Ik bedoelde dat de zombies van TWD niet op de zombies van World War Z gebaseerd zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:35 schreef AureliusM het volgende:
[..]
World War Z is geschreven door Max Brooks en geschreven uit het oogpunt van iemand die, na een tienjarige zombieuitbraak (oorlog) verslag schrijft daarover.
Nee Governor heet Philip Blake en Milton Mamet, dus dat ligt niet zo voor de hand.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:27 schreef yamiown het volgende:
Niemand anders die denkt datMilton en de gov broers zijn?
Ik sluit het niet helemaal uit, maar ik verwacht het niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:27 schreef yamiown het volgende:
Niemand anders die denkt datMilton en de gov broers zijn?
Baas!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even een karikatuur gemaakt![]()
[ afbeelding ]
dit...heel voorspelbaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Milton zal doodgaan in een poging om The Governor tegen te houden, maar daarvoor komt hij nog te weten dat Andrea zit opgesloten en laat hij dat de groep weten, die haar bevrijden. Tyreese en Sasha zullen ontdekken dat The Governor niet spoort en zich wederom bij de groep aansluiten. Nou, dan zijn we al klaar.
let's hope soquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:38 schreef truedestiny het volgende:
[..]
neeuuh zo gaat het niet gebeuren.
Ik denk eerder aan een zwager, ze hebben wel een belangrijke band, en ik kijk er niet vreemd van op dat de moeder van dat zombiemeisje de zus van Milton bleek te zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee Governor heet Philip Blake en Milton Mamet, dus dat ligt niet zo voor de hand.
Daryls new crossbowquote:
Wat voor jou 1 en 2 en 3 is, is voor mij 2 en 3 en 1.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van The Walking Dead op een of andere manier, maar toch heb ik Breaking Bad en Game of Thrones op de nummers 2 en 3 staan van mijn top 3
Aah dat wist ik niet, ik weet sowieso niet veel achternamen van de personages.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee Governor heet Philip Blake en Milton Mamet, dus dat ligt niet zo voor de hand.
Meest epische serie die ik ooit gezien heb! Echt genieten die serie!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
het komt er niet echt bij in de buurt maar het trekt hetzelfde volk aan denk ik
shit heet niet voor niets failing skies
[..]
dan heb je ook nog die vader/zoon combo die altijd bij ze in de buurt is
moet ook nog wat mee gaan gebeuren ... daar gaat iig 1 dooie vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kurk_droog op 27-03-2013 01:15:59 ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Meest epische serie die ik ooit gezien heb! Echt genieten die serie!
En dat einde van seizoen 2...Ally or enemy? Echt niemand geeft een fuck
ben ze zelf ook weer aan het downloaden gewoon omdat ik zo moest lachen toen ik die reeks alleen al doorbladerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Heb je die trailer gezien van die nieuwe zombie-film met Brad Pit ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de zombies van TWD niet op de zombies van World War Z gebaseerd zijn.
Zou ook knap zijn, aangezien The Walking Dead drie jaar ouder is.![]()
Robert Kirkman zegt z'n zombies op die van Romero's Night of the Living Dead gebaseerd te hebben. (Dus niet op de latere Romero zombies, die aanzienlijk sterker, sneller en slimmer waren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Oh god ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:47 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb je die trailer gezien van die nieuwe zombie-film met Brad Pit ?
Die heet volgens mij ook World War Zdaar zijn de zombies pas ziekelijk haha
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |