Girlsquote:Op maandag 25 maart 2013 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Dank jullie wel Q en Nip
Nip, jij ook veel plezier met uit eten gaanja, ik mag lekken
![]()
Welke serie Q??
Veel plezier daar!!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:44 schreef Cat22 het volgende:
Live vanaf de mac Donaldsin Disneyland Parijs. Is er al nieuws van Cattyman?
Gelukkig is de operatie goed verlopen!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef indaha het volgende:
Nou de schone slaper slaapt nog, maar is wel terug op de afdeling.
De operatie is goed gegaan volgens de verpleegster,over de voet moet ik toch de dokter horen.
Hij moet minimaal tot donderdag tegen de avond blijven want hij heeft een antibiotica infuus voor 72 uur.
Ik duim voor je dat hij morgen weer bij je isquote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je man graag wil zien![]()
Ik ben een half uurtje naar dk geweest. mijn moeder was hier en ik was zo ongerust dat ik hem gewoon zelf wilde zien.
Morgen maar even afwachten
Fijn dat je wat gehoord hebt! En geweldig dat de operatie in elk geval goed is gegaan. Nu heel hard duimen voor de goede afloopquote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef indaha het volgende:
De operatie is goed gegaan volgens de verpleegster,over de voet moet ik toch de dokter horen.
Hij moet minimaal tot donderdag tegen de avond blijven want hij heeft een antibiotica infuus voor 72 uur.
O, dat is balenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Laysa het volgende:
Nee die moest vannacht blijven. het gaat niet goed. HB was megalaag. Morgen mag hij s wel naar huis
Slaap lekker. ik ga ook lekker vroeg op bed liggenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat hij morgen weer bij je is
Ik ga zo nog even TV kijken en dan naar bed, ik ben doodmoe van het wachten
gaat wel...ik moet donderdag terug voor controlle. ik had gehoopt wat langer rustiger aan te doen, maar ik denk dat dit er niet in zitquote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, dat is balenJe zal wel blij zijn als jullie morgen weer lekker samen thuis zijn. Hoe is het met jou?
Probeer jezelf toch een beetje te ontzien hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Laysa het volgende:
gaat wel...ik moet donderdag terug voor controlle. ik had gehoopt wat langer rustiger aan te doen, maar ik denk dat dit er niet in zit
Niets hihiquote:Op maandag 25 maart 2013 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
En wat denk je dat je huisarts daar aan kan doen dan?
Goed zo! Hoop dat jullie snel weer samen zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Slaap lekker. ik ga ook lekker vroeg op bed liggen
Pfoe, da's best lang nog.... wanneer horen jullie meer over de voet?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef indaha het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef indaha het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je man graag wil zien![]()
Ik ben een half uurtje naar dk geweest. mijn moeder was hier en ik was zo ongerust dat ik hem gewoon zelf wilde zien.
Morgen maar even afwachten
Hier nog eentje!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:58 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe het met DK en Indaha man is!
Dat!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:58 schreef Qwea het volgende:
Dat dus. Met mij gaat het best goed maar word nog veel wakker 's nachts met een volle neusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:58 schreef Qwea het volgende:
Welke van de 30? Girls? nee? West Wing? uhu!quote:
Tablet is altijd goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:48 schreef indaha het volgende:
Mijn man voelt zich wel goed, had wel lichte koorts vanmorgen en heeft morfine tegen de pijn gehad.
Ik moet vanmiddag het tablet meenemen dus hij heeft de slaap eindelijk uit![]()
Dokter nog niet geweest dus verder geen nieuws![]()
Hopelijk mag D_k vandaag naar huis .
Adnap gaat goed![]()
Nu nog even wat huishoudelijke taken verrichten
Zoweentje met eenquote:
Dat hoeft niet klein hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:55 schreef Adnap het volgende:
en in 3 weken 10,4 kg eraf, dus mijn hoofd is blij, mijn lijf nog blijer
Wanneer verwacht je de dokter? Fijn dat het de goede kant op gaatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:48 schreef indaha het volgende:
Mijn man voelt zich wel goed, had wel lichte koorts vanmorgen en heeft morfine tegen de pijn gehad.
Ik moet vanmiddag het tablet meenemen dus hij heeft de slaap eindelijk uit![]()
Dokter nog niet geweest dus verder geen nieuws![]()
Hopelijk mag D_k vandaag naar huis .
Adnap gaat goed![]()
Nu nog even wat huishoudelijke taken verrichten
Girls ja, daar had je het gister over. Leek me ook niet echt iets voor jouquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke van de 30? Girls? nee? West Wing? uhu!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:29 schreef ElisaB het volgende:
De zon schijnt en de lucht is blauw. Als je de temperatuur even wegdenkt, zou het zomaar lente kunnen zijn
Ow, wacht....
Zo vanachter het raam was het ook nog eens heerlijk warm... maar toen moest ik naar buiten om hout te halenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:29 schreef ElisaB het volgende:
De zon schijnt en de lucht is blauw. Als je de temperatuur even wegdenkt, zou het zomaar lente kunnen zijn
Ow, wacht....
6 tot 10 graden maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:55 schreef MissBliss het volgende:
Dit weekend wordt het toch iets warmer?
Toch?
Dubbele cijfersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
6 tot 10 graden maar.
Zo, ik heb even rust gevonden. Huis opgeruimd. Heerlijk, want dan is de stress in mijn hoofd ook gelijk weg ervan (ik kan sinds kort zo slecht tegen rotzooi)
Pas je op dat je geen smetvrees ontwikkeld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
6 tot 10 graden maar.
Zo, ik heb even rust gevonden. Huis opgeruimd. Heerlijk, want dan is de stress in mijn hoofd ook gelijk weg ervan (ik kan sinds kort zo slecht tegen rotzooi)
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
K#tzooi... de eerste diagnose die gesteld is bij de moeder van die vriend van D was toch goed..... ze hebben haar opgegeven
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
K#tzooi... de eerste diagnose die gesteld is bij de moeder van die vriend van D was toch goed..... ze hebben haar opgegeven
Nee hè, sterkte.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jeetje. Sterktequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah kut!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
Oh jeetje. Sterkte
Hier alles z'n gewone gangetje. ik heb nog steeds een volle neus en een pishekel aan strijken
Zet dingen weer in perspectief.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Da's inderdaad met peren...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Shitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga toch eens uit haar nek joh. Het wordt wat flauw
Geduld!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:50 schreef Qwea het volgende:
Hmmz.
Dus ik drempellak kopen om mijn drempel (lange brede drempel) te beitsen en te lakken. Want het was wat versleten na het telkens erop stappen... ikke schuren, ikke afnemen, ikke lakken. Oneffenheden / vale plekken niet weg.
Ikke mo bellen, moet de hele drempel 1 en dezelfde kleur geschuurd worden.Wist ik veel.
Nu dus wachten totdat die fuckbeits droog is, schuurmachine kopen want mijne is stuk nuen gaan schuren, agaaaaain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar blijft de lente
[ Bericht 33% gewijzigd door ElisaB op 26-03-2013 15:33:06 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:17 schreef ElisaB het volgende:
Bah, godvertyfusteringhoerenzooi
Waar blijft de lente
Ze hebben haar vanaf gisteren in slaap gehouden. Geen idee hoe het op dit moment precies is...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
He bah Elies, da's echt pech op pech voor haar zeg![]()
Is ze bij kennis?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:40 schreef sararaats het volgende:
sterkte aan diegenen die het nodig hebben
en blijf uit m'n nek ja
Fijn dat hij thuis is maar balen dat het niet goed is. Sterkte ook voor julliequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef Laysa het volgende:
Sterkte m_d en Elies![]()
DK is thuis en zit naast me op de bank. dat betekend niet dat het goed gaat helaas, maar goed genoeg om naar huis te gaan
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef Laysa het volgende:
DK is thuis en zit naast me op de bank. dat betekend niet dat het goed gaat helaas, maar goed genoeg om naar huis te gaan
Dus ze heeft het grootste deel 'gewoon' meegekregen, bahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze hebben haar vanaf gisteren in slaap gehouden. Geen idee hoe het op dit moment precies is...
je hebt hem toch al geknuffeld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef Laysa het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Laysa het volgende:
Nee ik ben el blij dat hij thuis, maar was wel blij dat hij vannacht nog daar is.
Ben zelf kapot moe want niemand kon helaas rijden dus heb ik zelf gereden![]()
Maarrrrrrr we hebben wel al lekker friet op
Leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
Voor mijn minor ga ik vanaf volgende week onderzoek doen op de kinder- en kraamafdelingAls het goed is komt verloskunde er ook nog bij, maar dat is even afwachten. Ik ben blij
ja.... de rest van de week hebben we lekker hulp van de moeders. Ik moet donderdag weer op en neer naar amsterdam en dan rijdt mijn moeder en de moeder van dk is dan hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik zou foei willen zeggen, maar snap ook dat je waarschijnlijk geen keus had.... doe zoveel mogelijk rustig aan he!
ohhh dat klinkt gaaf !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
Voor mijn minor ga ik vanaf volgende week onderzoek doen op de kinder- en kraamafdelingAls het goed is komt verloskunde er ook nog bij, maar dat is even afwachten. Ik ben blij
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
Nip wat tofquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
Een minor is een half jaar (in mijn geval) van mijn opleiding dat je je kan verdiepen in een ander vakgebied. Bijv, als je informatica studeert een half jaar psychologie vakken gaan volgen. Snap je?quote:
Hier op de bank is het echt heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:57 schreef Puala het volgende:
Buiten is het koud en guur, maar hier binnen 25 gradenUitersten
En lekker in je t-shirtje werken en met luchtig vestje er overheen
ik snap het nu veel beterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een minor is een half jaar (in mijn geval) van mijn opleiding dat je je kan verdiepen in een ander vakgebied. Bijv, als je informatica studeert een half jaar psychologie vakken gaan volgen. Snap je?
Mijn minor heet 'complementair werken' (en heeft wel met verpleegkunde te maken, dat kan dus ook) en houdt in dat ik aanvullende manieren van zorgverlening leer kennen; aromatherapie, massage etc.
ik zie het zo voor me. Frasier is liever buiten.quote:Hier op de bank is het echt heeeeeerlijkDe zon schijnt heerlijk en m'n katten zijn ook echt zo blij met de zon
de hele tijd in de zon liggen rollen en doen
Helaas heb ik hier geen zonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hier op de bank is het echt heeeeeerlijkDe zon schijnt heerlijk en m'n katten zijn ook echt zo blij met de zon
de hele tijd in de zon liggen rollen en doen
Haha ik vind m'n minor vrij waardeloos, maar deze onderzoek-plek is dan wel wee ubertof. En in het onderzoek gaan we alleen complementaire interventies gebruiken die wij wel nuttig vinden dus dat houdt het leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt als een leuk onderzoek oognip!
Ik weet alleen niet zeker hoe ik je 'blije' berichten over de colleges van je minor moet lezen.
Naar Venlo!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:33 schreef Puala het volgende:
Vraagje.. binnenkort gaan Kano en ik een weekendje weg richting Reuver. Zijn er daar leuke dingen om te doen/te zien/te wandelen? Hebben we hier toevallig iemand die daar een beetje de weg weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |