quote:
Programma is wel ijzersterk.quote:
Ik geloof zelfs dat die scoordequote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Bayswater het volgende:
Die kerel heeft toch nog in de Lange Leegte gevoetbald?
Ohja, het was irrullevante.quote:
Spreek voor jezelf. Ben kunstliefhebber en vind dit geweldig.quote:
Ik stem voorquote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie de plek van Joost Zwagerman in gevaar komen nu ik Ruud zo hoor.
Marco vergeten ?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ruud heeft ook veel betekent in de Nederlandse geschiedenis. De laatste speler die in een klein land speelde en europees voetballer van het jaar werd in 1987
Geloof er geen flikker vanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ben kunstliefhebber en vind dit geweldig.
Misschien krijgt de VARA wel extra subsidie omdat Ruud een neger is!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie de plek van Joost Zwagerman in gevaar komen nu ik Ruud zo hoor.
Ik tegen.quote:
Ze gaan waarschijnlijk in Amerika wonen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Neukt Ruud dat Mexicaanse pubertje nog ?
En over kunst nog welquote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hij kan erg goed praten. Dat kunnen weinig voetballers.
Pubertje? Zij is in de 40, erg oud dus voor Gullit begrippen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Neukt Ruud dat Mexicaanse pubertje nog ?
Ruud Krol en Wim Rijsbergen gingen op buitenlandse toernee's altijd naar musea. Verzamelen ook kunst.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
een voetballer die over kunst praat![]()
waar is joost ?
ZIjn dat ook voetballers?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ruud Krol en Wim Rijsbergen gingen op buitenlandse toernee's altijd naar musea. Verzamelen ook kunst.
quote:
Die speelde toen in Italië. Ik bedoelde die in een klein land speelde. Gullit speelde bij PSV.quote:
Oh, leek op de foto veel jonger ! Goed bezig, die Ruud.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Pubertje? Zij is in de 40, erg oud dus voor Gullit begrippen.
Dit is kunst.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sport is niet iets wat mij interesseert
Dat mag.quote:
Ok, dat klopt dan weer wel. Al sluit ik niet uit dat Siempie hem dit jaar gaat evenaren.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die speelde toen in Italië. Ik bedoelde die in een klein land speelde. Gullit speelde bij PSV.
Lijkt me sterk dat Louis van VI houdt.quote:
Als Louis god is, dan is Danny Blind Jezus.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Louis van VI houdt.
Als je luistert, weet je dat het niet over sport gaat.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sport is niet iets wat mij interesseert
Ja dat is wel het bewijs dat je een echte liefhebber bent. Ik ben om.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag.
Heb een Yvonne award gewonnen in Theater Taal en Kunst.
Je kijkt niet verder dan je Brabandtse horizon.
Dat baardje klopt wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Louis god is, dan is Danny Blind Jezus.
WK-74 en WK-78 finales gespeeld. Krol heeft drie keer de EC-1 gewonnen.quote:
Hoho, Louis is de schipper naast Godquote:Op maandag 25 maart 2013 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Louis van VI houdt.
reactie ging over dat ik niet weet wie ruud krol is, en een of andere gozerquote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je luistert, weet je dat het niet over sport gaat.
Nee dat is judas.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Louis god is, dan is Danny Blind Jezus.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
reactie ging over dat ik niet weet wie ruud krol is, en een of andere gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |