quote:
Programma is wel ijzersterk.quote:
Ik geloof zelfs dat die scoordequote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Bayswater het volgende:
Die kerel heeft toch nog in de Lange Leegte gevoetbald?
Ohja, het was irrullevante.quote:
Spreek voor jezelf. Ben kunstliefhebber en vind dit geweldig.quote:
Ik stem voorquote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie de plek van Joost Zwagerman in gevaar komen nu ik Ruud zo hoor.
Marco vergeten ?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ruud heeft ook veel betekent in de Nederlandse geschiedenis. De laatste speler die in een klein land speelde en europees voetballer van het jaar werd in 1987
Geloof er geen flikker vanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ben kunstliefhebber en vind dit geweldig.
Misschien krijgt de VARA wel extra subsidie omdat Ruud een neger is!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie de plek van Joost Zwagerman in gevaar komen nu ik Ruud zo hoor.
Ik tegen.quote:
Ze gaan waarschijnlijk in Amerika wonen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Neukt Ruud dat Mexicaanse pubertje nog ?
En over kunst nog welquote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hij kan erg goed praten. Dat kunnen weinig voetballers.
Pubertje? Zij is in de 40, erg oud dus voor Gullit begrippen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Neukt Ruud dat Mexicaanse pubertje nog ?
Ruud Krol en Wim Rijsbergen gingen op buitenlandse toernee's altijd naar musea. Verzamelen ook kunst.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
een voetballer die over kunst praat![]()
waar is joost ?
ZIjn dat ook voetballers?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ruud Krol en Wim Rijsbergen gingen op buitenlandse toernee's altijd naar musea. Verzamelen ook kunst.
quote:
Die speelde toen in Italië. Ik bedoelde die in een klein land speelde. Gullit speelde bij PSV.quote:
Oh, leek op de foto veel jonger ! Goed bezig, die Ruud.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Pubertje? Zij is in de 40, erg oud dus voor Gullit begrippen.
Dit is kunst.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sport is niet iets wat mij interesseert
Dat mag.quote:
Ok, dat klopt dan weer wel. Al sluit ik niet uit dat Siempie hem dit jaar gaat evenaren.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die speelde toen in Italië. Ik bedoelde die in een klein land speelde. Gullit speelde bij PSV.
Lijkt me sterk dat Louis van VI houdt.quote:
Als Louis god is, dan is Danny Blind Jezus.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Louis van VI houdt.
Als je luistert, weet je dat het niet over sport gaat.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sport is niet iets wat mij interesseert
Ja dat is wel het bewijs dat je een echte liefhebber bent. Ik ben om.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag.
Heb een Yvonne award gewonnen in Theater Taal en Kunst.
Je kijkt niet verder dan je Brabandtse horizon.
Dat baardje klopt wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Louis god is, dan is Danny Blind Jezus.
WK-74 en WK-78 finales gespeeld. Krol heeft drie keer de EC-1 gewonnen.quote:
Hoho, Louis is de schipper naast Godquote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Louis van VI houdt.
reactie ging over dat ik niet weet wie ruud krol is, en een of andere gozerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je luistert, weet je dat het niet over sport gaat.
Nee dat is judas.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Louis god is, dan is Danny Blind Jezus.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
reactie ging over dat ik niet weet wie ruud krol is, en een of andere gozer
Me too, gaat 14 April open toch ?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef Adelante het volgende:
Ik wil sowieso het Rijksmusem gaan zien, Gullit of geen Gullit.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die artiest van het melkmeisje, die kan er echt niks van
Een pauper eersteklasquote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die artiest van het melkmeisje, die kan er echt niks van
Jan Mulder?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef Rickazio het volgende:
kan deze domme vent niet achter een container gaan zitten?
Ik laat eerst even de Japanners voorgaan. Ooit een keer 15 jaar geleden geweest, vond het toen niet zo.quote:
Hij kon beter voetballen dan schilderen.quote:
Wat heeft Henk Krol er nu weer mee te maken ?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef tong80 het volgende:
Hier heb je Krol die ik al eerder vermeldde.
Hij is wel kinderloos.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:21 schreef Rickazio het volgende:
deze uitzending ging voor een record gasten met het laagste IQ in zn totaliteit
Het schilderij dat afgebeeld werd was toch de Staalmeesters van Rembrandt ?quote:
quote:Boek van de Maand
Ze weten álles van boeken, zien er maandelijks stapels nieuwe van én ze hebben een sterke mening: het DWDD boekverkoperspanel!
Op de laatste dinsdag van de maand presenteren Gerda Aukes, Monique Burger, Wim Krings en Ronnie Terpstra hun favoriete boek in de uitzending en kiezen zij gezamenlijk één ultiem ‘Boek van de Maand’.
quote:The Passion
Donderdag zenden EO en de RKK de derde editie van The Passion uit (20.25 uur Nederland 1). Live vanuit de Hofvijver in Den Haag. Vorig jaar was het in Rotterdam, het jaar ervoor in Gouda. David Grifhorst is wederom de regisseur van dit spektakelstuk dat het verhaal van de kruisiging van Jezus vertelt. René van Kooten vertolkt de rol van Jezus, Daniël Boissevain heeft de rol van Judas.
Het lijdensverhaal van Jezus wordt in The Passion verteld aan de hand van Nederlandse popnummers. Onder anderen ‘De Waarheid’ van Marco Borsato, ‘Zo Stil’ van Bløf, ‘Het hart van mijn gevoel’ van De Kast en ‘Zwart/Wit’ van Frank Boeien worden ten gehore gebracht tijdens dit spectakel.
Ik bereid me maar vast voor op de onterechte negatieve reacties die vanavond gaan komenquote:
Ik vond vorig jaar dat stukje dat ze bespraken hoe ze het gedaan hadden qua regie leuk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Ach ja, dit kon niet uitblijven natuurlijk.
quote:Donderdag: Berry van Aerle bij DWDD over klassieke literatuur
/Frank Heinen 26 maart 2013 door Frank Heinen
Na het immense succes van Ruud Gullits eenmalige kunstcollege presenteert DWDD nu een terugkerende rubriek met een oud-international die uit zijn comfort zone stapt: wekelijks tien minuten literatuurbeschouwing van Berry van Aerle.
Berry, wat kunnen we verwachten?
‘Nou ja, ik ga wekelijks tien minuten iets vertellen over li…li…litera… over boeken.’
Hoe kwam de redactie uiteindelijk bij jou uit?
‘Ik heb zelf opgetelefoneerd.’
En wanneer dacht jij: ik moet iets over literatuur vertellen op nationale tv?
‘Gisteravond.’
Toen je oud-collega Ruud Gullit bij DWDD zat…
‘Precies. Ik ken Ruud natuurlijk van vroeger, uit de kleedkamer en op het veld en zo. En ik weet natuurlijk niet wat-ie de afgelopen twintig jaar heeft gedaan en of ie kunstgeschiedenis heeft gestudeerd of zo, maar in onze tijd had ie het alleen over vrouwen. En auto’s. En over vrouwen in auto’s. Op auto’s. Je kon hem nergens blijer mee maken dan met de combinatie vrouwen en auto’s.’
Niet met een discussie over pointilisme?
‘Nee joh, dacht je dat Ruud het toen ooit over Van Hals had? Niks hoor.’
Dus toen dacht jij?
‘Ja, toen dacht ik dus: dat kan ik ook. Dus heb ik iets gezocht waar ik totaal geen kaas van gegeten heb.’
En dat werd de literatuur.
‘Ja. Boeken.’
Je bent geen literatuurkenner.
‘Nou ja, wel een kenner in de zin van dat ik daar dus op tv allerlei dingen over kan zeggen, omdat ik nu eenmaal een levende voetballegende ben die nergens ter wereld anoniem over straat kan, maar om nou te zeggen dat ik veel lees, dat zou dan overdreven zijn.’
Hoeveel kasten staan er in huize Van Aerle?
‘Kasten met boeken? Ik hoef dat allemaal niet in huis, joh. Wat dat betreft ben ik net als Ruud: dat haalt voor mij veel van het jeugdsentiment weg.’
Werd er vroeger thuis veel gelezen?
‘Neuh. Maar als wij naar school liepen kwamen we wel iedere dag langs een bibliotheek. En op de terugweg weer. Da’s dus twee keer per dag. En dat zes jaar lang, da’s alles bij mekaar hartstikke vaak.
En dan zag ik daar al die kasten met boeken staan… Dat deed me dan wel wat. Dat deed me denken aan de tijden dat ik nog geen verantwoordelijkheden had, dat ik nog niet de wereldster ben die ik sinds mijn achttiende toch tegen wil en dank geworden ben. Wat dat betreft voel ik me soms ook wel een boek: je bent publiek bezit.’
Komende donderdag schuif je voor het eerst aan bij DWDD. Welk boek neem je mee?
‘Dat is een boek waar ik al heel vaak langs gelopen ben. Ik ken ook meerdere vrienden die dat boek wel eens hebben gezien, en dan hadden we het erover. Het is misschien niet bij iedereen bekend, maar ik ben erdoor gefa- gefasc-… Het boeit me. En het heet Het rood en het zwart van Stendhal. Gaat denk ik over AC Milaan, maar ik heb het met de redactie erover gehad en als het goed is, komen we verder aan de inhoud niet toe. Da’s afgesproken en dichtgetimmerd.’
We verheugen ons.
‘Ik ook. Ik kreeg trouwens gister nog telefoon van John de Wolf. Denkt u dat ze bij Pauw & Witteman nog een levende legende zoeken met een voorkeur voor moderne dans?’
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, zelden zie je zoveel aids bij elkaar.
Gelukkig is er voetbal.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef Specularium het volgende:
Kankerfonz met zijn valse kankerstem.
Henk de Haanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laar die Henk de Haan maar doorbreken en de nieuwe Britt Dekker worden.
Dat ga je toch niet kijken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Vier handen op 1 buik.
Daar is de totale verloedering goed te zien.
schijtmuziekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij was dat hun beste nummer.
curling is een bazen sport omdat het grappig is... het is ongewoonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
En curling wel leuk vinden?
Wat is deze?
Wat durft hij precies?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Jullie mannen moeten een voorbeeld nemen aan Frenk, die durft tenminste.
Maar het contrast met Umbertoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Jullie mannen moeten een voorbeeld nemen aan Frenk, die durft tenminste.
Heb je hem gehad?quote:
Voor hemden? Ik spreek geen Eindhovens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is ie weer
[ afbeelding ]
Gelukkig.quote:
Hij durft dus ook!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is ie weer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is ie weer
[ afbeelding ]
Alsof ik nog niet genoeg hoofdpijn hadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is ie weer
[ afbeelding ]
Dat is knap als je dat kunt bij het geschreeuw van Prem.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
man rechts achter frenk ligt voor het einde van de uitzending te slapen
Zolang Mattijs en Prem maar niet naakt een liedje gaan zingen zoals met dat youtube filmpjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
man rechts achter frenk ligt voor het einde van de uitzending te slapen
Humberto is een slimme vent.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
Waarom zegt Humberto altijd verstandige dingen?
bertjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Prem gaat haten op Bert. Als er een is die niet mag haten, is het prem wel
Raar hè een tafelgast met inhoud... Zijn we bijna niet meer gewendquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
Ja, dat zou eens tijd worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:39 schreef OProg het volgende:
Weer eens wat anders, een tafelheer die inhoudelijk mee discussieert.
Ik erger me ook aan die vent.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Prem gaat haten op Bert. Als er een is die niet mag haten, is het prem wel
Belediging voor Louis, die heeft de zon en de maan uitgevonden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Prem heeft wat weg van Louis van Gaal.
Nu deed hij het alweer!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
Verademing inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
dit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Tan zegt meer zinnige dingen dan alle andere tafelheren en dames bij elkaar.
hij lult wat dom mee, geweldig manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat een tafelheer. Eentje die "wat" toevoegd
Nee altijd Spangas, wel met je tijd mee gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
In het hoofd van Tan is het altijd Sesamstraat.
Zekerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef marcodej het volgende:
Jantje Nolten, wedijveren met Coppi en Bartali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |