Wordt allemaal afgerond.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:02 schreef Osiris024 het volgende:
Hoezo een 10 ?
9 + 0.5 = 9.5
Of wil je die weer naar boven afronden.
Nee, want als je een 6,5 hebt zonder bonus, en met bonus een 7,0, is alsnog een 7. Je moet maar geluk hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze van dat 0.5 bonuspunt ook gelijk wel 1 punt maken
Wees trots op jezelf, hartstikke mooie cijfers heb je!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Etsu het volgende:
Beste FOK!kers,
Op dit moment doe ik 1ste jaar WO rechten op de RuG (Groningen). Aldus kan je voor sommige vakken bonuspunten verdienen voor het tentamen, waaronder voor het vak staatsrecht 1B. Echter, vanwege mijn ziekte paar weken terug, is het mij niet gelukt om 0,5 bonuspunt te verdienen.
Geen probleem, geen man overboord, zal je wel denken. Klopt ook wel. Het is maar een half punt van je cijfer. Maar, nu komt het. Vanmorgen had ik een tentamen voor het desbetreffende vak en blijkt dus dat ik 2 fout heb, wat mij een 9,0 bezorgt. Je snapt waarschijnlijk wel waar ik heen wil gaan: als ik die verrekte bonus had, had ik een 9,5 en had ik een 10.
Klacht: door ziekte bonus niet gehaald en daarmee geen 10 voor een tentamen.
Kom maar op met jullie reacties.
Gewoon de RuG opheffen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Paxcon het volgende:
MC-tentamens op een uni....
Moet niet triester worden zeg
Dat heb ik zelfs op de universiteit nog gehad, had een 8 en dat was het hoogst haalbare want uit principe gaf de docent geen hoger cijferquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
weet je wat pas erg is... toen ik in de 1e middelbare zat stond ik een 10 voor Latijn, maar ik kreeg een 9 op mijn raport omdat de lerares 'uit principe' geen 10 gaf op je eerste raport!
Daarna nooit meer een 10 gestaan natuurlijk
Verkapt kijk-mij-eens-een-mavo-6'jes-rapport-en-uitkering-hebben postquote:Op maandag 25 maart 2013 14:15 schreef TUFKAL het volgende:
verkapt: kijk-mij-eens-uitblinken-op-de-uni-post.
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef -supergirl- het volgende:
Zeikerd
voldoende is voldoende. ik ga altijd voor zessen. 5,5'jes
Nee dan ben je al geen minimalist meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet sowieso voor de 6 gaan, anders heb je geen marge.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef c0nd0r het volgende:
Watje.
Eerst een beetje niet gaan omdat je ongesteld bent. En dan ook nog eens gaan miepen omdát je niet gegaan bent.
Grow a pair.
Dat onderscheidt juist de minimalisten die het ver schoppen in het bedrijfsleven van de minimalisten die in de goot belanden.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Nee dan ben je al geen minimalist meer.
Opgelost slotje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt dat ik niet het bedrijfsleven in ga.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat onderscheidt juist de minimalisten die het ver schoppen in het bedrijfsleven van de minimalisten die in de goot belanden.
Lekker ambtenaartje spelen? dat is hetzelfde als falen hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet het bedrijfsleven in ga.
Dat jij buiten het bedrijfsleven alleen ambtenaar als beroepswereld kent zegt genoeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Lekker ambtenaartje spelen? dat is hetzelfde als falen hoor.
wat ga je doen dan? broezn?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:08 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Dat jij buiten het bedrijfsleven alleen ambtenaar als beroepswereld kent zegt genoeg.
Mooi werk TS. Een poos geleden struinde hier een of andere lamstraal rond, Quit als ik het goed heb. Die kan een voorbeeld nemen aan jouw ruggengraat. En ach, dat het geen tien is....quote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Etsu het volgende:
Beste FOK!kers,
Op dit moment doe ik 1ste jaar WO rechten op de RuG (Groningen). Aldus kan je voor sommige vakken bonuspunten verdienen voor het tentamen, waaronder voor het vak staatsrecht 1B. Echter, vanwege mijn ziekte paar weken terug, is het mij niet gelukt om 0,5 bonuspunt te verdienen.
Geen probleem, geen man overboord, zal je wel denken. Klopt ook wel. Het is maar een half punt van je cijfer. Maar, nu komt het. Vanmorgen had ik een tentamen voor het desbetreffende vak en blijkt dus dat ik 2 fout heb, wat mij een 9,0 bezorgt. Je snapt waarschijnlijk wel waar ik heen wil gaan: als ik die verrekte bonus had, had ik een 9,5 en had ik een 10.
Klacht: door ziekte bonus niet gehaald en daarmee geen 10 voor een tentamen.
Kom maar op met jullie reacties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
Gewoon een 5,5 halen. Hoger is tijdverspilling.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Minstens een 7 halen anders kan je net zo goed een niveau lager gaan doen.
Heb jij de OP wel gelezen?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Minstens een 7 halen anders kan je net zo goed een niveau lager gaan doen.
Klopt, het is eigenlijk niet eens een studie te noemenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid is geen pretstudie.
Jij doet zeker MBO Automonteur?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt, het is eigenlijk niet eens een studie te noemen
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt, het is eigenlijk niet eens een studie te noemen
En terecht!quote:
Ik vraag je wat.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Het is 'mbo'. Zou je toch moeten weten met je rechten
Nee, maar ik denk erover om volgend jaar te beginnen.quote:
Vooral doen, leuke opleidingquote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk er over om volgend jaar te beginnen.
Huidige opleiding voldoet namelijk niet.
- Het niveau van die studiequote:
MC tentamens kunnen minstens zo moeilijk zijn als een tentamen met open vragen, naar mijn ervaring.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Multiple choice in het academisch onderwijs, het moet echt niet gekker gaan worden.
1. Jij hebt ooit in de boeken gekeken?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef TheSolution het volgende:
[..]
- Het niveau van die studie![]()
- Het feit dat er zoveel mensen zijn, die niet weten wat ze willen studeren, en dan maar rechten doen
- Het feit dat de meesten rechtenstudenten serieus denken dat rechten ook maar van enig niveau is![]()
- De enorme arrogantie van de gemiddelde rechtenstudent![]()
- Het feit dat driekwart zo autistisch als de pest is
etc.
Perfecte studie voor de gemiddelde FOK!ker.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef TheSolution het volgende:
[..]
- Het niveau van die studie![]()
- Het feit dat er zoveel mensen zijn, die niet weten wat ze willen studeren, en dan maar rechten doen
- Het feit dat de meesten rechtenstudenten serieus denken dat rechten ook maar van enig niveau is![]()
- De enorme arrogantie van de gemiddelde rechtenstudent![]()
- Het feit dat driekwart zo autistisch als de pest is
etc.
Klopt. Maar dit tentamen was wel een inkoppertje moet ik toegeven, had niet echt superveel voor geleerd.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
MC tentamens kunnen minstens zo moeilijk zijn als een tentamen met open vragen, naar mijn ervaring.
Mag ik je penis aanraken?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef Thorpe het volgende:
Ik had een 9 voor mijn masteronderzoek, dat was ook wel kut.
*uwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, nu ga je om bronnen vragen. Jij weet ook wel hoe rechten bekend staat, en dat er een héleboel mensen rondlopen die het maar kiezen ''omdat ze toch iets moeten doen''. Verder lopen er nou eenmaal behoorlijk wat mensen rond die vrij arrogant zijn, allemaal bij het corrrps zitten; je kent het wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
1. Jij hebt ooit in de boeken gekeken?
2. Bron?
3. Bron?
4. Bron?
5. Bron?
Conclusie: wat een kutuser.
Ja maar - nu ik het zo teruglees kan ik het trouwens niet direct uit de OP opmaken dat het multiple choice vragen waren dus ik weet niet waar ik het vandaan haal - de motivatie achter het antwoord vind ik belangrijker dan het antwoord zelf.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
MC tentamens kunnen minstens zo moeilijk zijn als een tentamen met open vragen, naar mijn ervaring.
Vorige periode had ik er ook zo eentje ja, waarin je over de meeste vragen niet langer dan 10 seconden over hoefde na te denkenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit tentamen was wel een inkoppertje moet ik toegeven, had niet echt superveel voor geleerd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:08 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ohja, nu ga je om bronnen vragen. Jij weet ook wel hoe rechten bekend staat, en dat er een héleboel mensen rondlopen die het maar kiezen ''omdat ze toch iets moeten doen''. Verder lopen er nou eenmaal behoorlijk wat mensen rond die vrij arrogant zijn, allemaal bij het corrrps zitten; je kent het wel.
En inderdaad, ik heb van een aantal vrienden rechtenboeken ingekeken, en ook een rechtenvak gevolgd, maar ik vind het qua niveau nou echt niet hoogstaand. Komt toch echt veelal neer op leren en het befaamde ''analytisch vermogen'' wat je voor réchten zou moeten hebben lijkt me niet logisch. Voor wiskunde of zoiets moet je natuurlijk wel slim zijn, maar met een iq van ~90 kan je ook nog prima een rechtenstudie doen hoor.
?quote:
Teringquote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze van dat 0.5 bonuspunt ook gelijk wel 1 punt maken
Latijnquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
weet je wat pas erg is... toen ik in de 1e middelbare zat stond ik een 10 voor Latijn, maar ik kreeg een 9 op mijn raport omdat de lerares 'uit principe' geen 10 gaf op je eerste raport!
Daarna nooit meer een 10 gestaan natuurlijk
Ik 6 jaar, was best leuk de eerste 4 jaar. En toen moest je die schrijvers gaan lezenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Latijn
Ik heb 2 jaar aan die tyfus vastgezeten
Niet leren, is alles meegenomen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet sowieso voor de 6 gaan, anders heb je geen marge.
het was mijn favoriete vakquote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Latijn
Ik heb 2 jaar aan die tyfus vastgezeten
als ik dat destijds geweten had, had ik er rekening mee gehoudenquote:
Taalnazi'squote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Het is 'mbo'. Zou je toch moeten weten met je rechten
Iemand die rechten studeert, dé studie waar altijd zo pretentieus wordt gedaan over correct taalgebruikt, mag best verbeterd worden als hij zich zo debiel gaat gedragenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Taalnazi's![]()
Echt zwaar irritante mensen.
Uiteraard.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
als ik dat destijds geweten had, had ik er rekening mee gehouden
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Iemand die rechten studeert, dé studie waar altijd zo pretentieus wordt gedaan over correct taalgebruikt, mag best verbeterd worden als hij zich zo debiel gaat gedragen
Omdat?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jou kan ik voor de rest van je FOK!-carrière niet meer serieus nemen.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:23 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Omdat?
Je daar de hersencellen/sociale capaciteiten tekort voor komt?
Zal ik je nog wat leuks vertellen: ik ben doof en ben homoseksueel.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Best kut, studeer je rechten, ben je dom, en nog autistisch ook![]()
Heb je ook alles tegen
Dat eerste is wel kut ja, tweede is niet negatief.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal ik je nog wat leuks vertellen: ik ben doof en ben homoseksueel.
Mn leven![]()
Dit was niet een reactie waar ik me op had verheugd. Jammer weer.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Dat eerste is wel kut ja, tweede is niet negatief.
Als je tenminste niet als relnicht gedraagt
Omdat ik mezelf een beetje zielig vond wordenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit was niet een reactie waar ik me op had verheugd. Jammer weer.
Wat hebben mensen toch tegen andere mensen die zich als een relnicht gedragenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Dat eerste is wel kut ja, tweede is niet negatief.
Als je tenminste niet als relnicht gedraagt
Weet niet, vind ze niet irritant omdat ze homo zijn, maar omdat ze zich irritant gedragenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch tegen andere mensen die zich als een relnicht gedragen
Laat ze toch.
Ah, jij weerquote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Best kut, studeer je rechten, ben je dom, en nog autistisch ook![]()
Heb je ook alles tegen
Ze zullen zich er wel goed bij voelen als ze zich zo gedragen, hoeveel last heb jij daarvan, ze ziet ze hoogstens af en toe als je over straat loopt ofzo?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:28 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Weet niet, vind ze niet irritant omdat ze homo zijn, maar omdat ze zich irritant gedragen
Ik ben niet zo'n relnicht, maar heb wel een gaydar om te weten dat hij een incompetente homo is en nogal onzeker is over zichzelf.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zullen zich er wel goed bij voelen als ze zich zo gedragen, hoeveel last heb jij daarvan, ze ziet ze hoogstens af en toe als je over straat loopt ofzo?
Ohnee, alleen als je echt met ze praat ofzo, of in een groep mee zit. Niet dat dat heel vaal gebeurd, maar ik vind mensen die zich zo overdreven (en nep) á la Gordon ofzo gedragen, gewoon strontirritant.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zullen zich er wel goed bij voelen als ze zich zo gedragen, hoeveel last heb jij daarvan, ze ziet ze hoogstens af en toe als je over straat loopt ofzo?
Maar zeg es, is je vriendin ooit ingenomen door een rechtenstudent? Je bent namelijk nogal pinnig op rechtenstudenten, zie ook: KLB / Rechtenstudentenquote:
Ik ben een incompetente homo ja?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n relnicht, maar heb wel een gaydar om te weten dat hij een incompetente homo is en nogal onzeker is over zichzelf.
heel vaal gebeurdquote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ohnee, alleen als je echt met ze praat ofzo, of in een groep mee zit. Niet dat dat heel vaal gebeurd, maar ik vind mensen die zich zo overdreven (en nep) á la Gordon ofzo gedragen, gewoon strontirritant.
OH NOES TIKFOUTquote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
heel vaal gebeurd![]()
EN DAT DOET GYMNASIUM :")________!!
Nah ik ben ooit verkracht door 20 rechtenstudenten en toen ben ik helemaal opengescheurt. Vandaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar zeg es, is je vriendin ooit ingenomen door een rechtenstudent? Je bent namelijk nogal pinnig op rechtenstudenten, zie ook: KLB / Rechtenstudenten
opengescheurtquote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nah ik ben ooit verkracht door 20 rechtenstudenten en toen ben ik helemaal opengescheurt. Vandaar.
Oh oke, dan begrijp ik het wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nah ik ben ooit verkracht door 20 rechtenstudenten en toen ben ik helemaal opengescheurt. Vandaar.
Ohja moet met dt tog (want sterk werkwoord)?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
opengescheurt
Dit kan je geen tikfouten meer noemen.
Pijnlijk hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Hoe voelt dat nou, door een rechtenstudent op je taalfouten gewezen worden?
Volgens mij vindt hij dat helemaal niet erg aangezien hij behoorlijk trollt en jullie happen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
Hoe voelt dat nou, door een rechtenstudent op je taalfouten gewezen worden?
haha rechtenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid is geen pretstudie.
[..]
[..]
Hoe bevalt je studie rechten ?
Denk je dat je dat intellectueel wel aankan?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef Etsu het volgende:
Op basis van jullie reacties heb ik besloten per direct te stoppen met rechten en voor de rest van m'n leven tulpen te plukken. Dankjewel.Jullie hebben me echt goed geholpen
Nee, ben ik ook te dom voor, maar kan 't proberen toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Denk je dat je dat intellectueel wel aankan?
Hoezo ook. Insinueer je nu dat je voor rechten te dom was? Dat kan namelijk niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ben ik ook te dom voor, maar kan 't proberen toch?
Ja, want het is een pretstudie waar je makkelijk overal 10-en op kan scoren, een 9 is echt te slecht. Dat zou je toch moeten snappen?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:50 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hoezo ook. Insinueer je nu dat je voor rechten te dom was? Dat kan namelijk niet.
Nah, Nederlands recht kan best uitdagend zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, want het is een pretstudie waar je makkelijk overal 10-en op kan scoren, een 9 is echt te slecht. Dat zou je toch moeten snappen?
En daarnaast bestaat rechten-studie uit verschillende takken (fiscaal, notarieel, rechtsgeleerdheid, recht & ict, recht en bestuur), en niet alles is even makkelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:01 schreef superdrufus het volgende:
Om even een oplossing te geven op deze flamewar. Rechten is inderdaad een makkelijke universitaire studie, maar het doel van rechten is het opleiden tot een volwaardig jurist of advocaat. Aangezien de meeste rechtenstudenten jurist worden, is dat hun eindopleiding. De studenten die advocaat worden moeten als advocaat-stagiair na hun masteropleiding tentamens afleggen om advocaat te worden.
De universitaire studie rechten is simpel omdat het voorbereiding is op de advocatuur .
Hangt er vanaf waamee.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
*uwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rekwisieten naar de veldhond.
Maar daarom zou het ook geen universitaire opleiding moeten zijn. Het is puur een beroepsopleiding, maak het dan hbo en bevuil er de universiteiten niet mee.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:01 schreef superdrufus het volgende:
Om even een oplossing te geven op deze flamewar. Rechten is inderdaad een makkelijke universitaire studie, maar het doel van rechten is het opleiden tot een volwaardig jurist of advocaat. Aangezien de meeste rechtenstudenten jurist worden, is dat hun eindopleiding. De studenten die advocaat worden moeten als advocaat-stagiair na hun masteropleiding tentamens afleggen om advocaat te worden.
De universitaire studie rechten is simpel omdat het voorbereiding is op de advocatuur .
Eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Maar daarom zou het ook geen universitaire opleiding moeten zijn. Het is puur een beroepsopleiding, maak het dan hbo en bevuil er de universiteiten niet mee.
Historisch gezien is rechten altijd een universitaire studie geweest. Met het BaMa-systeem wordt het ook moeilijk om rechten te degraderen naar het hbo want voor veel beroepen is een masterdiploma in het recht vereist.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Maar daarom zou het ook geen universitaire opleiding moeten zijn. Het is puur een beroepsopleiding, maak het dan hbo en bevuil er de universiteiten niet mee.
Nee klopt. Heb er altijd wel moeite mee als mensen gaan doen alsof rechten de moeilijkste studie op aarde isquote:Op maandag 25 maart 2013 22:11 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Historisch gezien is rechten altijd een universitaire studie geweest. Met het BaMa-systeem wordt het ook moeilijk om rechten te degraderen naar het hbo want voor veel beroepen is een masterdiploma in het recht vereist.
Waar zie jij in de OP staan dat ik uitdrukkelijk/impliciet beweer dat rechten moeilijk is? Niet. Dus je gezeik in m'n topic gaat niet helemaal op.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:13 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nee klopt. Heb er altijd wel moeite mee als mensen gaan doen alsof rechten de moeilijkste studie op aarde is
Got yaquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Hehe, je bent een studiegenoot van mijn broertje. Hij had het al over iemand die de hele dag op FOK! zit tijdens colleges
Ik denk niet dat ik het ben, want ik zit niet de hele dagen op FOK! tijdens colleges. Maar ben nu wel benieuwd wie z'n broertje is.quote:
Dit was niet per sé tegen jou gerichtquote:Op maandag 25 maart 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie jij in de OP staan dat ik uitdrukkelijk/impliciet beweer dat rechten moeilijk is? Niet. Dus je gezeik in m'n topic gaat niet helemaal op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |