Dan ben je echt veelzijdig...quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik voel met het meest een isocaeder, omdat ik zo enorm veelzijdig ben enzo, weetjewel.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:11 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga voor een hartjesvorm, want eigenlijk ben ik wel lief. Echter is het hartje dan wel gemaakt van lood en flikkert het keihard op je teen, dat dan weer wel.
met de punt naar beneden, neem ik aan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:11 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga voor een hartjesvorm, want eigenlijk ben ik wel lief. Echter is het hartje dan wel gemaakt van lood en flikkert het keihard op je teen, dat dan weer wel.
Sowieso, tot bloedens aan toe, anders is het niet efficiënt genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
met de punt naar beneden, neem ik aan?
Noh, ik had gegokt op de dolfijnenvorm. Sierlijk en horkig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:11 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon, mooi woord.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi wel, is daar nog een achterliggende reden voor?
Kan ik maken met kinectquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:23 schreef mstx het volgende:
Ik voel me vaak een hypercube.
[ afbeelding ]
Vquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:29 schreef Dientje12 het volgende:
2 streepjes van ongeveer 20 graden uit elkaar richting omhoog en aan de onderkant aan elkaar vast
Ik kan hier echt lang naar blijven kijken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:23 schreef mstx het volgende:
Ik voel me vaak een hypercube.
[ afbeelding ]
SPOILER: Voor als je wilt weten wat het begrip Tachyon isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Die pinesquote:
Van alles wat... ook interessant.... en legendarisch..quote:
Ik weet, was al veels te lang geleden he...quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:17 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
De leukste eend van FOK! slaat weer toe
ik blader dit topic door en zie ineens een post van mijzelf ik dacht huh maar je kickte hahahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:17 schreef humorduck28 het volgende:
Momenteel voel ik mij een cirkel... elke kant die ik uitkijk lijkt maar niet op te houden.
Zeer zeker... komt door een topic waardoor ik moest denken aan een vlieg... Alweer twee jaar geleden... Dus vandaar dat ik maar ff door mijn foktijdlijn heenzweef...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:49 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
ik blader dit topic door en zie ineens een post van mijzelf ik dacht huh maar je kickte hahaha
Wat bezielde mij twee jaar geleden? :|quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:39 schreef Grutsk het volgende:
Ik ben doorgaans een grijs vierkant vermomd als rode cirkel.
Ik wou precies hetzelfde zeggenquote:
Troost je meid... ik heb dat zelfs om de dag... dat ik acties onderneem waarvan ik later denk: Waarom heb ik dit gedaan.... en waarom, en waardoor??quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:48 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Wat bezielde mij twee jaar geleden? :|
De rest van de 59 minuten en 59 seconden zijn verloren gegaan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik staar soms vanuit het niets een uur in de lucht om over mijn daden na te denken. Het helpt om zo nu en dan de boel te relativeren.
Een vorm is een vorm. Toffe p(e)er(in) hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:23 schreef Moira. het volgende:
Ik associeer mijzelf wel eens met de vorm van een peer.
Omdat
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
errug lullig.. en best lullig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:27 schreef DonDruiper het volgende:
Mensen associëren mij vaak hier mee
[ afbeelding ]
Van voren lang en vol, en van achter ook lang en vol... Maar klinkt ook weer lullig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:40 schreef Scuidward het volgende:
Hoe zou je de vorm van een mooi gerold shaggie omschrijven?
Ja, misschien is een tips toelopende cilinder beter.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Van voren lang en vol, en van achter ook lang en vol... Maar klinkt ook weer lullig.
Angst? of een krab?quote:
Hoerentoeter.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:40 schreef Scuidward het volgende:
Hoe zou je de vorm van een mooi gerold shaggie omschrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |