quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Gijs_T. Ook hier was het geluk volledig aan mijn zijde en kon ik meerdere keren mijn plankje leegspelen.
Succes verder Gijs_T
# 30 Elzass [ 288 ] - Gijs_T [ 506 ] Start: 01-Apr Einde: 02-Apr
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:
Gewonnen van Gijs
#120: socks_ - Gijs_T: 407 - 388.
[ afbeelding ]
Was een snel potje
nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb er maar een printscreen van gemaaktquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:24 schreef crv het volgende:
Overigens hebben we een verrasende koploopster
Wel ik ben wel redelijk met spreadsheets, maar niet met die googeldocumentenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:00 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heel goed CRV, Jij was toch niet zo handig met deze spreadsheets ?![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef crv het volgende:
Met dank aan MPGFOK![]()
kon ik 148 punten scoren door STIEKEME re leggen
sorry, maar zonder jouw hulp was me dat nooit geluktquote:
Met wat hulp van de letterfee en een andere tegenstander misschien ook welquote:Op woensdag 3 april 2013 20:49 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, maar zonder jouw hulp was me dat nooit gelukt
Jajajaja, en nu die 108-punter eroverheen zeker ookquote:Op woensdag 3 april 2013 20:49 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, maar zonder jouw hulp was me dat nooit gelukt
Je bent een van de beste aangevers inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajaja, en nu die 108-punter eroverheen zeker ook?
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent een van de beste aangevers inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |