Dan ben je echt veelzijdig...quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik voel met het meest een isocaeder, omdat ik zo enorm veelzijdig ben enzo, weetjewel.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:11 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga voor een hartjesvorm, want eigenlijk ben ik wel lief. Echter is het hartje dan wel gemaakt van lood en flikkert het keihard op je teen, dat dan weer wel.
met de punt naar beneden, neem ik aan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:11 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga voor een hartjesvorm, want eigenlijk ben ik wel lief. Echter is het hartje dan wel gemaakt van lood en flikkert het keihard op je teen, dat dan weer wel.
Sowieso, tot bloedens aan toe, anders is het niet efficiënt genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
met de punt naar beneden, neem ik aan?
Noh, ik had gegokt op de dolfijnenvorm. Sierlijk en horkig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:11 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon, mooi woord.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi wel, is daar nog een achterliggende reden voor?
Kan ik maken met kinectquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:23 schreef mstx het volgende:
Ik voel me vaak een hypercube.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |