigenlijk liever niet![]()
#33 elzass-schunckelstar 416-361
oh serieus?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef -jos- het volgende:
[..]
Denk dat je een verkeerde naam uitgenodigd hebt, het is JosDaBosS`
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh serieus?
ik ben al halverwege het potje namelijk![]()
ik maak hem evengoed af want ik sta voor
Jij blij dat je eindelijk eens voor stondquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh serieus?
Whahaha, je dacht toch niet dat je van mij ging winnen he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh serieus?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij blij dat je eindelijk eens voor stond
ik vond het zelf ook al vrij apart iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Whahaha, je dacht toch niet dat je van mij ging winnen he?
Ik heb je uitgenodigd.
Goh echt?quote:Op zondag 14 april 2013 01:49 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#64 gewonnenTakkedinges - OOTW 393 - 536
4 x plankje leeg hielp wel een beetje![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef -jos- het volgende:
#29 JosDaBosS` 576 - 339 Elzass
Ik had 5x TW en 2x plankje kwijt, tegenover beide 0x van Elzass.
Heel goed. Ik heb heel oppervlakkig gekeken hoe je het hebt opgelost. Knap!quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef crv het volgende:
Ik ben wat aan het stoeien geweest met een nieuw speloverzicht.
Onder de volgende link kunnen julli hem bekijken, ik heb de uitslagen en deelnemers van April er even ingezet dus let niet op de datum en de tekst MEI
Testsheet mei
Suggesties zijn natuurlijk welkom, dan kijken we wat we kunnen meenemen. het moet wel "do-able" zijn, het was een behoorlijke klus om hem aan te passen tot wat het nu is.
Met Dank aan Evertk/Wordfeud want zonder zijn eerste opzet had ik dit nooit uit kunnen breiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |