Murray moet er nog eventjes worden afgetikt voor het optimale effectquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:22 schreef Norrage het volgende:
Haas wtf
maar meer Djoko wtf
Ferrer naar de finale
ALsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Murray moet er nog eventjes worden afgetikt voor het optimale effect!
Ferrer naar zijn tweede Masterstitel!
Daar teken ik voorquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:41 schreef Morthill het volgende:
Haas gaat Ferrer gewoon in twee sets naar huis sturen
Haas naar de titel
Beetje jammer van de framerate in het filmpjequote:Op woensdag 27 maart 2013 08:12 schreef Gorzalka het volgende:
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/tSEWROBjVdwW67fzYnBYZQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD03MjA7cT04NTt3PTU3MA--/http://media.zenfs.com/en(...)ENNIS.JPG]afbeelding[/url] ]
Dit was ook een leuke pot zeg. Was tof om te zien wat voor stap Flipkens gemaakt heeft om nu uiteindelijk mee te kunnen komen met de pushers uit de top tien (met alle respect voor Agaquote:
Helaas ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Rosario het volgende:
En Haas. Tsja, de azijnzeikers hier krijgen een beetje gelijk met hun geklaag over de staat van het mannentennis. En als je dan bedenkt wat er aankomt.. Dimitrov en Tomic.
Wow, wat een fantastische bal zeg.quote:
Djokofreaks die denken/hopen dat het slechts een nachtmerrie is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
Tennis.com vindt de overwinning van Haas niet belangrijk genoeg om op de homepage te vermelden?
Dimitrovquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dit was ook een leuke pot zeg. Was tof om te zien wat voor stap Flipkens gemaakt heeft om nu uiteindelijk mee te kunnen komen met de pushers uit de top tien (met alle respect voor Aga).
En Haas. Tsja, de azijnzeikers hier krijgen een beetje gelijk met hun geklaag over de staat van het mannentennis. En als je dan bedenkt wat er aankomt.. Dimitrov en Tomic.
Haas was de helft van de tijd geblesseerd, Federer moest het opnemen tegen titanen als Hewitt, Roddick, Ljubicic, Philippoussis, Baghdatis en Blake.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Helaas ja.
Ik vind het altijd zo grappig, die Federer-haters die proberen zijn prestaties naar beneden te halen door te beweren dat hij zijn fantastische resultaten behaalde in een 'weak era'.
Als pak 'em beet 2000-2008 een 'weak era' was, wat dan te zeggen van de huidige tijd, waarin twee 30+-ers zich moeiteloos weten te handhaven in de top-5, en een meneer die rijp is voor de antiekwinkel zomaar eventjes de nummer één in straight sets weet te mollen?
datquote:
Agassi en Safin ook nogquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haas was de helft van de tijd geblesseerd, Federer moest het opnemen tegen titanen als Hewitt, Roddick, Ljubicic, Philippoussis, Baghdatis en Blake.
En nog heel wat andere goede spelers (grosjean, coria, norman, kuerten, nalbandian, etc etc). Feit is dat er niks gezegd kan worden over de verschillende era's, volstrekt onvergelijkbaar.quote:
Ja. Ik las dat ze in de semi's stond.quote:
wtf?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef wimderon het volgende:
54e wedstrijd pas van Errani dit jaar, niets mis mee.
Ik lig in foetushouding in een hoekje van de kamer, ik kom wel meeposten als Ferrer de tweede set wint.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef Norrage het volgende:
En set Melzer. Ging nog bijna mis. Maar hij legt zoveel druk op, dat Ferrer net wat teveel fouten maakt. Maar leuke pot. Waar is iedereen???? Nu lijkt het alsof ik een spambot ben
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Norrage
Die Melzer blijft toch ook een clown hoor
Dacht eigenlijk dat hij met een afscheidstoernee langs wat leuke uitgaansoorden bezig was, vooral toen hij na Memphis opeens naar Acapulco ging.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Die Melzer tochvorig jaar speelde hij ook ineens briljant in was het Memphis? En toen de rest van het jaar weer niks. Maar als hij zo speelt als dit
Toen versloeg ie geloof ik Isner, Raonic en Stepanek met een gebroken vinger geloof ik, op rij. En hij sloeg gewoon return winners op hun eerste services van 230 km/hquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, won ie geloof ik Memphis, of in elk geval finale ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |