Ja, ook tof dat je er ook iets mee kan. En de overduidelijk door een Chinees ingevuld review belooft ook veel goeds!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.priceangels.co(...)hildren-s865712.htmlGeniaal!
Je weet dat ze echt werken he? Ik had ze alleen nog nooit op een ChinaShop gezien..quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, ook tof dat je er ook iets mee kan. En de overduidelijk door een Chinees ingevuld review belooft ook veel goeds!
ik heb er wat Ip camera lensjes besteld, dus mogelijk dat ik die nog even in een review gooiquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je weet dat ze echt werken he? Ik had ze alleen nog nooit op een ChinaShop gezien..
Anyways; heeft iemand al eerder mee gedaan met PA videoreview ding?
Mjah, ik zou er mijn leven niet op verwedden als het er niet expliciet bij staat bij de chinashop, Bobber. Categorie 'assumption is the mother of all fuckups' enzulks.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je weet dat ze echt werken he? Ik had ze alleen nog nooit op een ChinaShop gezien..
Anyways; heeft iemand al eerder mee gedaan met PA videoreview ding?
Oh oke, ach ik zie het zo:quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik heb er wat Ip camera lensjes besteld, dus mogelijk dat ik die nog even in een review gooi
toch leuk om ze gratis te krijgen.. al review ik ze niet expliciet om wat gratis te krijgen maar om mijn ervaringen te delen
maar lensjes moeten dus nog binnen komen en dus geen ervaring nog!
nee, niet bij mij. Ik weet niet waar het precies bij jou stond.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dx vermeldt op de order pagina exact welke producten er niet klaar liggen voor je order... (dat was iig wel zo toen ik mijn laatste order daar plaatste)
En dan breek je je armen niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:57 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moet binnenkort wat grote koelkasten verschuiven, dus een forearm forklift gekocht voor $6.50![]()
Lijkt me wel handig voor een hoop zware schijtapparaten zonder handvaten![]()
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of dit soepel werkt,quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:57 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moet binnenkort wat grote koelkasten verschuiven, dus een forearm forklift gekocht voor $6.50![]()
Lijkt me wel handig voor een hoop zware schijtapparaten zonder handvaten![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super vet, alleen kan ik ze niet naar nederland versturen....quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:36 schreef Miniem het volgende:
Wtfawesome
![]()
USB luidspreker met licht en watereffecten![]()
http://www.ebay.de/sch/cy(...)_rvr_id=464428878181
Ik ben het zowaar met bobbert eens. Lijkt me ook niet alles.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit soepel werkt,
je moet spieren hebben (no hate)
en de manier van optillen lijkt me niet fijn
Ik neem aan dat je het in PA coupons krijgt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Als je het altijd terug zou krijgen. Waarom kost het in jouw berekening dan altijd nog wat?
Ah oke, zal ik op letten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Skiet het volgende:
Ik heb met PA video review nog nooit het hele bedrag terug gekregen... mail je terug krijg je een vreemde uitleg.
Tip is wel om de coupons te verzamelen en dan even een mail te sturen met de vraag ze samen te voegen.
Ah, een reward systeem natuurlijk en niet een refund. Logisch ook wel ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het in PA coupons krijgt.
Zie je ¤15 als een inzet, want je kan je coupon niet omzetten naar geld.
Mja. ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |