Nee, het was een trauma voor het meisje.quote:
Laat maarquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, het was het trauma voor het meisje.
De man verdient een hele lange gevangenisstraf.
Leeuwarder Courant heeft er denk ik wel een die gaat vertalenquote:
"De rechter kondigde aan dat deze verklaringen deels in het Fries worden opgelezen, een taal die uw verslaggever niet geheel machtig is."quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeft nu.nl een liveblogger gestuurd die Fries kan?
dat dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Naar een rechtszaak waar hoogstwaarschijnlijk Spaans wordt gesproken stuur je toch ook een verslaggever die Spaans kan verstaan? Of ben ik nou gek.
Ik denk dat ze helemaal geen Friezen daar hebben. De NOS heeft ook geen Fries op de redactie, dat leverde vorige keer overigens een erg pijnlijke vertalingsfout op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Naar een rechtszaak waar hoogstwaarschijnlijk Spaans wordt gesproken stuur je toch ook een verslaggever die Spaans kan verstaan? Of ben ik nou gek.
Watdan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal geen Friezen daar hebben. De NOS heeft ook geen Fries op de redactie, dat leverde vorige keer een erg pijnlijke vertalingsfout op.
Bauke Vaatstra beschreef de dader als 'in lyts mantsje' dat werd vertaald als 'een lief mannetje'. Maar lyts betekent klein.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Watdan?
Maar dan kunnen ze beter iemand van Omroep Friesland ofzo inhuren voor een dagje...
Lyts vertalen naar lief ipv kleinquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Watdan?
Maar dan kunnen ze beter iemand van Omroep Friesland ofzo inhuren voor een dagje...
En zo is het.quote:'Hij is de eerste ter wereld die iemand verkracht 'omdat hij zijn kop leeg moest maken'. 'Onvoorstelbaar', stelt Vaatstra. 'Wij hebben allemaal levenslang. Ik kan me niet voorstellen dat S. bovengemiddeld intelligent is. Het is een rat. Hij verdient niets meer dan de hoogste straf.'
ah ok, dank voor je berichtquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed.
Wat S. ook lult, veel zal het hem niet helpen.
De bewijzen zijn overduidelijk, en wat dat betreft is dit slechts een schijnproces.
Hahaha watquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef alors het volgende:
[..]
Bauke Vaatstra beschreef de dader als 'in lyts mantsje' dat werd vertaald als 'een lief mannetje'. Maar lyts betekent klein.
Ja idd, ik snap ook niet dat er niemand heeft gedacht, 'goh, dat is wel een hele rare beschrijving van de verkrachter en moordenaar van je dochter'quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahaha watDat bedenk je toch niet in deze context omg
"Beide woorden beginnen met de l, dus kan niet missen."quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik snap ook niet dat er niemand heeft gedacht, 'goh, dat is wel een hele rare beschrijving van de verkrachter en moordenaar van je dochter'
En zo is dat.quote:Hij is de eerste ter wereld die iemand verkracht 'omdat hij zijn kop leeg moest maken'. 'Onvoorstelbaar', stelt Vaatstra. 'Wij hebben allemaal levenslang. Ik kan me niet voorstellen dat S. bovengemiddeld intelligent is. Het is een rat. Hij verdient niets meer dan de hoogste straf.'
Het is dat m'n verbinding hier op vakantie te beroerd is om terug te gaan zoeken, maar wie zat er in deze reeks na de arrestatie van Jasper S. te stampvoeten dat hij niet de moordenaar was, maar slechts verdachte en dat we hem geen moordenaar mochten noemen omdat hij nog niet veroordeeld was?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed.
Wat S. ook lult, veel zal het hem niet helpen.
De bewijzen zijn overduidelijk, en wat dat betreft is dit slechts een schijnproces.
Nou, als je bedenkt dat hij het ook normaal vond het mes waarmee hij haar vermoordde bij zich te houden omdat ie dat al 27 jaar had, dan weet je het wel...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef md89 het volgende:
Ik vraag me af of Jasper S. nooit bang is geweest dat het hem weer zou 'overkomen'. Als zoiets blijkbaar zomaar tijdens een fietstochtje kan gebeuren en je zou zoiets normaal gesproken nooit uit jezelf doen dan ben je naderhand toch als de dood dat het nogmaals gebeurt denk ik?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is dat m'n verbinding hier op vakantie te beroerd is om terug te gaan zoeken, maar wie zat er in deze reeks na de arrestatie van Jasper S. te stampvoeten dat hij niet de moordenaar was, maar slechts verdachte en dat we hem geen moordenaar mochten noemen omdat hij nog niet veroordeeld was?
En dan heb je nu niet eens een fatsoenlijke rechtsgang meer nodig omdat de bewijzen overduidelijk zijn?
Echt hè...
Last van je onderbuik?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, als je bedenkt dat hij het ook normaal vond het mes waarmee hij haar vermoordde bij zich te houden omdat ie dat al 27 jaar had, dan weet je het wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |