Nog geen 2 maanden nu, maar dat is sowieso al langer aan de hand. 13 maart was de FB verklaring, dus dan zijn ze al even bezig geweestquote:
Weet je in elk geval waarom ze die kutsmoezen had. Nu, zoals D. Grohl in zijn bekende epos All My Life sprak: "Done, done, on to the next one!"quote:Op maandag 25 maart 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog geen 2 maanden nu, maar dat is sowieso al langer aan de hand. 13 maart was de FB verklaring, dus dan zijn ze al even bezig geweest
jij bent de strafrecht manquote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef Tchock het volgende:
Eventueel haar haar aangifte laten verneuken. Of is dat strafbaar?![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
Straks gaan we slapen en is Tiesje wakker en begint z'n dag aangezien hij om 17:00 is gaan slapen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij zou een nachtje slapen over onze vriendschap. Benieuwd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niks en niemand komt toch tussen jullie?
Iets eerder wakker dan gehoopt maar toch netjes vind ikquote:
Ik heb dat boek van vorig jaar nog voor Elementair Belastingrecht, Belastingrecht in hoofdlijnen, zo'n lichtblauw boekje, leest wel fijnquote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hoop Inleiding tot het Nederlands belastingrecht. Dat is echt een goed boek.
Dus ook 10000 keer herinnerdquote:Op maandag 25 maart 2013 23:44 schreef NotGuilty het volgende:
Inderdaad, met dat onzinverhaaltje bij het uitmaken, stomme trut. Hoe dan ook blijft kut maar je bent uiteindelijk beter af zonder haar. Ooit als je oud en grijs en overgroot opa bent ben je haar echt 10000 keer vergeten. Voor nu is het even over je heen laten komen en zo snel mogelijk je leven voortzetten en haar helemaal verbannen.
Scherp zo op de vroege ochtend.quote:
Nog niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 05:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb dat boek van vorig jaar nog voor Elementair Belastingrecht, Belastingrecht in hoofdlijnen, zo'n lichtblauw boekje, leest wel fijn
Ik weet niet wat er voor dit jaar is voorgeschreven Pax
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Scherp zo op de vroege ochtend.
Oh dan zal er nog wel geen nieuwe druk zijn ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:09 schreef Giku het volgende:
Vervelend dat er niet gewoon LJN nummers gegeven worden, of een NJ nummer, normaal blad, maar nu steeds een IEF nummer zodat je er alsnog niets aan hebt als je alleen een samenvatting en essentie wil.
Hoe ging huurrecht eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |