Oude tentamens wel(actief), stof doornemen(passief) eigenlijk niet. Denk maar niet dat ik om 5 uur op sta ofzo hoor, uurtje of 7 moet het wel doen, heb ik een krap uurtjequote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Levert dat nog wat op bij jou?
Ik heb daar nooit meer rendement uit zo vlak voor m'n tentamen. Liever pak ik gewoon rust voor ik begin.
Je bent natuurlijk ook wel een beetje een vrouwtje.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zaligheid in het Japans.
Eigenlijk een vrouwennaam, kwam ik na het registreren pas achter
Echt? Zonde om de hele dag niets te doen, vind ik danquote:
Hou ook van jou, Bobbie.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook wel een beetje een vrouwtje.
Ah oke.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Giku het volgende:
[..]
Oude tentamens wel(actief), stof doornemen(passief) eigenlijk niet. Denk maar niet dat ik om 5 uur op sta ofzo hoor, uurtje of 7 moet het wel doen, heb ik een krap uurtje
quote:
Okequote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zaligheid in het Japans.
Eigenlijk een vrouwennaam, kwam ik na het registreren pas achter
Nja niet niks maar niets studie gerelateerd iig.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Echt? Zonde om de hele dag niets te doen, vind ik dan
Afwas? Schrobben?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nja niet niks maar niets studie gerelateerd iig.
Dat heb ik dus ook. Of nouja, liever wel langer doorgaan 'savonds alst moet, want in de ochtend vroeg op..quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Levert dat nog wat op bij jou?
Ik heb daar nooit meer rendement uit zo vlak voor m'n tentamen. Liever pak ik gewoon rust voor ik begin.
Daar heb ik ook een hekel aanquote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef Ansu het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Of nouja, liever wel langer doorgaan 'savonds alst moet, want in de ochtend vroeg op..
Hij zou een nachtje slapen over onze vriendschap. Benieuwd.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
Straks gaan we slapen en is Tiesje wakker en begint z'n dag aangezien hij om 17:00 is gaan slapen.
Niks en niemand komt toch tussen jullie?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij zou een nachtje slapen over onze vriendschap. Benieuwd.
Dat zal nu moeten blijken.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niks en niemand komt toch tussen jullie?
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:18 schreef Actaeon het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Weltrusten iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |