abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 maart 2013 @ 21:56:26 #1
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124462658

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | DeZwabber | ferrari_rood | Tombolafan | Takaiki | Rewimo | Oognip | indaha | Mama_mia | Maarten-Pieter | Miss_ Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje |Adnap

2pp0kgm.gifoliebeestje.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgwoei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifOnslowicon.jpgoognip.jpgCat.jpgstupidfok.GIFfok.jpgridder.gif16jrk11.jpgfosielfok.jpg ui2.gifpandakerstman.gif

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 24 maart 2013 @ 21:57:55 #2
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124462773
Yo! :7
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 maart 2013 @ 21:59:13 #3
163650 Greys
pi_124462880
Ik duim mee *O*

En Ing, super laminaat! Dat wittige vind ik echt geweldig, zou ik zelf ook kiezen als het hier anders zou worden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 22:00:24 #4
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_124462970
Wij hebben thuis ook wit laminaat en laminaat dat lijkt alsof er steentjes liggen.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:00:45 #5
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124462995
We waren beide ook direct flieft :Y
  zondag 24 maart 2013 @ 22:01:41 #6
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124463066
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hebben thuis ook wit laminaat en laminaat dat lijkt alsof er steentjes liggen.
Steentjeslaminaat? :P

Hoe ist? Knap je al wat op?
En hoe doet je waif het?
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 22:54:12 #7
43556 miss_dynastie
pi_124466686
Ik zit elke week te kijken naar 'I'm having their baby' in de hoop dat die vrouwen zich bedenken :@ :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 22:59:48 #8
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_124467089
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Steentjeslaminaat? :P

Hoe ist? Knap je al wat op?
En hoe doet je waif het?
Ja, daar zit op opdruk op van steentjes. Het lijkt nu gewoon een stenenvloer.

Slecht, nee. Komt morgen wel goed.
Goed, minder pijn dan bij de eerste keer dat de pomp erin ging. Wel erg moe, maar dat hoort erbij!
  zondag 24 maart 2013 @ 23:01:25 #9
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124467216
Fijn dat Laysa weer uphill gaat O+
Jij morgen transfusie?
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 23:04:49 #10
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_124467471
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat Laysa weer uphill gaat O+
Jij morgen transfusie?
Yep! Eindelijk!

zondag 24 maart 2013 @ 23:10:58 #11
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124467872
Beide weer good as new morgen :7
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 23:12:55 #12
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_124468003
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Beide weer good as new morgen :7
^O^
  maandag 25 maart 2013 @ 01:34:14 #13
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_124471836
Ik duim mee *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 25 maart 2013 @ 01:37:42 #14
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124471858
Gezellig *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 maart 2013 @ 06:49:22 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_124472560
Sterkte vandaag DK, hopelijk voel je je snel beter!

En nog een extra knuffel voor Idaha en meneer Indaha, jullie ook veel sterkte vandaag :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_124472807
Een naamtopic voor mijn man O+ , hij slaapt nog maar ik zal het hem straks laten zien.
Dank jullie wel allemaal voor de goede wensen :*
D-K jij ook veel succes vandaag :* en dat je maar snel Laysa in de armen mag sluiten *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  maandag 25 maart 2013 @ 07:58:43 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_124472926
Indaha en man : succes! En veel sterkte.

Gaat een lange taaie weg worden, maar ik hoop echt dat het hierna allemaal goed gaat en blijft gaan.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_124473039
:* @ Laysa en D_K .

En natuurlijk heel veel succes Indaha en Cattyman! :*

Even een zijdelingse klacht:
Laatst kregen we een brief, dat er plannen zijn voor wijzigingen in de groenvoorziening. Want, werd er vermeld, de wensen van de bewoners zouden veranderd zijn. Daarom zouden er bomen gekapt gaan worden (geen herplant), en bankjes verdwijnen. (euh, wtf? :? ) Via een vaag linkje verborgen op de website van de gemeente kon je dan uitzoeken welke bomen er zouden verdwijnen; dat blijken er dus meer dan 1300 te zijn..... :X (zo groot is onze woonplaats niet, en hij is juist zo prachtig groen, met ook echt oude bomen O+ ). De gemeente blijkt 5 ton te willen bezuinigen op het groen.

Inmiddels is er op FB een actiegroep opgericht en wordt er door de bewoners waarvan de wensen veranderd zouden zijn ( :') ), al fanatiek geprotesteerd......kutgemeente :r .
(Naast dat we hier geen kaalslag willen, is de timing ook wel zwaar beroerd natuurlijk, nu de vogels beginnen aan hun nesten..)
pi_124473380
Heel veel succes vandaag Indaha + man. Er word hier aan jullie gedacht O+
pi_124473388
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:11 schreef Candaasje het volgende:

Laatst kregen we een brief, dat er plannen zijn voor wijzigingen in de groenvoorziening. Want, werd er vermeld, de wensen van de bewoners zouden veranderd zijn. Daarom zouden er bomen gekapt gaan worden (geen herplant), en bankjes verdwijnen. (euh, wtf? :? ) Via een vaag linkje verborgen op de website van de gemeente kon je dan uitzoeken welke bomen er zouden verdwijnen; dat blijken er dus meer dan 1300 te zijn..... :X (zo groot is onze woonplaats niet, en hij is juist zo prachtig groen, met ook echt oude bomen O+ ). De gemeente blijkt 5 ton te willen bezuinigen op het groen.

Inmiddels is er op FB een actiegroep opgericht en wordt er door de bewoners waarvan de wensen veranderd zouden zijn ( :') ), al fanatiek geprotesteerd......kutgemeente :r .
(Naast dat we hier geen kaalslag willen, is de timing ook wel zwaar beroerd natuurlijk, nu de vogels beginnen aan hun nesten..)
Ja langs een grote toegangsweg zijn al bomen weg volgens mij :o Ik schrok er van toen ik er doorheen reed. Zo zonde gewoon :o
pi_124473449
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja langs een grote toegangsweg zijn al bomen weg volgens mij :o Ik schrok er van toen ik er doorheen reed. Zo zonde gewoon :o
Ja, daar is inderdaad al aardig gekapt. En dat was eigenlijk iets dat nog buiten de verdere plannen viel.....de rest moet nog..... :X
pi_124473494
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, daar is inderdaad al aardig gekapt. En dat was eigenlijk iets dat nog buiten de verdere plannen viel.....de rest moet nog..... :X
Wat ontzettend zonde. Er staan zo veel mooie bomen en die bepalen zo de sfeer van het dorp (of stad)
  maandag 25 maart 2013 @ 08:48:11 #23
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124473527
Succes vandaag Indaha en Cattyman ^O^
Dat alles maar geheel volgens het boekje mag verlopen :)
pi_124473536
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:46 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat ontzettend zonde. Er staan zo veel mooie bomen en die bepalen zo de sfeer van het dorp (of stad)
Absoluut. :Y Daarom is er ook wel veel protest tegen, blijkt nu. 't Is alleen jammer dat de meeste oudere bewoners hier geen FB/internet hebben, anders was het tegengeluid denk ik al wat groter geweest.
En 't is een stad ;) (Maar ik vind het qua grootte eerder aanvoelen als een dorp hoor .)
pi_124473559
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Absoluut. :Y Daarom is er ook wel veel protest tegen, blijkt nu. 't Is alleen jammer dat de meeste oudere bewoners hier geen FB/internet hebben, anders was het tegengeluid denk ik al wat groter geweest.
En 't is een stad ;) (Maar ik vind het qua grootte eerder aanvoelen als een dorp hoor .)
De oude bewoners kunnen natuurlijk ieder voor zichzelf een brief schrijven. Als er 50 brieven binnen komen zal er ook vanzelf wat mee gedaan worden. En volgens mij zijn raadsvergaderingen ook openbaar en zou je daar ook een keer kunnen aanschuiven.

Ik deel je mening wat betreft stad-dorp. Mijn moeder + vriendin hebben het ook altijd over "even naar het stadje toe" en dan denk ik "man, t is een dorp :') "
pi_124473648
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:50 schreef Puala het volgende:

[..]

De oude bewoners kunnen natuurlijk ieder voor zichzelf een brief schrijven. Als er 50 brieven binnen komen zal er ook vanzelf wat mee gedaan worden. En volgens mij zijn raadsvergaderingen ook openbaar en zou je daar ook een keer kunnen aanschuiven.
True :) In elk geval wordt het plaatselijke suffertje al opgezocht en heeft daar al iets van 2x een artikel van boze inwoners in gestaan. En via FB proberen ze petities op te starten. Dus ik denk dat de gemeente nog wel even wacht met kappen. ('t Is lang geleden dat ik zoveel mensen kwaad op de gemeente gezien heb. Meestal wordt er niet echt gereageerd op besluiten. Maar ja, nu is het niet één wijk, maar de hele woonplaats die ze aan willen pakken. En vrijwel iedereen wil mooi wonen natuurlijk..)

quote:
Ik deel je mening wat betreft stad-dorp. Mijn moeder + vriendin hebben het ook altijd over "even naar het stadje toe" en dan denk ik "man, t is een dorp :') "
En ik zeg ook stadje :@ Maar dan bedoel ik ook echt het binnenstadje, als ik daar even naar toe ga. Zo noemden we dat altijd thuis, dat komt door mijn moeder, die heeft er altijd ingehamerd dat we 'stadsrechten' hebben :D . (Ze heeft zo dr principes zullen we maar zeggen...)
En bij een 'Dorpsplein' denk ik aan eerder aan het 'centrum' van Lopik. Echt van die gehuchtjes. :P
pi_124473702
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

True :) In elk geval wordt het plaatselijke suffertje al opgezocht en heeft daar al iets van 2x een artikel van boze inwoners in gestaan. En via FB proberen ze petities op te starten. Dus ik denk dat de gemeente nog wel even wacht met kappen. ('t Is lang geleden dat ik zoveel mensen kwaad op de gemeente gezien heb. Meestal wordt er niet echt gereageerd op besluiten. Maar ja, nu is het niet één wijk, maar de hele woonplaats die ze aan willen pakken. En vrijwel iedereen wil mooi wonen natuurlijk..)
Ik ben benieuwd. Ik hoop dat het succes heeft, want het zou echt zonde zijn.
quote:
[..]

En ik zeg ook stadje :@ Maar dan bedoel ik ook echt het binnenstadje, als ik daar even naar toe ga. Zo noemden we dat altijd thuis, dat komt door mijn moeder, die heeft er altijd ingehamerd dat we 'stadsrechten' hebben :D . (Ze heeft zo dr principes zullen we maar zeggen...)
En bij een 'Dorpsplein' denk ik aan eerder aan het 'centrum' van Lopik. Echt van die gehuchtjes. :P

Snap ik, want zo noemt iedereen het. Alleen het gaat een beetje tegen mijn gevoel in. Bij een stad denk ik aan Utrecht, Nijmegen, Arnhem of Amsterdam. Maar dat kan ook in mijn hoofd zitten hoor :D
  maandag 25 maart 2013 @ 09:03:21 #28
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_124473739
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik sluit aan & zal duimen ^O^

:*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_124473939
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat dus :*

Brrrrrrrrrrr nog steeds koud hier :(
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_124474681
Veel sterkte vandaag Cattyman :* en Indaha met wachten :* hebben jullie enig idee hoe lang Cattyman ongeveer moet blijven?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 maart 2013 @ 09:51:22 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124474730
Veel succes vandaag!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 25 maart 2013 @ 09:52:17 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_124474755
iemand die naar Mysteryland wil? Heb early bird code. Kaartverkoop daarvan begint om 10u zo.
  maandag 25 maart 2013 @ 09:54:48 #33
326248 Cattyman
Kattenfluisteraar
pi_124474827
Bedankt allemaal :) , we gaan zo weg .
Ik hoop donderdag weer thuis te zijn, maar misschien schoppen ze me al eerder uit het ziekenhuis :P
Wat kan ik intens genieten van de blijheid van mijn katten, als ze mij weer terugzien, ook als ik maar ''even'' weg ben geweest....
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 10:24:24 #34
43556 miss_dynastie
pi_124475547
Heel veel sterkte, cattyman.... en indaha ook, want afwachten is moeilijk.... :*
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 10:29:00 #35
43556 miss_dynastie
pi_124475668
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:11 schreef Candaasje het volgende:

Nou, weet je... gemeenten gaan een hele hoop minder geld krijgen en een hele hoop meer taken. Als je burgers spreekt, zeggen die doorgaans wel 'behoud de muziekschool, behoud het zwembad, behoud het theater, behoud de bibliotheek', maar er zijn er maar hééééél weinig die zeggen 'behoud het niveau van de groenvoorziening'... nu heb ik zelf als uitgangspunt bij bezuinigingen zo min mogelijk onomkeerbare besluiten, dus bomen kappen zou niet mijn ding zijn, maar ik heb geen inzicht in de begroting van jouw gemeente, wellicht is het voor hen wel helemaal niet meer haalbaar om, met alle veranderingen die op de gemeente afkomen (bijv. op het gebied van jeugdzorg) de groenvoorziening ooit nog naar dat niveau terug te brengen. Dan beter kappen dan dat ze t.z.t. van verwaarlozing omvallen.

Gemeentes 'willen' doorgaans in ieder geval liever niet bezuinigen. Maar zelf bezuinig ik liever op bomen en gebouwen dan op mensen, om maar een dwarsstraat te noemen :)
pi_124475677
Cattyman sterkte vandaag
D_k succes vandaag

Dat zijn idd een hoop bomen Candaasje leuk al die bezuinigingen maar wel op het verkeerde naar mijn idee.

Iemand nog de tip tegen een plassende kat? Vanmorgen heeft hij in ean haar bed geplast en dat is wel de druppel voor mij. Ik ben een beetje de wanhoop nabij.
  maandag 25 maart 2013 @ 10:32:43 #37
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_124475749
Veel succes, indaha en cattyman!!
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_124475794
F_R; nee ik zou het niet weten. Bakken schoon? Genoeg bakken? Geen stress?

Mijn kat gaat liever op een bak zonder deksel, misschien dat je dat soort dingen nog kan proberen?
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 10:38:47 #39
43556 miss_dynastie
pi_124475897
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:29 schreef ferrari_rood het volgende:

Iemand nog de tip tegen een plassende kat? Vanmorgen heeft hij in ean haar bed geplast en dat is wel de druppel voor mij. Ik ben een beetje de wanhoop nabij.
Ik zou hem in ieder geval van die plekken weghouden zolang het niet opgelost is..... misschien niet de beste oplossing, maar wel de beste manier om het voor jezelf een beetje leuk te houden :X
pi_124475914
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:34 schreef Puala het volgende:
F_R; nee ik zou het niet weten. Bakken schoon? Genoeg bakken? Geen stress?

Mijn kat gaat liever op een bak zonder deksel, misschien dat je dat soort dingen nog kan proberen?
Hij gaat gewoon naar de kattenbak, we hebben er 2 die zijn schoon. Stress tja waarvan en daar is al naar gekeken en vertoont er niks van. Wat niet wil zeggen dat hij het niet heeft. Maar hij krijgt ervan medicijnen voor. Hij heeft altijd al periodes van plassen gehad en dan stopte het weer. Maar deze periode duurt wel erg lang. En het oog op de toekomst weet ik het gewoon niet meer.
pi_124475961
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou hem in ieder geval van die plekken weghouden zolang het niet opgelost is..... misschien niet de beste oplossing, maar wel de beste manier om het voor jezelf een beetje leuk te houden :X
Ze mogen niet in haar kamer. Maar ik haalde haar uit bed en fire liep mee. Dus ik zei tegen vriend. Doe jij zo de deur dicht? Fire kwam later naar onze slaapkamer, zorro was daaral. Ik hoorde Rossi mauwen dus ik riep hem maar hij kwam niet. Vriend komt onder de douche vandaan en ruikt meteen een pislucht in de kamer.
pi_124475987
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Hij gaat gewoon naar de kattenbak, we hebben er 2 die zijn schoon. Stress tja waarvan en daar is al naar gekeken en vertoont er niks van. Wat niet wil zeggen dat hij het niet heeft. Maar hij krijgt ervan medicijnen voor. Hij heeft altijd al periodes van plassen gehad en dan stopte het weer. Maar deze periode duurt wel erg lang. En het oog op de toekomst weet ik het gewoon niet meer.
Ja, maar wat jij schoon vind vinden katten misschien niet schoon he? Noortje doet al moeilijk als Dana een half uur er voor naar dezelfde bak is gegaan. En hoe maak je ze schoon? En hoe vaak? Ik had zelf nog nooit die filters schoon gemaakt en toen ik daar een keer aan rook.. nou die lucht :r Dus die vervangen en toen ineens vond Noortje het ook niet erg meer om naar die bak te gaan.

En 2 bakken op 3 katten vind ik niet heel erg veel. Ik zou zelf voor 3 en misschien zelfs wel 4 bakken gaan. Zeker als ze in verschillende ruimtes van het huis kunnen.
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 10:43:53 #43
43556 miss_dynastie
pi_124476033
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef Puala het volgende:

[..]

En 2 bakken op 3 katten vind ik niet heel erg veel. Ik zou zelf voor 3 en misschien zelfs wel 4 bakken gaan. Zeker als ze in verschillende ruimtes van het huis kunnen.
Dat ben ik wel met je eens. Wij hebben vier bakken voor ze op dit moment.
pi_124476063
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Wij hebben vier bakken voor ze op dit moment.
Mijn 2 dames hadden in mijn vorige huis (ok, die was heel groot) 7 bakken op een gegeven moment. Maar toen maakte ik ze maar 2x per week schoon ook, want meer was niet nodig. Nu hebben ze er 2, want de 3e past niet meer.
pi_124476085
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja, maar wat jij schoon vind vinden katten misschien niet schoon he? Noortje doet al moeilijk als Dana een half uur er voor naar dezelfde bak is gegaan. En hoe maak je ze schoon? En hoe vaak? Ik had zelf nog nooit die filters schoon gemaakt en toen ik daar een keer aan rook.. nou die lucht :r Dus die vervangen en toen ineens vond Noortje het ook niet erg meer om naar die bak te gaan.

Ik mag ze niet schoonmaken nu. Maar ze worden elke dag schoon geschept. Filters gaan regelmatig in de chloor. 1x in de zoveel tijd maken we ze helemaal schoon met chloor. Maar ook toen hij 24/7 naar buiten kon had hij periode van plassen. En we hebben hele grote kattenbakken.
pi_124476220
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:45 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik mag ze niet schoonmaken nu. Maar ze worden elke dag schoon geschept. Filters gaan regelmatig in de chloor. 1x in de zoveel tijd maken we ze helemaal schoon met chloor. Maar ook toen hij 24/7 naar buiten kon had hij periode van plassen. En we hebben hele grote kattenbakken.
Begrijpelijk dat jij het niet mag, maar ik zou wel proberen om het in die hoek te zoeken. Doet je kat wel buiten zijn behoeftes? Noortje is vies van zichzelf en bang voor vieze poten, dus die gaat echt niet buiten. Daar krijg je vieze poten van namelijk :{w
pi_124476256
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat jij het niet mag, maar ik zou wel proberen om het in die hoek te zoeken. Doet je kat wel buiten zijn behoeftes? Noortje is vies van zichzelf en bang voor vieze poten, dus die gaat echt niet buiten. Daar krijg je vieze poten van namelijk :{w
Hij mag nu niet naar buiten. En ergens denk ik dat dat hem wel dwars zit. Niet dat hij normaal met dit weer buiten is. Maarja het is een kat en ik kan zijn gedachtes niet lezen.
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 10:53:36 #48
43556 miss_dynastie
pi_124476297
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:51 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Hij mag nu niet naar buiten. En ergens denk ik dat dat hem wel dwars zit. Niet dat hij normaal met dit weer buiten is. Maarja het is een kat en ik kan zijn gedachtes niet lezen.
Kan hij niet naar buiten aan een tuigje?
  maandag 25 maart 2013 @ 10:53:57 #49
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124476315
Wij hebben maar 2 kattenbakken; 1 voor Droop die in de woonkamer verblijft en de overige 4 doen samen met een jumbobak zonder kap. :P

Tis wel irritant en vies, f_r.
Doet hij het ook als ze bij je ouders logeren?
pi_124476365
Heel veel sterkte voor cattyman en Indaha :*
  maandag 25 maart 2013 @ 10:56:51 #51
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124476408
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:55 schreef Laysa het volgende:
Heel veel sterkte voor cattyman en Indaha :*
En dat! :7

Laysaaaaa *O*
Lekker geslapen in je eigenste bedje?
pi_124476428
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kan hij niet naar buiten aan een tuigje?
Het is net houdini hij komt gewoon los. We gaan de tuin wel catproof maken dus hij mag straks wel weer naar buiten maar niet meer 24/7.

@ing ook bij mijn ouder plast hij. Nouja er is dan een kat die plast. En bij hun plast er nooit 1. Betrappen doe je hem zelden.
pi_124476494
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:51 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Kan het niet gewoon zijn dat hij nog zoekende is na de verhuizing? Wellicht toch een bak op een andere plek zetten en zo puzzelen zodat het minder/acceptabel word?

Noortje heeft ook wel eens haar momenten dat het niet goed gaat, maar vaak ligt dat dan toch aan mezelf. Deur dicht richting een van de kattenbakken, een bak vergeten en dus vies of meer van dat soort dingen.
pi_124476530
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:56 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

En dat! :7

Laysaaaaa *O*
Lekker geslapen in je eigenste bedje?
Mah...niet echt...veel nachtmerrie's gehad en nu kon ik tegen niemand aanzeuren :')
maar het ligt wel fijner en lekkerder dan in het ziekenhuis. ben echt blij om weer thuis te zijn.
En straks komt dk ook weer thuis, is het hele spul weer compleet.
mina loopt heel de tijd te krijsen als ik even naar de wc ofzo ben. en even is wel schattig, maar nu moet ze wel stoppen hoor :D
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 11:03:06 #55
43556 miss_dynastie
pi_124476554
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:57 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Het is net houdini hij komt gewoon los. We gaan de tuin wel catproof maken dus hij mag straks wel weer naar buiten maar niet meer 24/7.
Kun je niet een oplossing bedenken dat 'ie wel 24/7 kan? Bijv. een ren en luikje?
pi_124476577
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Kan het niet gewoon zijn dat hij nog zoekende is na de verhuizing? Wellicht toch een bak op een andere plek zetten en zo puzzelen zodat het minder/acceptabel word?

Noortje heeft ook wel eens haar momenten dat het niet goed gaat, maar vaak ligt dat dan toch aan mezelf. Deur dicht richting een van de kattenbakken, een bak vergeten en dus vies of meer van dat soort dingen.
Kan maar het duurt nu gewoon erg lang. Deuren zijn open hij mag bijna overal komen behalve in de kamer van ean en de bijkeuken. En vooral dat laatste vindt hij maar moeilijk te accepteren. Hij gaat ook vaak krabben als hij iets niet mag oid. Het lijkt wel of hij moeilijk kan accepteren dat hij de baas niet is. Aan de andere kant blijft hij gewoon liggen als ean naast hem aan het spelen is en herrie maakt.
pi_124476608
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kun je niet een oplossing bedenken dat 'ie wel 24/7 kan? Bijv. een ren en luikje?
Een luikje willen we niet meer. En voor een ren is geen plek. En ik ben heel de zomer thuis zo ongeveer dan kan hij bijna heel de dag naar buiten. Alleen 's nachts niet. Straks ontsnapt hij weer en ben ik hem echt kwijt.
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 11:09:56 #58
43556 miss_dynastie
pi_124476715
Even jompelen: ik heb een cijfer op de weegschaal gezien dat ik in geen jaren heb gezien. Ik weet niet in hoeveel jaren, maar ik denk in ieder geval een jaar of vijf :o :D *O*
pi_124476759
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Even jompelen: ik heb een cijfer op de weegschaal gezien dat ik in geen jaren heb gezien. Ik weet niet in hoeveel jaren, maar ik denk in ieder geval een jaar of vijf :o :D *O*
*O*
Ga zo door.
pi_124476784
quote:
Tof *O* Pas je ook al weer kleding die je niet meer paste? :D
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 11:16:06 #61
43556 miss_dynastie
pi_124476902
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Tof *O* Pas je ook al weer kleding die je niet meer paste? :D
Nog niet geprobeerd eigenlijk :@ En dan is het meer kleding die ik vooruit heb gekocht met de gedachte 'ik ga echt afvallen en snel!' dan dat ik echt veel kleding had in kleinere maten. Ik ben tot twee keer toe in korte tijd heel veel aangekomen, echt tientallen kilo's. De meeste kleding die ik in die tijd kocht heb ik helemaal nooit gedragen :@

Het moet haast wel meer dan vijf jaar zijn, bedenk ik me nu. Eerder een jaar of acht :o
pi_124476937
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nog niet geprobeerd eigenlijk :@ En dan is het meer kleding die ik vooruit heb gekocht met de gedachte 'ik ga echt afvallen en snel!' dan dat ik echt veel kleding had in kleinere maten. Ik ben tot twee keer toe in korte tijd heel veel aangekomen, echt tientallen kilo's. De meeste kleding die ik in die tijd kocht heb ik helemaal nooit gedragen :@

Het moet haast wel meer dan vijf jaar zijn, bedenk ik me nu. Eerder een jaar of acht :o
Als je kleding nu heel ruim zit zou ik het gewoon proberen hoor. Ik heb gister ook een broek en een trui geprobeerd en die pasten ook. Voelde me er nu niet meer ongemakkelijk in in elk geval :D
pi_124476942
quote:
Super! *O*
Hoeveel ben je nu afgevallen?
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 11:18:46 #64
43556 miss_dynastie
pi_124476976
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:17 schreef Oognip het volgende:

[..]

Super! *O*
Hoeveel ben je nu afgevallen?
In totaal? Iets meer dan 16 kilo. Maar sinds ik drie weken geleden begonnen ben met alles noteren ruim vier kilo.
pi_124476996
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

In totaal? Iets meer dan 16 kilo. Maar sinds ik drie weken geleden begonnen ben met alles noteren ruim vier kilo.
Wauw dat is super van je. Hoeveel wil je in totaal kwijt.
pi_124477077
Wow wat goed van M_d *O*
pi_124477204
quote:
Ik wou dat ik het kon. Ik heb echt een lelijke buik door de antidepressiva :@

Volgens mij krijg ik die niet weg.
Werewolf
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 11:29:15 #68
43556 miss_dynastie
pi_124477247
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wauw dat is super van je. Hoeveel wil je in totaal kwijt.
Dat weet ik nog niet precies, ik weet ook niet in hoeverre dat allemaal gaat. Einde van het jaar wil ik in ieder geval 25 kilo lichter zijn dan ik vandaag ben. Maar ik hoop dat doel véél eerder te bereiken, zeker als ik nog meer ga bewegen en sporten.

Het is echt bizar hoe je als voormalig eetverslaafde/eetgestoorde je idee bij normale hoeveelheden helemaal kwijt bent. Ik dacht dat ik het best goed deed. Maar per saldo eet je dan nog veel te veel. Daarnaast was ik toch ook wel behoorlijk een emotie-eter de laatste tijd....

Ik ben wel geschrokken vorige week, ik heb toen een keer uit emotie gegeten terwijl ik eigenlijk al door mijn kcal voor die dag heen was. Ik baalde er zo ontzettend van, maar nuchter bezien was dat een 'vreetbui' van 146 kcal en nee, dat heb ik niet die dag zo netjes afgewogen, maar ik had een nieuwe zak chips opengetrokken, dus ik kon de volgende dag gewoon wegen wat er nog in de zak zat :@ :') Dus dat gaf helemaal geen schade. Maar dat ik dan de volgende dag 'gewoon' doorga en me wel netjes aan de planning hou, dat voelt goed :Y
pi_124477261
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:27 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik wou dat ik het kon. Ik heb echt een lelijke buik door de antidepressiva :@

Volgens mij krijg ik die niet weg.
Buikspieren trainen werkt ook niet?
Mijn buik is ook nooit meer mooi geworden hoor. Ik heb mij er maar een beetje bij neergelegd. En straks lukt het helemaal niet meer vrees ik. Nouja ik hoop dat ik nu wel aankom.
  maandag 25 maart 2013 @ 11:30:25 #70
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_124477281
Goed zeg MD *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_124477339
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet precies, ik weet ook niet in hoeverre dat allemaal gaat. Einde van het jaar wil ik in ieder geval 25 kilo lichter zijn dan ik vandaag ben. Maar ik hoop dat doel véél eerder te bereiken, zeker als ik nog meer ga bewegen en sporten.

Het is echt bizar hoe je als voormalig eetverslaafde/eetgestoorde je idee bij normale hoeveelheden helemaal kwijt bent. Ik dacht dat ik het best goed deed. Maar per saldo eet je dan nog veel te veel. Daarnaast was ik toch ook wel behoorlijk een emotie-eter....

Ik ben wel geschrokken vorige week, ik heb toen een keer uit emotie gegeten terwijl ik eigenlijk al door mijn kcal voor die dag heen was. Ik baalde er zo ontzettend van, maar nuchter bezien was dat een 'vreetbui' van 146 kcal en nee, dat heb ik niet die dag zo netjes afgewogen, maar ik had een nieuwe zak chips opengetrokken, dus ik kon de volgende dag gewoon wegen wat er nog in de zak zat :@ :') Dus dat gaf helemaal geen schade. Maar dat ik dan de volgende dag 'gewoon' doorga en me wel netjes aan de planning hou, dat voelt goed :Y
Ik vind het gewoon heel knap dat je zo goed bezig bent. En je lichaam moet ook wennen aan minder hoeveelheden. Je moet dat langzaam afbouwen anders ga je opslaan en dat wil je niet. En echt honger hebben is ook niet goed, dus rustig aan en volgens mij doe je het hartstikke goed. En af en toe een keer zondigen kan geen kwaad of wel? Juist dan kun je het volgens mij het beste binnen te perken houden?

Ik ben ook een emo- eter dus ik moet er ook op letten na okt doe ik met je mee. Anders kom ik meteen weer zo aan en dat wil ik niet.
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 11:40:57 #72
43556 miss_dynastie
pi_124477605
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het gewoon heel knap dat je zo goed bezig bent. En je lichaam moet ook wennen aan minder hoeveelheden. Je moet dat langzaam afbouwen anders ga je opslaan en dat wil je niet. En echt honger hebben is ook niet goed, dus rustig aan en volgens mij doe je het hartstikke goed. En af en toe een keer zondigen kan geen kwaad of wel? Juist dan kun je het volgens mij het beste binnen te perken houden?
Nou ja, ik doe niet aan zondigen, ik mag gewoon alles eten, zolang ik maar op of iets over mijn BMR blijf. Dat BMR heb ik aan de hand van een vetmeting bepaald, dus dat is behoorlijk nauwkeurig. Die hoeveelheid kcal is wat het lichaam minimaal nodig heeft om te bestaan. Daar wil ik dus ook per se niet onder gaan zitten. Extraatjes passen makkelijk binnen dat BMR, die kan ik gewoon inplannen. Wat ik nu zo vervelend vond, is dat ik de dag al had afgesloten en vervolgens uit emotie een handje chips wegwerk dat ik niet had ingepland. Had ik die chips gegeten binnen mijn 'normale hoeveelheid', was er niks aan de hand geweest. Heb ik bijv. dit weekend ook gedaan (het moet namelijk wel leuk blijven inderdaad). Als het goed is voorkom je op deze manier dat je in de spaarstand komt en ik heb daar ook wel vertrouwen in. De eerdere keren dat ik in de spaarstand belandde, at ik véél minder.
pi_124477630
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wauw, super! _O_
pi_124477727
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, ik doe niet aan zondigen, ik mag gewoon alles eten, zolang ik maar op of iets over mijn BMR blijf. Dat BMR heb ik aan de hand van een vetmeting bepaald, dus dat is behoorlijk nauwkeurig. Die hoeveelheid kcal is wat het lichaam minimaal nodig heeft om te bestaan. Daar wil ik dus ook per se niet onder gaan zitten. Extraatjes passen makkelijk binnen dat BMR, die kan ik gewoon inplannen. Wat ik nu zo vervelend vond, is dat ik de dag al had afgesloten en vervolgens uit emotie een handje chips wegwerk dat ik niet had ingepland. Had ik die chips gegeten binnen mijn 'normale hoeveelheid', was er niks aan de hand geweest. Heb ik bijv. dit weekend ook gedaan (het moet namelijk wel leuk blijven inderdaad). Als het goed is voorkom je op deze manier dat je in de spaarstand komt en ik heb daar ook wel vertrouwen in. De eerdere keren dat ik in de spaarstand belandde, at ik véél minder.
AH oké helder.
Ik meld mij okt even bij je hoe je alles kunt berekenen.
pi_124478351
(even verder gelezen) Je bent goed bezig m_d! Probeer je daarnaast ook nog wat te bewegen of val je nu puur af vanwege het beter eten?
  maandag 25 maart 2013 @ 12:08:31 #76
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_124478505
Wauwie M_D :o _O_
Goed en verantwoord bezig!
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 12:11:58 #77
43556 miss_dynastie
pi_124478629
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:04 schreef Oognip het volgende:
(even verder gelezen) Je bent goed bezig m_d! Probeer je daarnaast ook nog wat te bewegen of val je nu puur af vanwege het beter eten?
Op dit moment is het voornamelijk beter eten. Zo nu en dan wel meer bewegen (met name meer lopen naar dingen, zo pak je toch een aantal kilometer per week mee), maar sporten wil ik binnenkort weer op gaan pakken. Meestal doe ik twee dingen tegelijk en dan faal ik, dus daarom nu eens één voor één proberen. En toen ik ergens las dat afvallen 80% voeding en 20% beweging is (i.p.v. andersom, zoals het in mijn hoofd zat), ben ik maar begonnen met voeding.

Bedankt voor jullie enthousiasme allemaal O+
pi_124478716
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Op dit moment is het voornamelijk beter eten. Zo nu en dan wel meer bewegen (met name meer lopen naar dingen, zo pak je toch een aantal kilometer per week mee), maar sporten wil ik binnenkort weer op gaan pakken. Meestal doe ik twee dingen tegelijk en dan faal ik, dus daarom nu eens één voor één proberen. En toen ik ergens las dat afvallen 80% voeding en 20% beweging is (i.p.v. andersom, zoals het in mijn hoofd zat), ben ik maar begonnen met voeding.

Bedankt voor jullie enthousiasme allemaal O+
Slim! Klinkt inderdaad allemaal super verantwoord :D goed bezig!
pi_124479462
Wauw, netjes en knap hoor m_d! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer lekker thuis Laysa! :* Straks D_K nog, en dan zijn jullie weer compleet!
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 13:52:50 #80
43556 miss_dynastie
pi_124481963
Maar let wel he, de gemeente kan wel heel rijk zijn, maar je mag geen structurele uitgaven dekken met incidenteel geld. M.a.w.: die 3x per jaar snoeien mag je niet dekken uit je spaargeld, het kappen van die bomen en bestraten van de plaatsen wel.... Ik heb het zelf ook nooit begrepen, maar zo zijn nu eenmaal de regels. Je mag dus niet je structurele voorzieningen in stand houden met je spaargeld.... en het nadeel van nieuwe gebouwen is dat die vaak al jaren van tevoren gepland zijn. Wij krijgen binnenkort ook een prachtig nieuw gebouw dat al zo'n 20 jaar in de planning staat. We zouden er nu nooit meer 'ja' tegen zeggen, maar het loopt al zo lang, je hebt nu geen keus meer..... maar het voelt best raar om te moeten bezuinigen op bepaalde subsidies, terwijl aan de andere kant zo'n prachtig gebouw uit de grond gestampt wordt waar je dan ook weer hogere subsidies voor moet verlenen om de gebruikers gebruik te kunnen laten maken van het gebouw... zo'n nieuw gebouw is immers duurder dan waar ze al zaten.....

Ik hoop snel wat te horen van Indaha!
  maandag 25 maart 2013 @ 13:57:59 #81
386633 Adnap
I love Life !
pi_124482158
quote:
Wauw !!! *G* *G* *G* succes met het vervolg !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 14:44:50 #82
43556 miss_dynastie
pi_124484085
Dank!

En vanavond.... sushiiiiiiiiiiiiii *O*
  maandag 25 maart 2013 @ 14:54:28 #83
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_124484514
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_124484924
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
..

True, true. Ik heb geen idee wanneer de plannen al gemaakt zijn hoor, maar gelukkig is er veel protest. (via internet dus, en via de postduif waren er vorige week ook al meer dan 30 bezwaarschriften ingediend.) En ik las net dat die 1340 bomen gekapt worden in slechts drie delen van de plaats staan; het gebied waar ik nu woon, de (prachtig groene) wijk waar ik eerst woonde, die de toepasselijke naam ( ;') ) Groenvliet draagt, en nog ergens bij de binnenstad. De rest moet nog....en daaronder valt ook het zgn "Zenderpark', een nieuwbouwwijk die eindelijk wat meer kleur begon te krijgen. (Het was toen ik nog postbode was, een van de minst populaire wijken om te lopen, omdat er zo gruwelijk kaal en sfeerloos was.)

Het is gewoon zo zonde. En ik dacht eigenlijk dat we nu weer de goede kant opgingen, met een burgermeester die in de binnenstad ook juist graag nieuwbouw neer wil zetten die qua stijl aansluit bij de historische pandjes.

En ik ben natuurlijk een linkse boomknuffelaar. :D

quote:
Oh, ik gooi dat balletje eens op. Er zitten heus wel wat nestjes in bomen gok ik zo! Goede!
  maandag 25 maart 2013 @ 15:34:32 #85
247887 Takaiki
pi_124486177
Gnagna, ze kunnen echt niet zomaar hun gang gaan })

SPOILER
.
Sometimes you're the bug
pi_124486603
Ik heb het even in de FB groep gegooid! Dankje!
/rebelse modus on
en als ze nog niet luisteren planten we gewoon een boom PAL voor de ingang van het stadhuis. Zodat niemand er meer in kan. Of misschien is een enorme berg brandhout ook nog wel te regelen }) / rebelse modus off )
  maandag 25 maart 2013 @ 15:46:56 #87
247887 Takaiki
pi_124486683
Go Candaasje go! *G* *G* *G*
Sometimes you're the bug
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 16:18:07 #88
43556 miss_dynastie
pi_124487971
Wat vindt de gemeenteraad ervan, eigenlijk?
pi_124488271
Uw zaak is aangemeld *O*

En dan straks nog even een document schrijven wat ook naar de jurist toe moet. Ik kon in het standaard formulier maar in 350 tekens zetten wat er speelde -O-
pi_124488409
@ m_d : De gemeenteraad heeft de wethouder de opdracht gegeven om minimaal 5 ton te bezuinigen op het groenonderhoud. De wethouder heeft het plan gemaakt (maar zegt open te staan voor alternatieven),en de gemeenteraad heeft het huidige plan ook al goedgekeurd.

@puala: spannend! :*
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 16:38:04 #91
43556 miss_dynastie
pi_124488748
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef Candaasje het volgende:
gemeenteraad heeft het huidige plan ook al goedgekeurd.
Jeetje, wat ongelooflijk van die gemeenteraad :o
Maar ik heb even opgezocht wie bij jullie de grootste partij is en dat verklaart wel één en ander :')
pi_124490114
ik heb straks een afspraak bij de huisarts omdat ik nog steeds hoofdpijn heb :|W
Werewolf
pi_124490368
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:22 schreef sararaats het volgende:
ik heb straks een afspraak bij de huisarts omdat ik nog steeds hoofdpijn heb :|W
En wat denk je dat je huisarts daar aan kan doen dan? :@
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 17:45:31 #94
43556 miss_dynastie
pi_124490853
Op naar de sushi O+

Hoop dat ik straks goed nieuws lees van Indaha :*
pi_124490915
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Op naar de sushi O+

Veel plezier en eetsmakelijk :*
  maandag 25 maart 2013 @ 17:50:38 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_124491026
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Op naar de sushi O+

Ja, ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat met haar man.

Mijn orthopeed is een bietje traag, maar goed, das niet erg :P

En Greys heeft me een serie laten downloaden waarvan ik niet weet of het wat is }:|

Ooh enne, sushi :9 eet smakelijk!
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2013 @ 17:56:30 #97
43556 miss_dynastie
pi_124491200
Dank jullie wel Q en Nip :*

Nip, jij ook veel plezier met uit eten gaan :* ja, ik mag lekken :P

Welke serie Q??
pi_124491337
Nog geen nieuws hier, hij is rond 1 uur opgehaald en ze zouden bellen als hij weer op de afdeling is, maar dat hebben ze nog net gedaan .
Het verbaast met niet echt want mijn man slaapt altijd lang uit na de narcose.
Miss D wat ben je goed bezig _O_ en geniet maar van de sushi :Y)
Oognip en Mama Mia ook uit eten las ik , veel plezier.
Verder berterschap voor de zieken :* en Candaasje is goed bezig zag ik ^O^
Zo nu ga ik maar weer verder met 2 FV les om de tijd om te krijgen :P
pi_124492981
Live vanaf de mac Donalds :') in Disneyland Parijs. Is er al nieuws van Cattyman?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_124493411
Nee hij is nog in dromenland, misschien moet Minnie Mouse hem wakker kussen :P
Veel plezier in Disneyland *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')