SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed punt. Ik loop de hele dagen aldoor te appen, heb dan ook niet voor niks dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik weet niet wat de onderwerpen van jouw universiteit zijn; maar wij gebruikten "Inleiding belastingheffing ondernemingen en particulieren / 2013".quote:
ene heel fijn, direct en overzichtelijk boekGeneraal?? Pardon??![]()
Oke, er staat dat het nog bekend wordt gemaakt, maar het begint al over twee wekenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik weet niet wat de onderwerpen van jouw universiteit zijn; maar wij gebruikten "Inleiding belastingheffing ondernemingen en particulieren / 2013".
ene heel fijn, direct en overzichtelijk boek![]()
![]()
Ik heb de klapper en ziet er erg somber uitquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik weet niet wat de onderwerpen van jouw universiteit zijn; maar wij gebruikten "Inleiding belastingheffing ondernemingen en particulieren / 2013".
ene heel fijn, direct en overzichtelijk boek
Per werkgroep te voorbereiden opgaven: 5 meerkeuze en 3 open vragen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb de klapper en ziet er erg somber uit
Per werkgroep te voorbereiden opgaven: 5 meerkeuze en 3 open vragen
Werkgroep duurt ook maar een uurtje![]()
Danku.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
In ieder geval een bestuursrecht TT, speciaal voor Acta.![]()
de klapper? moeten jullie een klapper kopen? is die niet digitaal?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Per werkgroep te voorbereiden opgaven: 5 meerkeuze en 3 open vragenGeneraal?? Pardon??![]()
Wat zijn de onderwerpen zoal?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Per werkgroep te voorbereiden opgaven: 5 meerkeuze en 3 open vragen![]()
nee (skere tijden)quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
de klapper? moeten jullie een klapper kopen? is die niet digitaal?![]()
Even gekopieerd:quote:
Belastingen vormen een onderdeel van de samenleving en zijn dan ook net zo kleurrijk als de maatschappij. Het vak Elementair Belastingrecht heeft tot doel u met een aantal facetten daarvan kennis te laten maken. Daarnaast biedt het vak inzicht in het beroepsperspectief van de fiscalist en levert het een bijdrage aan het maken van een keuze voor een vervolgstudie op het gebied van het belastingrecht.
Omschrijving Het onderwijs wordt verzorgd in de vorm van hoorcolleges. Daarin wordt aandacht besteed aan het begrip "belasting", de doelstellingen en gevolgen van belastingheffing, alsmede de verschillende vormen waarin belastingheffing kan plaatsvinden. Vervolgens komen enkele specifieke belastingen aan de orde zoals die momenteel in Nederland worden geheven, te weten de inkomsten-, vennootschap- en omzetbelasting. Verder wordt ook aandacht besteed aan de schenk- en erfbelasting alsmede de loon- en overdrachtsbelasting. Ook de formele aspecten rond belastingheffing, waaronder het doen van aangifte en de rechtsbescherming komen aan bod. Als sluitstuk zal de invordering van belasting aan de orde komen.![]()
Oh best aardig toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Even gekopieerd:
Belastingen vormen een onderdeel van de samenleving en zijn dan ook net zo kleurrijk als de maatschappij. Het vak Elementair Belastingrecht heeft tot doel u met een aantal facetten daarvan kennis te laten maken. Daarnaast biedt het vak inzicht in het beroepsperspectief van de fiscalist en levert het een bijdrage aan het maken van een keuze voor een vervolgstudie op het gebied van het belastingrecht.
Omschrijving Het onderwijs wordt verzorgd in de vorm van hoorcolleges. Daarin wordt aandacht besteed aan het begrip "belasting", de doelstellingen en gevolgen van belastingheffing, alsmede de verschillende vormen waarin belastingheffing kan plaatsvinden. Vervolgens komen enkele specifieke belastingen aan de orde zoals die momenteel in Nederland worden geheven, te weten de inkomsten-, vennootschap- en omzetbelasting. Verder wordt ook aandacht besteed aan de schenk- en erfbelasting alsmede de loon- en overdrachtsbelasting. Ook de formele aspecten rond belastingheffing, waaronder het doen van aangifte en de rechtsbescherming komen aan bod. Als sluitstuk zal de invordering van belasting aan de orde komen.![]()
Laatste pagina's Internationaal er door rammen, arresten leren en dan herhalen. En het is pas acht uur. Normaal moet ik nu nog driekwart doen, ik ben zo trots op mezelf![]()
![]()
![]()
denk het wel. Maar ze pakte wel lekker alle kutonderwerpen eruit. Wor, schulden maten na uittreden..quote:![]()
De Worquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
denk het wel. Maar ze pakte wel lekker alle kutonderwerpen eruit. Wor, schulden maten na uittreden..Maatschap is wel leuk. Sowieso het hele structuurregime en alles wat daar mee te maken heeft is zo saai
![]()
![]()
Ik vind personenvennootschappen ook wel leukVaak ook een beetje een ondergesneeuwd onderwerp. Beetje jammer dat er vaak superveel op de BV gefocust wordt.
![]()
hier dus absoluut niet. 35/100 was bvquote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef Actaeon het volgende:
Ik vind personenvennootschappen ook wel leukVaak ook een beetje een ondergesneeuwd onderwerp. Beetje jammer dat er vaak superveel op de BV gefocust wordt.
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Etsu het volgende:
JAAAA EINDELIJK LEVEL VOLTOOID NA 2 DAGEN RUZIE MAKEN.
#candycrush![]()
![]()
![]()
Vreselijke dagOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
onder de wg docent van goederenrecht zou ik wel willen schrijven. Maar ben er absoluut niet mee bezig.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef Actaeon het volgende:
Heb je ook al een scriptiebegeleider op het oog Yreal eigenlijk?![]()
Nouja, dit:quote:Vervolgens begon ik niet lekker aan het tentamen en het was ook nog eens een lastig tentamen waarbij ik moest rekenen en wat is nou net hetgeen een rechtenstudent over het algemeen niet kan: juist jaquote:Op maandag 25 maart 2013 16:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nieuw dieptepunt voor de UvA: docenten die niet op tijd komen opdagen voor het tentamen
En eigenlijk moet ik nu ook studeren, maar moe en geen zin.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Die kerel heeft z'n P nog niet eens en jij begint al over scripties?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef Actaeon het volgende:
Heb je ook al een scriptiebegeleider op het oog Yreal eigenlijk?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Schatje toch. Een aai over je bolletje.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nouja, dit:
[..]
Vervolgens begon ik niet lekker aan het tentamen en het was ook nog eens een lastig tentamen waarbij ik moest rekenen en wat is nou net hetgeen een rechtenstudent over het algemeen niet kan: juist ja
En eigenlijk moet ik nu ook studeren, maar moe en geen zin.
![]()
5 jaar studeren en nog steeds geen P?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die kerel heeft z'n P nog niet eens en jij begint al over scripties?![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schatje toch. Een aai over je bolletje.
Maar gezien je onderwerp, je had immers als een onderwerp tochquote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
onder de wg docent van goederenrecht zou ik wel willen schrijven. Maar ben er absoluut niet mee bezig.Hij had al een onderwerp bedachtquote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die kerel heeft z'n P nog niet eens en jij begint al over scripties?![]()
![]()
Oh Yreal tochquote:
Je weet wat ze zeggen: vier keer is scheepsrecht.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Yreal het volgende:
Ik ga overigens dit jaar voor de 4de keer op voor een pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Maar ik weet nog steeds niet of het voor je master of bachelorthesis is?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Yreal het volgende:
Ik ga overigens dit jaar voor de 4de keer op voor een p![]()
geen idee. Ik weet wel dat ik erover wil schrijvenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Maar ik weet nog steeds niet of het voor je master of bachelorthesis is?![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
geen idee. Ik weet wel dat ik erover wil schrijvenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen: vier keer is scheepsrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aah oke, ik dacht dat je plannen iets concreter waren alquote:Op maandag 25 maart 2013 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
geen idee. Ik weet wel dat ik erover wil schrijven![]()
![]()
Hihihihhi kijk Pax, je verdient geen felicitatiequote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef NotGuilty het volgende:
Etsu gefeliciteerd met je cijfer en Bobbie: Wat kut, stomme kutrekenopleiding ook![]()
![]()
![]()
Etsu. Doe eens aardig tegen Pax.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hihihihhi kijk Pax, je verdient geen felicitatie![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hihihihhi kijk Pax, je verdient geen felicitatie
quote:![]()
![]()
Die film op SBS6 is wel leukEven kijken ter ontspanning na deze vermoeiende dag. Bestuursrecht kan wel wachten.
![]()
Dat Grey's Anatomy was jij toch fan van? Is op net5.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
Die film op SBS6 is wel leukEven kijken ter ontspanning na deze vermoeiende dag. Bestuursrecht kan wel wachten.
![]()
Heb al afgekeken tot seizoen 8quote:Op maandag 25 maart 2013 21:09 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat Grey's Anatomy was jij toch fan van? Is op net5.![]()
![]()
niet echt..quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Ansu het volgende:
[..]
Hallo! Ik las snel iets over tt niet zo chill?
En NG, hoe bevalt de nieuwe serie?![]()
Nog niet gekeken, mijn gekochte bestand doet een beetje raar. Ga zometeen een nieuwe poging doenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Ansu het volgende:
[..]
Hallo! Ik las snel iets over tt niet zo chill?
En NG, hoe bevalt de nieuwe serie?![]()
![]()
Weet ik veel ik viel er ook maar midden in, wat had Pax dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hihihihhi kijk Pax, je verdient geen felicitatie![]()
![]()
Pax![]()
![]()
Pax heeft altijd wel een hoog of goed cijfer![]()
![]()
Pax heeft een 8,5, wat ook neerkomt op een 9.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:14 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Weet ik veel ik viel er ook maar binnen in, wat had Pax dan?![]()
Pax![]()
![]()
Pax heeft altijd wel een hoog of goed cijfer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: