Edit: Ik zoek de titeltrack van een album uit 2000 van een punk-rock band uit Orange County, California.quote:Hello, how are you?
It's great to see you too.
Let's grab a sock, it's time to rock.
And afterwards you never wanna talk.
We always agree,
who's in charge here is me.
We never fight you know I'm right,
it's always straight between you and me.
iggyinthehouse +1quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:16 schreef iggyinthehouse het volgende:
zebrahead - playmate of the year
D12. Detroit?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Na het volgen van tientallen topics, eindelijk mijn eerste punt!![]()
These chicks don't even know the name of my band
Weten jullie de naam wel? En uit welke plaats komt deze band?
T3quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:17 schreef iggyinthehouse het volgende:
Noem nog eens 5 acts met 1 letter en een cijfer (net zoals D12 dus). Laatst goede krijgt het punt
T3 vaag onbekend, maar schijnbaar bestaat het. K3, K7 hadden ook nog gekund.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
T3
U2
U96
B52's
M83
Edit: Met Q65 als reserve.
Nou niet echt, maar hij toch al 5 goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:19 schreef Quyxz_ het volgende:
3 Steps Ahead
The R3bels
Nouja, dan ben ik te laat.
Edit: Hierboven nadat ik deze post had geplaatst nog een antwoord toevoegen! Mag dat hier zomaar?
Mazzeltje, even gechecked, ik bedoelde eigenlijk 3T.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:21 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
T3 vaag onbekend, maar schijnbaar bestaat het. K3, K7 hadden ook nog gekund.
robdriessen +1
Sorry, normaal volgen antwoorden elkaar niet zo snel op. Maar daarom zetten we er voor de zekerheid duidelijk bij dat het een toevoeging is. Dan is het aan de vraagsteller om te beoordelen wie het punt krijgt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Edit: Hierboven nadat ik deze post had geplaatst nog een antwoord toevoegen! Mag dat hier zomaar?
Gaan we de hele dag één-tweetjes doen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:45 schreef iggyinthehouse het volgende:
fall out boy - from under the cork tree
Welke groep/act?quote:Tommy Schleh
Enrico Zabler
Trixi Delgado
Linda Rocco
Anabel Kay
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Vast een heel foute Duitse Eurohouse act, waar de namen van de poppetjes nooit bekend zijn/nooit zijn blijven hangen...
opgezochtquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:11 schreef Gambolputty het volgende:
ook opgezocht, nog nooit van gehoord
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:11 schreef Gambolputty het volgende:
ook opgezocht, nog nooit van gehoord
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:17 schreef iggyinthehouse het volgende:
Vooruit, de ene hit: Land of Dreaming
Had ik het nou maar niet opgezocht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:17 schreef iggyinthehouse het volgende:
Vooruit, de ene hit: Land of Dreaming
2e deel van de band:quote:kan verwijzen naar:
(graad), een graad die aangeeft dat iemand een masteropleiding heeft voltooid aan een universiteit of hogeschool
(platenlabel), een jazzplatenlabel van Irving Mills
(band), een Amerikaanse deathmetalband
(album), het eerste album van de Amerikaanse deathmetalband
(muziek), bewerking van muziek
De benaming voor atleten van 35 jaar of ouder
quote:engelse woord voor jongen
Metallica - Master Of Puppets.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:38 schreef Mark het volgende:
Met die hints was het niet meer moeilijk
Welk lied en van wie?![]()
I'm pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me
You can't see a thing
Just call my name 'cause I'll hear you scream
Mark +1quote:
quote:Huidge leden
Saskia van Zutphen
Paulette Willemse
Ex-leden
Suzanne Venneker
Carolina Mout
Ellen van Harmelen
Ellen Pieters
Melline Mollerus
Marjolein Spijkers
Linda Snoeij
Joke van der Hoek
En deze dames kennen we gezamenlijk als?quote:Marjolein Spijkers
Valerie Koolemans Beijnen
Carmen Gomes
Maar van wie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef cafca het volgende:
Ik neem aan dat je niet op zoek bent naar het antwoord "achtergrondzangeressen" ?
Want veel verder kom ik niet
quote:
Blogman +1quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Blogman het volgende:
Woody Guthrie natuurlijk !
En wie maakte enkele albums genaamd naar de straat in New York waar hij, voordat hij uiteindelijk in het ziekenhuis terecht kwam, woonde ?
Tiktok!quote:
Lonaa +1quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gerard Cox! Tis weer voorbij die mooie zomer!
quote:
Waar wil ik graag zijn?quote:The place I long to be
If I had the whole world
I would give it away
Just to see, the girls at play
Kingston Townquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:49 schreef belsen het volgende:
Klopt, was heel mooi.
[..]
Waar wil ik graag zijn?
Volgens mij zou dat best wel eens goed kunnen zijn.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:41 schreef bartrid het volgende:
Liverpool or Rome en nog een keer Rotterdam.
quote:is a New York City post-punk, post-disco band, originally active from 1980 to 1983. They are perhaps best known for their track, "Cavern"
quote:
De verrukkelijke 15?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke lijst werd in de 2e helft van de jaren '80 op de VARA dinsdag (Radio 3) tussen 16:00 en 17:00u behandeld?
De Verrukkelijke 15?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke lijst werd in de 2e helft van de jaren '80 op de VARA dinsdag (Radio 3) tussen 16:00 en 17:00u behandeld?
n00biedoobiewhitelines +1quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cavern ken ik wel, maar was dat nu Liquid Liquid? De basis van White Lines en Phenomenon van LL Cool J.
En robdriessen +1, natuurlijk.quote:
Nee, dat was later en de VPRO.quote:
U denkt in de goede richting.quote:
Nope, die hoort bij de Top 40.quote:
Thanx!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cafca +1 & ¤25 voor Alpe d'HuZes (ook allemaal even doen!!)
Links is haar partner, tevens voormalig lid van de Frank Boeijen Groep. Solo heeft hij een paar kleine hitjes gehad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:48 schreef Mark het volgende:
Rechts Margriet Eshuis, links herken ik niet
die kleding vind ook niet des nirvanas, even als de gezichtsbeharing... dacht misschien aan Hanson?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Mark het volgende:
Hm, voor Nirvana houdt hij zijn gitaar verkeerd, wat Jimi wel goed doet
Ik dacht Elvis, in de Jailhouse Rock settingquote:
Ja, nou je't zegtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:00 schreef Mark het volgende:
Ik dacht Elvis, in de Jailhouse Rock setting
Hierop doen zowel Eddy van Halen als Brian May?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:21 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet dit project, waar ook de vader van Wolfgang VAN HALEN aan meewerkte?
Voor de voortgang op vrijdag een hint:quote:Project is een ep uitgebracht door Queen-gitarist Brian May onder de naam Brian May & Friends in 1983. De artiesten die hun medewerking verleend hebben aan de ep zijn, naast May: gitarist Eddie van Halen (van Van Halen), drummer Alan Gratzer (van REO Speedwagon), bassist Phil Chen (onder andere bekend van werk met Rod Stewart en Jeff Beck) en keyboardspeler Fred Mandel (die later ook met Queen samenwerkte). Queen-drummer Roger Taylor is te horen als achtergrondzanger op het titelnummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ik vind het leuk om te zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:03 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Je vindt dat een leuk album?
Ik ben het er mee eens dat er veel slechtere nummers zijn. Bij mij zou ie echt niet in een top 100 van slechtste liedjes komen ofzo... Maar om het nou een prima popsong te noemen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens vind ik iedereen die We built.. noemt als 1 der slechtste songs aller tijden een verschrikkelijke meeloper, want het is gewoon een prima popsong. Dus.
Bol_Wan +1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Zou dat dan starship - we built this city zijn?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:58 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik weet niet zeker of het goed is, maar ik zo moet zo weg. Dus hier alvast een nieuwe vraag, antwoord in de spoiler:
The patron on, let's go get it on
The zone on, yes, I'm in the zone
Is it two, three? Leave a good tip
I'mma blow off my money and don't give two sh-ts
van wie en uit welk nummer is dit stukje poezie gehaald?Dit weet ik alleen omdat op kantoor alleen maar 538 op staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicki Minaj - Starships.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Oh ja.quote:
Inderdaad. Vandaarquote:
juist.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb me iig nooit aan dat nummer geërgerd, en je hoorde er ook nooit iemand over, totdat ergens in het vorige decennium een site het bovenaan had staan in zo'n lijst met slechtste songs en sindsdien zie je iedereen met dat nummer aankomen.
quote:The morn' that I was born my old man beat up the doctor
He clocked the doctor cause the doctor said I looked like Chewbacca
The doctor said sir you're misled sir which infers you mistook me
I did not mean your lovely wife was shackin' up with a wookie
What I mean is Wolverine is less hairy than your son
He's looks like Chewie Baba Booey Baba Booey and Hong Kong Phooey all in one
To put it mild your new-born child's completely nutty fu-fu lookin'
I'd shove him back into the oven until he is done cookin'
Als je het vergelijkt met het eerdere werk van Jefferson Airplane / Starship is het natuurlijk wel niet al te best. Maar er zijn inderdaad een hele hoop slechtere songsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb me iig nooit aan dat nummer geërgerd, en je hoorde er ook nooit iemand over, totdat ergens in het vorige decennium een site het bovenaan had staan in zo'n lijst met slechtste songs en sindsdien zie je iedereen met dat nummer aankomen.
Berkery + 1quote:
'cos nobody loves you, monkey boy!quote:
Ik geloof niet dat ik 1 Jefferson Starship song ken. En voor hoeveel van die meelopers zou dat gelden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:29 schreef cafca het volgende:
Als je het vergelijkt met het eerdere werk van Jefferson Airplane / Starship is het natuurlijk wel niet al te best. Maar er zijn inderdaad een hele hoop slechtere songs
quote:is een nummer van
. Het nummer is afkomstig van hun album
en werd uitgebracht als single in 1980. Het nummer betekende het hoogtepunt van het succes van de band, het bereikte de vijfde plaats in de UK Singles Chart en de achttiende plaats in de Billboard Hot 100. In de Nederlandse Top 40 kwam het nummer tot een 14ste plaats.
Het nummer is in de loop der jaren uitgegroeid tot een echte evergreen, onder meer The Dream Academy (1987), Yazz (1991), Baby D (1995), Army of Lovers (1995),Zucchero en Vanessa Carlton (2004) en Daniël Lohues (2009) brachten het nummer uit. Beck nam in 2004 een versie van het nummer op voor de soundtrack van de film Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Verder zijn er vele artiesten die het nummer live ten gehore brachten.
MadMaster + 1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef MadMaster het volgende:
Everybody Got To Learn Sometime - Korgis?
Juistem, ik word altijd happy van dit simpele keyboarddeuntje met z'n aparte basloopje...quote:
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat dat dezelfde band is als die van Everbody's Got to Learn...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Juistem, ik word altijd happy van dit simpele keyboarddeuntje met z'n aparte basloopje...
helaas geen Top40/2000 notering..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:32 schreef Blogman het volgende:
Neil Young - Old King is de enige die ik bewust ken over een overleden hond.
Dat vermoeden had ik al. Ik geloof dat ome Neil nog een liedje over een overleden hond heeft gemaakt, maar die zal het ook niet gehaald hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
helaas geen Top40/2000 notering..
Nope. En Conny was geen zanger.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:43 schreef Blogman het volgende:
Me and a dog named boo: is dat dat jaren '70 liedje?
ik neem aan dat die hond inmiddels wel dood is, of die moet inmiddels zo'n 40 jaar zijn...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:43 schreef Blogman het volgende:
Me and you and a dog named boo: is dat dat jaren '70 liedje?
Half puntje. Het origineel is 'Funeral for a friend' van Elton John.quote:
Niemand ooit een boek gelezen of een film gezien die hieraan voldoet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het nummer heeft niet echt een bevredigend slot, er blijven vragen hangen..
BlueChicagoMoon + 1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:36 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Open Einde? Van Rob de Nijs dus. Ik heb er nog nooit van gehoord, maargoed.
Zooooonder jouuuuu...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Even die clip van Rob bekeken en ik zat steeds op het moment te wachten dat hij 'Zonder Jou' in zou gaan zetten...
Waiting on... betekent toch bedienen? Wat een waiter doet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag me af wat die vriend daarvan vind. Gelukkig is die Jagger niet zo zwaar.
robdriessen+1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit weet ik alleen omdat op kantoor alleen maar 538 op staat![]()
Nicki Minaj - Starships.
het is bij mij ooit blijven hangen omdat zowel Selena, Gomez als The Scene al bekende artiesten waren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Die Selena Gomez-vraag was toch niet zo moeilijk? Of zegt dat meer over mij?
n00biedoobiedoo +1quote:
Madonna - Like a prayerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3 Video Stills van clips. Van welke nummers? Wie 'm afmaakt (pun intended), krijgt 't punt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste is correctquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Madonna - Like a prayer
RHCP - Californication
Monty Python - Always look on the bright side of life
??
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Dit is goed. En dit wist ik wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:52 schreef ranja het volgende:
1e = Tori Amos denk ik, maar welk nummer? Crucify ofzo?
2e = Nirvana - Heart Shaped Box
Nirvana en Soundgarden? Jesus Christ Pose dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de andere zijn van 2 bands die niet zover van elkaar woonden.
klopt... bartrid +1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:31 schreef bartrid het volgende:
Nirvana en Soundgarden? Jesus Christ Pose dan?
quote:was a jazzcore group that was part of the grindcore and industrial metal scenes. Justin Broadrick, formerly of Napalm Death and later of Godflesh, eventually joined. This was the first of Martin's collaborations with Broadrick, Techno Animal and Ice being subsequent. John Zorn also worked with this group.[3]
Nee.... veel meer voor de hand liggend..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Het lijkt mij sterk, maar: Combichrist?
Blogman +1quote:
Welke band?quote:were an alternative rock band, active in the first half of the 1990s. Its members were all from San Diego, California, United States, but they all lived and performed mainly in the United Kingdom and across Europe.
Ik dacht al dat het genoeg informatie zou zijn: Bartrid +1quote:
quote:The band's lineup has generally consisted of a vocalist, a sampler operator and a drummer. Their instrumentation often includes sampled electric guitars, drums, keyboards, and other samples.[1] The lyrics are depicted in English, French and German.
pipster +1quote:
Candy nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lene Lovich en Candy Dulfer, van harte, dames!
Nee, die was geen 10 jaar tijdens haar 1e hit..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |