Dit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef HPLC het volgende:
Onzekere mensen willen een bevestiging? Ik snap het ook niet zo. Ieder zijn ding
Welkom op je eerste dag op FOK!quote:
Maak me nergens druk om, vraag me echter wel af waarom?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef Etsu het volgende:
Het is maar waar je druk om maakt. Jij hebt zeker ook geen Facebook waar de hele wereld je gezicht kan zien?
Ik heb mij ook heel lang ''waarom'' afgevraagd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maak me nergens druk om, vraag me echter wel af waarom?
Ik heb gewoon facebook, daar staan mensen in die mij sowieso al kennen. Voor buitenstaanders is het nodige afgeschermd.
Op facebook vind ik het juist weer hatelijk als mensen geen foto van zichzelf als profielfoto hebben. Rare boy ben ik he?
Raar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Op facebook vind ik het juist weer hatelijk als mensen geen foto van zichzelf als profielfoto hebben. Rare boy ben ik he?
Ik heb zelf geen profielfoto op facebook. In het begin vroegen mensen er wel eens naar, maar ik heb nog steeds geen overtuigende reden gehoord om een foto te uploaden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Omdat mensen dan teleurgesteld zijn als ze je in het echt zien?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen profielfoto op facebook. In het begin vroegen mensen er wel eens naar, maar ik heb nog steeds geen overtuigende reden gehoord om een foto te uploaden.
Misschien heb jij er een?
Sorry, heb alleen bekenden in de lijstquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:56 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Omdat mensen dan teleurgesteld zijn als ze je in het echt zien?
Uhu. Je verwacht van ons dat we uitsluitend objectief naar de vraagstelling kijken enzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn topic is overigens een vraag en geen aanval.
Net als dit hersenscheetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Met name dat hoe zie je er nu uit topic laat mij regelmatig de tranen over de wangen doen biggelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |