quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
K#tzooi... de eerste diagnose die gesteld is bij de moeder van die vriend van D was toch goed..... ze hebben haar opgegeven
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
K#tzooi... de eerste diagnose die gesteld is bij de moeder van die vriend van D was toch goed..... ze hebben haar opgegeven
Nee hè, sterkte.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jeetje. Sterktequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah kut!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
Oh jeetje. Sterkte
Hier alles z'n gewone gangetje. ik heb nog steeds een volle neus en een pishekel aan strijken
Zet dingen weer in perspectief.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Da's inderdaad met peren...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Shitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga toch eens uit haar nek joh. Het wordt wat flauw
Geduld!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:50 schreef Qwea het volgende:
Hmmz.
Dus ik drempellak kopen om mijn drempel (lange brede drempel) te beitsen en te lakken. Want het was wat versleten na het telkens erop stappen... ikke schuren, ikke afnemen, ikke lakken. Oneffenheden / vale plekken niet weg.
Ikke mo bellen, moet de hele drempel 1 en dezelfde kleur geschuurd worden.Wist ik veel.
Nu dus wachten totdat die fuckbeits droog is, schuurmachine kopen want mijne is stuk nuen gaan schuren, agaaaaain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar blijft de lente
[ Bericht 33% gewijzigd door ElisaB op 26-03-2013 15:33:06 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:17 schreef ElisaB het volgende:
Bah, godvertyfusteringhoerenzooi
Waar blijft de lente
Ze hebben haar vanaf gisteren in slaap gehouden. Geen idee hoe het op dit moment precies is...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
He bah Elies, da's echt pech op pech voor haar zeg![]()
Is ze bij kennis?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:40 schreef sararaats het volgende:
sterkte aan diegenen die het nodig hebben
en blijf uit m'n nek ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |