dat zijn vaak tikfouten oid die iemand dan leuk vindt en dan hebben ze zoiets van: laten we dat gaan gebruikenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog zoiets verschrikkelijks inderdaad
Of hoin
Ik bedoel, waar the fuck halen ze het vandaan die shit?
In JNG vonden ze het raar dat ik er iets van zeiquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je maar in PUB gaan vragen. Of in ABO, daar zit ook flink wat van dat volk.
Je kunt blijkbaar niet met PayPal een abonnement afsluiten. Beetje ouderwets imhoquote:
OMG ik moest lachen om de poot van de hontquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef MPG het volgende:
Hallon, trouwens, en een poot van de hont.
gr gr
MPG
Je neemt maar iDeal, dwarse linksrijderquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar niet met PayPal een abonnement afsluiten. Beetje ouderwets imho![]()
Waarom VISA, Mastercard en PayPal als je met een alternatief kunt komenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je neemt maar iDeal, dwarse linksrijder.
Omdat iDeal nou eenmaal het meest gangbare is hier.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom VISA, Mastercard en PayPal als je met een alternatief kunt komen
iDeal kun je dan ook weer niet overal gebruikenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je neemt maar iDeal, dwarse linksrijder.
Daar heb je toch ook je pinpas voor nodigquote:
ONZquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog zoiets verschrikkelijks inderdaad
Of hoin
Ik bedoel, waar the fuck halen ze het vandaan die shit?
Tsja, de bodem van de drekgoot ontken ik gewoonquote:
Lekker geïsoleerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat iDeal nou eenmaal het meest gangbare is hier.
Die komt niet eens voor op mijn indexquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, de bodem van de drekgoot ontken ik gewoon
quote:
JNG? Just Not Grown?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
In JNG vonden ze het raar dat ik er iets van zei![]()
Daarom. Gewoon overal iDeal, geen gezeik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iDeal kun je dan ook weer niet overal gebruiken![]()
Ik vond zó'n leuke hoesjes voor mn telefoon, maar dan moest je paypal hebben![]()
![]()
Oude wijn in nieuwe zakken.quote:
En Chinashoppingquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Paypal is ook baas. Zeker als je wat op eBay te zoeken hebt
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Paypal is ook baas. Zeker als je wat op eBay te zoeken hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |