quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een prachtig gebaar van Ruud Gullit.
Hij is een hommoquote:
Welk gebaar? Een middelvinger?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Is toch leuk, niets mis meequote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Al die mensen die hiervoor naar de DWDD studio zijn gekomen
Als ze het niet redden is hij de eerste die belt om zijn poen terug te krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij gaf 1euro maarquote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij kende hem zelf ook niet, zat maar lalala te zingen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Darkestrah het volgende:
Gevalletje 'niemand kent het couplet'?
Estelle zal jalours zijn.quote:
Ja naar uitwedstrijden kan niet meer dan is dit toch een leuk alternatief. Ik neem aan dat het wel een buscombi is?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Al die mensen die hiervoor naar de DWDD studio zijn gekomen
Dat ze vooral elkaar opruimen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk gaan ze allemaal kapot met hun jihad daar.
Ik verwachtte*quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Bayswater het volgende:
Ik verwachte passie, maar dit was KUTMUZIEK!
Nee joh, die stelen op het laatste moment.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
Betaalde ook altijd netjes op tijd?
.
Heb je gelijk in, slip van de nagelquote:
Ik vind het goed, ouwe zuurpruim.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet doen, anders gaan we op jouw matige spelling letten.
http://fok.nl/sherlock/?b(...)cied422¬intopic=0quote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet doen, anders gaan we op jouw matige spelling letten.
Zal te maken hebben met "over de doden niets dan goeds"?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waarom is die dode nu opeens onherkenbaar in beeld
quote:
Tot achter zijn ogen. Kijkt er al scheel van.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Ambrosius&about=ajacied422¬intopic=0
Gaat het wel goed met je?
Met een kleine aanpassing klaar voor Sesamstraat.quote:
Gewoon lynchen bij het thialf stadion die nare jongenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef alors het volgende:
[..]ja ik hoor dus nooit zulke positieve verhalen over hem.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef marcodej het volgende:
Sinds zijn mysterieuze blessure is hij niet meer zo goed.
Als je positieve verhalen over sporters hoort is dat meestal niet best.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef alors het volgende:
Succesvol zijn mag nietquote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef alors het volgende:
Niet echt.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij rijdt dit seizoen harder dan ooit.
Hij moet Nadal maar om advies vragen, die was na zijn blessure wel meteen goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef marcodej het volgende:
Sinds zijn mysterieuze blessure is hij niet meer zo goed.
Whehe scherpquote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je positieve verhalen over sporters hoort is dat meestal niet best.
5 km zijn wel echt goed.quote:
Van mensen die bij hem in de klas hebben gezeten toen hij dus nog niet zo succesvol was als nu. Maar op tv vind ik hem ook sympathiek overkomen hoor.quote:
Als Naomi onze schaatsequipe eens zou verwennen krijgen we minstens 6 keer goud bij de mannen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Adelante het volgende:
Volgens Johan Derksen komt dit allemaal door Naomi
Dat is ook zo'n starfuckertje inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Adelante het volgende:
Volgens Johan Derksen komt dit allemaal door Naomi
Dat heb ik met voetbalquote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Je kunt beter naar het groeien van gras kijken dan naar een 10 Km. rit schaatsen,
Alsof je schooltijd iets zegt over hoe je later wordt.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Van mensen die bij hem in de klas hebben gezeten toen hij dus nog niet zo succesvol was als nu. Maar op tv vind ik hem ook sympathiek overkomen hoor.
Zjaloezie.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Van mensen die bij hem in de klas hebben gezeten toen hij dus nog niet zo succesvol was als nu.
Karakter verandert niet zoveel met de tijd hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je schooltijd iets zegt over hoe je later wordt.
Jong geslagen is oud misdragen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het schijnt dat heelveel bn'ers zijn gepestdquote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker tegen de meute aanschoppen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je vast een kutargument voor.
Ik ook. Ik kijk nog liever naar dwdd dan naar voetbal.quote:
Dat is alleen als er een heeele lange strafschoppenreeks is.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Bij voetbal kan je tenminste nog het gras zien groeien.
Maar jij bent een vrouw, dan is het niet bijzonder.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk nog liever naar dwdd dan naar voetbal.
Ik moet er ook een ietwat vanquote:
Tis schaatsen hequote:
Het is nou eenmaal geen voetbal.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Dat vond ik ook zo sneu, er zat geen kip.
Het is een beetje als een WK korfbalquote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Nou, daarbinnen ook voor 99,9% hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schaatsen buiten Nederland, Noorwegen en Canada
Nee, omdat niemand het boeit buiten Nederland die onzin.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
bowls is saaierquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
Hoe dat mogelijk is?Schaatsen is zo ongeveer de meest saaie sport allertijden.
De korte afstanden vind ik wel spannend. Maar 10 km vind ik ook saai.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
Dat is geen sport.quote:
Ooit naar curling en korfbal gekeken?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
? De hele hal was oranjequote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Dat is spectaculairder.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit naar curling en korfbal gekeken?
Zag ik van het weekend toevallig, curlingquote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bolt is ook niet veel aan?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Er komt geen tactiek aan te pas. Het is gewoon 'heel hard schaatsen'
[..]
Dat is geen sport.
Houd je bek over korfbal, psv-supporter.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog zo'n superinteressante sportquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is een beetje als een WK korfbal
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag ik van het weekend toevallig, curlingDat is lachen man.
curling is geweldig om naar te kijkenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond t echt kutquote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag ik van het weekend toevallig, curlingDat is lachen man.
En dan is er eens in de 20 jaar een wedstrijd over 199km en dan zit het ganse land in het noorden of is niet van de tv weg te slaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, daarbinnen ook voor 99,9% hoor.
oeps, jij post hier ook meequote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek over korfbal, psv-supporter.
Ik doelde op de stoeltjesquote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een prijsuitreiking, zaten drie man en een paardenkop.
Bij korfbal hebben de dames tenminste nog korte rokjes. Beter dan die lelijke pakken bij het schaatsen waar ze allemaal een dikke reet in lijken te hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
Vorig jaar was ik bijna bij een korfbalwedstrijd aanwezig, kampioenswedstrijd, alles. Maar dat werd afgezegd
quote:
Met het mes in zijn rug zou het moeten heten.quote:
Eigenlijk vooral triestquote:
Lekker gek!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Dat is z'n plan bij elke plaat die hij maakt.
De Weg en Geef Mij Je Angst. Lekker origineel.quote:
En het kon daar zo mooi zijn.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Het is een nacht vond ik ook nog leuk trouwens.
Bij PSV gaan ze altijd 'back to basic'.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat ie volgend jaar ook in het PSV stadion zingen. Die zijn dit niveau wel gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |