Die staat al in het vorige topicquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:58 schreef remlof het volgende:
We wachten voor de eindstand van maart alleen nog op de uitslag van pot #16 EvertK - djeep_64
Of zie ik dat verkeerd?
Ik ben weer 6equote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:23 schreef crv het volgende:
De maand maart heeft de volgende scores opgeleverd
Podium
1. Djeep_94 [ afbeelding ]
2. JosDaBos'
3. Elzass
Het laagste puntenaantal is voor Socks_ match #57 : 219
Het hoogste puntenaantal is voor Djeep_94 match #82 : 658
De hoogste score voor een woord is voor Takkedinges (match #38) en Elzass (match #59): 136
Het kleinste verschil in de einduitslag is voor match #130 OutOfThisWorld tegen svk1985: 440-439
Het grootste verschil in de einduitslag is voor match #57 Elzass tegen Socks_: 592-219
Het laagste totaal matchscore isd voor match #182 ziggyziggyziggy tegen Schunckelstar: 281+336=617
Gefeliciteerd Djeep.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef djeep_64 het volgende:
Laatste partij ook gewonnen![]()
#16 Evertk-Djeep_64 513-536
1000+ ook
Bedankt allemaal!quote:
Laat dit niet gebeuren !quote:Op zondag 31 maart 2013 16:31 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Bedankt allemaal!![]()
Het ging lekker deze maand; alleen Remlof was te sterk. En in een aantal partijen veel mazzel gehad natuurlijk.
En nu eens proberen de titel te prolongeren; dat is nog nooit iemand gelukt. Ik reken op jullie medewerking
155 is bezig sinds 24-3, er zitten nog 7 letters 'in het zakje'...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:16 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Bijgewerkt: maart
De volgende wedstrijden staan nog open in de sheet:
#123 FSTEO - yissyuss
#155 MPGFOK - Prikkeldraak
Ik zal proberen niet te winnen van je deze maand, maar ik beloof niets, mijn koffiedik zegt namelijk andersquote:Op zondag 31 maart 2013 16:31 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Bedankt allemaal!![]()
Het ging lekker deze maand; alleen Remlof was te sterk. En in een aantal partijen veel mazzel gehad natuurlijk.
En nu eens proberen de titel te prolongeren; dat is nog nooit iemand gelukt. Ik reken op jullie medewerking
#155 MPGFOK - Prikkeldraak is geëindigd in 443 - 271 (begin:24-3, eind: 1-4)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:16 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Bijgewerkt: maart
De volgende wedstrijden staan nog open in de sheet:
#123 FSTEO - yissyuss
#155 MPGFOK - Prikkeldraak
Done.quote:Op maandag 1 april 2013 16:26 schreef OutOfThisWorld het volgende:
De nieuwe sheet: april
Veel succes en plezier allemaal![]()
@remlof: wil jij de link in de OP naar de sheet updaten?
Handig!quote:Op maandag 1 april 2013 18:02 schreef crv het volgende:
Ik ben bezig met de extra TAB "spel per deelnemer" waarin iedereen makkelijkzijn spellen kan terugvinden.
Graag even geduld. Probeer het vanavond af te maken
quote:Op maandag 1 april 2013 19:19 schreef crv het volgende:
In de TAB "Spellen per deelnemer" staan nu voor iedereen een spellijstje.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:19 schreef crv het volgende:
Controleer hem ff een keer, ik kan ook fouten maken.
Ook done.quote:Op maandag 1 april 2013 19:12 schreef crv het volgende:
@remlof: zou jij ook even de volgende tekst in de OP op kunnen nemen? Thanks
---- 2e alinea
In de TAB "Spellen per Deelnemr" staat per deelnemer een lijstje met de voor hem/haat relevante wedstrijden. Dit om het zoeken te vereenvoudigen
---- bij spelregels
Beide spelers zijn verantwoordelijk voor het doorgeven van de stand.
Hierbij graag de partij doorgeven zoals die in je TAB "Spellen" of "Spellen per Deelnemer" spellijst staat aangegeven. Dus niet zaosl op je WF scherm![]()
----
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:28 schreef Oognip het volgende:
En ik zag dat Gijs volgende maand weer mee doet
Ja ik weet het, gebeurt nagenoeg noot, maar je weet maar nooitquote:
quote:
Ben je deze maand sowieso 16equote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker, wat minder deelnemers.
Biatchquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ben je deze maand sowieso 16e
Ik zie een stijgende lijn
Garpje
wow, gelijkspel vindt ik altijd knapquote:Op dinsdag 2 april 2013 08:25 schreef Gijs_ het volgende:
#66 remlof - Gijs_ 464 - 464, spannend tot op het laatste moment, zoals de score doet vermoeden
Ja dat was spannend. En de eerste keer dat ik gelijk heb gespeeld in deze competitie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:25 schreef Gijs_ het volgende:
#66 remlof - Gijs_ 464 - 464, spannend tot op het laatste moment, zoals de score doet vermoeden
Heel goed CRV, Jij was toch niet zo handig met deze spreadsheets ?quote:Op maandag 1 april 2013 19:12 schreef crv het volgende:
@remlof: zou jij ook even de volgende tekst in de OP op kunnen nemen? Thanks
---- 2e alinea
In de TAB "Spellen per Deelnemr" staat per deelnemer een lijstje met de voor hem/haat relevante wedstrijden. Dit om het zoeken te vereenvoudigen
---- bij spelregels
Beide spelers zijn verantwoordelijk voor het doorgeven van de stand.
Hierbij graag de partij doorgeven zoals die in je TAB "Spellen" of "Spellen per Deelnemer" spellijst staat aangegeven. Dus niet zaosl op je WF scherm![]()
----
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:00 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heel goed CRV, Jij was toch niet zo handig met deze spreadsheets ?![]()
Nog een tip. Als een spel afgelopen is, gelijk een printscreen maken. Die heb je dan nog, als de uitslag uit WF is verdwenen.
Je bent ook gezwicht voor wordfeudhelper?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Oognip het volgende:
#77 OutOfThisWorld - Socks_:416 - 455
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent ook gezwicht voor wordfeudhelper?
Ik voel me gepasseerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:55 schreef remlof het volgende:
Cat-22 (pot #68) en schunckelstar (pot #69) uitgenodigd, allebei al begonnen.
Oognip (#67) sla ik even over, die mag mij uitnodigen als ze er klaar voor is
Ik heb je uitgenodigdquote:
Zo te zien heb je weer wat omgedraaidquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Gijs_T. Ook hier was het geluk volledig aan mijn zijde en kon ik meerdere keren mijn plankje leegspelen.
Succes verder Gijs_T
# 30 Elzass [ 288 ] - Gijs_T [ 506 ] Start: 01-Apr Einde: 02-Apr
Dat het geluk aan jouw zijde was is inderdaad te zien aan de scorequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Gijs_T. Ook hier was het geluk volledig aan mijn zijde en kon ik meerdere keren mijn plankje leegspelen.
Succes verder Gijs_T
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef crv het volgende:
Succes verder Gijs_T
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:
Gewonnen van Gijs
#120: socks_ - Gijs_T: 407 - 388.
[ afbeelding ]
Was een snel potje
nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb er maar een printscreen van gemaaktquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:24 schreef crv het volgende:
Overigens hebben we een verrasende koploopster
Wel ik ben wel redelijk met spreadsheets, maar niet met die googeldocumentenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:00 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Heel goed CRV, Jij was toch niet zo handig met deze spreadsheets ?![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:02 schreef crv het volgende:
Met dank aan MPGFOK![]()
kon ik 148 punten scoren door STIEKEME re leggen
sorry, maar zonder jouw hulp was me dat nooit geluktquote:
Met wat hulp van de letterfee en een andere tegenstander misschien ook welquote:Op woensdag 3 april 2013 20:49 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, maar zonder jouw hulp was me dat nooit gelukt
Jajajaja, en nu die 108-punter eroverheen zeker ookquote:Op woensdag 3 april 2013 20:49 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, maar zonder jouw hulp was me dat nooit gelukt
Je bent een van de beste aangevers inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajaja, en nu die 108-punter eroverheen zeker ook?
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent een van de beste aangevers inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |