Hier nog eentje!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:58 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe het met DK en Indaha man is!
Dat!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:58 schreef Qwea het volgende:
Dat dus. Met mij gaat het best goed maar word nog veel wakker 's nachts met een volle neusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:58 schreef Qwea het volgende:
Welke van de 30? Girls? nee? West Wing? uhu!quote:
Tablet is altijd goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:48 schreef indaha het volgende:
Mijn man voelt zich wel goed, had wel lichte koorts vanmorgen en heeft morfine tegen de pijn gehad.
Ik moet vanmiddag het tablet meenemen dus hij heeft de slaap eindelijk uit![]()
Dokter nog niet geweest dus verder geen nieuws![]()
Hopelijk mag D_k vandaag naar huis .
Adnap gaat goed![]()
Nu nog even wat huishoudelijke taken verrichten
Zoweentje met eenquote:
Dat hoeft niet klein hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:55 schreef Adnap het volgende:
en in 3 weken 10,4 kg eraf, dus mijn hoofd is blij, mijn lijf nog blijer
Wanneer verwacht je de dokter? Fijn dat het de goede kant op gaatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:48 schreef indaha het volgende:
Mijn man voelt zich wel goed, had wel lichte koorts vanmorgen en heeft morfine tegen de pijn gehad.
Ik moet vanmiddag het tablet meenemen dus hij heeft de slaap eindelijk uit![]()
Dokter nog niet geweest dus verder geen nieuws![]()
Hopelijk mag D_k vandaag naar huis .
Adnap gaat goed![]()
Nu nog even wat huishoudelijke taken verrichten
Girls ja, daar had je het gister over. Leek me ook niet echt iets voor jouquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke van de 30? Girls? nee? West Wing? uhu!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:29 schreef ElisaB het volgende:
De zon schijnt en de lucht is blauw. Als je de temperatuur even wegdenkt, zou het zomaar lente kunnen zijn
Ow, wacht....
Zo vanachter het raam was het ook nog eens heerlijk warm... maar toen moest ik naar buiten om hout te halenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:29 schreef ElisaB het volgende:
De zon schijnt en de lucht is blauw. Als je de temperatuur even wegdenkt, zou het zomaar lente kunnen zijn
Ow, wacht....
6 tot 10 graden maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:55 schreef MissBliss het volgende:
Dit weekend wordt het toch iets warmer?
Toch?
Dubbele cijfersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
6 tot 10 graden maar.
Zo, ik heb even rust gevonden. Huis opgeruimd. Heerlijk, want dan is de stress in mijn hoofd ook gelijk weg ervan (ik kan sinds kort zo slecht tegen rotzooi)
Pas je op dat je geen smetvrees ontwikkeld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
6 tot 10 graden maar.
Zo, ik heb even rust gevonden. Huis opgeruimd. Heerlijk, want dan is de stress in mijn hoofd ook gelijk weg ervan (ik kan sinds kort zo slecht tegen rotzooi)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |