Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Ik ga voor niet-niet vandaag. Ja, ik weet het ben een watje. Eigenlijk ben ik in het verkeerde land geboren. Maar vanaf woensdag ben ik weer van de partij. Er tegenaan! Komen alle mooiweerlopers hun holletje weer uit.
Op maandag 25 maart 2013 17:20 schreef bloodymary1 het volgende: Ik ga voor niet-niet vandaag. Ja, ik weet het ben een watje. Eigenlijk ben ik in het verkeerde land geboren. Maar vanaf woensdag ben ik weer van de partij. Er tegenaan! Komen alle mooiweerlopers hun holletje weer uit.
Woensdag is het maar 2 graden warmer dan vandaag hoor Ik sla deze hele week over denk ik, ben het echt zo zat, zeker met windkracht 5-6 oostenwind steeds, laat maar zitten dan.
Net eerst samen met een vriendin een stukje gelopen die als ze zelf gaat lopen veel te snel gaat en thuis komt met zere knieën (heel gek, na maanden niet lopen 5k sub 30 ( )). Was wel fijn, gewoon heel rustig hobbelen, tussendoor wandelen, en wat ouwehoeren. Daarna zelf nog een rustig rondje gedaan, maar ik kreeg na een km of 3 pijn in m'n maag dus eerder gestopt dan ik van plan was.
Het was trouwens best heel lekker buiten! Niet heel veel last van de wind gehad, en in het zonnetje was het heerlijk
Woensdag is het maar 2 graden warmer dan vandaag hoor Ik sla deze hele week over denk ik, ben het echt zo zat, zeker met windkracht 5-6 oostenwind steeds, laat maar zitten dan.
Volgens de berichten wordt het hier zonnig en 6 (woon in het zuiden) en dat is al een stuk beter en daarna gaat het alleen maar omhoog.
Gisteren al een beetje een planning gemaakt voor de vakantie. 3 weken naar Italie in juni! Al helemaal zin om daar te gaan lopen. In de heuvels en in de zon. Warmte
Vorige week nog wel gewoon met kort shirt onder m'n jas, ook niet koud gehad, maar ondanks dat de temperaturen hetzelfde zijn als vorige week is het wel harder gaan waaien
Op maandag 25 maart 2013 16:59 schreef bloodymary1 het volgende: Ik vind die kant en klare schema's niet zo fijn omdat er ook meteen de datum bij staat etc., ik vind ze niet zo handig. Je kunt beter een papieren schema opzoeken en deze kun je dan wel heel handig invoeren in Runkeeper, dat gaat echt heel makkelijk.
Ik neem aan dat je ook wel kunt schuiven met de schema's in Runkeeper? Ik zal er vanavond eens goed naar kijken
Op maandag 25 maart 2013 17:46 schreef Levitas het volgende: En nu GotC TS is, wil ik je vragen of je dit in de OP kunt zetten [ code verwijderd ]
[..]
Ik neem aan dat je ook wel kunt schuiven met de schema's in Runkeeper? Ik zal er vanavond eens goed naar kijken
Tuurlijk zal dat kunnen, maar als je dan een keer in positieve of negatieve zin af wil wijken dan kan het niet (al zal daar ook wel weer een foefje voor zijn). En het er handmatig in zetten is echt in een minuut gebeurd.
Tuurlijk zal dat kunnen, maar als je dan een keer in positieve of negatieve zin af wil wijken dan kan het niet (al zal daar ook wel weer een foefje voor zijn). En het er handmatig in zetten is echt in een minuut gebeurd.
Het gaat mij niet zo zeer om het gemak van het erin zetten o.i.d, maar meer dat het trainingsschema ergens op gebaseerd is en me vooruit kan helpen. Ik zou voor mezelf geen goed(!) trainingsschema kunnen maken, omdat ik daar gewoonweg niet genoeg ervaring voor heb. De personen die de schema's bij Runkeeper hebben gemaakt, lijken er verstand van te hebben (geen beginners in ieder geval).
Ik heb mijn finish filmpje ook gezien en dat is niet uiterst charmant....ben benieuwd naar de foto's Naar mijn idee liep ik helemaal alleen met 2 lopers ver voor mij...terwijl het op het filmpje erg druk is (was teveel met mezelf bezig denk ik)
Enne Kwaitnait, volgens mij ben je er dan idd bijna...laatst week ofzo van Evy zou ik zeggen. Goed beizg