Nog geen 2 maanden nu, maar dat is sowieso al langer aan de hand. 13 maart was de FB verklaring, dus dan zijn ze al even bezig geweestquote:
Weet je in elk geval waarom ze die kutsmoezen had. Nu, zoals D. Grohl in zijn bekende epos All My Life sprak: "Done, done, on to the next one!"quote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog geen 2 maanden nu, maar dat is sowieso al langer aan de hand. 13 maart was de FB verklaring, dus dan zijn ze al even bezig geweest
jij bent de strafrecht manquote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
Eventueel haar haar aangifte laten verneuken. Of is dat strafbaar?![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
Straks gaan we slapen en is Tiesje wakker en begint z'n dag aangezien hij om 17:00 is gaan slapen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij zou een nachtje slapen over onze vriendschap. Benieuwd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niks en niemand komt toch tussen jullie?
Iets eerder wakker dan gehoopt maar toch netjes vind ikquote:
Ik heb dat boek van vorig jaar nog voor Elementair Belastingrecht, Belastingrecht in hoofdlijnen, zo'n lichtblauw boekje, leest wel fijnquote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hoop Inleiding tot het Nederlands belastingrecht. Dat is echt een goed boek.
Dus ook 10000 keer herinnerdquote:Op maandag 25 maart 2013 23:44 schreef NotGuilty het volgende:
Inderdaad, met dat onzinverhaaltje bij het uitmaken, stomme trut. Hoe dan ook blijft kut maar je bent uiteindelijk beter af zonder haar. Ooit als je oud en grijs en overgroot opa bent ben je haar echt 10000 keer vergeten. Voor nu is het even over je heen laten komen en zo snel mogelijk je leven voortzetten en haar helemaal verbannen.
Scherp zo op de vroege ochtend.quote:
Nog niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 05:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb dat boek van vorig jaar nog voor Elementair Belastingrecht, Belastingrecht in hoofdlijnen, zo'n lichtblauw boekje, leest wel fijn
Ik weet niet wat er voor dit jaar is voorgeschreven Pax
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Scherp zo op de vroege ochtend.
Oh dan zal er nog wel geen nieuwe druk zijn ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:09 schreef Giku het volgende:
Vervelend dat er niet gewoon LJN nummers gegeven worden, of een NJ nummer, normaal blad, maar nu steeds een IEF nummer zodat je er alsnog niets aan hebt als je alleen een samenvatting en essentie wil.
Hoe ging huurrecht eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Ik ga 't niet kopen denk ik, kijk tegenwoordig nooit meer in boekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dan zal er nog wel geen nieuwe druk zijn ofzo
Ik blijf gewoon bij dat boekje van vorig jaar, weet verder niet wat er allemaal veranderd is fiscaal.
Anders heb ik ook nog wel een uitgebreider groter boek van Belasting 1
Is voor Elementair Belastingrecht ook niet nodigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga 't niet kopen denk ik, kijk tegenwoordig nooit meer in boeken
Ook wel een mooi leven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Weer op naar het Bushuis om te studeren voor Arbeidsrecht in overnames en reorganisaties en Aansprakelijkheid uit OD en werkgeversaansprakelijkheid. Hard life
Tijdens een tentamenperiode is mijn leven alles behalve mooiquote:
Geloof 't wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:27 schreef Giku het volgende:
RUG JONGENS:
H(13)14 0026
Dat is onder de bogen toch? Bij de harmonie?
Ik kan dat JVC gewoon niet lezen zonder aan videorecorders en stereotorens te denkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:29 schreef Etsu het volgende:
Straks gesprek met m'n JVC-begeleider. Echt geen zin in.
Jij met je makkelijk op te zoeken vragen altijd!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:27 schreef Giku het volgende:
RUG JONGENS:
H(13)14 0026
Dat is onder de bogen toch? Bij de harmonie?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij met je makkelijk op te zoeken vragen altijd
Je hebt meer met een Philips?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:29 schreef Etsu het volgende:
Straks gesprek met m'n JVC-begeleider. Echt geen zin in.
Ik heb tentamenstress.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij met je makkelijk op te zoeken vragen altijd!
He he, Zo Nie he !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt meer met een Philips?
Wat zijn we weer geestig op deze vroege morgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt meer met een Philips?
Ja! Maar vanmiddag pasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:37 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Heb je vandaag tentamen? Succes Ties
quote:Noord-Korea dreigt met aanvallen op Amerikaans vasteland
Noord-Korea zegt gevechtsklaar te zijn en dreigt met raketaanvallen op de Amerikaanse eilanden Guam, Hawaii en het Amerikaanse vasteland. Dat meldt het Noord-Koreaanse persbureau KCNA.
Het dreigement volgt op vluchten van Amerikaanse bommenwerpers boven het land. China verzoekt de Noord-Koreanen in een reactie om terughoudend te zijn.
Eerder deze maand liet het Amerikaanse ministerie van Defensie weten de raketverdediging aan de westkust van het land met veertien extra raketten te versterken. De Amerikaanse regering maakt zich zorgen over de dreiging van in Noord-Korea. Pyongyang werkt aan atoomwapens en betere langeafstandsraketten waarmee het regime de Verenigde Staten zou kunnen treffen.
Pyongyang dreigde begin deze maand met nieuwe nucleaire tests en bezigde de nodige oorlogstaal. Zelfs een aanval op Zuid-Korea werd verbaal niet geschuwd. Het land heeft de in 1953 overeengekomen wapenstilstand met Zuid-Korea opgeheven. Desondanks lijkt het voorlopig rustig rond de Noord-Koreaanse raketinstallaties.
Het is theoretisch denkbaar dat Noord-Korea de VS aanvalt, stelde NRC-buitenlandredacteur Floris van Straaten eerder al op nrc.nl. Maar dat zal dan zeer waarschijnlijk Amerikaanse doelen betreffen op Zuid-Koreaans grondgebied:
“Pyongyang beschikt nu over een raket die Hawaï of misschien Californië kan bereiken, het land is qua technische kennis echter niet zo ver dat het succesvol een kernkop kan bevestigen. Als het regime het werkelijk wil, zijn aanvallen op Amerikaanse doelen in Zuid-Korea wel denkbaar. En dat hoeft dan niet nucleair: Noord-Korea beschikt ook over chemische en biologische wapens. De vraag is of het dat enorme risico op repercussies, mogelijk ook van China, wil nemen en of Zuid-Korea en de VS een aanval niet op voorhand weten te neutraliseren.”
Wacht maar tot later.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga 't niet kopen denk ik, kijk tegenwoordig nooit meer in boeken
Muis met trackballquote:
topquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:12 schreef Tchock het volgende:
Bestuurs was echt super goed te doenBijna een uur voor tijd klaar zonder te haasten en iedere vraag beantwoord. Yay.
Zet die lijn voort.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:12 schreef Tchock het volgende:
Bestuurs was echt super goed te doenBijna een uur voor tijd klaar zonder te haasten en iedere vraag beantwoord. Yay.
Nope. Wel privaatrecht maar die vraag ging over niet-nakoming door het bestuursorgaan.quote:
Dikke kans dat je malware op je pc hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Ties02 het volgende:
M'n oude hotmail verstuurd spam, wachtwoord al gewijzigd helpt niet
wat nu
Hitmanpro vindt niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dikke kans dat je malware op je pc hebt.
Was bij mij ook, werd ie ineens geblokkeerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Ties02 het volgende:
M'n oude hotmail verstuurd spam, wachtwoord al gewijzigd helpt niet
wat nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |