SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed punt. Ik loop de hele dagen aldoor te appen, heb dan ook niet voor niks dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik weet niet wat de onderwerpen van jouw universiteit zijn; maar wij gebruikten "Inleiding belastingheffing ondernemingen en particulieren / 2013".quote:
ene heel fijn, direct en overzichtelijk boekGeneraal?? Pardon??![]()
Oke, er staat dat het nog bekend wordt gemaakt, maar het begint al over twee wekenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik weet niet wat de onderwerpen van jouw universiteit zijn; maar wij gebruikten "Inleiding belastingheffing ondernemingen en particulieren / 2013".
ene heel fijn, direct en overzichtelijk boek![]()
![]()
Ik heb de klapper en ziet er erg somber uitquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik weet niet wat de onderwerpen van jouw universiteit zijn; maar wij gebruikten "Inleiding belastingheffing ondernemingen en particulieren / 2013".
ene heel fijn, direct en overzichtelijk boek
Per werkgroep te voorbereiden opgaven: 5 meerkeuze en 3 open vragen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb de klapper en ziet er erg somber uit
Per werkgroep te voorbereiden opgaven: 5 meerkeuze en 3 open vragen
Werkgroep duurt ook maar een uurtje![]()
Danku.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
In ieder geval een bestuursrecht TT, speciaal voor Acta.![]()
de klapper? moeten jullie een klapper kopen? is die niet digitaal?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Per werkgroep te voorbereiden opgaven: 5 meerkeuze en 3 open vragenGeneraal?? Pardon??![]()
Wat zijn de onderwerpen zoal?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Per werkgroep te voorbereiden opgaven: 5 meerkeuze en 3 open vragen![]()
nee (skere tijden)quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
de klapper? moeten jullie een klapper kopen? is die niet digitaal?![]()
Even gekopieerd:quote:
Belastingen vormen een onderdeel van de samenleving en zijn dan ook net zo kleurrijk als de maatschappij. Het vak Elementair Belastingrecht heeft tot doel u met een aantal facetten daarvan kennis te laten maken. Daarnaast biedt het vak inzicht in het beroepsperspectief van de fiscalist en levert het een bijdrage aan het maken van een keuze voor een vervolgstudie op het gebied van het belastingrecht.
Omschrijving Het onderwijs wordt verzorgd in de vorm van hoorcolleges. Daarin wordt aandacht besteed aan het begrip "belasting", de doelstellingen en gevolgen van belastingheffing, alsmede de verschillende vormen waarin belastingheffing kan plaatsvinden. Vervolgens komen enkele specifieke belastingen aan de orde zoals die momenteel in Nederland worden geheven, te weten de inkomsten-, vennootschap- en omzetbelasting. Verder wordt ook aandacht besteed aan de schenk- en erfbelasting alsmede de loon- en overdrachtsbelasting. Ook de formele aspecten rond belastingheffing, waaronder het doen van aangifte en de rechtsbescherming komen aan bod. Als sluitstuk zal de invordering van belasting aan de orde komen.![]()
Oh best aardig toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even gekopieerd:
Belastingen vormen een onderdeel van de samenleving en zijn dan ook net zo kleurrijk als de maatschappij. Het vak Elementair Belastingrecht heeft tot doel u met een aantal facetten daarvan kennis te laten maken. Daarnaast biedt het vak inzicht in het beroepsperspectief van de fiscalist en levert het een bijdrage aan het maken van een keuze voor een vervolgstudie op het gebied van het belastingrecht.
Omschrijving Het onderwijs wordt verzorgd in de vorm van hoorcolleges. Daarin wordt aandacht besteed aan het begrip "belasting", de doelstellingen en gevolgen van belastingheffing, alsmede de verschillende vormen waarin belastingheffing kan plaatsvinden. Vervolgens komen enkele specifieke belastingen aan de orde zoals die momenteel in Nederland worden geheven, te weten de inkomsten-, vennootschap- en omzetbelasting. Verder wordt ook aandacht besteed aan de schenk- en erfbelasting alsmede de loon- en overdrachtsbelasting. Ook de formele aspecten rond belastingheffing, waaronder het doen van aangifte en de rechtsbescherming komen aan bod. Als sluitstuk zal de invordering van belasting aan de orde komen.![]()
Laatste pagina's Internationaal er door rammen, arresten leren en dan herhalen. En het is pas acht uur. Normaal moet ik nu nog driekwart doen, ik ben zo trots op mezelf![]()
![]()
![]()
denk het wel. Maar ze pakte wel lekker alle kutonderwerpen eruit. Wor, schulden maten na uittreden..quote:![]()
De Worquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
denk het wel. Maar ze pakte wel lekker alle kutonderwerpen eruit. Wor, schulden maten na uittreden..Maatschap is wel leuk. Sowieso het hele structuurregime en alles wat daar mee te maken heeft is zo saai
![]()
![]()
Ik vind personenvennootschappen ook wel leukVaak ook een beetje een ondergesneeuwd onderwerp. Beetje jammer dat er vaak superveel op de BV gefocust wordt.
![]()
hier dus absoluut niet. 35/100 was bvquote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef Actaeon het volgende:
Ik vind personenvennootschappen ook wel leukVaak ook een beetje een ondergesneeuwd onderwerp. Beetje jammer dat er vaak superveel op de BV gefocust wordt.
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Etsu het volgende:
JAAAA EINDELIJK LEVEL VOLTOOID NA 2 DAGEN RUZIE MAKEN.
#candycrush![]()
![]()
![]()
Vreselijke dagOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
onder de wg docent van goederenrecht zou ik wel willen schrijven. Maar ben er absoluut niet mee bezig.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef Actaeon het volgende:
Heb je ook al een scriptiebegeleider op het oog Yreal eigenlijk?![]()
Nouja, dit:quote:Vervolgens begon ik niet lekker aan het tentamen en het was ook nog eens een lastig tentamen waarbij ik moest rekenen en wat is nou net hetgeen een rechtenstudent over het algemeen niet kan: juist jaquote:Op maandag 25 maart 2013 16:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nieuw dieptepunt voor de UvA: docenten die niet op tijd komen opdagen voor het tentamen
En eigenlijk moet ik nu ook studeren, maar moe en geen zin.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Die kerel heeft z'n P nog niet eens en jij begint al over scripties?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef Actaeon het volgende:
Heb je ook al een scriptiebegeleider op het oog Yreal eigenlijk?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Schatje toch. Een aai over je bolletje.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nouja, dit:
[..]
Vervolgens begon ik niet lekker aan het tentamen en het was ook nog eens een lastig tentamen waarbij ik moest rekenen en wat is nou net hetgeen een rechtenstudent over het algemeen niet kan: juist ja
En eigenlijk moet ik nu ook studeren, maar moe en geen zin.
![]()
5 jaar studeren en nog steeds geen P?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die kerel heeft z'n P nog niet eens en jij begint al over scripties?![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schatje toch. Een aai over je bolletje.
Maar gezien je onderwerp, je had immers als een onderwerp tochquote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
onder de wg docent van goederenrecht zou ik wel willen schrijven. Maar ben er absoluut niet mee bezig.Hij had al een onderwerp bedachtquote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die kerel heeft z'n P nog niet eens en jij begint al over scripties?![]()
![]()
Oh Yreal tochquote:
Je weet wat ze zeggen: vier keer is scheepsrecht.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Yreal het volgende:
Ik ga overigens dit jaar voor de 4de keer op voor een pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Maar ik weet nog steeds niet of het voor je master of bachelorthesis is?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Yreal het volgende:
Ik ga overigens dit jaar voor de 4de keer op voor een p![]()
geen idee. Ik weet wel dat ik erover wil schrijvenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Maar ik weet nog steeds niet of het voor je master of bachelorthesis is?![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
geen idee. Ik weet wel dat ik erover wil schrijvenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen: vier keer is scheepsrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aah oke, ik dacht dat je plannen iets concreter waren alquote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
geen idee. Ik weet wel dat ik erover wil schrijven![]()
![]()
Hihihihhi kijk Pax, je verdient geen felicitatiequote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef NotGuilty het volgende:
Etsu gefeliciteerd met je cijfer en Bobbie: Wat kut, stomme kutrekenopleiding ook![]()
![]()
![]()
Etsu. Doe eens aardig tegen Pax.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hihihihhi kijk Pax, je verdient geen felicitatie![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hihihihhi kijk Pax, je verdient geen felicitatie
quote:![]()
![]()
Die film op SBS6 is wel leukEven kijken ter ontspanning na deze vermoeiende dag. Bestuursrecht kan wel wachten.
![]()
Dat Grey's Anatomy was jij toch fan van? Is op net5.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
Die film op SBS6 is wel leukEven kijken ter ontspanning na deze vermoeiende dag. Bestuursrecht kan wel wachten.
![]()
Heb al afgekeken tot seizoen 8quote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat Grey's Anatomy was jij toch fan van? Is op net5.![]()
![]()
niet echt..quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Ansu het volgende:
[..]
Hallo! Ik las snel iets over tt niet zo chill?
En NG, hoe bevalt de nieuwe serie?![]()
Nog niet gekeken, mijn gekochte bestand doet een beetje raar. Ga zometeen een nieuwe poging doenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Ansu het volgende:
[..]
Hallo! Ik las snel iets over tt niet zo chill?
En NG, hoe bevalt de nieuwe serie?![]()
![]()
Weet ik veel ik viel er ook maar midden in, wat had Pax dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hihihihhi kijk Pax, je verdient geen felicitatie![]()
![]()
Pax![]()
![]()
Pax heeft altijd wel een hoog of goed cijfer![]()
![]()
Pax heeft een 8,5, wat ook neerkomt op een 9.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:14 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Weet ik veel ik viel er ook maar binnen in, wat had Pax dan?![]()
Pax![]()
![]()
Pax heeft altijd wel een hoog of goed cijfer![]()
![]()
Ieder zijn of haar smaak natuurlijk. Ik vind het boring.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel fijn vermaak op een doordeweekse avond vind ik.![]()
![]()
Gekocht?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:13 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, mijn gekochte bestand doet een beetje raar. Ga zometeen een nieuwe poging doen![]()
![]()
Gefeliciteerd met je coming out.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind motors ook iets voor wijven, hoor je mij daarover klagen?![]()
Ik ben niet altijd in voor een ingewikkelde diepgaande serie zeg maarquote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ieder zijn of haar smaak natuurlijk. Ik vind het boring.waarbij ik echt weer moet nadenken om het te volgen. Maar ieder z'n ding inderdaad
Ik kan uiteraard een kwalitatief goede serie ook waarderen daar niet van.
![]()
ik geloof er niks van.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind motors ook iets voor wijven, hoor je mij daarover klagen?
tevens vrouwen op motoren![]()
![]()
Mijn cijfers voor Staatsrecht waren alles behalve fantastisch.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey Mahar. Ik word net zo goed als jou, want ik heb een 9 voor staatsrecht 1B![]()
![]()
Je hoeft je eigen niet te verontschuldigen hoor. Ik kijk soms ook de meest banale dingen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd in voor een ingewikkelde diepgaande serie zeg maarwaarbij ik echt weer moet nadenken om het te volgen.
![]()
Oh gelukkig. Je hebt mensen die je dan meteen vol afgrijzen aankijken namelijkquote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen niet te verontschuldigen hoor. Ik kijk soms ook de meest banale dingen.als je toegeeft de wat meer 'normalere ' of banale dingen te kijken. Ik vind dat juist wel lekker ontspannend af en toe.
Maar natuurlijk kan ik een goede serie als House of Cards oid ook waarderen.![]()
Ik kijk eigenlijk niet zo veel tv. Af en toe kijk ik wat terug via het internet of ik bekijk een serie. House of Cards moet ik ook eens gaan proberen. Mijn laatste series waren Suits en Breaking Bad.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Je hebt mensen die je dan meteen vol afgrijzen aankijken namelijkals je toegeeft de wat meer 'normalere ' of banale dingen te kijken. Ik vind dat juist wel lekker ontspannend af en toe.
Maar natuurlijk kan ik een goede serie als House of Cards oid ook waarderen.![]()
Ik ook niet zo inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:28 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet zo veel tv. Af en toe kijk ik wat terug via het internet of ik bekijk een serie. House of Cards moet ik ook eens gaan proberen. Mijn laatste series waren Suits en Breaking Bad.![]()
Vertel? Heb jij morgen al je tentamen?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef Tchock het volgende:
Lang geleden dat ik zo tegen een dag opkeek![]()
MC tentamensquote:
Maar feli met cijferOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
9 uur bestuurs II, 18 uur Internationaal herkansingquote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Vertel? Heb jij morgen al je tentamen?![]()
![]()
Wat een tijdenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
9 uur bestuurs II, 18 uur Internationaal herkansing
Tjock, ik duim voor je.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
9 uur bestuurs II, 18 uur Internationaal herkansing![]()
![]()
Succes morgen dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel succes morgen dan maar. Wat doe je in die tussentijd daar dan eigenlijk. Naar de UB?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef Tchock het volgende:
Lang geleden dat ik zo tegen een dag opkeekI feel you,quote:Op maandag 25 maart 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
9 uur bestuurs II, 18 uur Internationaal herkansing
9 uur Informatie- en Mediarecht, 14 uur Personen- & Familierechtgraag verwijderen![]()
GIKquote:Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
I feel you,
9 uur Informatie- en Mediarecht, 14 uur Personen- & FamilierechtHoe ging het vandaag?
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef Yreal het volgende:
belt mijn ex mij net of het kan dat ze zoveel belasting moet betalen.
Ja trut, hoe weet ik dat nou![]()
![]()
![]()
Don't know, don't carequote:Denk wel oké, maar kan er niet te lang over nadenken.
graag verwijderen![]()
Hoezo kan 't jou niks schelen?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:47 schreef Giku het volgende:
[..]
Don't know, don't careDenk wel oké, maar kan er niet te lang over nadenken.
![]()
![]()
Ik wil niet depressief worden voordat ik mijn laatste tentamen heb ingeleverdquote:Op dit moment boeit het me niets dus.
graag verwijderen![]()
Die bedoelt: " Hey wil jij even voor mij aan de bak en alles regelen? "quote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef Yreal het volgende:
belt mijn ex mij net of het kan dat ze zoveel belasting moet betalen.
Ja trut, hoe weet ik dat nou
![]()
![]()
![]()
nee niet eens. Gewoon alleen "kan dat?"quote:Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Die bedoelt: " Hey wil jij even voor mij aan de bak en alles regelen? "
![]()
![]()
Dit jaar heb je minder aftrekposten.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee niet eens. Gewoon alleen "kan dat?"![]()
Ik zal het haar even sms'enquote:Op maandag 25 maart 2013 21:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dit jaar heb je minder aftrekposten.![]()
![]()
![]()
Je leest niet wat ik zeg, ik heb het niet over wat ze zei, ik heb het over wat ze bedoelt.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee niet eens. Gewoon alleen "kan dat?"![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dit jaar heb je minder aftrekposten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziedaar het fundamentele verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:59 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik zeg, ik heb het niet over wat ze zei, ik heb het over wat ze bedoelt.![]()
Ik moet nog even naar de Poort, verder UB of zo inderdaad. En even wat te eten scoren.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:40 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Veel succes morgen dan maar. Wat doe je in die tussentijd daar dan eigenlijk. Naar de UB?![]()
For once niet. Echt vragen "oh nee laat ook maar doen" doeiquote:Op maandag 25 maart 2013 21:59 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik zeg, ik heb het niet over wat ze zei, ik heb het over wat ze bedoelt.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:59 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
![]()
Geloof me nou, dat denk jijquote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
For once niet. Echt vragen "oh nee laat ook maar doen" doei![]()
Omdat ik zo'n eeuwige goedzak ben had ik nog wel even willen vragen hoe ze er bij kwam, maar toen had ze al opgehangenquote:![]()
![]()
Je reageerde niet (snel genoeg) zoals ze wilde en ze wist zelf heel goed dat dit eigenlijk echt (nog) niet kan,quote:Op maandag 25 maart 2013 22:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n eeuwige goedzak ben had ik nog wel even willen vragen hoe ze er bij kwam, maar toen had ze al opgehangenmaargoed het is hier geen dr phil, als je er verder op in wil gaan mag je me een dm sturen en zal ik het haarfijn uitleggen
![]()
![]()
![]()
Gewoon negeren die hap. Een twijfelachtige poging tot aandacht.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Je reageerde niet (snel genoeg) zoals ze wilde en ze wist zelf heel goed dat dit eigenlijk echt (nog) niet kan,maargoed het is hier geen dr phil, als je er verder op in wil gaan mag je me een dm sturen en zal ik het haarfijn uitleggen
![]()
![]()
Ik weet hoe dat gaat, dat was dit echt nietquote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Je reageerde niet (snel genoeg) zoals ze wilde en ze wist zelf heel goed dat dit eigenlijk echt (nog) niet kan,maargoed het is hier geen dr phil, als je er verder op in wil gaan mag je me een dm sturen en zal ik het haarfijn uitleggen
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Wij lezen ook nooit wat NG zegt.![]()
![]()
Okequote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat gaat, dat was dit echt niet![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef Etsu het volgende:
reacties heb ik besloten per direct te stoppen met rechten en voor de rest van m'n leven tulpen te plukken. Dankjewel. Jullie hebben me echt goed geholpen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde ingaan op de discussie met mij, niet met zijn ex. Dat het een poging tot aandacht is om te kijken of ze hem nog voor haar karretje kan spannen ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gewoon negeren die hap. Een twijfelachtige poging tot aandacht.![]()
![]()
ik heb de hele dag al zo'n moeite met lezenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zie boven. Yreal die mijn post niet snapt.![]()
Zat net ook hard te neuken op tentamen. Heel steek geschreven over toetreding tot de maatschap terwijl ze iemand in loondienst wilde![]()
![]()
Uiteindelijk ken jij haar en ik niet, maar ben je ook geen vrouw en ben je nog dingen aan het verwerken. Maar nogmaals ik ken haar niet, worldpeacequote:![]()
![]()
Etsu.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tulpenplukken verdient veulll beter dan fiscalist zijn![]()
Fiscalist zijn verdient dan ook niks. Werkzaam zijn als fiscalist is ook aan te raden.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tulpenplukken verdient veulll beter dan fiscalist zijn![]()
weet ikquote:Op maandag 25 maart 2013 22:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Uiteindelijk ken jij haar en ik niet, maar ben je ook geen vrouw en ben je nog dingen aan het verwerken. Maar nogmaals ik ken haar niet, worldpeace![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:14 schreef NotGuilty het volgende:
Ik vind het leuk dat Maharbal er is. Quote mij als je het er mee eens bent.![]()
Weltrusten!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:15 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Ik stort zo in.
En het was leuk dat je er even was.![]()
Spannend ditquote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik je een persoonlijke vraag stellen?![]()
Don't be a stranger, volgende keer bij jou ( WGR )quote:Op maandag 25 maart 2013 22:15 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Ik stort zo in.
Maar bedankt voor de liefde.![]()
Waar gaat het over?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik je een persoonlijke vraag stellen?![]()
Waarom zit in jouw naam 3 klinkers achterelkaar, dat kan je toch niet normaal, fatsoenlijk uitspreken?quote:![]()
Natuurlijk wel, is juist mooiquote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zit in jouw naam 3 klinkers achterelkaar, dat kan je toch niet normaal, fatsoenlijk uitspreken?![]()
Jij kan worden met 3 klinkers niet fatsoenlijk uitspreken?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zit in jouw naam 3 klinkers achterelkaar, dat kan je toch niet normaal, fatsoenlijk uitspreken?![]()
![]()
De 'ae' in het Latijn is 'ai' dus Actaion. Zo moet je het uitspreken.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kon ik niet wetenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De 'ae' in het Latijn is 'ai' dus Actaion.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoef je niet zo boos op Acta te worden...![]()
Sinds wanneer is Pax novietenhoeder?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoef je niet zo boos op Acta te worden...![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoef je niet zo boos op Acta te worden...Is vaak een reactie van mensen als ze tegen hun eigen onvermogen aanlopen.quote:![]()
Ik ben geen noviet? Dus als Pax mij hoedt maakt dat hem niet per definitie tot novietenhoeder.quote:![]()
Iedereen is gelijkwaardig, volgens de Grondwet. Aldus ben jij ook een noviet of ik een novietenhoeder.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ben geen noviet? Dus als Pax mij hoedt maakt dat hem niet per definitie tot novietenhoeder.![]()
![]()
Wat een onzin, dus we zijn ook allemaal rechterquote:Op maandag 25 maart 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen is gelijkwaardig, volgens de Grondwet. Aldus ben jij ook een noviet of ik een novietenhoeder.whohoo
![]()
![]()
Jij hebt een grondwet geschreven door tchock?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen is gelijkwaardig, volgens de Grondwet. Aldus ben jij ook een noviet of ik een novietenhoeder.![]()
Ziet het als een soort primus inter pares dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen is gelijkwaardig, volgens de Grondwet. Aldus ben jij ook een noviet of ik een novietenhoeder.![]()
Daar heb je me.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ziet het als een soort primus inter pares dan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2013 22:24:54 ]![]()
Komt wel weer goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb de hele dag al zo'n moeite met lezen![]()
Zat net ook hard te neuken op tentamen. Heel steek geschreven over toetreding tot de maatschap terwijl ze iemand in loondienst wilde![]()
Maharbaas.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:14 schreef NotGuilty het volgende:
Ik vind het leuk dat Maharbal er is. Quote mij als je het er mee eens bent.![]()
Morgenvroeg.. Vandaag overdag niks gedaan, nu bijna klaar met hoorcolleges doornemen, zo nog oude tentamens en werkgroepen en slapen, ben op!quote:![]()
Zo hey.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef Ansu het volgende:
[..]
Morgenvroeg.. Vandaag overdag niks gedaan, nu bijna klaar met hoorcolleges doornemen, zo nog oude tentamens en werkgroepen en slapen, ben op!![]()
Ik ga zo maar eens op tijd naar bed, zet ik de wekker wat eerder zodat ik nog wat oude tentamens kan doornemen.
graag verwijderen![]()
Etsoe.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Komt wel goed Etsu.
Hoe spreek je Etsu uit?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2013 22:35:57 ]![]()
Doe ik ook altijd. Ik werd vanochtend nogal boos op mezelf door de wekker om 6u te zettenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Giku het volgende:
Ik ga zo maar eens op tijd naar bed, zet ik de wekker wat eerder zodat ik nog wat oude tentamens kan doornemen.
Levert dat nog wat op bij jou?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Giku het volgende:
Ik heb daar nooit meer rendement uit zo vlak voor m'n tentamen. Liever pak ik gewoon rust voor ik begin.![]()
Zaligheid in het Japans.quote:
Eigenlijk een vrouwennaam, kwam ik na het registreren pas achter
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2013 22:36:47 ]![]()
Dat ga ik woensdag en donderdag maar eens proberen. Om 18u pas tentamen en dan de hele dag niets doenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Levert dat nog wat op bij jou?
Ik heb daar nooit meer rendement uit zo vlak voor m'n tentamen. Liever pak ik gewoon rust voor ik begin.
Vind ik fijner altijd.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat ga ik woensdag en donderdag maar eens proberen. Om 18u pas tentamen en dan de hele dag niets doen![]()
Oude tentamens wel(actief), stof doornemen(passief) eigenlijk niet. Denk maar niet dat ik om 5 uur op sta ofzo hoor, uurtje of 7 moet het wel doen, heb ik een krap uurtjequote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit meer rendement uit zo vlak voor m'n tentamen. Liever pak ik gewoon rust voor ik begin.
graag verwijderen![]()
Je bent natuurlijk ook wel een beetje een vrouwtje.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zaligheid in het Japans.
Eigenlijk een vrouwennaam, kwam ik na het registreren pas achterOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Echt? Zonde om de hele dag niets te doen, vind ik danquote:
Hou ook van jou, Bobbie.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook wel een beetje een vrouwtje.![]()
Ah oke.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Giku het volgende:
[..]
Oude tentamens wel(actief), stof doornemen(passief) eigenlijk niet. Denk maar niet dat ik om 5 uur op sta ofzo hoor, uurtje of 7 moet het wel doen, heb ik een krap uurtje![]()
quote:
Okequote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zaligheid in het Japans.
Eigenlijk een vrouwennaam, kwam ik na het registreren pas achterleuk gevonden !
![]()
Ik ga maar eens slapen
Nja niet niks maar niets studie gerelateerd iig.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Echt? Zonde om de hele dag niets te doen, vind ik dan![]()
![]()
Afwas? Schrobben?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nja niet niks maar niets studie gerelateerd iig.graag verwijderen![]()
Dat heb ik dus ook. Of nouja, liever wel langer doorgaan 'savonds alst moet, want in de ochtend vroeg op..quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit meer rendement uit zo vlak voor m'n tentamen. Liever pak ik gewoon rust voor ik begin.![]()
Daar heb ik ook een hekel aanquote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef Ansu het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Of nouja, liever wel langer doorgaan 'savonds alst moet, want in de ochtend vroeg op..gewoon overdag leren en c'est ca.
![]()
![]()
Hij zou een nachtje slapen over onze vriendschap. Benieuwd.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
Straks gaan we slapen en is Tiesje wakker en begint z'n dag aangezien hij om 17:00 is gaan slapen.![]()
Niks en niemand komt toch tussen jullie?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij zou een nachtje slapen over onze vriendschap. Benieuwd.![]()
![]()
Dat zal nu moeten blijken.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niks en niemand komt toch tussen jullie?![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:18 schreef Actaeon het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Weltrusten iedereen!![]()
Nog geen 2 maanden nu, maar dat is sowieso al langer aan de hand. 13 maart was de FB verklaring, dus dan zijn ze al even bezig geweestquote:![]()
Ja, ik snap dat het kut is, maar zo'n chick verdient het niet om je druk over te maken. Ik snap dat dat wel makkelijk praten is, maar je hebt alleen jezelf er mee, haar vast niet... Hopelijk kan ze dr nieuwe vriendje nu vervelende dingen aandoen.![]()
Weet je in elk geval waarom ze die kutsmoezen had. Nu, zoals D. Grohl in zijn bekende epos All My Life sprak: "Done, done, on to the next one!"quote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog geen 2 maanden nu, maar dat is sowieso al langer aan de hand. 13 maart was de FB verklaring, dus dan zijn ze al even bezig geweest![]()
Inderdaad, met dat onzinverhaaltje bij het uitmaken, stomme trut. Hoe dan ook blijft kut maar je bent uiteindelijk beter af zonder haar. Ooit als je oud en grijs en overgroot opa bent ben je haar echt 10000 keer vergeten. Voor nu is het even over je heen laten komen en zo snel mogelijk je leven voortzetten en haar helemaal verbannen.
[ Bericht 2% gewijzigd door NotGuilty op 25-03-2013 23:50:09 ]![]()
Als je vroeger met pek en veren een stad uit werd geschopt zat dat echt weken aan je vast. Heerlijk.![]()
![]()
jij bent de strafrecht manquote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
Eventueel haar haar aangifte laten verneuken. Of is dat strafbaar?![]()
![]()
Sowieso, als je mij 2 februari dumpt en dan 13 maart alweer op fb je nieuwe relatie aankondigt. Gaat er bij mij niet in dat er niks speelde.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
Straks gaan we slapen en is Tiesje wakker en begint z'n dag aangezien hij om 17:00 is gaan slapen.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij zou een nachtje slapen over onze vriendschap. Benieuwd.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niks en niemand komt toch tussen jullie?Iets eerder wakker dan gehoopt maar toch netjes vind ikquote:
en Spotless het is weer allemaal goed hoor vriend![]()
![]()
![]()
Ik heb dat boek van vorig jaar nog voor Elementair Belastingrecht, Belastingrecht in hoofdlijnen, zo'n lichtblauw boekje, leest wel fijnquote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hoop Inleiding tot het Nederlands belastingrecht. Dat is echt een goed boek.
Ik weet niet wat er voor dit jaar is voorgeschreven Pax
[ Bericht 0% gewijzigd door Heubach op 26-03-2013 05:49:29 ]![]()
GoedemorgenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dus ook 10000 keer herinnerdquote:Op maandag 25 maart 2013 23:44 schreef NotGuilty het volgende:
Inderdaad, met dat onzinverhaaltje bij het uitmaken, stomme trut. Hoe dan ook blijft kut maar je bent uiteindelijk beter af zonder haar. Ooit als je oud en grijs en overgroot opa bent ben je haar echt 10000 keer vergeten. Voor nu is het even over je heen laten komen en zo snel mogelijk je leven voortzetten en haar helemaal verbannen.
graag verwijderen![]()
Scherp zo op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nog niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 05:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb dat boek van vorig jaar nog voor Elementair Belastingrecht, Belastingrecht in hoofdlijnen, zo'n lichtblauw boekje, leest wel fijn
Ik weet niet wat er voor dit jaar is voorgeschreven Pax![]()
![]()
![]()
Rustgevend nummertje zo in de vroege ochtendquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Scherp zo op de vroege ochtend.
graag verwijderen![]()
Oh dan zal er nog wel geen nieuwe druk zijn ofzoquote:
Ik blijf gewoon bij dat boekje van vorig jaar, weet verder niet wat er allemaal veranderd is fiscaal.
Anders heb ik ook nog wel een uitgebreider groter boek van Belasting 1![]()
Vervelend dat er niet gewoon LJN nummers gegeven worden, of een NJ nummer, normaal blad, maar nu steeds een IEF nummer zodat je er alsnog niets aan hebt als je alleen een samenvatting en essentie wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:09 schreef Giku het volgende:
Vervelend dat er niet gewoon LJN nummers gegeven worden, of een NJ nummer, normaal blad, maar nu steeds een IEF nummer zodat je er alsnog niets aan hebt als je alleen een samenvatting en essentie wil.
Hoe ging huurrecht eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie hierboven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
Ik ga 't niet kopen denk ik, kijk tegenwoordig nooit meer in boekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dan zal er nog wel geen nieuwe druk zijn ofzo
Ik blijf gewoon bij dat boekje van vorig jaar, weet verder niet wat er allemaal veranderd is fiscaal.
Anders heb ik ook nog wel een uitgebreider groter boek van Belasting 1![]()
![]()
Is voor Elementair Belastingrecht ook niet nodigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga 't niet kopen denk ik, kijk tegenwoordig nooit meer in boeken
graag verwijderen![]()
Weer op naar het Bushuis om te studeren voor Arbeidsrecht in overnames en reorganisaties en Aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid. Hard life
Ook wel een mooi leven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Weer op naar het Bushuis om te studeren voor Arbeidsrecht in overnames en reorganisaties en Aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid. Hard life![]()
Tijdens een tentamenperiode is mijn leven alles behalve mooiquote:
Geloof 't wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:27 schreef Giku het volgende:
RUG JONGENS:
H(13)14 0026
Dat is onder de bogen toch? Bij de harmonie?![]()
Ik kan dat JVC gewoon niet lezen zonder aan videorecorders en stereotorens te denkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:29 schreef Etsu het volgende:
Straks gesprek met m'n JVC-begeleider. Echt geen zin in.![]()
![]()
Jij met je makkelijk op te zoeken vragen altijd!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:27 schreef Giku het volgende:
RUG JONGENS:
H(13)14 0026
Dat is onder de bogen toch? Bij de harmonie?![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij met je makkelijk op te zoeken vragen altijd![]()
![]()
Je hebt meer met een Philips?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:29 schreef Etsu het volgende:
Straks gesprek met m'n JVC-begeleider. Echt geen zin in.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik heb tentamenstress.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij met je makkelijk op te zoeken vragen altijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
He he, Zo Nie he !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt meer met een Philips?![]()
Wat zijn we weer geestig op deze vroege morgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt meer met een Philips?![]()
Ja! Maar vanmiddag pasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:37 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heb je vandaag tentamen? Succes Ties
dank![]()
![]()
quote:Noord-Korea dreigt met aanvallen op Amerikaans vasteland
Noord-Korea zegt gevechtsklaar te zijn en dreigt met raketaanvallen op de Amerikaanse eilanden Guam, Hawaii en het Amerikaanse vasteland. Dat meldt het Noord-Koreaanse persbureau KCNA.
Het dreigement volgt op vluchten van Amerikaanse bommenwerpers boven het land. China verzoekt de Noord-Koreanen in een reactie om terughoudend te zijn.
Eerder deze maand liet het Amerikaanse ministerie van Defensie weten de raketverdediging aan de westkust van het land met veertien extra raketten te versterken. De Amerikaanse regering maakt zich zorgen over de dreiging van in Noord-Korea. Pyongyang werkt aan atoomwapens en betere langeafstandsraketten waarmee het regime de Verenigde Staten zou kunnen treffen.
Pyongyang dreigde begin deze maand met nieuwe nucleaire tests en bezigde de nodige oorlogstaal. Zelfs een aanval op Zuid-Korea werd verbaal niet geschuwd. Het land heeft de in 1953 overeengekomen wapenstilstand met Zuid-Korea opgeheven. Desondanks lijkt het voorlopig rustig rond de Noord-Koreaanse raketinstallaties.
Het is theoretisch denkbaar dat Noord-Korea de VS aanvalt, stelde NRC-buitenlandredacteur Floris van Straaten eerder al op nrc.nl. Maar dat zal dan zeer waarschijnlijk Amerikaanse doelen betreffen op Zuid-Koreaans grondgebied:
“Pyongyang beschikt nu over een raket die Hawaī of misschien Californië kan bereiken, het land is qua technische kennis echter niet zo ver dat het succesvol een kernkop kan bevestigen. Als het regime het werkelijk wil, zijn aanvallen op Amerikaanse doelen in Zuid-Korea wel denkbaar. En dat hoeft dan niet nucleair: Noord-Korea beschikt ook over chemische en biologische wapens. De vraag is of het dat enorme risico op repercussies, mogelijk ook van China, wil nemen en of Zuid-Korea en de VS een aanval niet op voorhand weten te neutraliseren.”.
![]()
Wacht maar tot later.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga 't niet kopen denk ik, kijk tegenwoordig nooit meer in boeken![]()
Muis met trackballquote:
Bestuurs was echt super goed te doenBijna een uur voor tijd klaar zonder te haasten en iedere vraag beantwoord. Yay.
![]()
topquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:12 schreef Tchock het volgende:
Bestuurs was echt super goed te doenBijna een uur voor tijd klaar zonder te haasten en iedere vraag beantwoord. Yay.
![]()
Het is maar goed dat Noord-Korea zo ver achter loopt qua techniek, anders had het wel eens gevaarlijk kunnen worden.![]()
Zet die lijn voort.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:12 schreef Tchock het volgende:
![]()
Er werd alleen gevraagd naar de criteria voor gerechtvaardigd vertrouwen, die wist ik niet en kon ik nergens vinden dus een beetje slap geluld met termen die ik uit het strafrecht nog wist. Andere negen vragen waren een stukje van een cake.![]()
Bestuurs II was een stuk makkelijker dan I, zo voelt het aan althans.![]()
Nope. Wel privaatrecht maar die vraag ging over niet-nakoming door het bestuursorgaan.quote:
Windmill kende ik sowieso heel goed dus dat was ook niet echt een probleem geweest.![]()
Net gesprek JVC gehad, binnen 10 min kon ik weer gaan, wat een nutteloze activiteit
Toen naar makelaar geweest voor nieuwe woonruimte, zover nog niets interessants.![]()
![]()
Dikke kans dat je malware op je pc hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Ties02 het volgende:
M'n oude hotmail verstuurd spam, wachtwoord al gewijzigd helpt niet
wat nu![]()
Hitmanpro vindt niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dikke kans dat je malware op je pc hebt.![]()
Was bij mij ook, werd ie ineens geblokkeerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Ties02 het volgende:
M'n oude hotmail verstuurd spam, wachtwoord al gewijzigd helpt niet
wat nu. Nooit meer bijgekund.
![]()
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee Etsu, slechts een waarschuwing.
Waarom wil je een andere woonruimte?
En omdat mijn huisbaas raar is. Hij heeft onze appartementen te huur gezet zonder dat wij het wisten, na navraag blijkt dus dat hij heeft gehoord dat mijn huisgenoten weg willen en heeft maar foto's (o.a. van mijn appartement) erop gezet als voorbeeld. Dat vind ik raar.En daarnaast betaal ik per maand zo'n 900 voor alles en dat wordt mij een beetje te duur en mijn ramen kunnen niet eens open.
Overigens veel conflicten met huisbaas gehad waar hij dingen belooft en ze niet nakomt, het huis is slecht geīsoleerd en alles.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: