Laat ons maat weten of het bevaltquote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef pazara het volgende:
[..]
ik ga die frugirls proberen denk ik....
1. DIG / Android tablet discussie topic #35 - Better, faster, stronger!quote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef mcwops het volgende:
hi! is deze tablet voor huis-tuin-slaapkamer-gebruik aan te bevelen? of toch voor een ' betere'
budget is ca 50 euro.![]()
http://www.focalprice.com(...)=EUR#CustomerReviews
ik kan je ook zeker aanraden om gewoon iets meer ( denk aan 10-20 euro meer) te betalen en dan te gaan voor een goedkope 7 inch RK3066 tablet..quote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef mcwops het volgende:
hi! is deze tablet voor huis-tuin-slaapkamer-gebruik aan te bevelen? of toch voor een ' betere'
budget is ca 50 euro.![]()
http://www.focalprice.com(...)=EUR#CustomerReviews
thanks matequote:Op maandag 1 april 2013 19:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik kan je ook zeker aanraden om gewoon iets meer ( denk aan 10-20 euro meer) te betalen en dan te gaan voor een goedkope 7 inch RK3066 tablet..
Das echt een WERELD van verschil.. en die RK3066 voldoet ook nog wel voor de Gemiddelde tot zware gebruiker zelfs!
ik meen dat dit de goedkoopste RK3066 met 1 GB is:
http://www.focalprice.com(...)th.html#.UVnDwVeVLkE
84$ = 65 euro ofzo ( ZONDER COUPONS!)
Update:
AFFAS5 geeft 5$ off bij orders boven de 60$
kom je op 79$ = ¤61.50.. helemaal geen gekke prijs voor een RK3066+1GB combi!
(mocht je hem halen, zet ff je koers in focalprice op euro.. is momenteel voordeliger dan de paypalkoers voor dollars)
Verder is alles zo goed als geautomagiseerd. Dus er wordt niet gekeken of ze geld kunnen sparen door je bestellingen met zelfde leveradres die nog niet de deur uitzijn bij elkaar te doen. Een enkele keer wil dat alleen bij een eBay-store gebeuren omdat die wat kleiner kunnen zijn en personeel de orders zelf aanneemt en afhandelt en niet echt een gecomputeriseerd systeem.quote:Tip! Omdat free shipping gratis is voor elk product, kun je prima je orders splitten. Het voordeel hiervan is dat elk item dat op voorraad is, meteen wordt opgestuurd. Bij een 'bulk'-order, een order bestaande uit meerdere producten, wachten ze vaak eerst tot alles op voorraad is, voordat ze je order versturen. Een ander bijkomend voordeel van het afzonderlijk bestellen van producten is dat de douane naar de totale waarde van je pakketje kijkt en deze dus dramatisch te verlagen is door artikelen apart te bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je er meer dan 3 stuks of meer besteld van 1 product in je order? anders werkt het niet. en hoef je de verzendkosten ook niet te betalen.quote:Op maandag 1 april 2013 21:11 schreef Snoepje5 het volgende:
1.7$ voor toepassing vd bulk korting.
Ja uiteraard, vroeg me meer af of ze de orders niet uit hunzelf in een pakketje gaan stoppen dan als je 10 orders achter elkaar plaatst met zelfde adres etc..![]()
Mijn order wordt opgehouden omdat er meerdere producten niet op voorraad zijn maar weet niet welk product er nu niet is. Dus moet maar wachten.![]()
Mijn ogen doen trouwens elke keer pijn als ik de fantastisch dyslectische TT van dit topic zie.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
dx vermeldt op de order pagina exact welke producten er niet klaar liggen voor je order... (dat was iig wel zo toen ik mijn laatste order daar plaatste)quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:26 schreef jefmen het volgende:
Mijn order wordt opgehouden omdat er meerdere producten niet op voorraad zijn maar weet niet welk product er nu niet is. Dus moet maar wachten.![]()
waarom krijg ik deze pagina als ik inlog op mistertao?
zie deze http://img42.imageshack.us/img42/1904/kkkv.png (copy/paste deze link)
http://img42.imageshack.us/img42/1904/kkkv.png (copy/paste deze link)
[ Bericht 18% gewijzigd door pazara op 02-04-2013 11:48:33 ]![]()
Mistertao heeft een iframe injection. Zou er even wegblijven als ik jou was teminste als je geen spyware/virus wiltquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:37 schreef pazara het volgende:
waarom krijg ik deze pagina als ik inlog op mistertao?
zie deze http://img42.imageshack.us/img42/1904/kkkv.png (copy/paste deze link)
[ http://img42.imageshack.us/img42/1904/kkkv.png (copy/paste deze link) ]![]()
![]()
ik heb me al 10 keer ingelogd, maar nu blijf ik er wel weg van de site.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:53 schreef Xaia het volgende:
[..]
Mistertao heeft een iframe injection. Zou er even wegblijven als ik jou was teminste als je geen spyware/virus wilt
kunnen ze nou toegang krijgen tot me account?
tot hoelang duurt het, denk je?
[ Bericht 3% gewijzigd door pazara op 02-04-2013 12:08:26 ]![]()
Wtfawesome
![]()
USB luidspreker met licht en watereffecten![]()
http://www.ebay.de/sch/cy(...)_rvr_id=464428878181
![]()
mijn mele f10 is nog niet binnen
dat is echt het grootste nadeel van chinashopping, de lever(shipping) tijd![]()
![]()
Oh relaxed, had nog een coupon van Price Angels van $20 liggen welke te gebruiken is bij een bedrag vanaf $20. Vrij te gebruiken dus.
Iemand nog tips waar ik deze $20 aan ga besteden? Iemand recent nog wat PA orders gedaan?![]()
Mijn PA unboxing video heeft gewerkt!Nu dus even link erbij zetten en dan gratis stuff krijgen!quote:Hello!
Good day to you! I am Lynne from PriceAngels. Thank you for posting video on PriceAngels.com.
Would you mind to add the product link to the description of your youtube channel? Then if viewers are interested in the item, they can easily click on the link and go to our website directly.
Reward will be given to you soon.
Have a nice day! If you have any question, please let me know.
Best regards,
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ik heb twee verschillende gekocht op bic. nu even wachten tot ze zijn bezorgdquote:Op maandag 1 april 2013 14:30 schreef King-Ernie het volgende:
Iemand een alcohol blaas meet apparaat gekocht bij BIC? Ik wil er graag een hebben, zodat ik met vrienden records kan gaan vestigen en wedstrijdjes doen enz. Welke zijn goed?
ik had namelijk het zelfde idee als jou, voor in de zuip keet:D![]()
Waar kan ik mijn coupon vinden?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
En het is wachten op een alcoholvergiftiging....quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef ultrasonic1 het volgende:
[..]
ik heb twee verschillende gekocht op bic. nu even wachten tot ze zijn bezorgd
ik had namelijk het zelfde idee als jou, voor in de zuip keet:D![]()
![]()
Ja, ook tof dat je er ook iets mee kan. En de overduidelijk door een Chinees ingevuld review belooft ook veel goeds!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.priceangels.co(...)hildren-s865712.htmlGeniaal!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Je weet dat ze echt werken he? Ik had ze alleen nog nooit op een ChinaShop gezien..quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, ook tof dat je er ook iets mee kan. En de overduidelijk door een Chinees ingevuld review belooft ook veel goeds!
Anyways; heeft iemand al eerder mee gedaan met PA videoreview ding?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik heb er wat Ip camera lensjes besteld, dus mogelijk dat ik die nog even in een review gooiquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je weet dat ze echt werken he? Ik had ze alleen nog nooit op een ChinaShop gezien..
Anyways; heeft iemand al eerder mee gedaan met PA videoreview ding?
toch leuk om ze gratis te krijgen.. al review ik ze niet expliciet om wat gratis te krijgen maar om mijn ervaringen te delen
maar lensjes moeten dus nog binnen komen en dus geen ervaring nog!![]()
Mjah, ik zou er mijn leven niet op verwedden als het er niet expliciet bij staat bij de chinashop, Bobber. Categorie 'assumption is the mother of all fuckups' enzulks.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je weet dat ze echt werken he? Ik had ze alleen nog nooit op een ChinaShop gezien..
Anyways; heeft iemand al eerder mee gedaan met PA videoreview ding?Common sense is my super power. What's yours?
Oh oke, ach ik zie het zo:quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik heb er wat Ip camera lensjes besteld, dus mogelijk dat ik die nog even in een review gooi
toch leuk om ze gratis te krijgen.. al review ik ze niet expliciet om wat gratis te krijgen maar om mijn ervaringen te delen
maar lensjes moeten dus nog binnen komen en dus geen ervaring nog!
Ik vind video's maken leuk,
Pakketjes zijn ook leuk.
En dingen gratis krijgen is al helemaal leuk!
Dat combineren = PA Video Program!
Nou mijn filmpje staat dus op PA etc, maar ik weet niet waar ik mijn coupon ofzo dan kan vinden, maar het kan ook zijn dat ze die nog moeten geven dus dat weet ik niet zeker.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wat is nou de beste manier om geld op je mistertao te zetten?
ik heb 3v voucher en neteller geprobeert, maar nog steeds krij g ik de foutmelding dat mijn kaart niet verified kan worden. ik ben al zon 2 uur bezig en ik word er gek van....![]()
nee, niet bij mij. Ik weet niet waar het precies bij jou stond.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dx vermeldt op de order pagina exact welke producten er niet klaar liggen voor je order... (dat was iig wel zo toen ik mijn laatste order daar plaatste)
[ Bericht 0% gewijzigd door jefmen op 02-04-2013 18:52:33 ]![]()
En dan breek je je armen niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:57 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moet binnenkort wat grote koelkasten verschuiven, dus een forearm forklift gekocht voor $6.50![]()
Lijkt me wel handig voor een hoop zware schijtapparaten zonder handvaten![]()
[ afbeelding ]
Is dit een 1-april-iets of zijn armen echt zo sterk?![]()
Ik vraag me af of dit soepel werkt,quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:57 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moet binnenkort wat grote koelkasten verschuiven, dus een forearm forklift gekocht voor $6.50![]()
Lijkt me wel handig voor een hoop zware schijtapparaten zonder handvaten![]()
[ afbeelding ]
je moet spieren hebben (no hate)
en de manier van optillen lijkt me niet fijnOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je armen zijn sterker dan je handen/vingers, helemaal zonder handvaten. Armen recht tegen je lijf zijn ook sterker dan gestrekte armen. Je draagt eigenlijk vanuit je benen. Op youtube zijn er genoeg filmpjes, werkt gewoon.![]()
Congratulations!
You have won 1 Coins!
These Coins will be added to your BuyinCoins.com account within the next 24 hours. Click here for more detailed information on how to use Coins.
Dit is echt mijn geluksdag![]()
Meer dan 500% winst en dan ook nog eens ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super vet, alleen kan ik ze niet naar nederland versturen....quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:36 schreef Miniem het volgende:
Wtfawesome
![]()
USB luidspreker met licht en watereffecten![]()
http://www.ebay.de/sch/cy(...)_rvr_id=464428878181![]()
Hij zat vast te kijken op: http://www.liveshopping-aktuell.de .Die hebben wel leuke dealtips.
Maar ja, zo hebben mensen daar weinig aan natuurlijk. Maar je kunt altijd verder zoeken naar dezelfde!Ik ben het zowaar met bobbert eens. Lijkt me ook niet alles.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit soepel werkt,
je moet spieren hebben (no hate)
en de manier van optillen lijkt me niet fijnThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waar ik net dus aan dacht: stel je koopt iets van ¤15 op PA, dan maak je video etc, krijg je je volle ¤15 terug.
Als je van die ¤15 nou spullen blijft kopen en daarvan weer een video maakt, en dan weer je geld terug krijgt, ONBEPERKT GRATIESCH PAKJES!
Kost je maar eenmalig ¤15 of in mijn geval ¤5 haha!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als je het altijd terug zou krijgen. Waarom kost het in jouw berekening dan altijd nog wat?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik neem aan dat je het in PA coupons krijgt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Als je het altijd terug zou krijgen. Waarom kost het in jouw berekening dan altijd nog wat?
Zie je ¤15 als een inzet, want je kan je coupon niet omzetten naar geld.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb met PA video review nog nooit het hele bedrag terug gekregen... mail je terug krijg je een vreemde uitleg.
Tip is wel om de coupons te verzamelen en dan even een mail te sturen met de vraag ze samen te voegen.![]()
Congratulations!
You have won a 6% off Coupon Code!
Coupon Code:ZYTDKYDYJ
Please be sure to copy and remember the Coupon Code you get!
This coupon is only valid for today!
It is only valid for products in the category
Jewelry & Watches![]()
Ah oke, zal ik op letten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Skiet het volgende:
Ik heb met PA video review nog nooit het hele bedrag terug gekregen... mail je terug krijg je een vreemde uitleg.
Tip is wel om de coupons te verzamelen en dan even een mail te sturen met de vraag ze samen te voegen.
Was het wel onder de 15$?
Boven de 15$ krijg je niet alles terug namelijk.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah, een reward systeem natuurlijk en niet een refund. Logisch ook wel ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het in PA coupons krijgt.
Zie je ¤15 als een inzet, want je kan je coupon niet omzetten naar geld.Mja. ok.quote:En toch blijf ik het debiel vinden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: