Dit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef HPLC het volgende:
Onzekere mensen willen een bevestiging? Ik snap het ook niet zo. Ieder zijn ding
Welkom op je eerste dag op FOK!quote:
Maak me nergens druk om, vraag me echter wel af waarom?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef Etsu het volgende:
Het is maar waar je druk om maakt. Jij hebt zeker ook geen Facebook waar de hele wereld je gezicht kan zien?
Ik heb mij ook heel lang ''waarom'' afgevraagd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maak me nergens druk om, vraag me echter wel af waarom?
Ik heb gewoon facebook, daar staan mensen in die mij sowieso al kennen. Voor buitenstaanders is het nodige afgeschermd.
Op facebook vind ik het juist weer hatelijk als mensen geen foto van zichzelf als profielfoto hebben. Rare boy ben ik he?
Raar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Op facebook vind ik het juist weer hatelijk als mensen geen foto van zichzelf als profielfoto hebben. Rare boy ben ik he?
Ik heb zelf geen profielfoto op facebook. In het begin vroegen mensen er wel eens naar, maar ik heb nog steeds geen overtuigende reden gehoord om een foto te uploaden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Omdat mensen dan teleurgesteld zijn als ze je in het echt zien?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen profielfoto op facebook. In het begin vroegen mensen er wel eens naar, maar ik heb nog steeds geen overtuigende reden gehoord om een foto te uploaden.
Misschien heb jij er een?
Sorry, heb alleen bekenden in de lijstquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:56 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Omdat mensen dan teleurgesteld zijn als ze je in het echt zien?
Uhu. Je verwacht van ons dat we uitsluitend objectief naar de vraagstelling kijken enzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn topic is overigens een vraag en geen aanval.
Net als dit hersenscheetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Met name dat hoe zie je er nu uit topic laat mij regelmatig de tranen over de wangen doen biggelen.
Als ik er ongezouten mijn mening over zou willen geven had ik dat overduidelijk wel anders gedaan. Bijvoorbeeld in het topic zelf.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Uhu. Je verwacht van ons dat we uitsluitend objectief naar de vraagstelling kijken enzo.
[..]
Net als dit hersenscheetje.
Eerst een ongezouten mening geven en dan verwachten dat mensen er wel serieus mee omgaan...
Je vraagt een objectieve mening. Blijf dan eens zelf objectief. Je kleurt je verhaal al in, en wij mogen daarna een poging doen om een zogenaamde neutrale vraag te beantwoorden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als ik er ongezouten mijn mening over zou willen geven had ik dat overduidelijk wel anders gedaan. Bijvoorbeeld in het topic zelf.
Dat van die tranen die over de wangen biggelen ging niet eens zozeer om de foto's zelf. Maar de mensen die daar dan weer op reageren (mooie trui, grappig kapsel, prachtige ogen). Ik krijg van die hele setting op zich heel erg veel jeuk en vroeg me af of meer mensen dat hadden.
Als er iemand af en toe een kritische noot plaatst, krijg je reacties als. Plaats dan zelf een foto.![]()
Volgens mij moet je gewoon zelf nadenken als je een denkt een foto te moeten plaatsen terwijl je niet echt een mooi koppie hebt.
Volgens mij is dat juist het risico van een foto plaatsen, dat er mensen zijn die je knap of juist lelijk vinden, maar blijkbaar mag je er ook alleen maar positief op elkaar reageren.
Tevens ben ik benieuwd naar het WAAROM van mensen die dus foto's plaatsen in een topic dat door meer van 10.000 mensen is bekeken.
Normaal pik die ik spelling/grammatica shit niet. Van een kwaliteits-user kan ik echter wel wat hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
normaal zou ik er niet zo snel iets van zeggen, maar van deze ts verwacht ik dit soort fouten niet. Vandaar: het is views, ts, niet vieuws.
Hier ben ik het wel mee eens ja. De OP suggereert meteen al dat je gek bent als je je foto post op FOK!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:42 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je vraagt een objectieve mening. Blijf dan eens zelf objectief. Je kleurt je verhaal al in, en wij mogen daarna een poging doen om een zogenaamde neutrale vraag te beantwoorden.
Ik doe er niet aan mee. Probeer eerst maar eens een normale op te maken.
Gast, wtf?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef spierbal het volgende:
Omdatappel weet dat alle mannenfokkers erop gaan rukken en dat geilt haar ook weer op waardoor zij op haar eigen foto kan gaan vingeren wetend wat alle mannen erop doen.
Maarja de rest zou ik zo een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien niet weten.
Alleen lelijke en onzekere mensen hebben geen profielfotoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen profielfoto op facebook. In het begin vroegen mensen er wel eens naar, maar ik heb nog steeds geen overtuigende reden gehoord om een foto te uploaden.
Misschien heb jij er een?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gast, wtf?
Ik mag geen foto laten zien als ik erg blij ben met mijn haar, wat net geverfd is?
Goed om te weten. Bedankt!
Even voor de beeldvorming, was het een foto van een pluk haar dat net geverfd was? Of liet je ook je gezicht zien om met een geil glimlachje te laten zien hoe blij je er mee was?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gast, wtf?
Ik mag geen foto laten zien als ik erg blij ben met mijn haar, wat net geverfd is?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:45 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Alleen lelijke en onzekere mensen hebben geen profielfoto
Het was een foto van de voorkant, waar toevallig mijn gezicht ook bij hoort. Oh noes! Tevens ook een foto van de achterkant, want enkel een pluk haar geeft niet echt een beeld van het totaal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming, was het een foto van een pluk haar dat net geverfd was? Of liet je ook je gezicht zien om met een geil glimlachje te laten zien hoe blij je er mee was?
Niet zo happenquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het was een foto van de voorkant, waar toevallig mijn gezicht ook bij hoort. Oh noes! Tevens ook een foto van de achterkant, want enkel een pluk haar geeft niet echt een beeld van het totaal.
En oh men, geil glimlachje? Is dat echt hoe je dat noemt?
Terechte klacht dit hele topic johquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als ik er ongezouten mijn mening over zou willen geven had ik dat overduidelijk wel anders gedaan. Bijvoorbeeld in het topic zelf.
Dat van die tranen die over de wangen biggelen ging niet eens zozeer om de foto's zelf. Maar de mensen die daar dan weer op reageren (mooie trui, grappig kapsel, prachtige ogen). Ik krijg van die hele setting op zich heel erg veel jeuk en vroeg me af of meer mensen dat hadden.
Als er iemand af en toe een kritische noot plaatst, krijg je reacties als. Plaats dan zelf een foto.![]()
Volgens mij moet je gewoon zelf nadenken als je een denkt een foto te moeten plaatsen terwijl je niet echt een mooi koppie hebt.
Volgens mij is dat juist het risico van een foto plaatsen, dat er mensen zijn die je knap of juist lelijk vinden, maar blijkbaar mag je er ook alleen maar positief op elkaar reageren.
Tevens ben ik benieuwd naar het WAAROM van mensen die dus foto's plaatsen in een topic dat door meer van 10.000 mensen is bekeken.
Ik las je post en dacht mmm... totdat ik in je fobo zag: Relatie Omdatappelquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:17 schreef Furdinand het volgende:
Waarschijnlijk om exact dezelfde reden als dat TS denkt dat er mensen geïnteresseerd zijn in zijn mening... Het zou kunnen dat die mensen er zijn. Net als dat er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in andermans foto's. Live and let live zeggen ze dan, TS.
Ja, ik trek me dagelijks suf. En de reden dat je in mijn Fotoboek keek was wat? Omdat je niet geïnteresseerd bent in andermans foto's?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik las je post en dacht mmm... totdat ik in je fobo zag: Relatie OmdatappelJij bent dus een van de trekkers waar spierbal het over had.
Omdat je hem hebt en daarmee mensen de keuze laat hem te bekijken. Hetgeen iets totaal anders is dan je foto te plaatsen in een topic dat meer dan 10.000 views heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja, ik trek me dagelijks suf. En de reden dat je in mijn Fotoboek keek was wat? Omdat je niet geïnteresseerd bent in andermans foto's?
Hoe is dat anders dan je foto in een FoBo of op Facebook te plaatsen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Omdat je hem hebt en daarmee mensen de keuze laat hem te bekijken. Hetgeen iets totaal anders is dan je foto te plaatsen in een topic dat meer dan 10.000 views heeft.
Ja, precies...quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan je foto in een FoBo of op Facebook te plaatsen?
Degene die foto's plaatsen zijn blijkbaar trots op iets of willen iets delen met anderen. Hetzelfde wat jij doet met jouw mening. Maargoed, het is dus blijkbaar erg lastig te begrijpen dat mensen ergens anders over kunnen denken dan jij...
Wat moet ik met een fotoalbum van iemand die ik amper of niet ken? Leuk naar z'n foto's van kinderfeestje 1 t/m8 kijken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:37 schreef Apuleius het volgende:
Waarom niet. Je hebt toch ook wel eens een fotoalbum onder je koker gekregen van iemand die je amper of niet kent?
Dan zijn er nog mensen die elkaar kennen of leren kennen door een meeting. Ik zie echt het probleem niet. Krampachtig gedoe van die josties die anoniem wensen te blijven.
Je kunt er toch ook voor kiezen om niét op dat topic te klikken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Omdat je hem hebt en daarmee mensen de keuze laat hem te bekijken. Hetgeen iets totaal anders is dan je foto te plaatsen in een topic dat meer dan 10.000 views heeft.
Ik noemde alleen jouw naam omdat er vaak over jou gesproken wordtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gast, wtf?
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:05 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik noemde alleen jouw naam omdat er vaak over jou gesproken wordtNiet meteen zo vijandig joh.
Oke, zal jouw naam niet meer gebruiken in dergelijke omstandigheden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.Er zijn zat anderen waar vaker over gesproken wordt en die ook vaker foto's posten. Beetje vreemd om dan mijn naam te noemen.
Dank u vriendelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:14 schreef spierbal het volgende:
[..]
Oke, zal jouw naam niet meer gebruiken in dergelijke omstandigheden.
Gebruik Frank Drebin wel voortaan, da's toch altijd al een zuurpruimquote:
Heb anders nog nooit een foto van hem gezien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:19 schreef spierbal het volgende:
[..]
Gebruik Frank Drebin wel voortaan, da's toch altijd al een zuurpruim
Ik ook nog niet. Bestaat die ploeg?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb anders nog nooit een foto van hem gezien.
Pas maar op dat je niet de FOK!knokploeg achter je aan krijgt.
Neemt niet weg dat ze het wel flikken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat moet ik met een fotoalbum van iemand die ik amper of niet ken? Leuk naar z'n foto's van kinderfeestje 1 t/m8 kijken?
Vroeger en nu foto's zijn gewoon leuk, dat is waarquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Het mannen met baard topic vind ik trouwens het leukst, baardjesEn het vroeger en nu topic. Vooral als er veel tijd tussen de foto's zit.
Blijft de vraag waarom mensen er foto's plaatsen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je kunt er toch ook voor kiezen om niét op dat topic te klikken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |