Murray moet er nog eventjes worden afgetikt voor het optimale effectquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:22 schreef Norrage het volgende:
Haas wtf
maar meer Djoko wtf
Ferrer naar de finale
ALsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Murray moet er nog eventjes worden afgetikt voor het optimale effect!
Ferrer naar zijn tweede Masterstitel!
Daar teken ik voorquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:41 schreef Morthill het volgende:
Haas gaat Ferrer gewoon in twee sets naar huis sturen
Haas naar de titel
Beetje jammer van de framerate in het filmpjequote:Op woensdag 27 maart 2013 08:12 schreef Gorzalka het volgende:
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/tSEWROBjVdwW67fzYnBYZQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD03MjA7cT04NTt3PTU3MA--/http://media.zenfs.com/en(...)ENNIS.JPG]afbeelding[/url] ]
Dit was ook een leuke pot zeg. Was tof om te zien wat voor stap Flipkens gemaakt heeft om nu uiteindelijk mee te kunnen komen met de pushers uit de top tien (met alle respect voor Agaquote:
Helaas ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Rosario het volgende:
En Haas. Tsja, de azijnzeikers hier krijgen een beetje gelijk met hun geklaag over de staat van het mannentennis. En als je dan bedenkt wat er aankomt.. Dimitrov en Tomic.
Wow, wat een fantastische bal zeg.quote:
Djokofreaks die denken/hopen dat het slechts een nachtmerrie is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
Tennis.com vindt de overwinning van Haas niet belangrijk genoeg om op de homepage te vermelden?
Dimitrovquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dit was ook een leuke pot zeg. Was tof om te zien wat voor stap Flipkens gemaakt heeft om nu uiteindelijk mee te kunnen komen met de pushers uit de top tien (met alle respect voor Aga).
En Haas. Tsja, de azijnzeikers hier krijgen een beetje gelijk met hun geklaag over de staat van het mannentennis. En als je dan bedenkt wat er aankomt.. Dimitrov en Tomic.
Haas was de helft van de tijd geblesseerd, Federer moest het opnemen tegen titanen als Hewitt, Roddick, Ljubicic, Philippoussis, Baghdatis en Blake.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Helaas ja.
Ik vind het altijd zo grappig, die Federer-haters die proberen zijn prestaties naar beneden te halen door te beweren dat hij zijn fantastische resultaten behaalde in een 'weak era'.
Als pak 'em beet 2000-2008 een 'weak era' was, wat dan te zeggen van de huidige tijd, waarin twee 30+-ers zich moeiteloos weten te handhaven in de top-5, en een meneer die rijp is voor de antiekwinkel zomaar eventjes de nummer één in straight sets weet te mollen?
datquote:
Agassi en Safin ook nogquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haas was de helft van de tijd geblesseerd, Federer moest het opnemen tegen titanen als Hewitt, Roddick, Ljubicic, Philippoussis, Baghdatis en Blake.
En nog heel wat andere goede spelers (grosjean, coria, norman, kuerten, nalbandian, etc etc). Feit is dat er niks gezegd kan worden over de verschillende era's, volstrekt onvergelijkbaar.quote:
Ja. Ik las dat ze in de semi's stond.quote:
wtf?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef wimderon het volgende:
54e wedstrijd pas van Errani dit jaar, niets mis mee.
Ik lig in foetushouding in een hoekje van de kamer, ik kom wel meeposten als Ferrer de tweede set wint.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef Norrage het volgende:
En set Melzer. Ging nog bijna mis. Maar hij legt zoveel druk op, dat Ferrer net wat teveel fouten maakt. Maar leuke pot. Waar is iedereen???? Nu lijkt het alsof ik een spambot ben
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Norrage
Die Melzer blijft toch ook een clown hoor
Dacht eigenlijk dat hij met een afscheidstoernee langs wat leuke uitgaansoorden bezig was, vooral toen hij na Memphis opeens naar Acapulco ging.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Die Melzer tochvorig jaar speelde hij ook ineens briljant in was het Memphis? En toen de rest van het jaar weer niks. Maar als hij zo speelt als dit
Toen versloeg ie geloof ik Isner, Raonic en Stepanek met een gebroken vinger geloof ik, op rij. En hij sloeg gewoon return winners op hun eerste services van 230 km/hquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, won ie geloof ik Memphis, of in elk geval finale ...
tsja, hij presteert vaak beter in de 2e helft van het seizoen, al is dit wel erg jammer jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
In dit tempo worden Berdych en Del Potro nog #4 ten koste van Fedje, die staat 7de in de race.
Hoezo is Ferrer opeens uit vorm als hij een keer een eerste ronde verliest van Anderson?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
6-0 when I am 31 and out of form, no?
Omdat hij het hele jaar slecht speelt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hoezo is Ferrer opeens uit vorm als hij een keer een eerste ronde verliest van Anderson?
Heeft hij niet de meeste wedstrijden gewonnen in 2013?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat hij het hele jaar slecht speelt.
Dat is het hele probleemquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft hij niet de meeste wedstrijden gewonnen in 2013?
Haha, inderdaad. Ik vind het natuurlijk geen probleem, maar Ferrer speelt duidelijk een niveautje lager dan vorig jaar, terwijl hij evengoed dezelfde resultaten weet te boeken.quote:
Zijn grootste scalps tot nu toe zijn ook respectievelijk Wawrinka en Kohlschreiber., dus laten we eerlijk zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ik vind het natuurlijk geen probleem, maar Ferrer speelt duidelijk een niveautje lager dan vorig jaar, terwijl hij evengoed dezelfde resultaten weet te boeken.
Die van Federer zijn niet zoveel beter in 2013 ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zijn grootste scalps tot nu toe zijn ook respectievelijk Wawrinka en Kohlschreiber., dus laten we eerlijk zijn.
Pas op, die won van Thiemo de Bakker hequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die van Federer zijn niet zoveel beter in 2013 ...
Federer heeft dan ook niet het meeste overwinningenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die van Federer zijn niet zoveel beter in 2013 ...
Het tennis nu is gewoon zo ubervoorspelbaar en boring. Wat een verademing was het om Delpo eens wat top 4 leden te zien verslaan achter elkaar vorige week...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom is dit allemaal zo voorspelbaar met Cilic-Murray? Je weet gewoon dat Cilic het nooit wint.
Uhm, Federer verloor van Berdych en Benneteau, Nadal wint zijn eerste hardcourtevent in meer dan 2 jaar en zijn eerste na zijn blessure, Del Potro versloeg Djokovic en Murray zoals je zegt en nu staat Haas in de semi's door Djokovic te verslaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het tennis nu is gewoon zo ubervoorspelbaar en boring. Wat een verademing was het om Delpo eens wat top 4 leden te zien verslaan achter elkaar vorige week...
Hij gaat losquote:
Nou ok je hebt gelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Uhm, Federer verloor van Berdych en Benneteau, Nadal wint zijn eerste hardcourtevent in meer dan 2 jaar en zijn eerste na zijn blessure, Del Potro versloeg Djokovic en Murray zoals je zegt en nu staat Haas in de semi's door Djokovic te verslaan.
Zie niks voorspelbaars, eigenlijk.![]()
Ik weet dat we altijd moeten zeuren om de staat van het tennis, maar er is altijd de tragere ondergronden of de talentloze generatie onder (Del) Djokoray, mocht je iets zoeken.
Klinkt als Paashaas, dus past mooi bij de komende dagen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een heerlijke halve finalisten! En Ferrer.
Vooral de enorme baas Haas.![]()
Toch nog een beetje paas-gevoel dit weekend dusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als Paashaas, dus past mooi bij de komende dagen.
Als het 'm lukt dan wordt Miami met recht het Ouwe Bazen-toernooi.quote:
Nog steeds quote van 10, dus waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gasquet-Haas, lijkt me een heerlijke finale. En als je dat gepooled had, was je nu miljonair
STADIUM Start 12:45 pmquote:
Draak.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een heerlijke halve finalisten! En Ferrer.
quote:Wildcards Lisa Raymond/Laura Robson stun World No.1's Errani/Vinci 61 62 to reach Sony Open Tennis doubles final.
The 1st time Raymond played dubs in Miami? 1994, the same year Robson was born!
quote:
Dat gebeurt altijd met Ferrer als ie overklast wordt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:34 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb Ferrer nog nooit zo slecht zien spelen, niet te geloven dit.
Haas hoeft amper iets te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd met Ferrer als ie overklast wordt.
Dat is wat er gebeurt wanneer Ferrer een normaal niveau haalt, dan overklast hij Haasquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:31 schreef Norrage het volgende:
Set Ferrer. Haas tankte hem duidelijk. Om er nu weer keihard overheen te klappen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
2 BPs Haasquote:
Ik stop maar gewoon met observaties en voorspellingen doen.quote:
Dat is juist cool.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
[...]
En ik voel me wel een nerd, zit de hele week in mijn eentje dit topic vol te spammen
Zo is dat, echte mannen zit op vrijdagavond tennis te kijken in plaats van te socializen met vriendenquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo is dat, echte mannen zit op vrijdagavond tennis te kijken in plaats van te socializen met vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat lijkt me wel, inderdaad. Alhoewel het prima in de lijn van dit toernooi zou liggen als Gasquet van Murray wintquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:01 schreef Norrage het volgende:
Veel te veel fouten HaasDit gaat Ferrer gewoon winnen...MAar de winnaar gaat er iig hard af tegen Murray lijkt me...
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beetje offtopic trouwens, maar hebben jullie dit gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, inderdaad. Alhoewel het prima in de lijn van dit toernooi zou liggen als Gasquet van Murray wint.
[..]Nee, maar volgens mij is het het wel, net als dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef Norrage het volgende:
Zoveel forehand fouten van HaasIk wilde bijna Haase schrijven
quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Haas met Pasen vrij
MIAMI -
Voor Tommy Haas is het tennistoernooi in Miami voorbij. De Duitse routinier moest vrijdag in de halve finales zijn meerdere erkennen in de Spanjaard David Ferrer. De nummer 3 van de plaatsingslijst won in drie sets: 4-6 6-2 6-3.
Dezelfde gravelrukker die vier Grand Slam halve finales, een Masters titel en 9 andere titels buiten gravel heeft gehaald?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:38 schreef F.M.D. het volgende:
saaie gravelrukker ferrer in de finale van een masters 1000 op hardcourt. een nederlaag voor het tennis.
Die "krant"quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:47 schreef Norrage het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)et_Pasen_vrij__.html
[..]
14e nu.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef Szura het volgende:
Telegraaf!!!!
Jammer van Haas, had het hem gegund.
Maar hij gaat nu wel aardig richting top 10 toch?
14e nu, 740 punten achterstand op Tipsarevic. Maar het lijkt me gewoon niet mogelijk om op zijn leeftijd nog zo constant te zijn dat hij dit niveau week in en week uit weet vast te houden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef Szura het volgende:
Telegraaf!!!!
Jammer van Haas, had het hem gegund.
Maar hij gaat nu wel aardig richting top 10 toch?
166 km/h.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:22 schreef Gorzalka het volgende:
Die backhand van Gasquet op 2-0 15-0 is misschien wel de hardste die ik ooit heb gezien!
3-0* nu, het zal toch niet?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:22 schreef Gorzalka het volgende:
Die backhand van Gasquet op 2-0 15-0 is misschien wel de hardste die ik ooit heb gezien!
3-0* nu, het zal toch niet?
Denk nog net iets harder dan die eerste zelfs, bij deze viel hij in de bal in plaats van lichtjes achteroverquote:
Hetzelfde gaat eigenlijk ook voor Murray opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hij doet er soms leuke dingen mee, jammer dat hij meestal zo'n defensieve prikker is en maar af en toe gebruik maakt van zijn feel, netspel en enorme backhand.
Op zich wel ja. Murray is deze pot echter agressiever dan Gasquet (meer winners en UE) en heeft zijn forehand verbeterd van een lelijk onnatuurlijk schot zonder agressieve kwaliteiten in een lelijk onnatuurlijk schot met agressieve kwaliteiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hetzelfde gaat eigenlijk ook voor Murray op.
Gaat niet gebeuren vrees ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:57 schreef Rosario het volgende:
Wordt vanavond weer eens tijd dat Sharapova Williams klopt. Ze is enorm in vorm en gunt haar tegenstanders nauwelijks games, laat staan sets. Na acht jaar en enkele zeer pijnlijke nederlagen moet ze nu maar even laten zien wat ze waard is.
Zij heeft ook van die nare maniertjes. Vooral dat neppe emotieloze als ze een prachtige winner slaat op een belangrijk punt, en dan af en toe een dansje en een "come on" als ze 6-2 4-0 voorstaat en haar tegenstander een UE slaat.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:16 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zij heeft ook van die nare maniertjes. Vooral dat neppe emotieloze als ze een prachtige winner slaat op een belangrijk punt, en dan af en toe een dansje en een "come on" als ze 6-2 4-0 voorstaat en haar tegenstander een UE slaat.
Inderdaad. Maar achteraf zal het wel weer een blessure zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef Norrage het volgende:
Je merkt wel echt in deze pot, dat als er iemand is die Serena een beetje laat lopen, ze de lul is. Ze komt echt heel traag over.
inderdaad, dat manwijf zouden ze levenslang moeten schorsenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef Morthill het volgende:
Serena, waarom toch altijd weer zijkan ze niet een enorme blessure oplopen en nooit meer spelen of zo
Serena is gewoon buitencategorie net als Nadal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:02 schreef Morthill het volgende:
Oh, en wie klaagt dat bij de ATP het triest is als iemand na 8 maanden niet spelen toernooien wint. Serena is 31... dat ze op die leeftijd nog zo speelt en zo ver komt zegt genoeg over de WTA m.i.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef Morthill het volgende:
Serena, waarom toch altijd weer zijkan ze niet een enorme blessure oplopen en nooit meer spelen of zo
Idiotenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:02 schreef editoor het volgende:
[..]
inderdaad, dat manwijf zouden ze levenslang moeten schorsen
Federer is ook 31quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:02 schreef Morthill het volgende:
Oh, en wie klaagt dat bij de ATP het triest is als iemand na 8 maanden niet spelen toernooien wint. Serena is 31... dat ze op die leeftijd nog zo speelt en zo ver komt zegt genoeg over de WTA m.i.
Ik was het aan het typen, maar toen bedacht ik mij dat ik dan iets terug zou krijgen dat Federer verliest van Murray, Djoko en Nadal.quote:
quote:
Had Federer tegen Nadal maar de BP-conversie die Williams vandaag tegen Sharapova heeft. 7 uit 7.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik was het aan het typen, maar toen bedacht ik mij dat ik dan iets terug zou krijgen dat Federer verliest van Murray, Djoko en Nadal.
Knap dat jij over zulke informatie beschikt, voor welke dopinginstantie werk je?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef editoor het volgende:
[..]
Als ze geen gebruik had gemaakt van verboden middelen had ik hier ook nooit geklaagd.
Levende legende. Eigenlijk ook de enige speelster voor wie ik een WTA-wedstrijd opzet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef Feestneus het volgende:
De Serena haat op dit forum is al bekend. Ik vind 'r vooral een genot om naar te kijken als ze op haar best is. Hoe ze andere top 10 speelsters wegveegt alsof het junioren zijn....
Precies. Zoals Fedje in zijn hoogtijdagen. Dominerende spelers zijn saai, behalve als ze zo spelen als Fed of Serena in hun hoogtijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef Feestneus het volgende:
De Serena haat op dit forum is al bekend. Ik vind 'r vooral een genot om naar te kijken als ze op haar best is. Hoe ze andere top 10 speelsters wegveegt alsof het junioren zijn....
Broeliequote:
Morgenmiddag pasquote:
quote:
Ik had me er zo op verheugdquote:
Ik dacht al dat die 11.30 niet onze tijdzone wasquote:
11.30 am staat er ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die 11.30 niet onze tijdzone was
Zelfs al ben ik 80 ik zal am en PM altijd door elkaar halen.quote:
Ja maar wanneer begint de dag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon alfabetische volgode aanhouden. A voor de P
Zo ongewikkeld is het toch nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar wanneer begint de dag.![]()
Ik vergeet ook altijd of de M voor midnight of midday ofzo staaten of de P voor post of voor pre staat...alles maakt het mij onmogelijk
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
00.00u (aka 12 uur 's nachts) is 12PM hoor..tegenovergestelde van wat jij zegt.
Maar we weten toch allemaal wel hoe het zit als we even 2sec logisch nadenken mag ik hopen
Kan ik het eerste anderhalf uur nog zien gelukkig. Dan zou murray toch wel klaar moeten zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
De finale begint morgen al om 17.30 uur NL tijd.
Nee hoor. Kijk nog maar eens na.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
00.00u (aka 12 uur 's nachts) is 12PM hoor..tegenovergestelde van wat jij zegt.
Datquote:
Het is altijd wel een fijne matchup. Lastig wat te verwachten...In principe is Murray altijd heel wat sterker, maar vooral die GS ontmoetingen had ie het steeds wel heel lastig.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:23 schreef Federer-fan het volgende:
De H2H van Murray tegen Ferrer is 6-5. Dacht dat het veel eenzijdiger zou zijn in Murrays voordeel. Maar goed, vier van Ferrers overwinningen waren op gravel - en één indoors, bij de WTF. Als je die laatste partij wegdenkt, heeft Ferrer alles op gravel gewonnen van hun ontmoetingen en Murray alles gewonnen op hardcourt en gras.
Ik verwacht iets van 6-4 6-4 voor Murray vanmiddag.
Toeval denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:20 schreef Norrage het volgende:
Vreemd genoeg is Ferrer op GS altijd dichterbij winst gekomen dan in de kleine vulture toernooien. Op zich wel een interessante stat.
Het is maar 1 break en hij had de eerste game al kans om te breken.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:50 schreef Norrage het volgende:
Murray is wel de meest trage starter ooit. Ben benieuwd hoe hij zich hier uit gaat redden.
Eén van de redenen waarom ik het niet zo erg vind als Ferrer dit gewoon wint.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:09 schreef Norrage het volgende:
Misschien vindt Murray het te spannend. Als ie wint staat ie weer #2
Dat gaat 'm niet lukken. Toch?quote:
Op Federer na, want die is de GOAT.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:24 schreef Norrage het volgende:
Murray moet wel de aller aller aller slechtste challenger ooit zijn
Hij wordt nogal eens onderschat.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef Norrage het volgende:
Moet zeggen dat Ferrer wel heel sterk speelt hoor
Mjah. Hij presteert gewoon nooit zoals hij kan tegen de toppers en choket altijd. Niks onderschatten. Vorig jaar had hij op gravel Rafa er ook 2x bijna onder, maar ja...quote:Op zondag 31 maart 2013 18:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hij wordt nogal eens onderschat.
Volstrekte onzin natuurlijk na zo'n punt.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
Murray vond het te lang duren bij Ferrer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |