Hoelaat was je vanplan te vertrekken? en rij je meteen na de 300 weer naar huis?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:31 schreef kaasplankje het volgende:
Oh Janatwork: Als je mee wilt rijden naar Maastricht laat maar weten. Ik kijk vandaag of morgen even of ik B&B doe of toch tipi meuren. Voorkeur gaat wel uit naar wat comfort met die koude. Ik heb geen vet weetje.
ben ik helemaal met je eens. Een fiets hoort een diamand frame te hebben, want al het andere is gewoon design en geen verbetering. En ook die BMC Teammachine ziet er in een grote maat net uit als een kinderfiets. Not my piece of cake.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, en Buzz, niet iedere fiets die ik niet kan betalen is lellijk hoor, ik houd niet van die kromme buizen. Eigenlijk alles wat afwijkt van de diamantvorm vind ik niet mooi.
Klopt, voor mannen (vrouwen 230).quote:Op maandag 25 maart 2013 09:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De stelregel is 220 minus je leeftijd. Alleen is dat natte vinger werk. Ik ben 26 maar krijg m'n hartslag makkelijk boven de 200.
Das vrij laag. Die van mij zit rond de 50-55 ofzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:31 schreef forty-two het volgende:
[..]
Klopt, voor mannen (vrouwen 230).
Mensen die aan duurtraining doen kunnen door de inspanningen die ze leveren vaak hogere maximum hartslagen registreren. Ik heb vorig weekend tijdens de meet een meting gedaan van 4 slagen boven mijn maximum. Hetzelfde geldt trouwens voor de hartslag in rust, mijn laagste hartslag die ik ooit geregistreerd heb was vorig jaar en kwam uit op 41 (met grote regelmaat zit ik rond de 45 á 47). Ik vraag me af of dat niet erg laag is... Hoe zit dat bij jullie?
weet ik nog niet, ik denk na het avondeten rijden, maar kan evt. ook ervoor. Na de 300km wel eten in Maastricht en dan direct huiswaarts.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:00 schreef janatwork het volgende:
[..]
Hoelaat was je vanplan te vertrekken? en rij je meteen na de 300 weer naar huis?
Genoteerd, thanksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:05 schreef kanovinnie het volgende:
Kees, dirk visbeek krommenie. Ben tot nu toe altijd goed geholpen.
Poseer jij dan voor de foto's?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:36 schreef kaasplankje het volgende:
Begin je eigen fietsshop Kees, gat in de markt. Webshop eraan vast, inkoop door eentwee laten doen.
Zo ken ik er dus nog legio hier in de regio, al zijn ze bij De Wit niet allemaal zo. Als je nog erger wilt moet je een keer bij Presto (Oostzaan) en Piet De Jongh (Purmerend) naar binnen. Alsof het een straf is dat ze hun klanten te woord moeten staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
En als je graag te veel betaald en chagerijnig personeel wilt: Piet de Wit te Wormer.
Je was zeker ook al schaatsend het ijsselmeer overgestoken en met dat frame over je schouders weer teruggeschaatst?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:06 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben een paar jaar terug bij Fietsshop Uitgeest geweest. Om een frame te kopen. Er lag 40 cm sneeuw en het OV. lag ongeveer plat.
Die kerel stond raar te kijken toen ik aan kwam shoppen. Heb toen een mooie prijs betaald en was aardig geholpen.
Over de prijs wilde hij niet onderhandelen, wat ook logisch was: 350 euro voor een nieuw frame.
Ik kreeg wel een gratis stuurpen in de juiste lengte erbij.
Heb nog een complete bottom bracket in voorraad liggen, maar thanks voor het aanbod. Probleem is dat er 2 scheuren in de as zelf zitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:10 schreef Gripper het volgende:
Jo Kees, probleem met jouw crank zit m toch in het crankstel zelf? Ik heb hier nog een set FSA gossamer lagercups (Mega-Exo 7000 serie) liggen, volgens mij had jij dat crankstel. Mocht je ze nog eens kunnen gebruiken...
Zijn mij destijds verkeerd meegegeven door Mantel, en toen ik ze een paar weken later wilde gaan monteren bleek dat de cups net ietsje dikker zijn dan MegaExo 8000, wat ik nodig heb voor m'n SL-K force crankstel. Mn trapas stak daardoor links niet ver genoeg uit de cup, en als je de crank er op draaide liep het allemaal wel heel stroef.
Omdat het al gemonteerd was geweest wilden ze het niet terugnemen, dus het ligt nu maar een beetje in m'n voorraadlade in de schuur
maar je koopt toch tegenwoordig op elke hoek van de straat zo'n gossamer crankstel, schuift m erin (wel even tuffen van tevoren) en dan aan de andere kant de linkercrank erop draaien + loctite? En dan lekker weer fietsen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Heb nog een complete bottom bracket in voorraad liggen, maar thanks voor het aanbod. Probleem is dat er 2 scheuren in de as zelf zitten.
Ja, inderdaad! heb vanmiddag in de zon en uit de wind heel lekker in een shirtje zitten lunchenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:29 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag best lekker fietsweer geworden, nog wel veel wind maar strakblauw en minder koud. Jeuj.
Had ik al lang gedaan, maar krijg nu een compleet nieuwe set ter garantie, en dat is me het wachten wel waard als krentje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
maar je koopt toch tegenwoordig op elke hoek van de straat zo'n gossamer crankstel, schuift m erin (wel even tuffen van tevoren) en dan aan de andere kant de linkercrank erop draaien + loctite? En dan lekker weer fietsen?
http://www.marktplaats.nl(...)code=3434&distance=0
of nieuw:
http://www.wielersport-expert.nl/fsa-gossamer-crankstel-34-50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |