Niet dat het mij wat uitmaakt, had het niet eens door.quote:
Verbaast me nietsquote:
Jawelquote:Op maandag 25 maart 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Verbaast me niets![]()
Mocht je er afgelopen weekend niet zo vaak op?
Ik weet het, daar word ik ook altijd erg rustig vanquote:Op maandag 25 maart 2013 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel
Maar fappen is gewoon een zen bezigheid weetje
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het, daar word ik ook altijd erg rustig van![]()
Helaas heb ik niemand om te fappen momenteel
Daarom waarschijnlijk ook mijn overspannen toestand op het momentquote:
OMG, ik zou er haast m'n radio weer voor aanzettenquote:
Naar de hel. De HEL!!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
Vorige week fistfucking, waar gaat het heen met de EO?!
mag ik er daar ook een van?quote:Op maandag 25 maart 2013 07:35 schreef minthy het volgende:
Van die koppen koffie waarvan je intens gelukkig wordt
een echte goede vrijdag dusquote:Op maandag 25 maart 2013 07:41 schreef minthy het volgende:
weinig problemen mee, op vrijdag des te meer
Al zal dat komende
Ja, 2 korte werkweken te gaanquote:Op maandag 25 maart 2013 07:41 schreef minthy het volgende:
Op maandag weinig problemen mee, op vrijdag des te meer![]()
Al zal dat komende vrijdag mee gaan vallen, want vrij
quote:I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a star in somebody else's sky,
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
He, nog goede Amsterdam escalatie verhalen?quote:
We zijn een pratende kat tegengekomen en hebben karaoke gezongen in een of andere aftanse barquote:Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
He, nog goede Amsterdam escalatie verhalen?
Karaokequote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We zijn een pratende kat tegengekomen en hebben karaoke gezongen in een of andere aftanse bardus nee
Maar het was wel een topavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Karaoke
KaraokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bed of Roses van Bon Jovi gedaan![]()
Oh ik ben wel zwaar gecockblocked door een vriendin van me
Niks over m'n auto neeverwacht ik ook niet...
Zaterdag ff kijken voor een andereeind van een tijdperk
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dit ja, vind het niet echt een MHquote:Op maandag 25 maart 2013 10:47 schreef alors het volgende:
Ik vind hem eigenlijk per draaibeurt slechter worden.
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:54 schreef Paul het volgende:
TV / 3FM deejays gaan uit de kleren tijdens radiouitzending
...quote:Op maandag 25 maart 2013 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op wat Giel heeft gedaan toen...
Zal Paul net zulke grote ballen hebben als z'n bril?
volgens mij is alles klein in vergelijking met zijn bril. Dus gaat alles tegenvallen.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie gaat er over Paul zijn ballen nadenken, als je Sofie naakt kan zien.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wie gaat er over Paul zijn ballen nadenken, als je Sofie naakt kan zien.
Verdorie.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:06 schreef alors het volgende:
Ze gaan waarschijnlijk gewoon in hun bikini/ondergoed.
Dat zal wel nietquote:Op maandag 25 maart 2013 11:06 schreef alors het volgende:
Gewoon 1 april.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:06 schreef alors het volgende:
Thnx! Mogguhquote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino hulde voor de TT![]()
Goede Maandag allemaal
Weet je niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
Kan ook, maar naakt gaan ze sowieso echt niet.
In de tweede hebben wij daar ook nog acties voor gehoudenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:59 schreef henkde_j het volgende:
ZOA, zo noem je je goede doelen organisatie toch niet
Ik hoop het. Formaatje zitzakquote:Op maandag 25 maart 2013 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
ik pas daarvoorquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:22 schreef Paul het volgende:
Sofie is nu op radio 1 ze zei net dat ze helemaal naakt gaan
Ze kan niet beloven dat je ze helemaal naakt ziet op de webcam
wait, what? Milf alarmquote:Op maandag 25 maart 2013 12:22 schreef Paul het volgende:
Sofie is nu op radio 1 ze zei net dat ze helemaal naakt gaan
Ze kan niet beloven dat je ze helemaal naakt ziet op de webcam
nee, veel te koudquote:
Pareltjequote:Op maandag 25 maart 2013 12:42 schreef henkde_j het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?
Dit topic
Helaas, je hebt het fout. Rihanna.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Matige naäappoging van dit epische nummer.
?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Helaas, je hebt het fout. Rihanna.
Dat is geen episch nummer, voornamelijk door Rihanna. En dan ook nog eens een 'matige' poging?quote:
Haten op Rihannaquote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is geen episch nummer, voornamelijk door Rihanna. En dan ook nog eens een 'matige' poging?
Hihhihihiihquote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jongens hoor eens wat leuk een geit in dit nummer!!!!1! Wat leuk!!![]()
![]()
WAT IS DAT LEKKER HE!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
Door die kutgeit is Gerard Ekdom van mijn favorietste DJ gedegradeerd tot meest irritante kut-DJ van de nederlandse radio inmiddels.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
![]()
Nu pas?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Door die kutgeit is Gerard Ekdom van mijn favorietste DJ gedegradeerd tot meest irritante kut-DJ van de nederlandse radio inmiddels.
Ach, Gerard Ekdom is nou eenmaal een ster in het herhalen van items/deuntjes/stemmetjes/"grapjes" tot in den treure.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja het was 3x leuk ofzo.
Maar vandaag voor het eerst maar gewoon studio brussel opgezet, om dat klotebeest niet te hoeven horen.
Primaquote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja het was 3x leuk ofzo.
Maar vandaag voor het eerst maar gewoon studio brussel opgezet, om dat klotebeest niet te hoeven horen.
Daar zou hij toch mee stoppen? Of had hij dat niet gezegd in zijn uitzending.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Door die kutgeit is Gerard Ekdom van mijn favorietste DJ gedegradeerd tot meest irritante kut-DJ van de nederlandse radio inmiddels.
02:30.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zoek nog steeds een rustig tijdstip waarop er niemand in de supermarkt is
wel als de supermarkt open is he?quote:
Fijnquote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een lieve mensen bij de ANWB verzekeringscallcenter
Nee m'n dagelijkse auto was bij Centraal Beheer verzekerd (ook lieverdjes hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fijn
dus nieuwe auto komt in verschiet?
Etenstijdquote:Op maandag 25 maart 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan is het juist het drukst. Iedereen komt nog snel even een pizza halen dan.quote:
supermarkt gaat hier dicht om 8 uurquote:Op maandag 25 maart 2013 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan is het juist het drukst. Iedereen komt nog snel even een pizza halen dan.
Half 10 's avonds is best
<-- Werkt in een super marktquote:Op maandag 25 maart 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
supermarkt gaat hier dicht om 8 uur
's Ochtends om 8u, of rond 12 a 13u.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Die zijn er hier niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan kun je beter een druk moment hebben met minder bejaarden.
quote:
"Dat klinkt echt niet leeuuuk.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:24 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd hoe een kritische Ilse klinkt
Ja ik heb daar zo'n gruwelijke hekel aan, van die mensen die zeggen dat je niet mag zeggen dat je honger hebt, 'want in Afrika, dáár hebben ze pas honger, jij hebt trek'. Zulke mensen ga ik de hele dag zieken door alles wat ze zeggen kapot te relativeren.quote:
alsof mensen er naar toe gaan voor de lineupquote:Op maandag 25 maart 2013 16:38 schreef rubbereend het volgende:
omg wat een originele line up weer bij Sensation
Ik hou van je...quote:Op maandag 25 maart 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik heb daar zo'n gruwelijke hekel aan, van die mensen die zeggen dat je niet mag zeggen dat je honger hebt, 'want in Afrika, dáár hebben ze pas honger, jij hebt trek'. Zulke mensen ga ik de hele dag zieken door alles wat ze zeggen kapot te relativeren.
alleen tussen vier en zeven hèquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsof mensen er naar toe gaan voor de lineup
hier ook hoor :pquote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja maar vind ik alsnog prima, ik luister toch hoofdzakelijk C&S.
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik heb daar zo'n gruwelijke hekel aan, van die mensen die zeggen dat je niet mag zeggen dat je honger hebt, 'want in Afrika, dáár hebben ze pas honger, jij hebt trek'. Zulke mensen ga ik de hele dag zieken door alles wat ze zeggen kapot te relativeren.
Oja klopt. Mensen gaan erheen omdat Sensation hip klintquote:Op maandag 25 maart 2013 17:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsof mensen er naar toe gaan voor de lineup
Dit zal je mij niet snel horen zeggen, maar ZELFS IK vind haar te dunquote:
Ik kan het plaatje niet zien, maar als jij het al zegt...quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit zal je mij niet snel horen zeggen, maar ZELFS IK vind haar te dun
Ik zou haar nog wel doen, daar niet van, iets moet er naar binnen om het op te vullenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien, maar als jij het al zegt...
Ik hoef het niet eens te zien, prima zo!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou haar nog wel doen, daar niet van, iets moet er naar binnen om het op te vullen.
Liever te dun dan te dik trouwens, maar haar buikje is mij te strak... je moet dit zien minthy want het is voor de rest geen straf naar te kijken hoor
Als ze zaterdag op het speeddaten is gooi ik al m'n charmes wel in de strijd... Neem haar wel mee uit etenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens te zien, prima zo!
Ik vind haar vooral wat te gespierd en 'hard'.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit zal je mij niet snel horen zeggen, maar ZELFS IK vind haar te dun
Ik denk eigenlijk dat dat het is jaquote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral wat te gespierd en 'hard'.
Ik zou er niet teveel op rekenen dat ze zich daar meldt, dat voorkomt teleurstellingquote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ze zaterdag op het speeddaten is gooi ik al m'n charmes wel in de strijd... Neem haar wel mee uit eten
Ach volgens een vriendin van me zijn de vrouwen vele malen beter dan de mannen (die schijnen nogal contactgestoord te zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 18:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel op rekenen dat ze zich daar meldt, dat voorkomt teleurstelling
Contactgestoord zegt niets over uiterlijk, hèquote:Op maandag 25 maart 2013 18:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach volgens een vriendin van me zijn de vrouwen vele malen beter dan de mannen (die schijnen nogal contactgestoord te zijn)...
Wat mij overigens een fijn gevoel geeft over mijn "concurrentie"
Vrouwen hechten meer waarde aan een goed gesprekquote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Contactgestoord zegt niets over uiterlijk, hè
Verwendt?quote:
Onder het mom van: Better safe than sorryquote:
Och... Ik ken zeer sociale mensen die uiterlijk bij veel mensen buiten de boot zouden vallen. Bullshit dus imoquote:Op maandag 25 maart 2013 18:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen hechten meer waarde aan een goed gesprek
maar overigens is er wel een aardige correlatie tussen uiterlijk en iemands sociale vaardigheden
Hoe dan ook, ik ga sportenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Ik ken zeer sociale mensen die uiterlijk bij veel mensen buiten de boot zouden vallen. Bullshit dus imo
Edit: en zo kom ik in de werkpraktijk ook veel goed uitziende mannen tegen die er op sociaal vlak geen zak van bakken...
Begin dan geen discussie, oetlulquote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga sporten
Ciao!
Hoezo zouden ze die recyclen dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef MarijeH het volgende:
Ben benieuwd of ze bij Metmichiel dezelfde mashup hebben bij de wincode als afgelopen donderdag. Ik denk dat ze een nieuwe hebben gemaakt.
Michiel had de artiesten in de mini mashup toch per ongeluk verklapt in de uitzending? Dat was afgelopen donderdag.quote:
Als ik had geluisterd had ik dat gewetenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Michiel had de artiesten in de mini mashup toch per ongeluk verklapt in de uitzending? Dat was afgelopen donderdag.
Vind het wat lafjes allemaalquote:Op maandag 25 maart 2013 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
Nieuwe album van Justin Timberlake is echt zo smerig lekker trouwens.
henk: Timbaland beats![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het wat lafjes allemaal
Valt mij wat tegen eerlijk gezegd
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Ik zat te bouncen in mijn auto als een malle
Maar je hebt al wel het integere fotografentopic gevondenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
Nouja we kunnen niet allemaal hetzelfde lueck vinden
prijsvragen zijn geen vragen meer als je het antwoord zowat weggeefdquote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
welke zender luister jij? 538 voor warchild?
Het is werkelijk waar tenenkrommend. En ik druk me voorzichtig uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar je hebt al wel het integere fotografentopic gevonden
Maar wie bedenkt de prijsvragen bij een radioprogramma? Ik dacht dat de producer dat deed.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
prijsvragen zijn geen vragen meer als je het antwoord zowat weggeefd
Ja maar Tjibbe zit in Cyprus en het geld was opquote:Op maandag 25 maart 2013 19:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Maar wie bedankt de prijsvragen bij een radioprogramma? Ik dacht dat de producer dat deed.
Veel prijsvragen zijn er dan ook vanwege de regels. Je mag volgens mij niet zomaar prijzen weggeven zonder dat mensen hier iets voor hoeven te doen... want dan zou het een loterij zijn en daar moet je dan weer een licentie voor hebben enzo (weet 't niet geheel zeker, maar d'r was volgens mij wel zoiets qua regels).quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
prijsvragen zijn geen vragen meer als je het antwoord zowat weggeefd
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar Tjibbe zit in Cyprus en het geld was op
Dus dat land is gered met miljarden euro's, een boekenbon en een Nuts?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar Tjibbe zit in Cyprus en het geld was op
En blauwe trui, met capuchon!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus dat land is gered met miljarden euro's, een boekenbon en een Nuts?
Dan doe ik dat morgenochtend, want Mainstreet bij Giel...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
radio gaat nu toch uit, want ik heb nieuwe muziek
Rot toch op met die kleine steden die zo graag aandacht willen hebben.quote:Roermond en Weert willen samen Glazen Huis
Roermond en Weert hebben zich samen kandidaat gesteld voor de 3FM-actie Het Glazen Huis in 2014.
Het is voor het eerst dat twee steden samen mee willen doen aan de actie. Weert wilde zich aanvankelijk alleen kandidaat stellen, maar volgens de organisatie is geen enkel plein groot genoeg. Als het lukt de actie binnen te halen komt het Glazen Huis in Roermond te staan en vindt de slotmanifestatie plaats in Weert.
Ook Heerlen wil het Glazen Huis. Die gemeente krijgt steun van Kerkrade, Sittard-Geleen en Maastricht. 3FM maakt op 27 mei bekend waar het Glazen Huis in 2014 komt te staan.
L1.nl
Nee godver je maakt een slechte grap hoop ikquote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan doe ik dat morgenochtend, want Mainstreet bij Giel...
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan doe ik dat morgenochtend, want Mainstreet bij Giel...
Gewoon weer een keer naar het Neude.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Rot toch op met die kleine steden die zo graag aandacht willen hebben.
muisquote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]goede reden om eens wel uit mijn bed te rollen als de wekker gaat
Of Nijmegen, want zuiden. Aangezien Maastricht niet wilt.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon weer een keer naar het Neude.
Mja, het was dit jaar al lastig met een tekort aan hotelkamers in Enschede, waardoor bijna iedereen op en neer naar Hengelo moest... als je dan ook nog eens de finale in 2 steden gaat houden wordt 't helemaal een gedoe. Ik zie een glazen huis verspreid over 2 plaatsen die nog een behoorlijk end van elkaar af liggen iig niet zitten (maar heb daar natuurlijk niets over te zeggen).quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Rot toch op met die kleine steden die zo graag aandacht willen hebben.
Of in Berlijn! Mit Deutsche SCHALLPLATTENquote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Of Nijmegen, want zuiden. Aangezien Maastricht niet wilt.
Hebben ze daar ook geiten?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of in Berlijn! Mit Deutsche SCHALLPLATTEN
ik word niet warm of koud van die kleine jongetjes...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
muisLoopt het al langs je benen ja
Hoeveel hotelkamers hebben ze wel niet nodig als ze zelfs in Enschede al te weinig hebben?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, het was dit jaar al lastig met een tekort aan hotelkamers in Enschede, waardoor bijna iedereen op en neer naar Hengelo moest... als je dan ook nog eens de finale in 2 steden gaat houden wordt 't helemaal een gedoe. Ik zie een glazen huis verspreid over 2 plaatsen die nog een behoorlijk end van elkaar af liggen iig niet zitten (maar heb daar natuurlijk niets over te zeggen).
Of wellicht eens de zuidwestelijke hoek, laatste keer in die hoek was Breda. Al mag Alkmaar of zoiets natuurlijk ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Of Nijmegen, want zuiden. Aangezien Maastricht niet wilt.
Sowieso meets...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand zin in een winter bbq meet?
Ik meld me alvast af.
Enschede heeft maar één hotel, en da's niet eens zo heel erg groot. Inclusief overige gasten ging dat dus echt niet passen. Plus als je alle productie, veiling, redactie, TV-mensen, enz. bij elkaar optelt heb je best wat kamers nodig...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoeveel hotelkamers hebben ze wel niet nodig als ze zelfs in Enschede al te weinig hebben?
Ligt dus eerder aan Enschede dat dus niks aan hotels heeft.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Enschede heeft maar één hotel, en da's niet eens zo heel erg groot. Inclusief overige gasten ging dat dus echt niet passen.
Nou die zijn al doodgeslagen denk ik?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
meets?
ik wacht nog steeds met 2 biertjes hiero
jaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou die zijn al doodgeslagen denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |