Ik vind het best want Laura heeft weer een verhaal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
met die Mike weten ze het ook niet he eerst zet hij heel tof Nina en de Sanders voor lul om vervolgens weer zulke idioten dingen te laten doen.

Misschien dat Noud iets met die Monica begint?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Nina zeikt teveel, Noud moet bij haar weg.
 Heeft Bing weer een reden het gaspedaal iets te hard in te trappen
 Heeft Bing weer een reden het gaspedaal iets te hard in te trappen  

Hopelijk!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Sjoerd gaat echt zo op zijn lazer krijgen!

Go dokter Anton!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Sjoerd gaat echt zo op zijn lazer krijgen!

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:36 schreef Koosnaam het volgende:
Volgens mij valt het reuze mee, hoeveel er de laatste tijd gepost wordt over de oude seizoenen.
Er worden weleens verhaallijnen met elkaar vergeleken, klaarblijkelijk kunnen sommigen zich daar al aan irriteren.

Dit! Erg irritant om constant te lezen hoe alles zoveel beter was. Af en toe een opmerking okay maar hele epistels worden toch quite boring en voorspelbaar. Helaas mag je hier dan je mening niet ventileren en word je weg gebonjourd wat me overigens een beetje doet denken aan bejaarden bij de plaatselijke bingo club die geen nieuwe spelers dulden:p stelletje ouwe zuurpruimen.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:36 schreef Koosnaam het volgende:
Volgens mij valt het reuze mee, hoeveel er de laatste tijd gepost wordt over de oude seizoenen.
Er worden weleens verhaallijnen met elkaar vergeleken, klaarblijkelijk kunnen sommigen zich daar al aan irriteren.

Dat mag je vinden, maar eerlijk is eerlijk: er zijn hier dagen dat er nauwelijks over de huidige reeks gesproken wordt. Afgelopen woensdag nog: geen enkele post over de aflevering van die avond.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef solea het volgende:
[..]
Dit! Erg irritant om constant te lezen hoe alles zoveel beter was. Af en toe een opmerking okay maar hele epistels worden toch quite boring en voorspelbaar. Helaas mag je hier dan je mening niet ventileren en word je weg gebonjoured wat me overigens een beetje doet denken aan bejaarden bij de plaatselijke bingo club die geen nieuwe spelers dulden:p stelletje ouwe zuurpruimen.

Dank je dat ik dat mag vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar eerlijk is eerlijk: er zijn hier dagen dat er nauwelijks over de huidige reeks gesproken wordt. Afgelopen woensdag nog: geen enkele post over de aflevering van die avond.
En daarnaast; wat is er op tegen om over de oude seizoenen te praten? Ik blijf me afvragen waarom sommigen dat zo vervelend vinden. Immers, zonder die oude seizoenen zou de huidige reeks niet eens bestaan.
Oh, en nog iets: je verwijt nu wel dat "wij" het maar constant over de oude seizoenen hebben, maar tot nu toe heb je zelf alleen maar lopen zeiken dat wij dat aan het doen zijn. En dat terwijl je zelf nog niets inhoudelijks over de huidige (of oude) reeks gepost hebt in dit topic. Over "quite boring" gesproken
 Weet je als ik weer dat gemiep lees over hoe Ludo vroeger zo een baas was en dat die en die en die weer terug moeten komen dan denk ik life goes on! Zelfs in Meerdijk en dan zelfs 5 x zo snel
  Weet je als ik weer dat gemiep lees over hoe Ludo vroeger zo een baas was en dat die en die en die weer terug moeten komen dan denk ik life goes on! Zelfs in Meerdijk en dan zelfs 5 x zo snel   Get over it! Maar eerlijk is eerlijk ik ben idd geen fervente poster maar ik lees hier wel graag en moet ook vaak grinniken.. en waarschijnlijk moest ik toen ik de zoveelste 'vroeger dit en dat' even mijn gefrustreerde ei kwijt.. c'est tout
  Get over it! Maar eerlijk is eerlijk ik ben idd geen fervente poster maar ik lees hier wel graag en moet ook vaak grinniken.. en waarschijnlijk moest ik toen ik de zoveelste 'vroeger dit en dat' even mijn gefrustreerde ei kwijt.. c'est tout   

Graag gedaanquote:
 Nee, ik vind dat ieder hier zijn/haar eigen mening mag hebben hoor. Er zijn hier weleens mensen geweest die hun mening er persé moesten doordrammen, maar voor de rest gaat het er hier gewoon leuk aan toe, vind ik
 Nee, ik vind dat ieder hier zijn/haar eigen mening mag hebben hoor. Er zijn hier weleens mensen geweest die hun mening er persé moesten doordrammen, maar voor de rest gaat het er hier gewoon leuk aan toe, vind ik 
Tja, ik ben een fan van de eerste zes seizoenen en zit met afschuw te kijken naar de huidige reeks, terwijl een ander dat juist andersom heeft. Ieder zijn/haar ding, ik ga niemand dwingen hetzelfde leuk te vinden als ik vind. En ja, soms maak ik een vergelijking tussen vroeger en nu, en zeg ik dat het vroeger inhoudelijker sterker in elkaar zat, maar als een ander het daar niet mee eens is ga ik niet over mijn toeren. Tis niet van levensbelang voor mij hoorquote:Weet je als ik weer dat gemiep lees over hoe Ludo vroeger zo een baas was en dat die en die en die weer terug moeten komen dan denk ik life goes on! Zelfs in Meerdijk en dan zelfs 5 x zo snelGet over it!

Prima dat je dat hebt gedaan, tenmiste dat vind ikquote:Maar eerlijk is eerlijk ik ben idd geen fervente poster maar ik lees hier wel graag en moet ook vaak grinniken.. en waarschijnlijk moest ik toen ik de zoveelste 'vroeger dit en dat' even mijn gefrustreerde ei kwijt.. c'est tout
 Al betekent het niet dat ik ophoud met posten over de oude seizoenen; dat blijf ik gewoon doen, eenmaal omdat ik daar meer affiniteit mee heb. Een tip: lees dat soort posts gewoon niet en maak je er niet zo druk om
 Al betekent het niet dat ik ophoud met posten over de oude seizoenen; dat blijf ik gewoon doen, eenmaal omdat ik daar meer affiniteit mee heb. Een tip: lees dat soort posts gewoon niet en maak je er niet zo druk om  

Je mag uiteraard alles vinden, maar dat mogen wij ook. En geen van ons kan de ander verbieden ergens over te praten. Het standpunt van de mods is dat je over dingen die je niet aanstaan of die je niet boeiend vindt heen leest. Uiteraard mag je even stoom afblazen over dit onderwerp, maar er gaat verder niks veranderen aan eventueel postgedrag over vroeger. Tenzij de moderators dit niet toestaan, maar die vinden het prima.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:28 schreef solea het volgende:
[..]
Dank je dat ik dat mag vindenWeet je als ik weer dat gemiep lees over hoe Ludo vroeger zo een baas was en dat die en die en die weer terug moeten komen dan denk ik life goes on! Zelfs in Meerdijk en dan zelfs 5 x zo snel
Get over it! Maar eerlijk is eerlijk ik ben idd geen fervente poster maar ik lees hier wel graag en moet ook vaak grinniken.. en waarschijnlijk moest ik toen ik de zoveelste 'vroeger dit en dat' even mijn gefrustreerde ei kwijt.. c'est tout

Eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg ontzettend de kriebels van nina met dat kind. arme noud, je zal maar met zo'n bastaard opgezadeld zijn en niet doorhebben dat je alleen als voetveeg uit de kast getrokken wordt.
en lorena en mike, mag die lijn aub snel afgelopen zijn? laat lorena aub zo snel mogelijk dr hotel verliezen en mike met de buit naar verweggistan verhuizen

Dat vroeg ik me ook af, misschien wil ze niet samen met Wiet aan die opleiding beginnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Liegen dat je bent afgewezen, waarom nu weer.

Laten we het ook delen, stuur het ook door naar je vrienden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:35 schreef vencodark het volgende:
Wat een zielige scène waarbij ze dat filmpje gaan bekijken en delen.

Kwebbelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:35 schreef vencodark het volgende:
Wat een zielige scène waarbij ze dat filmpje gaan bekijken en delen.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl

quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Waarom een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anton en Bianca zijn een goed stel. Periode dat hij vreemdging was niks maar nu heeft hij al mijn sympathie terug. Anton doet mij aan Robert denken.

Omdat het iets is dat pas maandag gebeurt. Misschien kan het zonder, maar liever 1 teveel dan 1 te weinig.quote:

Klopt, die periode van vreemd gaan dat is iets typisch van de schrijvers die soms even 'een andere kant' van een personage willen laten zien, gelukkig hebben ze hem niet laten ontsporen.quote:Anton en Bianca zijn een goed stel. Periode dat hij vreemdging was niks maar nu heeft hij al mijn sympathie terug. Anton doet mij aan Robert denken.

Ik was inderdaad ook blij dat Bianca en hij niet uit elkaar gingen. De Bouwhuisjes (zonder Tim!) zijn echt mijn favoriete personages nu. Jammer van Sjoerd maar ik hoop dat het van korte duur is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat het iets is dat pas maandag gebeurt. Misschien kan het zonder, maar liever 1 teveel dan 1 te weinig.
[..]
Klopt, die periode van vreemd gaan dat is iets typisch van de schrijvers die soms even 'een andere kant' van een personage willen laten zien, gelukkig hebben ze hem niet laten ontsporen.

Ik vind Tim ook niet echt een leuk personage.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen.... Edwin vervangen voor Tim was totaal niet nodig geweest....

Deze oude zuurpruim is anders best benieuwd, naar wat jij van gtst van afgelopen week vond?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef solea het volgende:
[..]
Dit! Erg irritant om constant te lezen hoe alles zoveel beter was. Af en toe een opmerking okay maar hele epistels worden toch quite boring en voorspelbaar. Helaas mag je hier dan je mening niet ventileren en word je weg gebonjourd wat me overigens een beetje doet denken aan bejaarden bij de plaatselijke bingo club die geen nieuwe spelers dulden:p stelletje ouwe zuurpruimen.

Laten gaan joh, we lieten allang weer zien hoe het wel moet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Deze oude zuurpruim is anders best benieuwd, naar wat jij van gtst van afgelopen week vond?
Want ik heb jou mening over het huidige gtst, hier volgens mij ook nog nooit gelezen!

Dat is waar ja!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laten gaan joh, we lieten allang weer zien hoe het wel moet.

beste toffe acteur maar hij doet niks dat personage.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen.... Edwin vervangen voor Tim was totaal niet nodig geweest....

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ach deze oude zuurpruimen vinden dat wij...die de huidige gtst geweldig vinden, op de forum van live gtst moeten posten....maar als ik gtst kijk, dan ben ik niet op de pc bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef solea het volgende:
[..]
Dit! Erg irritant om constant te lezen hoe alles zoveel beter was. Af en toe een opmerking okay maar hele epistels worden toch quite boring en voorspelbaar. Helaas mag je hier dan je mening niet ventileren en word je weg gebonjourd wat me overigens een beetje doet denken aan bejaarden bij de plaatselijke bingo club die geen nieuwe spelers dulden:p stelletje ouwe zuurpruimen.

tja. zo kan je het ook zeggen...of het is jullie 'macht' (voor zover die je hebt...niet dus) laten geldenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laten gaan joh, we lieten allang weer zien hoe het wel moet.

de huidige gtst is geweldigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Deze oude zuurpruim is anders best benieuwd, naar wat jij van gtst van afgelopen week vond?
Want ik heb jou mening over het huidige gtst, hier volgens mij ook nog nooit gelezen!

quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik nu weer lees op Mediacourant:
[..]______________________________
Bij Ferry wil ik dat helemaal niet weten..quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
“Er zit nog het een en ander in de pijpleiding

ik vind anton eigenlijk beter dan robertquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom een spoiler?
Anton en Bianca zijn een goed stel. Periode dat hij vreemdging was niks maar nu heeft hij al mijn sympathie terug. Anton doet mij aan Robert denken.
 (op dit moment zeker)
 (op dit moment zeker) 

quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef Devil010 het volgende:
[..]
[..]
Bij Ferry wil ik dat helemaal niet weten..

Jawel nu moet je zoeken op Goede tijden inplaats van gtst.quote:

quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel nu moet je zoeken op Goede tijden inplaats van gtst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:58 schreef Frey het volgende:
[..]EchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.

bij mij doet ie het niet!!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]

Ja want als er niet gedaan wordt wat 2 mensen willen dan zijn wij gecorrumpeerd door macht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:50 schreef Estherdv het volgende:
[..]
tja. zo kan je het ook zeggen...of het is jullie 'macht' (voor zover die je hebt...niet dus) laten gelden

Robert werd na 1999 bovendien heel anders, hij werd veel stunteliger, sukkeliger en liet zich makkelijk overrulen door Milan, probeerde Dennis te vriend te houden. Op het laatst trad hij niet meer zo daadkrachtig op zoals hij weleens tegen Arnie deed en zoals Anton nu tegen Sjoerd doet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind anton eigenlijk beter dan robert(op dit moment zeker)
bij robert werd ik een beetje moe van die knipperlichtrelatie met laura
nou vind ik joep sertons dan ook een steengoede acteur, en wilbert gieske een glijer dus ik ben sowieso bevooroordeelt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]

[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 31-03-2013 17:42:12 ]Your beauty never ever scared me.

Nog even tot de geboorte van Nina.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:58 schreef LetsGame het volgende:
Ik moest wel heel hard lachen om de naam Nola, wtf

quote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers van 8 t/m 12 april:Zullen we een speciaal topic openen? En in dat speciale topic kunnen we ons richten op Mike en hem helemaal uitkotsen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nee, dat vond ik eigenlijk ook niet!quote:Op maandag 1 april 2013 11:34 schreef vencodark het volgende:
Ik vind die stem van die oudere vrouw trouwens helemaal niet mooi. Heel storend juist. Overdreven gedoe.

Maar dat musicalgedoe toen ze stond af te wassen en iedereen in de kroeg stil was, Tim een filmpje ging maken en iedereen in Meerdijk het ging delen vond ik inderdaad ook wat overdreven.
 Maar dat musicalgedoe toen ze stond af te wassen en iedereen in de kroeg stil was, Tim een filmpje ging maken en iedereen in Meerdijk het ging delen vond ik inderdaad ook wat overdreven.

Was dat maar waar; de helft is van andere componisten/muzikantenquote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef MagicTheo het volgende:
De muziek is ook al een stuk beter geworden tijdens de scenes, heeft die gozer eindelijk het licht gezien?

Toch wel mooier dan voorheen, niet steeds het zelfde.. nu nog wat meer spanning en badguy verhalen dan is GTST op topniveau denk ik.quote:Op maandag 1 april 2013 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was dat maar waar; de helft is van andere componisten/muzikanten

Maar nog steeds stukken minder dan toen Ronald Schilperoort de muziek nog deedquote:Op maandag 1 april 2013 13:19 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Toch wel mooier dan voorheen, niet steeds het zelfde..

Ik weet niet wat er sneller zal gebeuren; Ronald terug voor de muziek of spannende verhalen met badguys erin.quote:nu nog wat meer spanning en badguy verhalen dan is GTST op topniveau denk ik.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015

Ik heb ook zeker niets tegen Frederique maar het hele onnozele gedoe er omheen interesseert mij niet.quote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Vind het eigenlijk ergens wel leuk dat zo'n vrouw als Frederique in GTST speelt.Maar dat musicalgedoe toen ze stond af te wassen en iedereen in de kroeg stil was, Tim een filmpje ging maken en iedereen in Meerdijk het ging delen vond ik inderdaad ook wat overdreven.

quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef MagicTheo het volgende:
Ik weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar denk niet dat het zal gaan gebeuren!
Anders zal zoiets toch wel aangekondigd worden?

quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef MagicTheo het volgende:
Martine terug zou wel erg nice zijn. Hadden Martine en Ludo ook geen gedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.

Het zou zeker nice zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 13:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Martine terug zou wel erg nice zijn. Hadden Martine en Ludo ook geen gedoe?

quote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop het niet! Ben nu i.i.g. wel verdomd nieuwsgierig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |