quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh serieus?
ik ben al halverwege het potje namelijk
ik maak hem evengoed af want ik sta voor

Jij blij dat je eindelijk eens voor stondquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh serieus?

Whahaha, je dacht toch niet dat je van mij ging winnen he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh serieus?

quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij blij dat je eindelijk eens voor stond
ik vond het zelf ook al vrij apart iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Whahaha, je dacht toch niet dat je van mij ging winnen he?
Ik heb je uitgenodigd.

Goh echt?quote:Op zondag 14 april 2013 01:49 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#64 gewonnenTakkedinges - OOTW 393 - 536
4 x plankje leeg hielp wel een beetje

quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef -jos- het volgende:
#29 JosDaBosS` 576 - 339 Elzass
Ik had 5x TW en 2x plankje kwijt, tegenover beide 0x van Elzass.
 Kompleet kansloos ten onder. Ik heb geloof ik gedurende het hele spel maar 1 woord boven de 40 en 2 boven de 30 neer kunnen leggen, tot overmaand van ramp kreeg ik natuurlijk ook nog eens de q toen er niet meer gewisseld kon worden, sterker nog enkel medeklinkers.
 Kompleet kansloos ten onder. Ik heb geloof ik gedurende het hele spel maar 1 woord boven de 40 en 2 boven de 30 neer kunnen leggen, tot overmaand van ramp kreeg ik natuurlijk ook nog eens de q toen er niet meer gewisseld kon worden, sterker nog enkel medeklinkers. 

Heel goed. Ik heb heel oppervlakkig gekeken hoe je het hebt opgelost. Knap!quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef crv het volgende:
Ik ben wat aan het stoeien geweest met een nieuw speloverzicht.
Onder de volgende link kunnen julli hem bekijken, ik heb de uitslagen en deelnemers van April er even ingezet dus let niet op de datum en de tekst MEI
Testsheet mei
Suggesties zijn natuurlijk welkom, dan kijken we wat we kunnen meenemen. het moet wel "do-able" zijn, het was een behoorlijke klus om hem aan te passen tot wat het nu is.
Met Dank aan Evertk/Wordfeud want zonder zijn eerste opzet had ik dit nooit uit kunnen breiden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |