Nee, Hema...op zichzelf een prima fiets....maar wel met een werkende accu.quote:
Oneliners waar Wilders nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef OProg het volgende:
Naar de vuilnisbelt. Retour afzender.
Hema moet worsten maken.
Dit zijn teksten mensen.
Gok zo'n 200 a 300 euroquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef Palomar het volgende:
hebben ze al gezegd hoeveel een nieuwe accu kost?
Het is die fan van Thomas Berge.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef OProg het volgende:
Geef d'r rood haar en het is de zus van de gedaagde.
Kan ook zo 400 euro zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Gok zo'n 200 a 300 euro
duurste onderdeel van die goedkope fietsen.
D'r broers hebben nog nooit een fiets gekocht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:41 schreef Palomar het volgende:
hoofddoek gaat ook een mening geven over fietsen
Jawel. Dat is trapondersteuning iit een e-bike. Je moet dan nog steeds zelf inspanning leveren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef trovey het volgende: [..] Werkt niet.
Je hebt blijkbaar geen idee hoe een pedelec werkt, niet erg maar beoordeel mij er niet op.
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
Hij had die fiets kapot moeten stampen.
Hij had er toch voor betaald.
heleboel daarvan was fake.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Probleemwijken. Die personen bij de rijdende rechter, dat zou pas theater zijn.
Het is pijnlijk voor een jurist om prietpraat aan te horen over zijn vakgebied.quote:
Deze mensen blijjjjven maar doorgaan. Werken ze niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
lijkt me leuk om ze kwaad te maken
Denk aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef trovey het volgende:
Ik krijg de neiging om hem door het tv-scherm te trekken.Het is niet eens mijn buurman en ik maak me boos.
Zo even pilletjes slikken dan daalt het wel weer.quote:
Volgens mij idd. En hij vergeet wat hij doet/gelooft zichzelf of hij liegt echt veel bij elkaar.quote:
Oh dat water drink ik ookquote:
dit is de eerstequote:
druk baasje..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Naast eigen incassobureau ook zijn eigen begrafenisondernemer.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:50 schreef themole het volgende:
Dit kan alleen maar beter worden als die gast ongelijk krijgt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
HahaHij heeft het mes wel voor die taart
Ik heb een aardige antipathie tegen de hele jury.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef bijdehand het volgende:
Ik haat die kale en die man met de snor die in dat 'panel' zitten
Youp vh Hek?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef bijdehand het volgende:
Ik haat die kale en die man met de snor die in dat 'panel' zitten
HIJ KIJKT DOOR MN RAAMquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef Stickertje het volgende:
hij kijkt best eng, alsof hij je huis in de fik steekt als je ligt te slapen
Ideale deurwaarder voor No Risk dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef Stickertje het volgende:
hij kijkt best eng, alsof hij je huis in de fik steekt als je ligt te slapen
Ja idd, stomme snolquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef Uccie het volgende:
Hoofddoekje is tgendraads om het tegendraadse
Ja dat vind ik gewoon jammer van dat programma.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb een aardige antipathie tegen de hele jury.
Kan ookquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef matthijst het volgende:
Doe die doek af en gaat de vaat wassen.
Mag bij Hassan ook niet.quote:
Mooi zo.quote:
Ik had sowieso 1x gestemd, omdat standaardquote:
Wat een vreemde kerel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef Stickertje het volgende:
450 euro fiets.. 100 euro terugkrijgen en daarna nog eens 500 euro vragen
Wat een rust.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:
Gewoon de rest van je leven niet meer met de buren praten. Rigoureus.
hij heeft wel zijn manieren voor wraakquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:
Moet je je maar gedragen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:
Buren mogen een herrie maken, hij mag toch niets zeggenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:
Dit dacht ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef bijdehand het volgende:
Hij is te rustig... Hou de krant morgen in de gaten!
ROFLquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen staat die buurvrouw te douchen...
Net als die met die hengel!quote:
Ik vind het gewoon de beste ooit. Yolo.quote:
dat niet, maar wel in top 5quote:
Tuinhekje en Vistuig kun je haast niet overtreffen.quote:
Helemaal als het van de Hema komtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef ddx het volgende:
toch lullig als postnl dan pakketje bij je buren aflevert
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vistuig en tuinhekje zijn nog net iets beter.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuinhekje en Vistuig kun je haast niet overtreffen.
En de fietsenmaker.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vistuig en tuinhekje zijn nog net iets beter.
die Amsterdammer van afgelopen november?quote:
Het zou helemaal geweldig zijn geweest als hij de elektrische fiets bij die fietsenmaker had gekocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |